آینده نگاری فناوریسناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]
ا
ابزارهای هوشتجاریارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
اتحاد راهبردیطراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکتهای تکنولوژیمحور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]
اتحاد راهبردی فناورانهبررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
ادراک صلاحیت سطح بالاتبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاهطلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کنارهگیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]
ارائهدهنده راهکارمدل شکلدهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرمافزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]
ارزش ویژه مشتریعوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]
استراتژی معرفی محصول جدیدفراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]
الگوی ذهنی مصرف کنندهعوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]
الگوی مفهومی تحول دیجیتالطراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]
امکان گراییهدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]
انقلاب دیجیتالتحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]
اوراسیاراهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
ب
بازار بین المللیفراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظاممند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]
بازار روسیهراهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
بازار صادراتیفراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظاممند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]
بازار هدفطراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]
بازاریابیفراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظاممند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]
بازاریابی خیرخواهانهتحلیل کتابسنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]
بازاریابی دیجیتالارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]
بازاریابی رابطهمندنقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]
بازاریابی محتواطراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]
بازاریابی محتواییارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]
بانکداریطراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]
بانکداریالکترونیکارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
بانکداری بدون شعبهتحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]
بدبینی تبلیغات سبزواکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیلگری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
بلوغ فکریطراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]
بیتکوینبررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
پ
پارادوکس انحصاری- فراگیرپارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]
پاسخ های غیرفعالپارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]
پاسخ های فعالپارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]
ت
تئوری علامت دهیفراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]
تجربه مشتریشناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
تحلیل احساساتبررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
تحلیل شبکهتحلیل کتابسنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]
تحلیل عاملی اکتشافیتحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]
تحلیل کتابسنجیتحلیل کتابسنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]
تحلیل محتواعلمسنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]
تحلیلمضمونارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
تحلیل مضمونمدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
تصمیم جمعیشناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]
تصمیمگیریشناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]
تعامل سازمانیطراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]
ج
جستجوی شغلیتبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاهطلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کنارهگیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]
خلق ارزش مصرفکنندهارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]
خودتفسیری مستقلواکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیلگری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
خودتفسیری وابستهواکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیلگری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
خودروی بدون رانندهسناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]
خودروی خودرانسناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]
راهکار کسبوکارمدل شکلدهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرمافزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]
راهکار مشتریمدل شکلدهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرمافزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]
راهکارهای صادراتیراهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
رفتار مصرف کنندهعوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]
رفتارهای کنارهگیرانهتبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاهطلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کنارهگیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]
ریسک بیتکوینبررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
زیرساختمدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]
س
سازمان های پروژه محورطراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]
سرمایه انسانیارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]
سناریو نویسیسناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]
سهم از بازارطراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]
سودمندی اطلاعاتواکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیلگری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
ش
شبکه راهکارمدل شکلدهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرمافزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]
شبکه عصبی NARXبررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
شرکتهای تکنولوژیمحورطراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکتهای تکنولوژیمحور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]
ص
صادرات خشکبارراهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
صادرات غیرنفتیراهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
صنعت بیمهنقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]
فناوری دیجیتالطراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]
ق
قصد خرید محصول سبزواکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیلگری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
ک
کارآفرینیهدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]
کارکنان دانشیارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]
کنترل ریسکمدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]
کنشگری اتحاد راهبردیطراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکتهای تکنولوژیمحور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]
مدلسازی ساختاری تفسیریشناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
مدلسازی موضوعبررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
مدیریتارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]
مدیریتشناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]
مدیریت ارتباط با مشتریارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
مدیریت استعدادپارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]
مدیریت دانشبررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
مدیریت راهبردیمدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
مدیریت مافوقطراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]
مزیت رقابتینقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]
مشارکت سازمانیطراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]
منابع انسانیارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]
منطق تصمیم گیریهدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]
موبایلاپلیکیشن فروشگاهیشناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
ن
نارضایتی شغلیتبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاهطلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کنارهگیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]