ا
-
اثربخشی سازمانی و نتایج مالی و بازار
بررسی تأثیر فعالیت های مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمان ها [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 185-204]
-
اجرای خط مشی
اجرای خط مشی عمومی: بررسی نقش عقلانیت در مرحله تدوین خط مشی [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 79-106]
-
ادراک عدالت
رویکردی فازی به ادراک عدالت در چارچوب تئوری انصاف بانک ملت [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 61-89]
-
ادراک عدالت
طراحی مدل سایش اجتماعی نیروی انسانی و پیامدهای ارتباطات میان فردی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 45-66]
-
ارزیابی عملکرد.
بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت تأثیر و پیامدهای آن [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 173-194]
-
استراتژیسازی مدیریت دانش
ارائه یک متدولوژی برای ایجاد استراتژی مدیریت دانش مطالعه و بررسی سه سازمان نمونه [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 24-59]
-
استراتژی مدیریت دانش
ارائه یک متدولوژی برای ایجاد استراتژی مدیریت دانش مطالعه و بررسی سه سازمان نمونه [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 24-59]
-
استراتژی ها وساختار
بررسی نقش عوامل سازمانی در افزایش کارآفرینی شرکت های صنعتی کوچک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 233-257]
-
استراتژیهای تغییر سازمانی
ارائه مدلی برای افزایش عملکرد از طریق هماهنگسازی استراتژیهای تغییرسازمانی [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 1-22]
-
اعتماد عمومی
بررسی رابطه بین پاسخگویی عمومی، مشارکت عمومی و اعتماد عمومی در سازمانهای دولتی مناطق 22 گانه شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 251-274]
-
اعضای هیئت علمی
بررسی تأثیر تناسب فرد- سازمان و فرهنگ سازمانی بر رفتار سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 1-21]
-
الگوریتم پس انتشار
پیش بینی تقاضای انرژی بخش حمل و نقل با استفاده از شبکه های عصبی: مطالعه موردی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 203-220]
-
انتصابات سیاسی
بررسی تأثیر وفاداری حزبی بر رفتار شهروندی سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 123-148]
-
انتظارات اجتماعی
مروری بر رویکردهای رتبهبندی شرکتها: نقد و بررسی و ارائه الگو [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 145-171]
-
اندازه گیری چابکی
تحلیل پوششی داده ها(DEA) ؛تحلیل پوششی داده ها چابکی سازمان ها [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 21-45]
-
انضباط تعالیبخش
بازپردازی مفهوم انضباط کارکنان: رویکردی قرآنی [دوره 14، شماره 3، 1389]
-
انضباط کارکنان
بازپردازی مفهوم انضباط کارکنان: رویکردی قرآنی [دوره 14، شماره 3، 1389]
ب
-
بازاریابی بیرونی
بازاریابی درونی، گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 67-98]
-
بازاریابی درونی
بازاریابی درونی، گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 67-98]
-
برنامه ریزی سناریو
انتخاب سیستم های اطلاعاتی در محیط های غیر قطعی با استفاده از روش هیبریدی (تلفیق روش های برنامه ریزی سناریو، طراحی بدیهی و دلفی فازی) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 49-78]
-
بهره آوازه فامبرون
مروری بر رویکردهای رتبهبندی شرکتها: نقد و بررسی و ارائه الگو [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 145-171]
-
بی طرفی سیاسی
بررسی تأثیر وفاداری حزبی بر رفتار شهروندی سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 123-148]
پ
-
پاسخگویی عمومی
بررسی رابطه بین پاسخگویی عمومی، مشارکت عمومی و اعتماد عمومی در سازمانهای دولتی مناطق 22 گانه شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 251-274]
-
پیامدهای ارتباطات کارکنان
طراحی مدل سایش اجتماعی نیروی انسانی و پیامدهای ارتباطات میان فردی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 45-66]
-
پیش بینی
پیش بینی تقاضای انرژی بخش حمل و نقل با استفاده از شبکه های عصبی: مطالعه موردی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 203-220]
ت
-
تأمین کننده راهبردی
جهت انتخاب بهترین تأمین کننده ANP به کارگیری در زنجیره تأمین [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 27-47]
-
تئوری انصاف
رویکردی فازی به ادراک عدالت در چارچوب تئوری انصاف بانک ملت [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 61-89]
-
تئوری انصاف
طراحی مدل سایش اجتماعی نیروی انسانی و پیامدهای ارتباطات میان فردی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 45-66]
-
تابعیت سازمانی
بررسی تأثیر تناسب فرد- سازمان و فرهنگ سازمانی بر رفتار سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 1-21]
-
تاکتیکهای مدیریت تأثیر
بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت تأثیر و پیامدهای آن [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 173-194]
-
تجزیه و تحلیل شکست و آثار آن
رویکردی تلفیقی در تحلیل ریسک با استفاده از روش های و فرایند تحلیل (FMEA) تجزیه و تحلیل شکست و آثار آن (ANP) شبکه ای [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 107-136]
-
تحلیل پوششی داده ها
تحلیل پوششی داده ها(DEA) ؛تحلیل پوششی داده ها چابکی سازمان ها [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 21-45]
-
تحلیل پوششی داده ها 5
مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک های تجاری با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها (رتبه بندی اعتباری) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 137-164]
-
تحلیل عاملی
ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازما ن ها در زمینة مدیریت دانش (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 221-244]
-
ترکیب عقلانیت
اجرای خط مشی عمومی: بررسی نقش عقلانیت در مرحله تدوین خط مشی [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 79-106]
-
تصمیم گیری
جهت انتخاب بهترین تأمین کننده ANP به کارگیری در زنجیره تأمین [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 27-47]
-
تصمیمگیری چند معیاره
بررسی و ارزیابی اجرای سیستم تولید موقع با استفاده از یک شرکت تولیدی در صنعت چاپ (ANP) تکنیک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 165-183]
-
تعهد به تغییر
تبیین نقش واسط درگیری عاطفی بین تعهد به تغییر و عامل فرایندی تغییر شرکت برق منطقهای خراسان [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 121-143]
-
تقاضای انرژی بخش حمل و نقل
پیش بینی تقاضای انرژی بخش حمل و نقل با استفاده از شبکه های عصبی: مطالعه موردی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 203-220]
-
تکنیک تحلیل سلسله مراتبی
طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 173-202]
-
تکنیک سیستماتیک تحلیل کارکرد
طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 173-202]
-
تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه
سنجش درجه نابی با رویکرد مدل تعالی سازمانیEFQM و تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 205-232]
-
تمایل به ماندگاری
بررسی تأثیر تناسب فرد- سازمان و فرهنگ سازمانی بر رفتار سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 1-21]
-
تناسب شخصیت و شغل
بررسی ضرورت تناسب شخصیت شاغل با مشاغل عملیاتی پر خطر «جذب و استخدام صحیح و افزایش کارایی» [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 227-249]
-
تناسب فرد- سازمان
بررسی تأثیر تناسب فرد- سازمان و فرهنگ سازمانی بر رفتار سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 1-21]
-
توابع عضویت فازی
رویکردی فازی به ادراک عدالت در چارچوب تئوری انصاف بانک ملت [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 61-89]
-
تولید ناب
سنجش درجه نابی با رویکرد مدل تعالی سازمانیEFQM و تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 205-232]
-
تیپ شخصیت کارکنان عملیاتی.
بررسی ضرورت تناسب شخصیت شاغل با مشاغل عملیاتی پر خطر «جذب و استخدام صحیح و افزایش کارایی» [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 227-249]
ج
-
جذب و استخدام
بررسی ضرورت تناسب شخصیت شاغل با مشاغل عملیاتی پر خطر «جذب و استخدام صحیح و افزایش کارایی» [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 227-249]
چ
-
چابکی
طراحی مدل چابکی زنجیره تأمین؛ رویکرد مدل سازی تفسیری- ساختاری [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 1-25]
-
چابکی سازمانی
تحلیل پوششی داده ها(DEA) ؛تحلیل پوششی داده ها چابکی سازمان ها [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 21-45]
-
چابکی نسبی
تحلیل پوششی داده ها(DEA) ؛تحلیل پوششی داده ها چابکی سازمان ها [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 21-45]
ح
-
حمایت مدیریت عالی
تبیین نقش واسط درگیری عاطفی بین تعهد به تغییر و عامل فرایندی تغییر شرکت برق منطقهای خراسان [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 121-143]
خ
-
خط مشی عمومی
اجرای خط مشی عمومی: بررسی نقش عقلانیت در مرحله تدوین خط مشی [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 79-106]
-
خوشنامی
مروری بر رویکردهای رتبهبندی شرکتها: نقد و بررسی و ارائه الگو [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 145-171]
د
-
درجه نابی
سنجش درجه نابی با رویکرد مدل تعالی سازمانیEFQM و تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 205-232]
-
درگیری عاطفی
تبیین نقش واسط درگیری عاطفی بین تعهد به تغییر و عامل فرایندی تغییر شرکت برق منطقهای خراسان [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 121-143]
ر
-
رتبه بندی اعتباری 4
مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک های تجاری با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها (رتبه بندی اعتباری) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 137-164]
-
رضایت کارکنان
بررسی تأثیر فعالیت های مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمان ها [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 185-204]
-
رضایت مشتریان
بررسی تأثیر فعالیت های مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمان ها [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 185-204]
-
رضایت مشتری (خدمت رسانی)
الگوریتمی برای انداز ه گیری قابلیت خدمت رسانی فازی MCDM زنجیره های تأمین، با رویکرد [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 149-172]
-
رفتار شهروندی سازمانی
بازاریابی درونی، گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 67-98]
-
رفتار شهروندی سازمانی
بررسی تأثیر وفاداری حزبی بر رفتار شهروندی سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 123-148]
-
رفتارکارکنان
بازپردازی مفهوم انضباط کارکنان: رویکردی قرآنی [دوره 14، شماره 3، 1389]
-
رهبری صفی
تبیین نقش واسط درگیری عاطفی بین تعهد به تغییر و عامل فرایندی تغییر شرکت برق منطقهای خراسان [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 121-143]
-
روش دلفی فازی
انتخاب سیستم های اطلاعاتی در محیط های غیر قطعی با استفاده از روش هیبریدی (تلفیق روش های برنامه ریزی سناریو، طراحی بدیهی و دلفی فازی) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 49-78]
-
رویکرد طراحی بدیهی
انتخاب سیستم های اطلاعاتی در محیط های غیر قطعی با استفاده از روش هیبریدی (تلفیق روش های برنامه ریزی سناریو، طراحی بدیهی و دلفی فازی) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 49-78]
-
ریسک اعتباری 1
مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک های تجاری با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها (رتبه بندی اعتباری) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 137-164]
ز
-
زمان.
تبیین نقش واسط درگیری عاطفی بین تعهد به تغییر و عامل فرایندی تغییر شرکت برق منطقهای خراسان [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 121-143]
-
زنجیره تأمین
طراحی مدل چابکی زنجیره تأمین؛ رویکرد مدل سازی تفسیری- ساختاری [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 1-25]
-
زنجیره های تأمین
الگوریتمی برای انداز ه گیری قابلیت خدمت رسانی فازی MCDM زنجیره های تأمین، با رویکرد [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 149-172]
س
-
سایش اجتماعی
طراحی مدل سایش اجتماعی نیروی انسانی و پیامدهای ارتباطات میان فردی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 45-66]
-
سبک رهبری
طراحی مدل رهبری مناسب برای مدیریت سازمان های لبنان (مدیریت بیمارستان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 99-122]
-
سیستم اطلاعاتی
انتخاب سیستم های اطلاعاتی در محیط های غیر قطعی با استفاده از روش هیبریدی (تلفیق روش های برنامه ریزی سناریو، طراحی بدیهی و دلفی فازی) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 49-78]
-
سیستم تولید به هنگام
بررسی و ارزیابی اجرای سیستم تولید موقع با استفاده از یک شرکت تولیدی در صنعت چاپ (ANP) تکنیک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 165-183]
-
سیستم مدیریت کیفیت
بررسی تأثیر فعالیت های مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمان ها [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 185-204]
ش
-
شاخص ارزش
طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 173-202]
-
شبکه های عصبی
پیش بینی تقاضای انرژی بخش حمل و نقل با استفاده از شبکه های عصبی: مطالعه موردی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 203-220]
-
شخصیت
طراحی مدل رهبری مناسب برای مدیریت سازمان های لبنان (مدیریت بیمارستان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 99-122]
-
شرکت های غیر کارآفرین
بررسی نقش عوامل سازمانی در افزایش کارآفرینی شرکت های صنعتی کوچک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 233-257]
-
شرکت های کارآفرین
بررسی نقش عوامل سازمانی در افزایش کارآفرینی شرکت های صنعتی کوچک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 233-257]
ص
-
صنایع کاشی و سرامیک
سنجش درجه نابی با رویکرد مدل تعالی سازمانیEFQM و تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 205-232]
-
صنایع کوچک
بررسی نقش عوامل سازمانی در افزایش کارآفرینی شرکت های صنعتی کوچک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 233-257]
ط
-
طبقهبندی
بازپردازی مفهوم انضباط کارکنان: رویکردی قرآنی [دوره 14، شماره 3، 1389]
ع
-
عدم قطعیت
انتخاب سیستم های اطلاعاتی در محیط های غیر قطعی با استفاده از روش هیبریدی (تلفیق روش های برنامه ریزی سناریو، طراحی بدیهی و دلفی فازی) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 49-78]
-
عقلانیت
اجرای خط مشی عمومی: بررسی نقش عقلانیت در مرحله تدوین خط مشی [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 79-106]
-
عملکرد
ارائه مدلی برای افزایش عملکرد از طریق هماهنگسازی استراتژیهای تغییرسازمانی [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 1-22]
-
عملکرد سازمانی
بررسی تأثیر فعالیت های مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمان ها [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 185-204]
-
عوامل استرسزای نقش
بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت تأثیر و پیامدهای آن [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 173-194]
-
عواملحیاتیموفقیت
تعیین عوامل حیاتی موفقیت برای همراستایی استراتژیک فناوری اطلاعات و کسبوکار سازمان [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 195-226]
غ
-
غربال سازی فازی .SCOR مدلفازی
الگوریتمی برای انداز ه گیری قابلیت خدمت رسانی فازی MCDM زنجیره های تأمین، با رویکرد [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 149-172]
ف
-
فرآیند تجزیه تحلیل شبکه ای
بررسی و ارزیابی اجرای سیستم تولید موقع با استفاده از یک شرکت تولیدی در صنعت چاپ (ANP) تکنیک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 165-183]
-
فرایند تبدیل کاتالیستی
رویکردی تلفیقی در تحلیل ریسک با استفاده از روش های و فرایند تحلیل (FMEA) تجزیه و تحلیل شکست و آثار آن (ANP) شبکه ای [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 107-136]
-
فرایند تحلیل سلسله مراتبی
جهت انتخاب بهترین تأمین کننده ANP به کارگیری در زنجیره تأمین [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 27-47]
-
فرایند تحلیل شبکه ای
رویکردی تلفیقی در تحلیل ریسک با استفاده از روش های و فرایند تحلیل (FMEA) تجزیه و تحلیل شکست و آثار آن (ANP) شبکه ای [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 107-136]
-
فرایند تحلیل شبکهای
جهت انتخاب بهترین تأمین کننده ANP به کارگیری در زنجیره تأمین [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 27-47]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی نقش عوامل سازمانی در افزایش کارآفرینی شرکت های صنعتی کوچک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 233-257]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی تأثیر تناسب فرد- سازمان و فرهنگ سازمانی بر رفتار سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 1-21]
-
فرهنگ و سیستم ارزشی
طراحی مدل رهبری مناسب برای مدیریت سازمان های لبنان (مدیریت بیمارستان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 99-122]
-
فشار شغلی
بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت تأثیر و پیامدهای آن [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 173-194]
ق
-
قابلیت اطمینان سیستم
رویکردی تلفیقی در تحلیل ریسک با استفاده از روش های و فرایند تحلیل (FMEA) تجزیه و تحلیل شکست و آثار آن (ANP) شبکه ای [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 107-136]
ک
-
کارایی 3
مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک های تجاری با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها (رتبه بندی اعتباری) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 137-164]
-
کیفیت خدمات
بازاریابی درونی، گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 67-98]
گ
-
گرایش های سیاسی
بررسی تأثیر وفاداری حزبی بر رفتار شهروندی سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 123-148]
-
گونهشناسی
بازپردازی مفهوم انضباط کارکنان: رویکردی قرآنی [دوره 14، شماره 3، 1389]
-
گونهشناسی تغییر.
ارائه مدلی برای افزایش عملکرد از طریق هماهنگسازی استراتژیهای تغییرسازمانی [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 1-22]
م
-
متدولوژی
ارائه یک متدولوژی برای ایجاد استراتژی مدیریت دانش مطالعه و بررسی سه سازمان نمونه [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 24-59]
-
مدل آمادگی
ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازما ن ها در زمینة مدیریت دانش (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 221-244]
-
مدل تعالی سازمانی EFQM
سنجش درجه نابی با رویکرد مدل تعالی سازمانیEFQM و تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 205-232]
-
مدل سازی تفسیری- ساختاری
طراحی مدل چابکی زنجیره تأمین؛ رویکرد مدل سازی تفسیری- ساختاری [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 1-25]
-
مدل فورچون
مروری بر رویکردهای رتبهبندی شرکتها: نقد و بررسی و ارائه الگو [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 145-171]
-
مدل معادلات ساختاری
بازاریابی درونی، گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 67-98]
-
مدل معادلات ساختاری.
بررسی رابطه بین پاسخگویی عمومی، مشارکت عمومی و اعتماد عمومی در سازمانهای دولتی مناطق 22 گانه شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 251-274]
-
مدل هیبریدی
انتخاب سیستم های اطلاعاتی در محیط های غیر قطعی با استفاده از روش هیبریدی (تلفیق روش های برنامه ریزی سناریو، طراحی بدیهی و دلفی فازی) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 49-78]
-
مدل یابی معادلات ساختاری
بررسی تأثیر فعالیت های مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمان ها [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 185-204]
-
مدیریت دانش
ارائه یک متدولوژی برای ایجاد استراتژی مدیریت دانش مطالعه و بررسی سه سازمان نمونه [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 24-59]
-
مدیریت دانش
ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازما ن ها در زمینة مدیریت دانش (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 221-244]
-
مدیریت ریسک
رویکردی تلفیقی در تحلیل ریسک با استفاده از روش های و فرایند تحلیل (FMEA) تجزیه و تحلیل شکست و آثار آن (ANP) شبکه ای [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 107-136]
-
مدیریت ریسک اعتباری 2
مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک های تجاری با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها (رتبه بندی اعتباری) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 137-164]
-
مرکز آمار ایران
ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازما ن ها در زمینة مدیریت دانش (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 221-244]
-
مشارکت عمومی
بررسی رابطه بین پاسخگویی عمومی، مشارکت عمومی و اعتماد عمومی در سازمانهای دولتی مناطق 22 گانه شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 251-274]
-
مشاغل عملیاتی نظامی
بررسی ضرورت تناسب شخصیت شاغل با مشاغل عملیاتی پر خطر «جذب و استخدام صحیح و افزایش کارایی» [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 227-249]
-
مفهومپردازی
بازپردازی مفهوم انضباط کارکنان: رویکردی قرآنی [دوره 14، شماره 3، 1389]
-
منطق فازی
رویکردی فازی به ادراک عدالت در چارچوب تئوری انصاف بانک ملت [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 61-89]
-
مهارت های مدیریتی
بررسی نقش عوامل سازمانی در افزایش کارآفرینی شرکت های صنعتی کوچک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 233-257]
-
مهندسی ارزش
طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 173-202]
ن
-
نظام ارزیابی عملکرد
بررسی نقش عوامل سازمانی در افزایش کارآفرینی شرکت های صنعتی کوچک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 233-257]
-
نقاط مرجع استراتژیک
ارائه مدلی برای افزایش عملکرد از طریق هماهنگسازی استراتژیهای تغییرسازمانی [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 1-22]
و
-
وگانگی سیاست – اداره
بررسی تأثیر وفاداری حزبی بر رفتار شهروندی سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 123-148]
ه
-
هماهنگی
ارائه مدلی برای افزایش عملکرد از طریق هماهنگسازی استراتژیهای تغییرسازمانی [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 1-22]
-
همراستایی استراتژیک فناوری اطلاعات و کسب وکار.
تعیین عوامل حیاتی موفقیت برای همراستایی استراتژیک فناوری اطلاعات و کسبوکار سازمان [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 195-226]
-
همنشینها
مروری بر رویکردهای رتبهبندی شرکتها: نقد و بررسی و ارائه الگو [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 145-171]