آ

  • آسیکودا نقش سیستم اطلاعات گمرکی در یادگیری سازمانی، شایستگی‌های متمایز فنی و عملکرد گمرک [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 175-191]

ا

  • ابهام آتی؛بورس اوراق بهادار تهران -عوامل مؤثر بر بازده کوتاه مدت سهام عرضه های عمومی ‏اولیه‎(IPOs)‎‏ در بورس اوراق بهادار تهران‏ [دوره 15، شماره 1، 1390، صفحه 77-107]

  • اثربخشی طراحی و پیاده سازی یک مدل ارزیابی عملکرد در مراکز ‏ تحقیق و توسعه: تلفیق رویکرد تحلیل پوششی ‏ داده ها و کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1390، صفحه 135-158]

  • ارزش تمایزات فردی طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوریهای مرتبط با ارزش تمایز فردی [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 217-237]

  • ارزش خود معنی دار کردن طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوریهای مرتبط با ارزش تمایز فردی [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 217-237]

  • ارزش مفید بودن طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوریهای مرتبط با ارزش تمایز فردی [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 217-237]

  • استبداد نفتی؛زبان&rlm تبیین نهادی نحوه شکل گیری ساختارهای هیدرولیک در ایران [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 133-150]

  • استراتژی تأمین مالی رابطه هماهنگی بین استراتژی‌های مالی، سرمایه‌گذاری، تأمین مالی، تقسیم سود و سرمایة‌ در گردش با عملکرد سازمانی: شرکت داروسازی اکسیر [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 1-27]

  • استراتژی تقسیم سود رابطه هماهنگی بین استراتژی‌های مالی، سرمایه‌گذاری، تأمین مالی، تقسیم سود و سرمایة‌ در گردش با عملکرد سازمانی: شرکت داروسازی اکسیر [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 1-27]

  • استراتژی سرمایة‌ در گردش رابطه هماهنگی بین استراتژی‌های مالی، سرمایه‌گذاری، تأمین مالی، تقسیم سود و سرمایة‌ در گردش با عملکرد سازمانی: شرکت داروسازی اکسیر [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 1-27]

  • استراتژی سرمایه‌گذاری رابطه هماهنگی بین استراتژی‌های مالی، سرمایه‌گذاری، تأمین مالی، تقسیم سود و سرمایة‌ در گردش با عملکرد سازمانی: شرکت داروسازی اکسیر [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 1-27]

  • اعتماد از اعتماد عمومی تا اعتماد سیاسی (پژوهشی پیرامون رابطه اعتماد عمومی و اعتماد سیاسی در ایران) [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 73-95]

  • اعتماد سیاسی از اعتماد عمومی تا اعتماد سیاسی (پژوهشی پیرامون رابطه اعتماد عمومی و اعتماد سیاسی در ایران) [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 73-95]

  • اعتماد عمومی به دولت از اعتماد عمومی تا اعتماد سیاسی (پژوهشی پیرامون رابطه اعتماد عمومی و اعتماد سیاسی در ایران) [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 73-95]

  • افق 1404 بررسی میزان تاثیر سیاست های حمایتی دولت بر صنایع کوچک و متوسط در برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 193-215]

  • الگوی جمعی ارزیابی درماندگی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: مطالعه مقایسه ای بین تحلیل پوششی داده ها و رگرسیون لجستیک [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 129-147]

  • الگوی غیر شعاعی تحلیل پوششی داده ها شناسایی شعبه های ناکارای بانک ملت و استفاده از راهبرد ادغام به منظور افزایش کارایی آن [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 87-103]

  • امکان به کارگیری رهبری خدمتگزار بررسی تطبیقی امکان به کارگیری رهبری خدمتگزار در نظام بانکی از منظر مدیران و کارکنان [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 169-189]

  • انتخاب جانشین ساخت و اعتباریابی شاخص اندازه گیری گستردگی مدیریت جانشین پروری براساس طبقه بندی بهترین تجارب [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 191-209]

  • انجمن بازاریابی وب بررسی تطبیقی وب سایت های برتر دانشگاه های جهان و ‏ارائه الگویی مناسب برای دانشگاه های کشور ‏ [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 71-84]

  • اولویت بندی غیرادغامی اندازه گیری رضایت مشتری در بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 205-229]

ب

  • بازاریابی صنایع کوچک و متوسط بررسی میزان تاثیر سیاست های حمایتی دولت بر صنایع کوچک و متوسط در برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 193-215]

  • بانکداری کشف دلایل رویگردانی مشتری از خدمات بانکداری با ترکیب روش‌های داده‌کاوی و تحقیق پیمایشی [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 97-125]

  • بانک ملت شناسایی شعبه های ناکارای بانک ملت و استفاده از راهبرد ادغام به منظور افزایش کارایی آن [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 87-103]

  • بخش خصوصی طراحی مدل جامع خصوصی سازی و واگذاری بنگاههای دولتی در ایران با رویکرد خط مشی گذاری.. [دوره 15، شماره 4، 1390]

  • بخش عمومی طراحی مدل جامع خصوصی سازی و واگذاری بنگاههای دولتی در ایران با رویکرد خط مشی گذاری.. [دوره 15، شماره 4، 1390]

  • برنامه چهارم توسعه بررسی میزان تاثیر سیاست های حمایتی دولت بر صنایع کوچک و متوسط در برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 193-215]

  • برنامه ریزی عدد صحیح زمان بندی تعمیرات پیشگیرانه در حالت وجود نیروی کار چند مهارته [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 47-70]

  • بنگاه دولتی طراحی مدل جامع خصوصی سازی و واگذاری بنگاههای دولتی در ایران با رویکرد خط مشی گذاری.. [دوره 15، شماره 4، 1390]

  • بهینه سازی استوار مدل سازی ریاضی استوار، رویکردی نوین در بودجه ریزی عمومی ایران [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 1-20]

  • بودجه ریزی مدل سازی ریاضی استوار، رویکردی نوین در بودجه ریزی عمومی ایران [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 1-20]

پ

  • پاسخگویی از اعتماد عمومی تا اعتماد سیاسی (پژوهشی پیرامون رابطه اعتماد عمومی و اعتماد سیاسی در ایران) [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 73-95]

  • پیش بینی نرخ رویگردانی کشف دلایل رویگردانی مشتری از خدمات بانکداری با ترکیب روش‌های داده‌کاوی و تحقیق پیمایشی [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 97-125]

ت

  • تئوری اطلاعات ارائه الگویی برای بهینه‌سازی طبقه‌بندی اطلاعات دارایی‌های ثابت در ترازنامه شرکت‌های صنایع غذایی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 23-41]

  • تبدیلات باکس کاکس و مدل رگرسیونی >> ارائه مدل تقاضای سفر با هدف شغل << [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 127-145]

  • تجزیه تحلیل رضایت مشتریان اندازه گیری رضایت مشتری در بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 205-229]

  • تجزیه و تحلیل چند معیاره اندازه گیری رضایت مشتری در بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 205-229]

  • تحلیل پوششی داده ها ارزیابی درماندگی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: مطالعه مقایسه ای بین تحلیل پوششی داده ها و رگرسیون لجستیک [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 129-147]

  • تحلیل خوشه ای شناسایی شعبه های ناکارای بانک ملت و استفاده از راهبرد ادغام به منظور افزایش کارایی آن [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 87-103]

  • تحلیل سناریو مدل سازی ریاضی استوار، رویکردی نوین در بودجه ریزی عمومی ایران [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 1-20]

  • تدریجی؛مدل تعادل نقطهای؛برنامه.&rlm مدل تعادل نقطهای در نظام بودجه‎‎ریزی ایران [دوره 15، شماره 1، 1390، صفحه 181-200]

  • تعهد خریدار بررسی عوامل مؤثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 21-46]

  • توانمندسازی بررسی نقش رهبری تحول آفرین در توانمند سازی کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1390، صفحه 159-180]

  • توسعه جانشین ساخت و اعتباریابی شاخص اندازه گیری گستردگی مدیریت جانشین پروری براساس طبقه بندی بهترین تجارب [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 191-209]

ج

  • جذب سفر >> ارائه مدل تقاضای سفر با هدف شغل << [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 127-145]

  • جو سازمانی بررسی تطبیقی امکان به کارگیری رهبری خدمتگزار در نظام بانکی از منظر مدیران و کارکنان [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 169-189]

ح

  • حمایت سازمانی ادراک شده الگوی مسیر روابط حمایت سازمانی ادراک شده با متغیرهای شغلی، حرفه‌ای و سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 147-173]

خ

  • خانه کیفیت .&rlm به کارگیری ‏QFD‏ فازی در مدیریت استراتژیک عرضه ‏محصول‎:‎مطالعه موردی در شرکت پارس الکتریک [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 151-180]

  • خدمات لجستیک؛مدیریت خدمات مشتری؛گسترش عملکرد کیفی &rlm به کارگیری ‏QFD‏ فازی در مدیریت استراتژیک عرضه ‏محصول‎:‎مطالعه موردی در شرکت پارس الکتریک [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 151-180]

  • خط مشی گذاری طراحی مدل جامع خصوصی سازی و واگذاری بنگاههای دولتی در ایران با رویکرد خط مشی گذاری.. [دوره 15، شماره 4، 1390]

د

  • داده کاوی کشف دلایل رویگردانی مشتری از خدمات بانکداری با ترکیب روش‌های داده‌کاوی و تحقیق پیمایشی [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 97-125]

  • داشبوردها ترجمه استراتژی به عمل، نمونه ای از کاربرد QFD پویا با رویکرد نسل سوم روش ارزیابی متوزان [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 43-59]

  • درماندگی مالی ارزیابی درماندگی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: مطالعه مقایسه ای بین تحلیل پوششی داده ها و رگرسیون لجستیک [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 129-147]

  • دوستانه؛رفتار فرمانبرانه.&rlm رابطۀ ادراک سیاست سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی ‏در دانشگاه های دولتی شهر تهران: تبیین نقش تعدیل گر ‏معنویت سازمانی [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 181-204]

ر

  • رفتار خرید صنعتی بررسی عوامل مؤثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 21-46]

  • رگرسیون ترتیبی اندازه گیری رضایت مشتری در بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 205-229]

  • رگرسیون لجستیک ارزیابی درماندگی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: مطالعه مقایسه ای بین تحلیل پوششی داده ها و رگرسیون لجستیک [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 129-147]

  • روش ارزیابی متوازن ترجمه استراتژی به عمل، نمونه ای از کاربرد QFD پویا با رویکرد نسل سوم روش ارزیابی متوزان [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 43-59]

  • روش گسترش عملکرد کیفیت ترجمه استراتژی به عمل، نمونه ای از کاربرد QFD پویا با رویکرد نسل سوم روش ارزیابی متوزان [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 43-59]

ز

  • زمانبندی زمان بندی تعمیرات پیشگیرانه در حالت وجود نیروی کار چند مهارته [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 47-70]

س

  • ساختار مشارکتی مدلسازی روابط بین سازمانی: بررسی تأثیر عوامل رابطه ای روی شکل گیری ساختار مشارکتی [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 61-85]

  • سالاری.&rlm تبیین نهادی نحوه شکل گیری ساختارهای هیدرولیک در ایران [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 133-150]

  • سفارشی سازی انبوه طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوریهای مرتبط با ارزش تمایز فردی [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 217-237]

  • سیاستهای حمایتی بازاریابی بررسی میزان تاثیر سیاست های حمایتی دولت بر صنایع کوچک و متوسط در برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 193-215]

  • سیستم اطلاعات گمرکی نقش سیستم اطلاعات گمرکی در یادگیری سازمانی، شایستگی‌های متمایز فنی و عملکرد گمرک [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 175-191]

  • سیستم اطلاعت مدیریت طراحی و کاربرد سیستم اطلاعات مدیریت. فرش دستباف ایران [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 51-71]

ش

  • شاخص های جو سازمانی بررسی تطبیقی امکان به کارگیری رهبری خدمتگزار در نظام بانکی از منظر مدیران و کارکنان [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 169-189]

  • شایستگی‌های متمایز فنی نقش سیستم اطلاعات گمرکی در یادگیری سازمانی، شایستگی‌های متمایز فنی و عملکرد گمرک [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 175-191]

  • شبکه های عصبی رویکردهای جدید در پیش بینی با استفاده از شبکه های عصبی- فازی: قیمت نفت [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 149-169]

  • شبکه های عصبی- فازی رویکردهای جدید در پیش بینی با استفاده از شبکه های عصبی- فازی: قیمت نفت [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 149-169]

  • شناسایی علل رویگردانی کشف دلایل رویگردانی مشتری از خدمات بانکداری با ترکیب روش‌های داده‌کاوی و تحقیق پیمایشی [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 97-125]

ص

  • صنایع کوچک و متوسط بررسی میزان تاثیر سیاست های حمایتی دولت بر صنایع کوچک و متوسط در برنامه چهارم توسعه کشور [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 193-215]

ط

  • طراحی وب سایت بررسی تطبیقی وب سایت های برتر دانشگاه های جهان و ‏ارائه الگویی مناسب برای دانشگاه های کشور ‏ [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 71-84]

ظ

  • ظرفیت اجرا اندازه گیری ظرفیت حاکمیت: مفاهیم، مدل و روش اندازه گیری [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 107-132]

  • ظرفیت بخش عمومی اندازه گیری ظرفیت حاکمیت: مفاهیم، مدل و روش اندازه گیری [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 107-132]

  • ظرفیت حاکمیت اندازه گیری ظرفیت حاکمیت: مفاهیم، مدل و روش اندازه گیری [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 107-132]

  • ظرفیت دولت اندازه گیری ظرفیت حاکمیت: مفاهیم، مدل و روش اندازه گیری [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 107-132]

ع

  • عملکرد گمرک نقش سیستم اطلاعات گمرکی در یادگیری سازمانی، شایستگی‌های متمایز فنی و عملکرد گمرک [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 175-191]

  • عملکرد (نسبت Q توبین و ROA) رابطه هماهنگی بین استراتژی‌های مالی، سرمایه‌گذاری، تأمین مالی، تقسیم سود و سرمایة‌ در گردش با عملکرد سازمانی: شرکت داروسازی اکسیر [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 1-27]

  • عوامل رابطه ای مدلسازی روابط بین سازمانی: بررسی تأثیر عوامل رابطه ای روی شکل گیری ساختار مشارکتی [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 61-85]

ف

  • فرایند جانشین پروری ساخت و اعتباریابی شاخص اندازه گیری گستردگی مدیریت جانشین پروری براساس طبقه بندی بهترین تجارب [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 191-209]

  • فرش دستباف طراحی و کاربرد سیستم اطلاعات مدیریت. فرش دستباف ایران [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 51-71]

ک

  • کارایی طراحی و پیاده سازی یک مدل ارزیابی عملکرد در مراکز ‏ تحقیق و توسعه: تلفیق رویکرد تحلیل پوششی ‏ داده ها و کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1390، صفحه 135-158]

  • کارایی شناسایی شعبه های ناکارای بانک ملت و استفاده از راهبرد ادغام به منظور افزایش کارایی آن [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 87-103]

  • کارت امتیازی متوازن طراحی و پیاده سازی یک مدل ارزیابی عملکرد در مراکز ‏ تحقیق و توسعه: تلفیق رویکرد تحلیل پوششی ‏ داده ها و کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1390، صفحه 135-158]

  • کانال انتقال اطلاعات ارائه الگویی برای بهینه‌سازی طبقه‌بندی اطلاعات دارایی‌های ثابت در ترازنامه شرکت‌های صنایع غذایی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 23-41]

  • کلمات کلیدی: تعمیرات پیشگیرانه (PM) زمان بندی تعمیرات پیشگیرانه در حالت وجود نیروی کار چند مهارته [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 47-70]

  • کلید&lrm تبیین نهادی نحوه شکل گیری ساختارهای هیدرولیک در ایران [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 133-150]

  • کلید واژه: تولید سفر >> ارائه مدل تقاضای سفر با هدف شغل << [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 127-145]

  • کلید واژه ها مدل سازی ریاضی استوار، رویکردی نوین در بودجه ریزی عمومی ایران [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 1-20]

  • کلید واژه ها:&rlm طراحی الگوی "سرآمدی بازاریابی" در صنایع تولیدی ‏ با رویکرد ترکیبی [دوره 15، شماره 1، 1390، صفحه 201-222]

  • کلید‌واژه‌ها: آنتروپی ارائه الگویی برای بهینه‌سازی طبقه‌بندی اطلاعات دارایی‌های ثابت در ترازنامه شرکت‌های صنایع غذایی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 23-41]

  • کلید‌واژه‌ها: استراتژی مالی رابطه هماهنگی بین استراتژی‌های مالی، سرمایه‌گذاری، تأمین مالی، تقسیم سود و سرمایة‌ در گردش با عملکرد سازمانی: شرکت داروسازی اکسیر [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 1-27]

  • کلید واژه ها: بهینه&rlm بهینه‏سازی سبد سهام با رویکرد «میانگین- نیم‏ واریانس» و با استفاده از روش «جستجوی هارمونی» [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 105-128]

  • کلید واژه ها: پیش بینی رویکردهای جدید در پیش بینی با استفاده از شبکه های عصبی- فازی: قیمت نفت [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 149-169]

  • کلید واژه ها: تحلیل پوششی داده ها طراحی و پیاده سازی یک مدل ارزیابی عملکرد در مراکز ‏ تحقیق و توسعه: تلفیق رویکرد تحلیل پوششی ‏ داده ها و کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1390، صفحه 135-158]

  • کلید واژه ها: جانشین پروری ساخت و اعتباریابی شاخص اندازه گیری گستردگی مدیریت جانشین پروری براساس طبقه بندی بهترین تجارب [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 191-209]

  • کلید واژه ها: رهبری تحول آفرین بررسی نقش رهبری تحول آفرین در توانمند سازی کارکنان [دوره 15، شماره 1، 1390، صفحه 159-180]

  • کلید واژه ها: رهبری خدمتگزار بررسی تطبیقی امکان به کارگیری رهبری خدمتگزار در نظام بانکی از منظر مدیران و کارکنان [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 169-189]

  • کلید واژه ها: روابط بین سازمانی مدلسازی روابط بین سازمانی: بررسی تأثیر عوامل رابطه ای روی شکل گیری ساختار مشارکتی [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 61-85]

  • کلید واژه ها: روابط خریدار و فروشنده صنعتی بررسی عوامل مؤثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 21-46]

  • کلید واژه ها : عرضه های عمومی اولیه&lrm -عوامل مؤثر بر بازده کوتاه مدت سهام عرضه های عمومی ‏اولیه‎(IPOs)‎‏ در بورس اوراق بهادار تهران‏ [دوره 15، شماره 1، 1390، صفحه 77-107]

  • کلید واژه ها: مدیریت راهبرد ترجمه استراتژی به عمل، نمونه ای از کاربرد QFD پویا با رویکرد نسل سوم روش ارزیابی متوزان [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 43-59]

  • کلید واژه ها: وب سایت بررسی تطبیقی وب سایت های برتر دانشگاه های جهان و ‏ارائه الگویی مناسب برای دانشگاه های کشور ‏ [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 71-84]

گ

  • گذاری بهینه‏سازی سبد سهام با رویکرد «میانگین- نیم‏ واریانس» و با استفاده از روش «جستجوی هارمونی» [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 105-128]

م

  • محتوای اطلاعاتی ارائه الگویی برای بهینه‌سازی طبقه‌بندی اطلاعات دارایی‌های ثابت در ترازنامه شرکت‌های صنایع غذایی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 23-41]

  • محتوای وب سایت بررسی تطبیقی وب سایت های برتر دانشگاه های جهان و ‏ارائه الگویی مناسب برای دانشگاه های کشور ‏ [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 71-84]

  • مدل تقاضای سفر >> ارائه مدل تقاضای سفر با هدف شغل << [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 127-145]

  • مدل جزئی &ndash مدل تعادل نقطهای در نظام بودجه‎‎ریزی ایران [دوره 15، شماره 1، 1390، صفحه 181-200]

  • مدل یابی معادلات ساختاری مدلسازی روابط بین سازمانی: بررسی تأثیر عوامل رابطه ای روی شکل گیری ساختار مشارکتی [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 61-85]

  • مدیریت رویگردانی مشتری کشف دلایل رویگردانی مشتری از خدمات بانکداری با ترکیب روش‌های داده‌کاوی و تحقیق پیمایشی [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 97-125]

  • مزیت رقابتی طراحی و کاربرد سیستم اطلاعات مدیریت. فرش دستباف ایران [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 51-71]

  • مطالعات امکان سنجی طراحی و کاربرد سیستم اطلاعات مدیریت. فرش دستباف ایران [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 51-71]

  • مکتب اطلاعات اقتصادی ارائه الگویی برای بهینه‌سازی طبقه‌بندی اطلاعات دارایی‌های ثابت در ترازنامه شرکت‌های صنایع غذایی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 23-41]

  • منطق فازی؛کلید واژه ها&lrm به کارگیری ‏QFD‏ فازی در مدیریت استراتژیک عرضه ‏محصول‎:‎مطالعه موردی در شرکت پارس الکتریک [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 151-180]

ن

  • نظام بانکداری بررسی تطبیقی امکان به کارگیری رهبری خدمتگزار در نظام بانکی از منظر مدیران و کارکنان [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 169-189]

  • نگرش‌های حرفه‌ای الگوی مسیر روابط حمایت سازمانی ادراک شده با متغیرهای شغلی، حرفه‌ای و سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 147-173]

  • نگرش‌های سازمانی الگوی مسیر روابط حمایت سازمانی ادراک شده با متغیرهای شغلی، حرفه‌ای و سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 147-173]

  • نگرش‌های شغلی الگوی مسیر روابط حمایت سازمانی ادراک شده با متغیرهای شغلی، حرفه‌ای و سازمانی [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 147-173]

  • نگهداری و تعمیرات زمان بندی تعمیرات پیشگیرانه در حالت وجود نیروی کار چند مهارته [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 47-70]

  • نمونه گیری درون نمونه ای ارزیابی درماندگی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: مطالعه مقایسه ای بین تحلیل پوششی داده ها و رگرسیون لجستیک [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 129-147]

  • نیروی کار چند مهارته زمان بندی تعمیرات پیشگیرانه در حالت وجود نیروی کار چند مهارته [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 47-70]

و

  • واریانس؛مرز کارای سرمایه&rlm بهینه‏سازی سبد سهام با رویکرد «میانگین- نیم‏ واریانس» و با استفاده از روش «جستجوی هارمونی» [دوره 15، شماره 3، 1390، صفحه 105-128]

  • واژهها: ساختارهای آب&rlm تبیین نهادی نحوه شکل گیری ساختارهای هیدرولیک در ایران [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 133-150]

  • واژه های کلیدی:خصوصی سازی طراحی مدل جامع خصوصی سازی و واگذاری بنگاههای دولتی در ایران با رویکرد خط مشی گذاری.. [دوره 15، شماره 4، 1390]

  • وب متریکس بررسی تطبیقی وب سایت های برتر دانشگاه های جهان و ‏ارائه الگویی مناسب برای دانشگاه های کشور ‏ [دوره 15، شماره 2، 1390، صفحه 71-84]

ه

  • هدف سفر >> ارائه مدل تقاضای سفر با هدف شغل << [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 127-145]

ی

  • یادگیری سازمانی نقش سیستم اطلاعات گمرکی در یادگیری سازمانی، شایستگی‌های متمایز فنی و عملکرد گمرک [دوره 15، شماره 4، 1390، صفحه 175-191]