ا
-
ابعاد
الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
-
ابعاد چابکی
ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
-
ادراک مصرفکننده از برند اخلاقی
تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
-
ارتباطات استراتژیک
بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
-
ارتقای زنان
سقف شیشهای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
-
ارزش آفرینی
بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
-
ارزشگزاری تیمهای نوآور
ارائه چارچوب مفهومی جهت ارزشگزاری تیمهای نوآور(استارت اپی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 23-44]
-
ارزش نوع دوستانه
تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
-
استراتژی همکاری رقابتی
تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
-
الگوی راهبردی
طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
-
انگیزههای خرید
مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
-
انگیزههای خرید لذتگرایی
مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
-
انگیزههای خرید مطلوبیتگرایی
مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
-
ایران
مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
ب
-
بازاریابی اجتماعی
نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
-
بازیوارسازی
ظهور سیستمهای اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستمهای مدیریت یادگیری از منظر بازیوارسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]
-
بانک
بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانکها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]
-
بانکداری اجتماعی
شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانکها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
-
بانکداری بینالمللی
شناسایی و تبیین چالشهای کلیدی نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
-
بانکداری رسانههای اجتماعی
شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانکها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
-
بحران مالی
بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانکها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]
-
برند سازمان
بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
-
برند فروشگاهی
مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرکهای محیطی در فروشگاههای زنجیرهای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]
-
بهینه سازی چندهدفه
ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
-
بینالمللیسازی
طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
پ
-
پایداری در زنجیره تامین
کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
-
پایداری مالی
بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانکها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]
-
پدیدارشناسی
پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
-
پروژه مشترک مبارزه با قاچاق کالا و ارز
پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
-
پلتفرم
چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
-
پویایی سیستم
کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
-
پیامدهای چابکی
ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
ت
-
تئوری داده بنیاد
مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرکهای محیطی در فروشگاههای زنجیرهای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]
-
تاکتیک سیاسی
دغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
-
تاکتیکهای سیاسی نفوذ
دغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
-
تجربه مشتری
واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
-
تحلیل پوششی داده ای شبکه ای
ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
-
تحلیل ساختاری
مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
-
تحلیل عاملی تائیدی
الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
-
تراکم(خلوتی و شلوغی)مشتریان
واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
-
ترجیحات برند
بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
-
تعالی منابع انسانی
طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
-
تعاملات اجتماعی
واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
-
تکنیک دلفی
الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
-
توانمندسازها
ساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
-
توسعه استراتژیک منابع انسانی
الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
-
توسعه پایدار
ساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
-
توسعه کارآفرینی
طراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
-
توسعه مسیر شغلی
تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
-
تیمهای نوآور(استارت اپی)
ارائه چارچوب مفهومی جهت ارزشگزاری تیمهای نوآور(استارت اپی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 23-44]
ج
-
جو اجتماعی
واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
چ
-
چارچوب تدوین مدل کسب و کار
چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
-
چالش
شناسایی و تبیین چالشهای کلیدی نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
-
چرخه عمر مشتری
بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
ح
-
حاکمیت شرکتی
مدلی برای حاکمیت در شراکتهای راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]
-
حداقل مربعات جزئی (PLS)
مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
خ
-
خرده فروشی
واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
د
-
دانشبنیان
طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
-
دستگاههای اجرایی شهر کرمان
تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
-
دغدغه
دغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
-
دغدغههای مسیر شغلی
دغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
ر
-
رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه
دغدغههای مسیر شغلی و تاکتیکهای سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آیندهنگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]
-
رقابت پذیری
مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرکهای محیطی در فروشگاههای زنجیرهای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]
-
رهبری
تدوین مدل مفهومی مدیریت خوب در شرکتهای تولیدی-بازرگانی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 135-157]
-
روابط میان بنگاهی
تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
-
روش آمیخته
طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
-
روش کیو
سقف شیشهای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
-
رویکرد فراتحلیل
عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
-
رویکرد ناب
طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
-
رویکردهای بانکداری اجتماعی
شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانکها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
ز
-
زنجیره ارزش بانکی
شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانکها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
-
زنجیره تامین چابک
ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
-
زنجیره توزیع دارویی
تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
س
-
سازمان امور مالیاتی کشور
نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
-
سازمان صنایع هوایی ایران
بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
-
سازمان های تحقیقاتی دولتی
الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
-
سرمایه اطلاعاتی
بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
-
سقف شیشهای
تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
-
سقف شیشهای
سقف شیشهای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
-
سیاست علم و فناوری
مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
-
سیستمهای اطلاعاتی
ظهور سیستمهای اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستمهای مدیریت یادگیری از منظر بازیوارسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]
ش
-
شاخص ها
الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]
-
شبکه های سیاستی مشارکتی
مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
-
شبیه سازی
کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
-
شراکت راهبردی فرامرزی
مدلی برای حاکمیت در شراکتهای راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]
-
شرکت تولیدی-بازرگانی
تدوین مدل مفهومی مدیریت خوب در شرکتهای تولیدی-بازرگانی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 135-157]
-
شرکت ملی نفت ایران
سقف شیشهای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]
-
شرکتهای چندکسبوکاره ناهمگون
ارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
-
شرکتهای کوچک و متوسط
طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]
ص
-
صنایع تولیدی تهران
ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
-
صنعت خدمات فنی و مهندسی
تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
ط
-
طراحی سازمان
مدلی برای حاکمیت در شراکتهای راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]
-
طراحی مدل خطمشی
طراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
ع
-
عملکرد مالی
بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانکها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]
-
عوامل اجتماعی
عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
-
عوامل استراتژیک
بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
-
عوامل حیاتی موفقیت
تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
-
عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین
تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
-
عوامل رفتاری
ارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
-
عوامل زمینهای
ارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
-
عوامل ساختاری
ارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
-
عوامل سازمانی
عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
-
عوامل فردی
عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
-
عوامل فناوری
عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]
-
عوامل مرتبط به سازمان
بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
-
عوامل موثر بر چابکی
ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
ف
-
فاکتورهای گرایش به برند
بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
-
فاکتورهای گرایش به مشتری
بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]
-
فرا ترکیب
ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]
-
فراترکیب
چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
-
فراترکیب
ساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
ق
-
قلمرو یادگیری بین سازمانی
پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]
ک
-
کارآفرینی
طراحی مدل خطمشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]
-
کارایی زیست محیطی
ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]
-
کریتیک
ظهور سیستمهای اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستمهای مدیریت یادگیری از منظر بازیوارسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]
-
کسبوکارهای نوپا
ارائه چارچوب مفهومی جهت ارزشگزاری تیمهای نوآور(استارت اپی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 23-44]
-
کوپراس
ظهور سیستمهای اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستمهای مدیریت یادگیری از منظر بازیوارسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]
-
کیفیت ارتباطات
تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
گ
-
گراندد تئوری
طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]
م
-
مؤلفههای مدل کسب و کار
چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]
-
مالیات
نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
-
محرکهای محیطی
مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرکهای محیطی در فروشگاههای زنجیرهای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]
-
محصولات بانکداری اجتماعی
شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانکها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]
-
مدیریت اخلاقی
تدوین مدل مفهومی مدیریت خوب در شرکتهای تولیدی-بازرگانی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 135-157]
-
مدیریت برند
بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]
-
مدیریت خوب
تدوین مدل مفهومی مدیریت خوب در شرکتهای تولیدی-بازرگانی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 135-157]
-
مدیریت زنجیره ارزش جهانی
ساختدهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]
-
مدیریت زنجیره تأمین
تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
-
مدیریت زنجیره تامین لارج
کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
-
مدیریت یادگیری
ظهور سیستمهای اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستمهای مدیریت یادگیری از منظر بازیوارسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]
-
مرور نظاممند
مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]
-
مسیر شغلی
تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاههای اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]
-
منطق شکلگیری
ارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]
ن
-
نشانههای حسی
تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
-
نظام بانکی
شناسایی و تبیین چالشهای کلیدی نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]
-
نظریهپردازی دادهبنیاد
تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکتهای برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]
-
نظریه داده بنیاد
تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
-
نظریه داده بنیاد
تدوین مدل مفهومی مدیریت خوب در شرکتهای تولیدی-بازرگانی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 135-157]
-
نگاشت مفهومی
نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]
-
نیت همآفرینی ارزش
تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]
ه
-
همسانی
واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]
-
همکاران رقابتی
تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]
-
هوش سازمانی
بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]
-
هویت برند
بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]