آذر، عادل چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
آذر، عادل ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
آذر، عادل بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
آقازاده، هاشم تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
آقازاده، هاشم بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
ا
ابراهیم پور، مصطفی طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
اسماعیل پور، رضا طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
اقدسی، محمد شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانکها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
اکبری، محسن طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
الوانی، سید مهدی طراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
امید، آزاده ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
امیرخانی، طیبه آسیب شناسی فرایندی نظام مالیاتی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 109-133]
ایزدیار، مهدی کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
ب
بابایی زکلیکی، محمدعلی ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
بانی فاضل، سماء ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
بروجردی، محمد تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
بیگی فیروزی، الله یار عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
بیگی فیروزی، الله یار سقف شیشهای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
پ
پسران افشاریان، سارا بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
پورکیانی، مسعود تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
ت
تقی پور، صابر دغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
تهرانی، رضا بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانکها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]
ج
جاویدی، فاطمه ساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
جعفری، میثم بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
جلالی، سید حسین مدلی برای حاکمیت در شراکتهای راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]
جوادی، محمدمرتضی طراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
ح
حاتمی نسب، سید حسن نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
حاجی پور، بهمن ارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
حاجی پور، بهمن آسیب شناسی فرایندی نظام مالیاتی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 109-133]
حاجی حیدری، نسترن چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
حسین پور، داود الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
حسین زاده شهری، معصومه ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
حسینی، سید محمود ارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
حسینی، میرزا حسن بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
حقیقی، محمد بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
حقیقی کفاش، مهدی بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
حیدرزاده، کامبیز واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
خ
خادمی، سید موسی بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
خاشعی ورنامخواستی، وحید شناسایی و تبیین چالشهای کلیدی نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
خداداد حسینی، سید حمید تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
خدادادحسینی، سید حمید مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
خلیلی پالندی، فرشته مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
د
دهدشتی شاهرخ، زهره شناسایی و تبیین چالشهای کلیدی نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
دهقان نیری، محمود ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
دهقانی قهنویه، عادله تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
ر
رجب پور، ابراهیم ظهور سیستمهای اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستمهای مدیریت یادگیری از منظر بازیوارسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]
رجبی، جواد ساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
رحمان سرشت، حسین مدلی برای حاکمیت در شراکتهای راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]
رحیمی، فاطمه آسیب شناسی فرایندی نظام مالیاتی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 109-133]
رحیمی کلور، حسین تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
رضائی، داود شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانکها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
رضایی دولت آبادی، حسین مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرکهای محیطی در فروشگاههای زنجیرهای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]
رضایی میرقائد، محسن طراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
رودساز، حبیب پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
ز
زارعی، قاسم سقف شیشهای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
زنگنه نژاد، نرجس چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
زنوزی، سید جعفر بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
س
سپهوند، رضا دغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
سعیدی، فرشاد شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانکها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
سلاجقه، سنجر تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
سلطانی، میلاد عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
سلگی، زهرا طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
سلمان عیوضی نژاد، سلمان ارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
سلیمانی، رضا طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
سنگبر، محمدعلی ساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
سیدنقوی، میر علی الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
سیدنقوی، میر علی پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
سیف، ولیاله شناسایی و تبیین چالشهای کلیدی نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
ش
شرفی، توکل سقف شیشهای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
شفیعی، رضا واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
شهابی، الهه تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
شیرخدایی، میثم مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
ط
طلوعی اشلقی، عباس کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
ع
عبدالهی، علی ارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
عرب مازار، علی اکبر آسیب شناسی فرایندی نظام مالیاتی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 109-133]
عسکریان، ناهید تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
عسگرنژاد نوری، باقر عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
عظیمی، پرهام طراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
غ
غفاری، فرهاد واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
ق
قاضی نوری، سید سپهر مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
قربان پور، احمد ظهور سیستمهای اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستمهای مدیریت یادگیری از منظر بازیوارسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]
قربانی زاده، وجه الله الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
قربانی زاده، وجه الله واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
قربانی زاده، وجه الله پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
قیصری، خاطره بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
ک
کردنائیج، اسداله مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
کردناییج، اسداله تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
کلابی، امیرمحمد ارائه چارچوب مفهومی جهت ارزشگزاری تیمهای نوآور(استارت اپی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 23-44]
کلانتری، اسماعیل مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
گ
گوهری فر، مصطفی شناسایی و تبیین چالشهای کلیدی نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
محمدی، حسین پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
معینی، علی چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
مقبل باعرض، عباس ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
ملک اخلاق، اسماعیل ساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
منتظر، غلامعلی مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
منظری توکلی، علیرضا تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
مهری، زهرا کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
موسوی، سید نجم الدین طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
موسی خانی، مرتضی طراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
مومنی مفرد، معصومه دغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
میرزایی، زینب نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
میرلوحی، سیدمجتبی بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانکها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]
ن
نایب زاده، شهناز نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
ندائی، امین الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
نظرپوری، امیرهوشنگ طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
نظری، محسن تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
نورانی کوتنایی، محمد مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرکهای محیطی در فروشگاههای زنجیرهای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]
و
وحدتی، حجت طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
ی
یوسفی قلعه رودخانی، محمدعلی بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانکها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]