آ
  • آذر، عادل طراحی مدل ریاضی یکپارچه برای زنجیره تأمین با حلقه بسته [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 1-32]
  • آذر، عادل واکاوی تقابل در برداشت از میدان مشترک گازی ایران و قطر با رویکرد تئوری درام [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 25-51]
  • آقازاده، هاشم بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اوّل) [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 1-20]
  • آقازاده، هاشم طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی فروش شخصی [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 1-24]
  • آقاموسی طهرانی، مریم شناسایی عوامل تسهیل کننده مؤثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 1-22]
ا
  • ابراهیمی، عباس ارائه مدل کیفیت و رضایت: بررسی نقش میانجی لذت و مطلوبیت ادراک شده در گوشی های هوشمند سامسونگ [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 45-64]
  • اسفیدانی، محمد‌رحیم طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی فروش شخصی [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 1-24]
  • اسمعیل پور زنجانی، سعید بررسی تأثیر سبک رهبری بر پیاده‌سازی فرهنگ یادگیری کارکنان: با توجه به متغیر میانجی جو سازمانی با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 177-192]
  • اصغری زاده، عزت ا... مدل تعیین قیمت وارانتی PRW با خریداران ریسک گریز [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 131-154]
  • اکبرزاده، زین العابدین اکبرزاده ارزیابی و پیش‌بینی تولید پایدار با استفاده از رویکرد ترکیبی فازی چند درجه‌ای و شبکه عصبی مصنوعی(مورد مطالعه: شرکت لبنی کاله) [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 175-201]
  • اکبری امامی، شهناز طراحی الگوب مدل رفتاری اجرای موفق استراتژی [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 103-130]
  • الحسینی المدرسی، سید مهدی نقش نگرش پولی در خرید وسواسی جوانان [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 177-194]
  • الهی، شعبان ارائه مدل آمادگی سازمانی برای سازمان [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 95-116]
  • امینی، شیما بررسی تاثیر هوش سازمانی بر مدیریت بحران در کارخانه نیروکلر اصفهان [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 23-44]
  • امینی، محمدرضا طراحی مدل ریاضی یکپارچه برای زنجیره تأمین با حلقه بسته [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 1-32]
  • امینی کسبی، حسین بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اوّل) [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 1-20]
ب
  • باورصاد، بلقیس ارائه مدل کیفیت و رضایت: بررسی نقش میانجی لذت و مطلوبیت ادراک شده در گوشی های هوشمند سامسونگ [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 45-64]
  • بحرینی‌زاده، منیجه فراتحلیل و شناسایی عوامل موثر بر رفتار تصمیم گیری خرید سبز مصرف‌کنندگان [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 21-48]
  • بروفر، امیر شناسائی الگوی رفتاری مشتریان در بیمه عمر و تشکیل سرمایه با استفاده از تکنیکهای داده کاوی [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
پ
  • پاشایی هولاسو، امین بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‌های چابکی سازمانی (مطالعه موردی: یکی از سازمان‌های نیروهای مسلح) [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 149-176]
ت
  • ترابی، محسن شناسایی عوامل موثر بر خط مشی های دولت الکترونیک بر اساس بنیان های نظری قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 49-74]
  • ترک زاده، جعفر کاهش بی‎تفاوتی سازمانی در پرتو توسعه ساختار سازمانی تواناساز [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 53-82]
ج
  • جعفری، سید محمدباقر شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های حکمرانی الکترونیکی در شهرداری‌ها [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 73-104]
  • جعفری، عماد بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اوّل) [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 1-20]
  • جهانیان، سعید هوشمندی سیستم مدیریت دانش مبتنی بر زوجی‌شدن ساختاری [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 75-92]
  • جوکار، شهناز شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های حکمرانی الکترونیکی در شهرداری‌ها [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 73-104]
ح
  • حسن زاده، علیرضا ارائه مدل آمادگی سازمانی برای سازمان [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 95-116]
  • حسنی، مجید هوشمندی سیستم مدیریت دانش مبتنی بر زوجی‌شدن ساختاری [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 75-92]
  • حکاک، محمد تأثیر جو اخلاقی و ایدئولوژی اخلاقی بر بهبود قضاوت اخلاقی دانشجویان رشته مدیریت (موردمطالعه: دانشگاه لرستان) [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 117-146]
خ
  • خاتمی فیروزآبادی، سید محمد علی مدل ارزیابی قابلیت اطمینان انسان در دستگاه‌های پزشکی بر اساس تکنیک FMEA و تئوری فازی [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 33-60]
  • خداداد حسینی، سید حمید طراحی مدل کسب مزیت رقابتی از سرمایه اجتماعی بیرونی سازمان محور و مدیر محور با تبیین نقش ابعاد قابلیت های پویا [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 81-102]
  • خدادادحسینی، سیدحمید طراحی الگوب مدل رفتاری اجرای موفق استراتژی [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 103-130]
  • خدیور، آمنه ارائه چارچوبی برای موفقیت در پیاده سازی سیستم های مدیریت دانش مبتنی بر رایانش ابری [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 93-118]
  • خطیال، حسین بررسی تأثیر سبک رهبری بر پیاده‌سازی فرهنگ یادگیری کارکنان: با توجه به متغیر میانجی جو سازمانی با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 177-192]
د
  • درتاج، فاطمه ارائه چارچوبی برای موفقیت در پیاده سازی سیستم های مدیریت دانش مبتنی بر رایانش ابری [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 93-118]
ر
  • رجب زاده قطری، علی طراحی مدل ریاضی یکپارچه برای زنجیره تأمین با حلقه بسته [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 1-32]
  • رحمان سرشت، حسین آثار ساختار سازمانی و ویژگی‌های شغل بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 147-176]
  • رستگار، عباسعلی شناسایی عناصر بسته پاداش فراگیر مؤثر در درک جذابیت شغلی در شرکت‌های دانش‌بنیان: اثر تعدیل‌گر سن کارکنان دانشی [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 105-125]
  • رضائیان، علی شناسائی الگوی رفتاری مشتریان در بیمه عمر و تشکیل سرمایه با استفاده از تکنیکهای داده کاوی [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
  • رضایی، بدریه فراتحلیل و شناسایی عوامل موثر بر رفتار تصمیم گیری خرید سبز مصرف‌کنندگان [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 21-48]
  • رضایی پندری، عباس طراحی مدل ساختاری- تفسیری عوامل انتقال فناوری موفقیت‌آمیز در راستای رسیدن به توسعه پایدار [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 61-80]
ز
  • زارعی متین، حسن شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های حکمرانی الکترونیکی در شهرداری‌ها [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 73-104]
  • زرگران خوزانی، زهره چارچوبی جهت تدوین استراتژی فناوری بر پایه نقشه استراتژی و شناسایی فرآیندهای کلیدی (مورد مطالعه: شرکت فولاد خوزستان) [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 119-176]
  • زنجیرچی، سید محمود گلوگاه یابی و بهبود کیفیت خدمات آموزش عالی با رویکرد تئوری محدودیت‌ها (مورد مطالعه: دانشگاه یزد) [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 127-151]
  • زندیه، مصطفی ارزیابی کارایی فروشگاه‌های اینترنتی با استفاده از مدل دو مرحله‌ای تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 127-152]
س
  • سالاری برون، مصطفی ارزیابی کارایی فروشگاه‌های اینترنتی با استفاده از مدل دو مرحله‌ای تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 127-152]
  • سرداری، احمد شناسایی عوامل تسهیل کننده مؤثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 1-22]
  • سعیدا اردکانی، سعید نقش نگرش پولی در خرید وسواسی جوانان [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 177-194]
  • سلیمی، قاسم کاهش بی‎تفاوتی سازمانی در پرتو توسعه ساختار سازمانی تواناساز [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 53-82]
  • سنگی، فروغ کاهش بی‎تفاوتی سازمانی در پرتو توسعه ساختار سازمانی تواناساز [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 53-82]
  • سیدنقوی، میرعلی شناسایی عوامل موثر بر خط مشی های دولت الکترونیک بر اساس بنیان های نظری قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 49-74]
ش
  • شاه طهماسبی، اسماعیل طراحی مدل کسب مزیت رقابتی از سرمایه اجتماعی بیرونی سازمان محور و مدیر محور با تبیین نقش ابعاد قابلیت های پویا [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 81-102]
  • شکرچی زاده، زهرا بررسی تاثیر سیرت نیکو بر اثربخشی کار گروهی (مورد مطالعه: گروههای هنری شهر اصفهان) [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 155-174]
  • شکوهیار، سجاد شناسائی الگوی رفتاری مشتریان در بیمه عمر و تشکیل سرمایه با استفاده از تکنیکهای داده کاوی [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 65-94]
  • شیخی، ایوب بررسی تأثیر سبک رهبری بر پیاده‌سازی فرهنگ یادگیری کارکنان: با توجه به متغیر میانجی جو سازمانی با رویکرد مدل معادلات ساختاری [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 177-192]
ص
  • صفایی قادیکلایی، عبدالحمید ارزیابی و پیش‌بینی تولید پایدار با استفاده از رویکرد ترکیبی فازی چند درجه‌ای و شبکه عصبی مصنوعی(مورد مطالعه: شرکت لبنی کاله) [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 175-201]
ع
  • عبدالهی، هادی آثار ساختار سازمانی و ویژگی‌های شغل بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 147-176]
  • عرب، سید محمد گلوگاه یابی و بهبود کیفیت خدمات آموزش عالی با رویکرد تئوری محدودیت‌ها (مورد مطالعه: دانشگاه یزد) [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 127-151]
  • علیرضایی، ابوتراب بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‌های چابکی سازمانی (مطالعه موردی: یکی از سازمان‌های نیروهای مسلح) [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 149-176]
  • علیزاده، محمود آثار ساختار سازمانی و ویژگی‌های شغل بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 147-176]
ف
  • فرزین فر، زهره نقش نگرش پولی در خرید وسواسی جوانان [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 177-194]
  • فعلی، راضیه ارائه مدل کیفیت و رضایت: بررسی نقش میانجی لذت و مطلوبیت ادراک شده در گوشی های هوشمند سامسونگ [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 45-64]
ق
  • قاسم نیا عربی، نرجس ارزیابی و پیش‌بینی تولید پایدار با استفاده از رویکرد ترکیبی فازی چند درجه‌ای و شبکه عصبی مصنوعی(مورد مطالعه: شرکت لبنی کاله) [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 175-201]
  • قاضی نوری، سید سروش چارچوبی جهت تدوین استراتژی فناوری بر پایه نقشه استراتژی و شناسایی فرآیندهای کلیدی (مورد مطالعه: شرکت فولاد خوزستان) [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 119-176]
  • قربانی زاده، وجه الله شناسایی عوامل موثر بر خط مشی های دولت الکترونیک بر اساس بنیان های نظری قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 20، شماره 2، 1395، صفحه 49-74]
  • قلی‌مطلق، مجید طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی فروش شخصی [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 1-24]
ک
  • کردنائیج، اسدالله طراحی مدل کسب مزیت رقابتی از سرمایه اجتماعی بیرونی سازمان محور و مدیر محور با تبیین نقش ابعاد قابلیت های پویا [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 81-102]
  • کردنائیج، اسداله طراحی الگوب مدل رفتاری اجرای موفق استراتژی [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 103-130]
  • کرم پور، عبدالحسین شناسایی عوامل تسهیل کننده مؤثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 1-22]
  • کولیایی، مریم طراحی مدل ریاضی یکپارچه برای زنجیره تأمین با حلقه بسته [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 1-32]
گ
  • گلشاهی، بهنام شناسایی عناصر بسته پاداش فراگیر مؤثر در درک جذابیت شغلی در شرکت‌های دانش‌بنیان: اثر تعدیل‌گر سن کارکنان دانشی [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 105-125]
م
  • محبوب قدسی، مهسا مدل ارزیابی قابلیت اطمینان انسان در دستگاه‌های پزشکی بر اساس تکنیک FMEA و تئوری فازی [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 33-60]
  • محمدی، حسن واکاوی تقابل در برداشت از میدان مشترک گازی ایران و قطر با رویکرد تئوری درام [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 25-51]
  • محمدی، مهدی سناریوهای آینده مدیریت انرژی برق در ایران [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 177-204]
  • مرزبان، احسان سناریوهای آینده مدیریت انرژی برق در ایران [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 177-204]
  • مشبکی، اصغر طراحی الگوب مدل رفتاری اجرای موفق استراتژی [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 103-130]
  • مهین محمد علی زاده، مریم ارائه مدل آمادگی سازمانی برای سازمان [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 95-116]
  • موسوی نژاد، سید هادی تأثیر جو اخلاقی و ایدئولوژی اخلاقی بر بهبود قضاوت اخلاقی دانشجویان رشته مدیریت (موردمطالعه: دانشگاه لرستان) [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 117-146]
ن
  • نجفی توانا، سعید واکاوی تقابل در برداشت از میدان مشترک گازی ایران و قطر با رویکرد تئوری درام [دوره 20، شماره 3، 1395، صفحه 25-51]
  • نصراصفهانی، علی بررسی تاثیر سیرت نیکو بر اثربخشی کار گروهی (مورد مطالعه: گروههای هنری شهر اصفهان) [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 155-174]
  • نصراللهی، مهدی مدل تعیین قیمت وارانتی PRW با خریداران ریسک گریز [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 131-154]
و
  • وحدتی، حجت تأثیر جو اخلاقی و ایدئولوژی اخلاقی بر بهبود قضاوت اخلاقی دانشجویان رشته مدیریت (موردمطالعه: دانشگاه لرستان) [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 117-146]
  • ولی‌پور خطیر، محمد ارزیابی و پیش‌بینی تولید پایدار با استفاده از رویکرد ترکیبی فازی چند درجه‌ای و شبکه عصبی مصنوعی(مورد مطالعه: شرکت لبنی کاله) [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 175-201]
ی
  • یعقوبی، نور محمد بررسی تاثیر هوش سازمانی بر مدیریت بحران در کارخانه نیروکلر اصفهان [دوره 20، شماره 4، 1395، صفحه 23-44]
  • یکه زارع، محسن طراحی مدل ساختاری- تفسیری عوامل انتقال فناوری موفقیت‌آمیز در راستای رسیدن به توسعه پایدار [دوره 20، شماره 1، 1395، صفحه 61-80]