آ
-
آذر، عادل
چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
-
آذر، عادل
ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
-
آذر، عادل
بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
-
آقازاده، هاشم
تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
-
آقازاده، هاشم
بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
ا
-
ابراهیم پور، مصطفی
طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
-
اسماعیل پور، رضا
طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
-
اقدسی، محمد
شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانکها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
-
اکبری، محسن
طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
-
الوانی، سید مهدی
طراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
-
امید، آزاده
ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
-
امیرخانی، طیبه
آسیب شناسی فرایندی نظام مالیاتی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 109-133]
-
ایزدیار، مهدی
کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
ب
-
بابایی زکلیکی، محمدعلی
ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
-
بانی فاضل، سماء
ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
-
بروجردی، محمد
تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
-
بیگی فیروزی، الله یار
عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
-
بیگی فیروزی، الله یار
سقف شیشهای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
پ
-
پسران افشاریان، سارا
بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
-
پورکیانی، مسعود
تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
ت
-
تقی پور، صابر
دغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
-
تهرانی، رضا
بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانکها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]
ج
-
جاویدی، فاطمه
ساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
-
جعفری، میثم
بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
-
جلالی، سید حسین
مدلی برای حاکمیت در شراکتهای راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]
-
جلیلیان، حمیدرضا
تدوین مدل مفهومی مدیریت خوب در شرکتهای تولیدی-بازرگانی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 135-157]
-
جوادی، محمدمرتضی
طراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
ح
-
حاتمی نسب، سید حسن
نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
-
حاجی پور، بهمن
ارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
-
حاجی پور، بهمن
آسیب شناسی فرایندی نظام مالیاتی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 109-133]
-
حاجی حیدری، نسترن
چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
-
حسین پور، داود
الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
-
حسین زاده شهری، معصومه
ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
-
حسینی، سید محمود
ارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
-
حسینی، میرزا حسن
بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
-
حقیقی، محمد
بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
-
حقیقی کفاش، مهدی
بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
-
حیدرزاده، کامبیز
واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
خ
-
خادمی، سید موسی
بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
-
خاشعی ورنامخواستی، وحید
شناسایی و تبیین چالشهای کلیدی نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
-
خداداد حسینی، سید حمید
تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
-
خدادادحسینی، سید حمید
مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
-
خلیلی پالندی، فرشته
مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
د
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
شناسایی و تبیین چالشهای کلیدی نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
-
دهقان نیری، محمود
ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
-
دهقانی قهنویه، عادله
تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
ر
-
رجب پور، ابراهیم
ظهور سیستمهای اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستمهای مدیریت یادگیری از منظر بازیوارسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]
-
رجبی، جواد
ساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
-
رحمان سرشت، حسین
مدلی برای حاکمیت در شراکتهای راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]
-
رحیمی، فاطمه
آسیب شناسی فرایندی نظام مالیاتی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 109-133]
-
رحیمی کلور، حسین
تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
-
رضائی، داود
شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانکها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
-
رضایی دولت آبادی، حسین
مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرکهای محیطی در فروشگاههای زنجیرهای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]
-
رضایی میرقائد، محسن
طراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
-
رودساز، حبیب
پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
ز
-
زارعی، قاسم
سقف شیشهای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
-
زنگنه نژاد، نرجس
چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
-
زنوزی، سید جعفر
بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
س
-
سپهوند، رضا
دغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
-
سعیدی، فرشاد
شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانکها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
-
سلاجقه، سنجر
تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
-
سلطانی، میلاد
عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
-
سلگی، زهرا
طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
-
سلمان عیوضی نژاد، سلمان
ارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
-
سلیمانی، رضا
طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
-
سنگبر، محمدعلی
ساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
-
سیدنقوی، میر علی
الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
-
سیدنقوی، میر علی
پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
-
سیف، ولیاله
شناسایی و تبیین چالشهای کلیدی نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
ش
-
شرفی، توکل
سقف شیشهای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
-
شفیعی، رضا
واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
-
شهابی، الهه
تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
-
شیرخدایی، میثم
مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
ط
-
طلوعی اشلقی، عباس
کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
ع
-
عبدالهی، علی
ارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
-
عرب مازار، علی اکبر
آسیب شناسی فرایندی نظام مالیاتی در ایران [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 109-133]
-
عسکریان، ناهید
تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
-
عسگرنژاد نوری، باقر
عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
-
عظیمی، پرهام
طراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
غ
-
غفاری، فرهاد
واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
ق
-
قاضی نوری، سید سپهر
مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
-
قربان پور، احمد
ظهور سیستمهای اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستمهای مدیریت یادگیری از منظر بازیوارسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]
-
قربانی زاده، وجه الله
الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
-
قربانی زاده، وجه الله
واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
-
قربانی زاده، وجه الله
پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
-
قیصری، خاطره
بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
ک
-
کردنائیج، اسداله
مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
-
کردناییج، اسداله
تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
-
کلابی، امیرمحمد
ارائه چارچوب مفهومی جهت ارزشگزاری تیمهای نوآور(استارت اپی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 23-44]
-
کلانتری، اسماعیل
مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
گ
-
گوهری فر، مصطفی
شناسایی و تبیین چالشهای کلیدی نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
م
-
محمدشفیعی، مجید
مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرکهای محیطی در فروشگاههای زنجیرهای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]
-
محمدی، حسین
پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
-
معینی، علی
چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
-
مقبل باعرض، عباس
ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
-
ملک اخلاق، اسماعیل
ساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
-
منتظر، غلامعلی
مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
-
منظری توکلی، علیرضا
تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
-
مهری، زهرا
کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
-
موسوی، سید نجم الدین
طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
-
موسی خانی، مرتضی
طراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
-
مومنی مفرد، معصومه
دغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
-
میرزایی، زینب
نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
-
میرلوحی، سیدمجتبی
بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانکها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]
ن
-
نایب زاده، شهناز
نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
-
ندائی، امین
الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
-
نظرپوری، امیرهوشنگ
طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
-
نظری، محسن
تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
-
نورانی کوتنایی، محمد
مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرکهای محیطی در فروشگاههای زنجیرهای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]
و
-
وحدتی، حجت
طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
ی
-
یوسفی قلعه رودخانی، محمدعلی
بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانکها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]