ا

  • ابعاد الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]

  • ابعاد چابکی ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]

  • ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]

  • ارتباطات استراتژیک بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]

  • ارتقای زنان سقف شیشه‌ای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]

  • ارزش آفرینی بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]

  • ارزش‌گزاری تیم‌های نوآور ارائه چارچوب ‌مفهومی جهت ارزش‌گزاری تیم‌های نوآور(استارت اپی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 23-44]

  • ارزش نوع دوستانه تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]

  • استراتژی همکاری رقابتی تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]

  • الگوی راهبردی طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]

  • انگیزه‌های خرید مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]

  • انگیزه‌های خرید لذت‌گرایی مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]

  • انگیزه‌های خرید مطلوبیت‌گرایی مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]

  • ایران مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]

ب

  • بازاریابی اجتماعی نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]

  • بازی‌وارسازی ظهور سیستم‌های اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستم‌های ‌مدیریت یادگیری از منظر بازی‌وارسازی ‌ [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]

  • بانک بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانک‎ها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]

  • بانکداری اجتماعی شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانک‌ها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]

  • بانکداری بین‌المللی شناسایی و تبیین چالش‌های کلیدی نظام بانکداری بین‌الملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]

  • بانکداری رسانه‌های اجتماعی شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانک‌ها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]

  • بحران مالی بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانک‎ها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]

  • برند سازمان بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک‌ ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]

  • برند فروشگاهی مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرک‌های محیطی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]

  • بهینه سازی چندهدفه ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]

  • بین‌المللی‌سازی طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]

پ

  • پایداری در زنجیره تامین کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]

  • پایداری مالی بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانک‎ها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]

  • پدیدارشناسی پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]

  • پروژه مشترک مبارزه با قاچاق کالا و ارز پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 46-66]

  • پلتفرم چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]

  • پویایی سیستم کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]

  • پیامدهای چابکی ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]

ت

  • تئوری داده بنیاد مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرک‌های محیطی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]

  • تاکتیک سیاسی دغدغه‌های مسیر شغلی و تاکتیک‌های سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آینده‌نگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]

  • تاکتیک‌های سیاسی نفوذ دغدغه‌های مسیر شغلی و تاکتیک‌های سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آینده‌نگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]

  • تجربه مشتری واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]

  • تحلیل پوششی داده ای شبکه ای ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]

  • تحلیل ساختاری مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]

  • تحلیل عاملی تائیدی الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]

  • تراکم(خلوتی و شلوغی)مشتریان واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]

  • ترجیحات برند بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]

  • تعالی منابع انسانی طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]

  • تعاملات اجتماعی واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]

  • تکنیک دلفی الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]

  • توانمندسازها ساخت‌دهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]

  • توسعه استراتژیک منابع انسانی الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]

  • توسعه پایدار ساخت‌دهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]

  • توسعه کارآفرینی طراحی مدل خط‌مشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]

  • توسعه مسیر شغلی تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاه‌های اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]

  • تیم‌های نوآور(استارت اپی) ارائه چارچوب ‌مفهومی جهت ارزش‌گزاری تیم‌های نوآور(استارت اپی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 23-44]

ج

  • جو اجتماعی واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]

چ

  • چارچوب تدوین مدل کسب و کار چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]

  • چالش شناسایی و تبیین چالش‌های کلیدی نظام بانکداری بین‌الملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]

  • چرخه عمر مشتری بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]

ح

  • حاکمیت شرکتی مدلی برای حاکمیت در شراکت‌های راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]

  • حداقل مربعات جزئی (PLS) مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]

خ

  • خرده فروشی واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]

د

  • دانش‌بنیان طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]

  • دستگاه‌های اجرایی شهر کرمان تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاه‌های اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]

  • دغدغه دغدغه‌های مسیر شغلی و تاکتیک‌های سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آینده‌نگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]

  • دغدغه‌های مسیر شغلی دغدغه‌های مسیر شغلی و تاکتیک‌های سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آینده‌نگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]

ر

  • رفتارهای مسیر شغلی آینده‌نگرانه دغدغه‌های مسیر شغلی و تاکتیک‌های سیاسی نفوذ: تحلیل نقش میانجی رفتارهای مسیر شغلی آینده‌نگرانه (موردمطالعه کارکنان ادارات دولتی استان لرستان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 89-107]

  • رقابت پذیری مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرک‌های محیطی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]

  • رهبری تدوین مدل مفهومی مدیریت خوب در شرکت‌های تولیدی-بازرگانی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 135-157]

  • روابط میان بنگاهی تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]

  • روش آمیخته طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]

  • روش کیو سقف شیشه‌ای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]

  • رویکرد فراتحلیل عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]

  • رویکرد ناب طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]

  • رویکردهای بانکداری اجتماعی شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانک‌ها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]

ز

  • زنجیره ارزش بانکی شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانک‌ها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]

  • زنجیره تامین چابک ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]

  • زنجیره توزیع دارویی تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکت‌های برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]

س

  • سازمان امور مالیاتی کشور نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]

  • سازمان صنایع هوایی ایران بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]

  • سازمان های تحقیقاتی دولتی الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]

  • سرمایه اطلاعاتی بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]

  • سقف شیشه‌ای تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاه‌های اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]

  • سقف شیشه‌ای سقف شیشه‌ای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]

  • سیاست علم و فناوری مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]

  • سیستم‌های اطلاعاتی ظهور سیستم‌های اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستم‌های ‌مدیریت یادگیری از منظر بازی‌وارسازی ‌ [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]

ش

  • شاخص ها الگوی توسعه استراتژیک منابع انسانی (مطالعه موردی: سازمان های تحقیقاتی دولتی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 126-149]

  • شبکه های سیاستی مشارکتی مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]

  • شبیه سازی کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]

  • شراکت راهبردی فرامرزی مدلی برای حاکمیت در شراکت‌های راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]

  • شرکت تولیدی-بازرگانی تدوین مدل مفهومی مدیریت خوب در شرکت‌های تولیدی-بازرگانی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 135-157]

  • شرکت ملی نفت ایران سقف شیشه‌ای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 184-217]

  • شرکت‌های چندکسب‌وکاره ناهمگون ارائه الگویی برای منطق‌های شکل‌گیری شرکت‌های چند کسب‌وکاره ناهمگون در فضای کسب‌وکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]

  • شرکت‌های کوچک و متوسط طراحی الگوی راهبردی حضور فراملی شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای خارجی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 216-237]

ص

  • صنایع تولیدی تهران ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]

  • صنعت خدمات فنی و مهندسی تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]

ط

  • طراحی سازمان مدلی برای حاکمیت در شراکت‌های راهبردی فرامرزی [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 51-75]

  • طراحی مدل خط‌مشی طراحی مدل خط‌مشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]

ع

  • عملکرد مالی بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانک‎ها در شرایط بحران مالی [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 1-21]

  • عوامل اجتماعی عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]

  • عوامل استراتژیک بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]

  • عوامل حیاتی موفقیت تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکت‌های برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]

  • عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکت‌های برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]

  • عوامل رفتاری ارائه الگویی برای منطق‌های شکل‌گیری شرکت‌های چند کسب‌وکاره ناهمگون در فضای کسب‌وکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]

  • عوامل زمینه‌ای ارائه الگویی برای منطق‌های شکل‌گیری شرکت‌های چند کسب‌وکاره ناهمگون در فضای کسب‌وکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]

  • عوامل ساختاری ارائه الگویی برای منطق‌های شکل‌گیری شرکت‌های چند کسب‌وکاره ناهمگون در فضای کسب‌وکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]

  • عوامل سازمانی عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]

  • عوامل فردی عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]

  • عوامل فناوری عوامل موثر بر پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک: رویکرد فراتحلیل [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 184-214]

  • عوامل مرتبط به سازمان بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]

  • عوامل موثر بر چابکی ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]

ف

  • فاکتورهای گرایش به برند بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]

  • فاکتورهای گرایش به مشتری بررسی عوامل موثر بر ترجیحات برند مصرف کننده با در نظر گرفتن چرخه عمر مشتریان در حوزه بانکداری (مورد مطالعه:بانک پارسیان) [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 27-44]

  • فرا ترکیب ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 26-49]

  • فراترکیب چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]

  • فراترکیب ساخت‌دهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]

ق

ک

  • کارآفرینی طراحی مدل خط‌مشی توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 163-182]

  • کارایی زیست محیطی ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 193-216]

  • کریتیک ظهور سیستم‌های اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستم‌های ‌مدیریت یادگیری از منظر بازی‌وارسازی ‌ [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]

  • کسب‌وکارهای نوپا ارائه چارچوب ‌مفهومی جهت ارزش‌گزاری تیم‌های نوآور(استارت اپی) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 23-44]

  • کوپراس ظهور سیستم‌های اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستم‌های ‌مدیریت یادگیری از منظر بازی‌وارسازی ‌ [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]

  • کیفیت ارتباطات تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]

گ

  • گراندد تئوری طراحی الگوی تعالی منابع انسانی ناب؛ مبنایی جهت سنجش درجه نابی منابع انسانی در بخش دولتی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 74-93]

م

  • مؤلفه‌های مدل کسب و کار چارچوب تدوین مدل کسب و کار پلتفرم: یافته ای مبتنی بر فراترکیب [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 95-115]

  • مالیات نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]

  • محرک‌های محیطی مدلسازی رقابت پذیری برند فروشگاهی براساس الگوی محرک‌های محیطی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: رویکردی آمیخته [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 151-182]

  • محصولات بانکداری اجتماعی شناسایی انواع رویکردهای بانکداری اجتماعی و تحلیل اثرات آنها بر بانک‌ها [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 26-49]

  • مدیریت اخلاقی تدوین مدل مفهومی مدیریت خوب در شرکت‌های تولیدی-بازرگانی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 135-157]

  • مدیریت برند بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک‌ ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]

  • مدیریت خوب تدوین مدل مفهومی مدیریت خوب در شرکت‌های تولیدی-بازرگانی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 135-157]

  • مدیریت زنجیره ارزش جهانی ساخت‌دهی به توانمندسازهای استراتژیکی مدیریت زنجیره ارزش جهانی پایدار [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 1-25]

  • مدیریت زنجیره تأمین تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکت‌های برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]

  • مدیریت زنجیره تامین لارج کاربرد پویایی سیستم در ارزیابی عملکرد پایداری زنجیره تامین لارج در صنعت خودروسازی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]

  • مدیریت یادگیری ظهور سیستم‌های اطلاعاتی انگیزشی: تحلیل و ارزیابی سیستم‌های ‌مدیریت یادگیری از منظر بازی‌وارسازی ‌ [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 51-72]

  • مرور نظام‌مند مرور نظام مند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 117-135]

  • مسیر شغلی تبیین عوامل مرتبط با سقف شیشه ای در راستای توسعه مسیر شغلی (مطالعه موردی: کارکنان زن دستگاه‌های اجرایی شهر کرمان) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 76-98]

  • منطق شکل‌گیری ارائه الگویی برای منطق‌های شکل‌گیری شرکت‌های چند کسب‌وکاره ناهمگون در فضای کسب‌وکارهای ایران [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 136-168]

ن

  • نشانه‌های حسی تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]

  • نظام بانکی شناسایی و تبیین چالش‌های کلیدی نظام بانکداری بین‌الملل ایران [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 100-124]

  • نظریه‌پردازی داده‌بنیاد تبیین عوامل حیاتی موفقیت در زنجیره تأمین شرکت‌های برتر توزیع دارویی ایران با استفاده از روش ترکیبی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 159-180]

  • نظریه داده بنیاد تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]

  • نظریه داده بنیاد تدوین مدل مفهومی مدیریت خوب در شرکت‌های تولیدی-بازرگانی [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 135-157]

  • نگاشت مفهومی نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 170-191]

  • نیت هم‌آفرینی ارزش تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 115-134]

ه

  • همسانی واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها [دوره 25، شماره 3، 1400، صفحه 77-113]

  • همکاران رقابتی تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی [دوره 25، شماره 1، 1400، صفحه 137-161]

  • هوش سازمانی بازتاب ارتباطات استراتژیک در ارزش آفرینی کارکنان : تحلیل نقش میانجی و تعدیل گر سرمایه اطلاعاتی و هوش سازمانی (مورد مطالعه : سازمان صنایع هوایی ایران) [دوره 25، شماره 2، 1400، صفحه 46-74]

  • هویت برند بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک‌ ملت با روش فراترکیب [دوره 25، شماره 4، 1400، صفحه 68-87]