آ
  • آذر، عادل چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
  • آذر، عادل ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
  • آذر، عادل بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
  • آقازاده، هاشم تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
  • آقازاده، هاشم بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک‌ ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
ا
  • ابراهیم پور، مصطفی طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
  • اسماعیل پور، رضا طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
  • اقدسی، محمد شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانک‌ها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
  • اکبری، محسن طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
  • الوانی، سید مهدی طراحی مدل خط‌مشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
  • امید، آزاده ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
  • امیرخانی، طیبه آسیب شناسی فرایندی نظام مالیاتی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 109-133]
  • ایزدیار، مهدی کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
ب
  • بابایی زکلیکی، محمدعلی ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
  • بانی فاضل، سماء ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
  • بروجردی، محمد تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
  • بیگی فیروزی، الله یار عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
  • بیگی فیروزی، الله یار سقف شیشه‌ای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
پ
  • پسران افشاریان، سارا بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک‌ ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
  • پورکیانی، مسعود تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاه‌های اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
ت
  • تقی پور، صابر دغدغه‌های مسیر شغلی و تاکتیک‌های سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آینده‌نگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
  • تهرانی، رضا بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانک‎ها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]
ج
  • جاویدی، فاطمه ساخت‌دهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
  • جعفری، میثم بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
  • جلالی، سید حسین مدلی برای حاکمیت در شراکت‌های راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]
  • جلیلیان، حمیدرضا تدوین مدل مفهومی مدیریت خوب در شرکت‌های تولیدی-بازرگانی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 135-157]
  • جوادی، محمدمرتضی طراحی مدل خط‌مشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
ح
  • حاتمی نسب، سید حسن نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
  • حاجی پور، بهمن ارائه الگویی برای منطق‌های شکل‌گیری شرکت‌های چند کسب‌وکاره ناهمگون در فضای کسب‌وکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
  • حاجی پور، بهمن آسیب شناسی فرایندی نظام مالیاتی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 109-133]
  • حاجی حیدری، نسترن چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
  • حسین پور، داود الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
  • حسین زاده شهری، معصومه ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
  • حسینی، سید محمود ارائه الگویی برای منطق‌های شکل‌گیری شرکت‌های چند کسب‌وکاره ناهمگون در فضای کسب‌وکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
  • حسینی، میرزا حسن بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
  • حقیقی، محمد بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک‌ ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
  • حقیقی کفاش، مهدی بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک‌ ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
  • حیدرزاده، کامبیز واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
خ
  • خادمی، سید موسی بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
  • خاشعی ورنامخواستی، وحید شناسایی و تبیین چالش‌های کلیدی نظام بانکداری بین‌الملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
  • خداداد حسینی، سید حمید تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکت‌های برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
  • خدادادحسینی، سید حمید مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
  • خلیلی پالندی، فرشته مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
د
  • دهدشتی شاهرخ، زهره شناسایی و تبیین چالش‌های کلیدی نظام بانکداری بین‌الملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
  • دهقان نیری، محمود ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
  • دهقانی قهنویه، عادله تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
ر
  • رجب پور، ابراهیم ظهور سیستم‌های اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستم‌های ‌مدیریت یادگیری از منظر بازی‌وارسازی ‌ [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]
  • رجبی، جواد ساخت‌دهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
  • رحمان سرشت، حسین مدلی برای حاکمیت در شراکت‌های راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]
  • رحیمی، فاطمه آسیب شناسی فرایندی نظام مالیاتی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 109-133]
  • رحیمی کلور، حسین تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
  • رضائی، داود شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانک‌ها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
  • رضایی دولت آبادی، حسین مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرک‌های محیطی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]
  • رضایی میرقائد، محسن طراحی مدل خط‌مشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
  • رودساز، حبیب پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
ز
  • زارعی، قاسم سقف شیشه‌ای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
  • زنگنه نژاد، نرجس چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
  • زنوزی، سید جعفر بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
س
  • سپهوند، رضا دغدغه‌های مسیر شغلی و تاکتیک‌های سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آینده‌نگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
  • سعیدی، فرشاد شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانک‌ها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
  • سلاجقه، سنجر تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاه‌های اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
  • سلطانی، میلاد عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
  • سلگی، زهرا طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
  • سلمان عیوضی نژاد، سلمان ارائه الگویی برای منطق‌های شکل‌گیری شرکت‌های چند کسب‌وکاره ناهمگون در فضای کسب‌وکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
  • سلیمانی، رضا طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
  • سنگبر، محمدعلی ساخت‌دهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
  • سیدنقوی، میر علی الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
  • سیدنقوی، میر علی پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
  • سیف، ولی‌اله شناسایی و تبیین چالش‌های کلیدی نظام بانکداری بین‌الملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
ش
  • شرفی، توکل سقف شیشه‌ای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
  • شفیعی، رضا واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
  • شهابی، الهه تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکت‌های برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
  • شیرخدایی، میثم مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
ط
  • طلوعی اشلقی، عباس کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
ع
  • عبدالهی، علی ارائه الگویی برای منطق‌های شکل‌گیری شرکت‌های چند کسب‌وکاره ناهمگون در فضای کسب‌وکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
  • عرب مازار، علی اکبر آسیب شناسی فرایندی نظام مالیاتی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 109-133]
  • عسکریان، ناهید تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاه‌های اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
  • عسگرنژاد نوری، باقر عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
  • عظیمی، پرهام طراحی مدل خط‌مشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
غ
  • غفاری، فرهاد واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
ق
  • قاضی نوری، سید سپهر مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
  • قربان پور، احمد ظهور سیستم‌های اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستم‌های ‌مدیریت یادگیری از منظر بازی‌وارسازی ‌ [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]
  • قربانی زاده، وجه الله الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
  • قربانی زاده، وجه الله واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
  • قربانی زاده، وجه الله پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
  • قیصری، خاطره بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
ک
  • کردنائیج، اسداله مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
  • کردناییج، اسداله تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکت‌های برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
  • کلابی، امیرمحمد ارائه چارچوب ‌مفهومی جهت ارزش‌گزاری تیم‌های نوآور(استارت اپی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 23-44]
  • کلانتری، اسماعیل مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
گ
  • گوهری فر، مصطفی شناسایی و تبیین چالش‌های کلیدی نظام بانکداری بین‌الملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
م
  • محمدشفیعی، مجید مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرک‌های محیطی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]
  • محمدی، حسین پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
  • معینی، علی چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
  • مقبل باعرض، عباس ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
  • ملک اخلاق، اسماعیل ساخت‌دهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
  • منتظر، غلامعلی مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
  • منظری توکلی، علیرضا تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاه‌های اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
  • مهری، زهرا کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
  • موسوی، سید نجم الدین طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
  • موسی خانی، مرتضی طراحی مدل خط‌مشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
  • مومنی مفرد، معصومه دغدغه‌های مسیر شغلی و تاکتیک‌های سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آینده‌نگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
  • میرزایی، زینب نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
  • میرلوحی، سیدمجتبی بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانک‎ها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]
ن
  • نایب زاده، شهناز نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
  • ندائی، امین الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
  • نظرپوری، امیرهوشنگ طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
  • نظری، محسن تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
  • نورانی کوتنایی، محمد مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرک‌های محیطی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]
و
  • وحدتی، حجت طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
ی