ا

  • اثربخشی سازمانی و نتایج مالی و بازار بررسی تأثیر فعالیت های مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمان ها [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 185-204]

  • اجرای خط مشی اجرای خط مشی عمومی: بررسی نقش عقلانیت در مرحله تدوین خط مشی [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 79-106]

  • ادراک عدالت رویکردی فازی به ادراک عدالت در چارچوب تئوری انصاف بانک ملت‏ [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 61-89]

  • ادراک عدالت طراحی مدل سایش اجتماعی نیروی انسانی و پیامدهای ارتباطات میان فردی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 45-66]

  • ارزیابی عملکرد.‏ بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت تأثیر و پیامدهای آن [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 173-194]

  • استراتژی‌سازی مدیریت دانش ارائه یک متدولوژی برای ایجاد استراتژی مدیریت دانش مطالعه و بررسی سه سازمان نمونه [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 24-59]

  • استراتژی مدیریت دانش ارائه یک متدولوژی برای ایجاد استراتژی مدیریت دانش مطالعه و بررسی سه سازمان نمونه [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 24-59]

  • استراتژی ها وساختار بررسی نقش عوامل سازمانی در افزایش کارآفرینی شرکت های صنعتی کوچک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 233-257]

  • استراتژی‌های تغییر سازمانی ارائه مدلی برای افزایش عملکرد از طریق هماهنگ‌سازی ‏استراتژی‌های تغییرسازمانی [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 1-22]

  • اعتماد عمومی بررسی رابطه بین پاسخ‌گویی عمومی، مشارکت عمومی و ‏اعتماد عمومی در سازمان‌های دولتی‎ ‎مناطق 22 گانه شهر تهران‏ [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 251-274]

  • اعضای هیئت علمی بررسی تأثیر تناسب فرد- سازمان و فرهنگ سازمانی بر رفتار سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 1-21]

  • الگوریتم پس انتشار پیش بینی تقاضای انرژی بخش حمل و نقل با استفاده از شبکه های عصبی: مطالعه موردی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 203-220]

  • انتصابات سیاسی بررسی تأثیر وفاداری حزبی بر رفتار شهروندی سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 123-148]

  • انتظارات اجتماعی مروری بر رویکردهای رتبه‌بندی شرکت‌ها:‏ نقد و بررسی و ارائه الگو [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 145-171]

  • اندازه گیری چابکی تحلیل پوششی داده ها(DEA) ؛تحلیل پوششی داده ها چابکی سازمان ها [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 21-45]

  • انضباط تعالی‌بخش بازپردازی مفهوم انضباط کارکنان: رویکردی قرآنی [دوره 14، شماره 3، 1389]

  • انضباط ‌کارکنان بازپردازی مفهوم انضباط کارکنان: رویکردی قرآنی [دوره 14، شماره 3، 1389]

ب

  • بازاریابی بیرونی بازاریابی درونی، گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 67-98]

  • بازاریابی درونی بازاریابی درونی، گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 67-98]

  • برنامه ریزی سناریو انتخاب سیستم های اطلاعاتی در محیط های غیر قطعی با استفاده از روش هیبریدی (تلفیق روش های برنامه ریزی سناریو، طراحی بدیهی و دلفی فازی) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 49-78]

  • بهره آوازه فامبرون مروری بر رویکردهای رتبه‌بندی شرکت‌ها:‏ نقد و بررسی و ارائه الگو [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 145-171]

  • بی طرفی سیاسی بررسی تأثیر وفاداری حزبی بر رفتار شهروندی سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 123-148]

پ

  • پاسخ‌گویی عمومی بررسی رابطه بین پاسخ‌گویی عمومی، مشارکت عمومی و ‏اعتماد عمومی در سازمان‌های دولتی‎ ‎مناطق 22 گانه شهر تهران‏ [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 251-274]

  • پیامدهای ارتباطات کارکنان طراحی مدل سایش اجتماعی نیروی انسانی و پیامدهای ارتباطات میان فردی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 45-66]

  • پیش بینی پیش بینی تقاضای انرژی بخش حمل و نقل با استفاده از شبکه های عصبی: مطالعه موردی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 203-220]

ت

  • تأمین کننده راهبردی جهت انتخاب بهترین تأمین کننده ANP به کارگیری در زنجیره تأمین [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 27-47]

  • تئوری انصاف رویکردی فازی به ادراک عدالت در چارچوب تئوری انصاف بانک ملت‏ [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 61-89]

  • تئوری انصاف طراحی مدل سایش اجتماعی نیروی انسانی و پیامدهای ارتباطات میان فردی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 45-66]

  • تابعیت سازمانی بررسی تأثیر تناسب فرد- سازمان و فرهنگ سازمانی بر رفتار سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 1-21]

  • تاکتیک‌های مدیریت تأثیر بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت تأثیر و پیامدهای آن [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 173-194]

  • تجزیه و تحلیل شکست و آثار آن رویکردی تلفیقی در تحلیل ریسک با استفاده از روش های و فرایند تحلیل (FMEA) تجزیه و تحلیل شکست و آثار آن (ANP) شبکه ای [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 107-136]

  • تحلیل پوششی داده ها تحلیل پوششی داده ها(DEA) ؛تحلیل پوششی داده ها چابکی سازمان ها [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 21-45]

  • تحلیل پوششی داده ها 5 مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک های تجاری با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها (رتبه بندی اعتباری) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 137-164]

  • تحلیل عاملی ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازما ن ها در زمینة مدیریت دانش (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 221-244]

  • ترکیب عقلانیت اجرای خط مشی عمومی: بررسی نقش عقلانیت در مرحله تدوین خط مشی [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 79-106]

  • تصمیم گیری جهت انتخاب بهترین تأمین کننده ANP به کارگیری در زنجیره تأمین [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 27-47]

  • تصمیمگیری چند معیاره بررسی و ارزیابی اجرای سیستم تولید موقع با استفاده از یک شرکت تولیدی در صنعت چاپ (ANP) تکنیک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 165-183]

  • تعهد به تغییر تبیین نقش واسط درگیری عاطفی بین تعهد به تغییر و عامل ‏فرایندی تغییر شرکت برق منطقه‌ای خراسان [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 121-143]

  • تقاضای انرژی بخش حمل و نقل پیش بینی تقاضای انرژی بخش حمل و نقل با استفاده از شبکه های عصبی: مطالعه موردی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 203-220]

  • تکنیک تحلیل سلسله مراتبی طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 173-202]

  • تکنیک سیستماتیک تحلیل کارکرد طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 173-202]

  • تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه سنجش درجه نابی با رویکرد مدل تعالی سازمانیEFQM و تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 205-232]

  • تمایل به ماندگاری بررسی تأثیر تناسب فرد- سازمان و فرهنگ سازمانی بر رفتار سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 1-21]

  • تناسب شخصیت و شغل بررسی ضرورت تناسب شخصیت شاغل با مشاغل عملیاتی ‏پر خطر «جذب و استخدام صحیح و افزایش کارایی»‏ [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 227-249]

  • تناسب فرد- سازمان بررسی تأثیر تناسب فرد- سازمان و فرهنگ سازمانی بر رفتار سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 1-21]

  • توابع عضویت فازی رویکردی فازی به ادراک عدالت در چارچوب تئوری انصاف بانک ملت‏ [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 61-89]

  • تولید ناب سنجش درجه نابی با رویکرد مدل تعالی سازمانیEFQM و تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 205-232]

  • تیپ شخصیت ‏کارکنان عملیاتی.‏ بررسی ضرورت تناسب شخصیت شاغل با مشاغل عملیاتی ‏پر خطر «جذب و استخدام صحیح و افزایش کارایی»‏ [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 227-249]

ج

  • جذب و استخدام بررسی ضرورت تناسب شخصیت شاغل با مشاغل عملیاتی ‏پر خطر «جذب و استخدام صحیح و افزایش کارایی»‏ [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 227-249]

چ

  • چابکی طراحی مدل چابکی زنجیره تأمین؛ رویکرد مدل سازی تفسیری- ساختاری [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 1-25]

  • چابکی سازمانی تحلیل پوششی داده ها(DEA) ؛تحلیل پوششی داده ها چابکی سازمان ها [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 21-45]

  • چابکی نسبی تحلیل پوششی داده ها(DEA) ؛تحلیل پوششی داده ها چابکی سازمان ها [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 21-45]

ح

  • حمایت مدیریت عالی تبیین نقش واسط درگیری عاطفی بین تعهد به تغییر و عامل ‏فرایندی تغییر شرکت برق منطقه‌ای خراسان [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 121-143]

خ

  • خط مشی عمومی اجرای خط مشی عمومی: بررسی نقش عقلانیت در مرحله تدوین خط مشی [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 79-106]

  • خوشنامی مروری بر رویکردهای رتبه‌بندی شرکت‌ها:‏ نقد و بررسی و ارائه الگو [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 145-171]

د

  • درجه نابی سنجش درجه نابی با رویکرد مدل تعالی سازمانیEFQM و تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 205-232]

  • درگیری عاطفی تبیین نقش واسط درگیری عاطفی بین تعهد به تغییر و عامل ‏فرایندی تغییر شرکت برق منطقه‌ای خراسان [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 121-143]

ر

  • رتبه بندی اعتباری 4 مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک های تجاری با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها (رتبه بندی اعتباری) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 137-164]

  • رضایت کارکنان بررسی تأثیر فعالیت های مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمان ها [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 185-204]

  • رضایت مشتریان بررسی تأثیر فعالیت های مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمان ها [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 185-204]

  • رضایت مشتری (خدمت رسانی) الگوریتمی برای انداز ه گیری قابلیت خدمت رسانی فازی MCDM زنجیره های تأمین، با رویکرد [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 149-172]

  • رفتار شهروندی سازمانی بازاریابی درونی، گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 67-98]

  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی تأثیر وفاداری حزبی بر رفتار شهروندی سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 123-148]

  • رفتارکارکنان بازپردازی مفهوم انضباط کارکنان: رویکردی قرآنی [دوره 14، شماره 3، 1389]

  • رهبری‎ ‎صفی تبیین نقش واسط درگیری عاطفی بین تعهد به تغییر و عامل ‏فرایندی تغییر شرکت برق منطقه‌ای خراسان [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 121-143]

  • روش دلفی فازی انتخاب سیستم های اطلاعاتی در محیط های غیر قطعی با استفاده از روش هیبریدی (تلفیق روش های برنامه ریزی سناریو، طراحی بدیهی و دلفی فازی) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 49-78]

  • رویکرد طراحی بدیهی انتخاب سیستم های اطلاعاتی در محیط های غیر قطعی با استفاده از روش هیبریدی (تلفیق روش های برنامه ریزی سناریو، طراحی بدیهی و دلفی فازی) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 49-78]

  • ریسک اعتباری 1 مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک های تجاری با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها (رتبه بندی اعتباری) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 137-164]

ز

  • زمان.‏ تبیین نقش واسط درگیری عاطفی بین تعهد به تغییر و عامل ‏فرایندی تغییر شرکت برق منطقه‌ای خراسان [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 121-143]

  • زنجیره تأمین طراحی مدل چابکی زنجیره تأمین؛ رویکرد مدل سازی تفسیری- ساختاری [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 1-25]

  • زنجیره های تأمین الگوریتمی برای انداز ه گیری قابلیت خدمت رسانی فازی MCDM زنجیره های تأمین، با رویکرد [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 149-172]

س

  • سایش اجتماعی طراحی مدل سایش اجتماعی نیروی انسانی و پیامدهای ارتباطات میان فردی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 45-66]

  • سبک رهبری طراحی مدل رهبری مناسب برای مدیریت سازمان های لبنان (مدیریت بیمارستان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 99-122]

  • سیستم اطلاعاتی انتخاب سیستم های اطلاعاتی در محیط های غیر قطعی با استفاده از روش هیبریدی (تلفیق روش های برنامه ریزی سناریو، طراحی بدیهی و دلفی فازی) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 49-78]

  • سیستم تولید به هنگام بررسی و ارزیابی اجرای سیستم تولید موقع با استفاده از یک شرکت تولیدی در صنعت چاپ (ANP) تکنیک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 165-183]

  • سیستم مدیریت کیفیت بررسی تأثیر فعالیت های مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمان ها [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 185-204]

ش

  • شاخص ارزش طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 173-202]

  • شبکه های عصبی پیش بینی تقاضای انرژی بخش حمل و نقل با استفاده از شبکه های عصبی: مطالعه موردی در ایران [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 203-220]

  • شخصیت طراحی مدل رهبری مناسب برای مدیریت سازمان های لبنان (مدیریت بیمارستان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 99-122]

  • شرکت های غیر کارآفرین بررسی نقش عوامل سازمانی در افزایش کارآفرینی شرکت های صنعتی کوچک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 233-257]

  • شرکت های کارآفرین بررسی نقش عوامل سازمانی در افزایش کارآفرینی شرکت های صنعتی کوچک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 233-257]

ص

  • صنایع کاشی و سرامیک سنجش درجه نابی با رویکرد مدل تعالی سازمانیEFQM و تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 205-232]

  • صنایع کوچک بررسی نقش عوامل سازمانی در افزایش کارآفرینی شرکت های صنعتی کوچک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 233-257]

ط

  • طبقه‌بندی بازپردازی مفهوم انضباط کارکنان: رویکردی قرآنی [دوره 14، شماره 3، 1389]

ع

  • عدم قطعیت انتخاب سیستم های اطلاعاتی در محیط های غیر قطعی با استفاده از روش هیبریدی (تلفیق روش های برنامه ریزی سناریو، طراحی بدیهی و دلفی فازی) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 49-78]

  • عقلانیت اجرای خط مشی عمومی: بررسی نقش عقلانیت در مرحله تدوین خط مشی [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 79-106]

  • عملکرد ارائه مدلی برای افزایش عملکرد از طریق هماهنگ‌سازی ‏استراتژی‌های تغییرسازمانی [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 1-22]

  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر فعالیت های مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمان ها [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 185-204]

  • عوامل استرس‌زای نقش بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت تأثیر و پیامدهای آن [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 173-194]

  • عوامل‌حیاتی‌موفقیت تعیین عوامل حیاتی موفقیت برای هم‌راستایی استراتژیک ‏فناوری اطلاعات و کسب‌و‌کار سازمان [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 195-226]

غ

  • غربال سازی فازی .SCOR مدلفازی الگوریتمی برای انداز ه گیری قابلیت خدمت رسانی فازی MCDM زنجیره های تأمین، با رویکرد [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 149-172]

ف

  • فرآیند تجزیه تحلیل شبکه ای بررسی و ارزیابی اجرای سیستم تولید موقع با استفاده از یک شرکت تولیدی در صنعت چاپ (ANP) تکنیک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 165-183]

  • فرایند تبدیل کاتالیستی رویکردی تلفیقی در تحلیل ریسک با استفاده از روش های و فرایند تحلیل (FMEA) تجزیه و تحلیل شکست و آثار آن (ANP) شبکه ای [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 107-136]

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی جهت انتخاب بهترین تأمین کننده ANP به کارگیری در زنجیره تأمین [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 27-47]

  • فرایند تحلیل شبکه ای رویکردی تلفیقی در تحلیل ریسک با استفاده از روش های و فرایند تحلیل (FMEA) تجزیه و تحلیل شکست و آثار آن (ANP) شبکه ای [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 107-136]

  • فرایند تحلیل شبکهای جهت انتخاب بهترین تأمین کننده ANP به کارگیری در زنجیره تأمین [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 27-47]

  • فرهنگ سازمانی بررسی نقش عوامل سازمانی در افزایش کارآفرینی شرکت های صنعتی کوچک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 233-257]

  • فرهنگ سازمانی بررسی تأثیر تناسب فرد- سازمان و فرهنگ سازمانی بر رفتار سازمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه شهید باهنر کرمان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 1-21]

  • فرهنگ و سیستم ارزشی طراحی مدل رهبری مناسب برای مدیریت سازمان های لبنان (مدیریت بیمارستان) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 99-122]

  • فشار شغلی بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت تأثیر و پیامدهای آن [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 173-194]

ق

  • قابلیت اطمینان سیستم رویکردی تلفیقی در تحلیل ریسک با استفاده از روش های و فرایند تحلیل (FMEA) تجزیه و تحلیل شکست و آثار آن (ANP) شبکه ای [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 107-136]

ک

  • کارایی 3 مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک های تجاری با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها (رتبه بندی اعتباری) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 137-164]

  • کیفیت خدمات بازاریابی درونی، گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 67-98]

گ

  • گرایش های سیاسی بررسی تأثیر وفاداری حزبی بر رفتار شهروندی سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 123-148]

  • گونه‌شناسی بازپردازی مفهوم انضباط کارکنان: رویکردی قرآنی [دوره 14، شماره 3، 1389]

  • گونه‌شناسی تغییر. ‏ ارائه مدلی برای افزایش عملکرد از طریق هماهنگ‌سازی ‏استراتژی‌های تغییرسازمانی [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 1-22]

م

  • متدولوژی ارائه یک متدولوژی برای ایجاد استراتژی مدیریت دانش مطالعه و بررسی سه سازمان نمونه [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 24-59]

  • مدل آمادگی ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازما ن ها در زمینة مدیریت دانش (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 221-244]

  • مدل تعالی سازمانی EFQM سنجش درجه نابی با رویکرد مدل تعالی سازمانیEFQM و تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک استان یزد) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 205-232]

  • مدل سازی تفسیری- ساختاری طراحی مدل چابکی زنجیره تأمین؛ رویکرد مدل سازی تفسیری- ساختاری [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 1-25]

  • مدل فورچون مروری بر رویکردهای رتبه‌بندی شرکت‌ها:‏ نقد و بررسی و ارائه الگو [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 145-171]

  • مدل معادلات ساختاری بازاریابی درونی، گامی در جهت بهبود رفتارهای شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات: تحقیقی پیرامون شرکت گاز تهران بزرگ [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 67-98]

  • مدل معادلات ساختاری.‏ بررسی رابطه بین پاسخ‌گویی عمومی، مشارکت عمومی و ‏اعتماد عمومی در سازمان‌های دولتی‎ ‎مناطق 22 گانه شهر تهران‏ [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 251-274]

  • مدل هیبریدی انتخاب سیستم های اطلاعاتی در محیط های غیر قطعی با استفاده از روش هیبریدی (تلفیق روش های برنامه ریزی سناریو، طراحی بدیهی و دلفی فازی) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 49-78]

  • مدل یابی معادلات ساختاری بررسی تأثیر فعالیت های مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمان ها [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 185-204]

  • مدیریت دانش ارائه یک متدولوژی برای ایجاد استراتژی مدیریت دانش مطالعه و بررسی سه سازمان نمونه [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 24-59]

  • مدیریت دانش ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازما ن ها در زمینة مدیریت دانش (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 221-244]

  • مدیریت ریسک رویکردی تلفیقی در تحلیل ریسک با استفاده از روش های و فرایند تحلیل (FMEA) تجزیه و تحلیل شکست و آثار آن (ANP) شبکه ای [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 107-136]

  • مدیریت ریسک اعتباری 2 مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک های تجاری با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها (رتبه بندی اعتباری) [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 137-164]

  • مرکز آمار ایران ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازما ن ها در زمینة مدیریت دانش (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 221-244]

  • مشارکت عمومی بررسی رابطه بین پاسخ‌گویی عمومی، مشارکت عمومی و ‏اعتماد عمومی در سازمان‌های دولتی‎ ‎مناطق 22 گانه شهر تهران‏ [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 251-274]

  • مشاغل عملیاتی نظامی بررسی ضرورت تناسب شخصیت شاغل با مشاغل عملیاتی ‏پر خطر «جذب و استخدام صحیح و افزایش کارایی»‏ [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 227-249]

  • مفهوم‌پردازی بازپردازی مفهوم انضباط کارکنان: رویکردی قرآنی [دوره 14، شماره 3، 1389]

  • منطق فازی رویکردی فازی به ادراک عدالت در چارچوب تئوری انصاف بانک ملت‏ [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 61-89]

  • مهارت های مدیریتی بررسی نقش عوامل سازمانی در افزایش کارآفرینی شرکت های صنعتی کوچک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 233-257]

  • مهندسی ارزش طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 173-202]

ن

  • نظام ارزیابی عملکرد بررسی نقش عوامل سازمانی در افزایش کارآفرینی شرکت های صنعتی کوچک [دوره 14، شماره 4، 1389، صفحه 233-257]

  • نقاط مرجع استراتژیک ارائه مدلی برای افزایش عملکرد از طریق هماهنگ‌سازی ‏استراتژی‌های تغییرسازمانی [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 1-22]

و

  • وگانگی سیاست – اداره بررسی تأثیر وفاداری حزبی بر رفتار شهروندی سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 14، شماره 2، 1389، صفحه 123-148]

ه

  • هماهنگی ارائه مدلی برای افزایش عملکرد از طریق هماهنگ‌سازی ‏استراتژی‌های تغییرسازمانی [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 1-22]

  • هم‌راستایی استراتژیک فناوری ‌اطلاعات و کسب و‌کار.‏ تعیین عوامل حیاتی موفقیت برای هم‌راستایی استراتژیک ‏فناوری اطلاعات و کسب‌و‌کار سازمان [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 195-226]

  • همنشین‌ها مروری بر رویکردهای رتبه‌بندی شرکت‌ها:‏ نقد و بررسی و ارائه الگو [دوره 14، شماره 3، 1389، صفحه 145-171]