آ

  • آذر، عادل تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]

  • آذر، عادل سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]

  • آزاد، ناصر شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشن‌های فروشگاهی با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]

  • آقائی روزبهانی، امین خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]

  • آقاجانی، حسنعلی سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]

ا

  • ابراهیم پور، مصطفی طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکت‌های تکنولوژی‌محور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]

  • ابراهیمی، مهدی مدل شکل‌دهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرم‌افزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]

  • اسفیدانی، محمد رحیم نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]

  • اسماعیل پور، رضا مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]

  • اکبری، محسن مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]

  • اکبری، محسن طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکت‌های تکنولوژی‌محور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]

  • امین بیدختی، علی اکبر ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]

ب

  • باباشاهی، جبار پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]

  • بابایی زکلیکی، محمدعلی عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]

  • باقرصاد، وجیه هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]

  • بامدادصوفی، جهانیار مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]

  • بشیر خداپرستی، رامین واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیل‌گری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

  • بیات ترک، فرزانه علم‌سنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]

پ

  • پدیدار، شهراد عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]

  • پروری، پیمان مدل شکل‌دهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرم‌افزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]

ت

  • تقوی فرد، محمدتقی مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]

  • تیمورنژاد، کاوه ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوش‌تجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]

ث

  • ثانوی فرد، رسول طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]

ج

  • جعفری، پژمان فراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظام‏مند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]

ح

  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]

  • حقیقی، محمد عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]

  • حقیقی نسب، منیژه طراحی مدل استراتژی بازاریابی صادرات زعفران با رویکرد سبز [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 170-193]

  • حکاک، محمد تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاه‌طلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کناره‌گیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]

  • حمیدی زاده، علی طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]

  • حنیفی، حمید سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]

  • حیدریه، سید عبدالله ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]

خ

  • خادمی کله لو، محمد ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]

  • خدیور، آمنه بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی بر قیمت بیت‌کوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]

  • خسروی لقب، زهره بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین‌المللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

  • خمویی، فرشید نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]

د

  • داداشی، علیرضا طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]

  • داوری، علی هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]

  • دهقان دهنوی، محمدعلی مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]

  • دوستار، محمد مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]

ذ

  • ذوالفقاری، پریسا بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی بر قیمت بیت‌کوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]

ر

  • رحمانی، حامد آسیب‌شناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]

  • رستمی، مریم ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]

  • رضاییان، علی طراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]

  • رضایی لری، غزل طراحی الگوی حکمرانی خوب به منظور استحصال نظامند معادن با رویکرد توسعه پایدار (مطالعه موردی :مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 31-54]

  • رفیعی آتانی، عطاءالله شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]

ز

  • زادجباری اوچتپه، بابک مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]

  • زندی نسب، مصطفی تحلیل کتاب‌سنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]

  • زیلایی، راضیه عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]

س

  • سالارزهی، حبیب الله بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین‌المللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

  • سخدری، کمال علم‌سنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]

  • سلاجقه، سنجر طراحی الگوی حکمرانی خوب به منظور استحصال نظامند معادن با رویکرد توسعه پایدار (مطالعه موردی :مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 31-54]

  • سلطانی، مرتضی نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]

ش

  • شکیباجمال آباد، غدیر طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکت‌های تکنولوژی‌محور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]

  • شهابی، وحید تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]

  • شیری، اردشیر تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاه‌طلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کناره‌گیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]

ص

  • صابری حقایق، رحمت علی راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیل‌های اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]

  • صاحبکار خراسانی، سیدمحمد ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]

  • صفایی قادیکلایی، عبدالحمید سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]

  • صفری، علی طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]

ط

  • طهماسبی، رضا پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]

ع

  • عاشوری، راحله تحلیل ادراک‌ مصرف کنندگان از محصولات لبنی: رویکرد نشانه‌شناسی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 29-52]

  • عباسی، فاطمه بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی بر قیمت بیت‌کوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]

  • عبداللهی، عباس عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]

  • عربیون، ابوالقاسم علم‌سنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]

  • عزیزی، شهریار فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]

  • عزیزی، شهریار تحلیل ادراک‌ مصرف کنندگان از محصولات لبنی: رویکرد نشانه‌شناسی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 29-52]

  • علیزاده مشکانی، فتانه شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشن‌های فروشگاهی با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]

  • عیوضی نژاد، سلمان تحلیل ادراک‌ مصرف کنندگان از محصولات لبنی: رویکرد نشانه‌شناسی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 29-52]

غ

  • غریب پور جهان آباد، خداداد فراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظام‏مند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]

ف

  • فائزی رازی، فرشاد تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]

  • فتحی، عاطفه فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]

  • فرخ بخت فومنی، علیرضا راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیل‌های اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]

  • فرخ منش، ترانه هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]

  • فلاح شمس، میر فیض تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]

  • فلاح لاجیمی، حمیدرضا سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]

  • فیروزبخت، عصام الدین طراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]

  • فیضی، کامران مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]

ق

  • قاسم پور، حامد تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاه‌طلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کناره‌گیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]

  • قرطاسی، پرنیان راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیل‌های اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]

  • قره چه، منیژه فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]

  • قلی زاده، محمدحسن طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکت‌های تکنولوژی‌محور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]

  • قندور، پریسا شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشن‌های فروشگاهی با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]

ک

  • کریمی، محمدرضا مدل شکل‌دهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرم‌افزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]

  • کیماسی، مسعود تحلیل کتاب‌سنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]

م

  • مبینی دهکردی، علی علم‌سنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]

  • محمد کریمی، یوسف مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]

  • محمدنژاد فدردی، منصوره پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]

  • محمدی، محمود ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوش‌تجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]

  • محمودی، جعفر خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]

  • مداحیان، شیوا طراحی الگوی حکمرانی خوب به منظور استحصال نظامند معادن با رویکرد توسعه پایدار (مطالعه موردی :مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 31-54]

  • مرتضوی، مهدی آسیب‌شناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]

  • مصلح، عبدالمجید بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین‌المللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

  • معتدل، محمدرضا ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوش‌تجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]

  • منطقی، منوچهر سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]

  • مهدیپور، پژواک سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]

  • مهمان نوازان، سهیلا طراحی مدل استراتژی بازاریابی صادرات زعفران با رویکرد سبز [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 170-193]

  • میرباقری، سید محسن شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]

ن

  • نبی زاده، طاهره طراحی مدل استراتژی بازاریابی صادرات زعفران با رویکرد سبز [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 170-193]

  • نژاد بارنجی، مهدی واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیل‌گری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

  • نصر اصفهانی، علی طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]

  • نعامی، عبدالله شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشن‌های فروشگاهی با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]

  • نعمت بخش، محمودرضا طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]

و

  • وکیل، سید محمدرضا ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوش‌تجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]

ه

  • هاشمی، ملیحه آسیب‌شناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]