بشیر خداپرستی، رامین واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیلگری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
بیات ترک، فرزانه علمسنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]
پ
پدیدار، شهراد عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]
پروری، پیمان مدل شکلدهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرمافزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]
تیمورنژاد، کاوه ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
ث
ثانوی فرد، رسول طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]
ج
جعفری، پژمان فراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظاممند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]
ح
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]
حقیقی، محمد عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]
حقیقی نسب، منیژه طراحی مدل استراتژی بازاریابی صادرات زعفران با رویکرد سبز [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 170-193]
حکاک، محمد تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاهطلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کنارهگیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]
حمیدی زاده، علی طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]
حنیفی، حمید سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]
حیدریه، سید عبدالله ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]
خ
خادمی کله لو، محمد ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]
خدیور، آمنه بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
خسروی لقب، زهره بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
خمویی، فرشید نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]
د
داداشی، علیرضا طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]
داوری، علی هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]
دوستار، محمد مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
ذ
ذوالفقاری، پریسا بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
ر
رحمانی، حامد آسیبشناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]
رستمی، مریم ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]
رضاییان، علی طراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]
رضایی لری، غزل طراحی الگوی حکمرانی خوب به منظور استحصال نظامند معادن با رویکرد توسعه پایدار (مطالعه موردی :مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 31-54]
رفیعی آتانی، عطاءالله شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]
زندی نسب، مصطفی تحلیل کتابسنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]
زیلایی، راضیه عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]
س
سالارزهی، حبیب الله بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
سخدری، کمال علمسنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]
سلاجقه، سنجر طراحی الگوی حکمرانی خوب به منظور استحصال نظامند معادن با رویکرد توسعه پایدار (مطالعه موردی :مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 31-54]
سلطانی، مرتضی نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]
ش
شکیباجمال آباد، غدیر طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکتهای تکنولوژیمحور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]
شهابی، وحید تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]
شیری، اردشیر تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاهطلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کنارهگیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]
ص
صابری حقایق، رحمت علی راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
صاحبکار خراسانی، سیدمحمد ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]
عباسی، فاطمه بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
عبداللهی، عباس عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]
عربیون، ابوالقاسم علمسنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]
عزیزی، شهریار فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]
غریب پور جهان آباد، خداداد فراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظاممند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]
ف
فائزی رازی، فرشاد تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]
فتحی، عاطفه فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]
فرخ بخت فومنی، علیرضا راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
فرخ منش، ترانه هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]
فلاح شمس، میر فیض تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]
قاسم پور، حامد تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاهطلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کنارهگیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]
قرطاسی، پرنیان راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
قره چه، منیژه فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]
قلی زاده، محمدحسن طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکتهای تکنولوژیمحور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]
قندور، پریسا شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
ک
کریمی، محمدرضا مدل شکلدهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرمافزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]
کیماسی، مسعود تحلیل کتابسنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]
م
مبینی دهکردی، علی علمسنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]
محمد کریمی، یوسف مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
محمدنژاد فدردی، منصوره پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]
محمدی، محمود ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
محمودی، جعفر خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]
مداحیان، شیوا طراحی الگوی حکمرانی خوب به منظور استحصال نظامند معادن با رویکرد توسعه پایدار (مطالعه موردی :مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 31-54]
مرتضوی، مهدی آسیبشناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]
مصلح، عبدالمجید بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
معتدل، محمدرضا ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
منطقی، منوچهر سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]
مهمان نوازان، سهیلا طراحی مدل استراتژی بازاریابی صادرات زعفران با رویکرد سبز [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 170-193]
میرباقری، سید محسن شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]
ن
نبی زاده، طاهره طراحی مدل استراتژی بازاریابی صادرات زعفران با رویکرد سبز [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 170-193]
نژاد بارنجی، مهدی واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیلگری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
نصر اصفهانی، علی طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]
نعامی، عبدالله شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
نعمت بخش، محمودرضا طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]
و
وکیل، سید محمدرضا ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
ه
هاشمی، ملیحه آسیبشناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]