آ
-
آذر، عادل
تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]
-
آذر، عادل
سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]
-
آزاد، ناصر
شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
-
آقائی روزبهانی، امین
خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]
-
آقاجانی، حسنعلی
سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]
ا
-
ابراهیم پور، مصطفی
طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکتهای تکنولوژیمحور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]
-
ابراهیمی، مهدی
مدل شکلدهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرمافزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]
-
اسماعیل پور، رضا
مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
-
اکبری، محسن
مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
-
اکبری، محسن
طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکتهای تکنولوژیمحور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]
-
امین بیدختی، علی اکبر
ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]
ب
-
باباشاهی، جبار
پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]
-
بابایی زکلیکی، محمدعلی
عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]
-
باقرصاد، وجیه
هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]
-
بامدادصوفی، جهانیار
مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]
-
بشیر خداپرستی، رامین
واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیلگری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
-
بیات ترک، فرزانه
علمسنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]
پ
-
پدیدار، شهراد
عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]
-
پروری، پیمان
مدل شکلدهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرمافزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]
ت
-
تقوی فرد، محمدتقی
مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]
-
تیمورنژاد، کاوه
ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
ث
-
ثانوی فرد، رسول
طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]
ج
-
جعفری، پژمان
فراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظاممند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]
ح
-
حسنقلی پور یاسوری، طهمورث
عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]
-
حقیقی، محمد
عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]
-
حقیقی نسب، منیژه
طراحی مدل استراتژی بازاریابی صادرات زعفران با رویکرد سبز [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 170-193]
-
حکاک، محمد
تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاهطلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کنارهگیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]
-
حمیدی زاده، علی
طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]
-
حنیفی، حمید
سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]
-
حیدریه، سید عبدالله
ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]
خ
-
خادمی کله لو، محمد
ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]
-
خدیور، آمنه
بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
-
خسروی لقب، زهره
بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
خمویی، فرشید
نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]
د
-
داداشی، علیرضا
طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]
-
داوری، علی
هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]
-
دهقان دهنوی، محمدعلی
مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]
-
دوستار، محمد
مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
ذ
-
ذوالفقاری، پریسا
بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
ر
-
رحمانی، حامد
آسیبشناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]
-
رستمی، مریم
ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]
-
رضاییان، علی
طراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]
-
رضایی لری، غزل
طراحی الگوی حکمرانی خوب به منظور استحصال نظامند معادن با رویکرد توسعه پایدار (مطالعه موردی :مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 31-54]
-
رفیعی آتانی، عطاءالله
شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]
ز
-
زادجباری اوچتپه، بابک
مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]
-
زندی نسب، مصطفی
تحلیل کتابسنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]
-
زیلایی، راضیه
عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]
س
-
سالارزهی، حبیب الله
بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
سخدری، کمال
علمسنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]
-
سلاجقه، سنجر
طراحی الگوی حکمرانی خوب به منظور استحصال نظامند معادن با رویکرد توسعه پایدار (مطالعه موردی :مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 31-54]
-
سلطانی، مرتضی
نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]
ش
-
شکیباجمال آباد، غدیر
طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکتهای تکنولوژیمحور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]
-
شهابی، وحید
تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]
-
شیری، اردشیر
تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاهطلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کنارهگیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]
ص
-
صابری حقایق، رحمت علی
راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
-
صاحبکار خراسانی، سیدمحمد
ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]
-
صفایی قادیکلایی، عبدالحمید
سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]
-
صفری، علی
طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]
ط
-
طهماسبی، رضا
پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]
ع
-
عاشوری، راحله
تحلیل ادراک مصرف کنندگان از محصولات لبنی: رویکرد نشانهشناسی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 29-52]
-
عباسی، فاطمه
بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
-
عبداللهی، عباس
عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]
-
عربیون، ابوالقاسم
علمسنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]
-
عزیزی، شهریار
فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]
-
عزیزی، شهریار
تحلیل ادراک مصرف کنندگان از محصولات لبنی: رویکرد نشانهشناسی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 29-52]
-
علیزاده مشکانی، فتانه
شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
-
عیوضی نژاد، سلمان
تحلیل ادراک مصرف کنندگان از محصولات لبنی: رویکرد نشانهشناسی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 29-52]
غ
-
غریب پور جهان آباد، خداداد
فراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظاممند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]
ف
-
فائزی رازی، فرشاد
تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]
-
فتحی، عاطفه
فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]
-
فرخ بخت فومنی، علیرضا
راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
-
فرخ منش، ترانه
هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]
-
فلاح شمس، میر فیض
تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]
-
فلاح لاجیمی، حمیدرضا
سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]
-
فیروزبخت، عصام الدین
طراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]
-
فیضی، کامران
مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]
ق
-
قاسم پور، حامد
تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاهطلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کنارهگیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]
-
قرطاسی، پرنیان
راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
-
قره چه، منیژه
فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]
-
قلی زاده، محمدحسن
طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکتهای تکنولوژیمحور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]
-
قندور، پریسا
شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
ک
-
کریمی، محمدرضا
مدل شکلدهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرمافزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]
-
کیماسی، مسعود
تحلیل کتابسنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]
م
-
مبینی دهکردی، علی
علمسنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]
-
محمد کریمی، یوسف
مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
-
محمدنژاد فدردی، منصوره
پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]
-
محمدی، محمود
ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
-
محمودی، جعفر
خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]
-
مداحیان، شیوا
طراحی الگوی حکمرانی خوب به منظور استحصال نظامند معادن با رویکرد توسعه پایدار (مطالعه موردی :مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 31-54]
-
مرتضوی، مهدی
آسیبشناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]
-
مصلح، عبدالمجید
بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
معتدل، محمدرضا
ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
-
منطقی، منوچهر
سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]
-
مهدیپور، پژواک
سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]
-
مهمان نوازان، سهیلا
طراحی مدل استراتژی بازاریابی صادرات زعفران با رویکرد سبز [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 170-193]
-
میرباقری، سید محسن
شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]
ن
-
نبی زاده، طاهره
طراحی مدل استراتژی بازاریابی صادرات زعفران با رویکرد سبز [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 170-193]
-
نژاد بارنجی، مهدی
واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیلگری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
-
نصر اصفهانی، علی
طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]
-
نعامی، عبدالله
شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
-
نعمت بخش، محمودرضا
طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]
و
-
وکیل، سید محمدرضا
ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
ه
-
هاشمی، ملیحه
آسیبشناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]