ابعادالگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
ابعاد چابکیارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
ادراک مصرفکننده از برند اخلاقیتبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
ارتباطات استراتژیکبازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
ارتقای زنانسقف شیشهای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
ارزش آفرینیبازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
ارزش نوع دوستانهتبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
استراتژی همکاری رقابتیتدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
الگوی راهبردیطراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
بهینه سازی چندهدفهارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
بینالمللیسازیطراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
پ
پایداری در زنجیره تامینکاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
پلتفرمچارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
پویایی سیستمکاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
پیامدهای چابکیارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
ت
تئوری داده بنیادمدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرکهای محیطی در فروشگاههای زنجیرهای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]
تاکتیک سیاسیدغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
تاکتیکهای سیاسی نفوذدغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
تجربه مشتریواکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
تحلیل پوششی داده ای شبکه ایارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
تحلیل ساختاریمدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
تحلیل عاملی تائیدیالگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
تراکم(خلوتی و شلوغی)مشتریانواکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
ترجیحات برندبررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
تعالی منابع انسانیطراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
تعاملات اجتماعیواکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
تکنیک دلفیالگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
توانمندسازهاساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
توسعه استراتژیک منابع انسانیالگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
توسعه پایدارساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
توسعه کارآفرینیطراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
توسعه مسیر شغلیتبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
جو اجتماعیواکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
چ
چارچوب تدوین مدل کسب و کارچارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
چالششناسایی و تبیین چالشهای کلیدی نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
چرخه عمر مشتریبررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
ح
حاکمیت شرکتیمدلی برای حاکمیت در شراکتهای راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]
حداقل مربعات جزئی (PLS)مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
خ
خرده فروشیواکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
د
دانشبنیانطراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
دستگاههای اجرایی شهر کرمانتبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
دغدغهدغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
دغدغههای مسیر شغلیدغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
ر
رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانهدغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
رویکرد نابطراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
رویکردهای بانکداری اجتماعیشناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانکها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
ز
زنجیره ارزش بانکیشناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانکها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
زنجیره تامین چابکارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
زنجیره توزیع داروییتبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
س
سازمان امور مالیاتی کشورنگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
سازمان صنایع هوایی ایرانبازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
سازمان های تحقیقاتی دولتیالگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
سرمایه اطلاعاتیبازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
سقف شیشهایتبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
سقف شیشهایسقف شیشهای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
سیاست علم و فناوریمدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
شاخص هاالگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
شبکه های سیاستی مشارکتیمدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
شبیه سازیکاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
شراکت راهبردی فرامرزیمدلی برای حاکمیت در شراکتهای راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]
شرکت تولیدی-بازرگانیتدوین مدل مفهومی مدیریت خوب در شرکتهای تولیدی-بازرگانی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 135-157]
شرکت ملی نفت ایرانسقف شیشهای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
شرکتهای چندکسبوکاره ناهمگونارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
شرکتهای کوچک و متوسططراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
ص
صنایع تولیدی تهرانارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
صنعت خدمات فنی و مهندسیتدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
ط
طراحی سازمانمدلی برای حاکمیت در شراکتهای راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]
طراحی مدل خطمشیطراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
عوامل اجتماعیعوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
عوامل استراتژیکبررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
عوامل حیاتی موفقیتتبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمینتبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
عوامل رفتاریارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
عوامل زمینهایارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
عوامل ساختاریارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
عوامل سازمانیعوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
عوامل فردیعوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
عوامل فناوریعوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
عوامل مرتبط به سازمانبررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
عوامل موثر بر چابکیارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
ف
فاکتورهای گرایش به برندبررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
فاکتورهای گرایش به مشتریبررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
فرا ترکیبارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
فراترکیبچارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
فراترکیبساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
ق
قلمرو یادگیری بین سازمانیپدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
ک
کارآفرینیطراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
کارایی زیست محیطیارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
کیفیت ارتباطاتتبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
گ
گراندد تئوریطراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
م
مؤلفههای مدل کسب و کارچارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
مالیاتنگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
مدیریت زنجیره ارزش جهانیساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
مدیریت زنجیره تأمینتبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
مدیریت زنجیره تامین لارجکاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
مرور نظاممندمرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
مسیر شغلیتبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
منطق شکلگیریارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
ن
نشانههای حسیتبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
نظام بانکیشناسایی و تبیین چالشهای کلیدی نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
نظریهپردازی دادهبنیادتبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
نظریه داده بنیادتدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
نظریه داده بنیادتدوین مدل مفهومی مدیریت خوب در شرکتهای تولیدی-بازرگانی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 135-157]
نگاشت مفهومینگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
نیت همآفرینی ارزشتبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
ه
همسانیواکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
همکاران رقابتیتدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
هوش سازمانیبازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
هویت برندبررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد