آ
-
آسیبشناسی
آسیبشناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]
-
آموزش در ایران
آسیبشناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]
-
آموزش عمومی
آسیبشناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]
-
آمیختگی با برند
عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]
-
آمیخته علامت دهی
فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]
-
آینده پژوهی
عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]
-
آینده نگاری فناوری
سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]
ا
-
ابزارهای هوشتجاری
ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
-
اتحاد راهبردی
طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکتهای تکنولوژیمحور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]
-
اتحاد راهبردی فناورانه
بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
ادراک صلاحیت سطح بالا
تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاهطلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کنارهگیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]
-
ارائهدهنده راهکار
مدل شکلدهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرمافزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]
-
ارزش ویژه مشتری
عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]
-
استراتژی معرفی محصول جدید
فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]
-
الگوی ذهنی مصرف کننده
عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]
-
الگوی مفهومی تحول دیجیتال
طراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]
-
امکان گرایی
هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]
-
انقلاب دیجیتال
تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]
-
اوراسیا
راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
ب
-
بازار بین المللی
فراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظاممند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]
-
بازار روسیه
راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
-
بازار صادراتی
فراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظاممند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]
-
بازار هدف
طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]
-
بازاریابی
فراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظاممند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]
-
بازاریابی پایدار
عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]
-
بازاریابی خیرخواهانه
تحلیل کتابسنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]
-
بازاریابی دیجیتال
ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]
-
بازاریابی رابطهمند
نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]
-
بازاریابی محتوا
طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]
-
بازاریابی محتوایی
ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]
-
بانکداری
طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]
-
بانکداریالکترونیک
ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
-
بانکداری بدون شعبه
تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]
-
بدبینی تبلیغات سبز
واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیلگری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
-
برند ملی
تحلیل ادراک مصرف کنندگان از محصولات لبنی: رویکرد نشانهشناسی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 29-52]
-
بستهبندی
تحلیل ادراک مصرف کنندگان از محصولات لبنی: رویکرد نشانهشناسی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 29-52]
-
بلوغ فکری
طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]
-
بیتکوین
بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
پ
-
پارادوکس انحصاری- فراگیر
پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]
-
پاسخ های غیرفعال
پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]
-
پاسخ های فعال
پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]
ت
-
تئوری علامت دهی
فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]
-
تامین مالی جمعی
مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]
-
تبادل اطلاعات
مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]
-
تجربه مشتری
شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
-
تحلیل احساسات
بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
-
تحلیل شبکه
تحلیل کتابسنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]
-
تحلیل کتابسنجی
تحلیل کتابسنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]
-
تحلیل محتوا
علمسنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]
-
تحلیلمضمون
ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
-
تحلیل مضمون
مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
-
تصمیم جمعی
شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]
-
تصمیمگیری
شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]
-
تعامل سازمانی
طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]
ج
-
جستجوی شغلی
تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاهطلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کنارهگیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]
ح
-
حامی مالی
مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]
-
حکمرانی
خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]
-
حکمرانی
آسیبشناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]
-
حکمرانی سازمانی
خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]
-
حکمرانی شرکتی
خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]
خ
-
خلق ارزش مصرفکننده
ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]
-
خودتفسیری مستقل
واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیلگری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
-
خودتفسیری وابسته
واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیلگری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
-
خودروی بدون راننده
سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]
-
خودروی خودران
سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]
-
خوشه موضوعی
خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]
د
-
دانشبنیان
ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]
-
درخواست کننده مالی
مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]
-
دنپ (ایانپی مبتنی بر دیمتل)
سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]
-
دیجیتالیسازی
سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]
ر
-
راهکار کسبوکار
مدل شکلدهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرمافزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]
-
راهکار مشتری
مدل شکلدهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرمافزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]
-
راهکارهای صادراتی
راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
-
رفتار مصرف کننده
عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]
-
رفتارهای کنارهگیرانه
تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاهطلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کنارهگیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]
-
ریسک بیتکوین
بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
ز
-
زنجیره تامین دیجیتال
سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]
-
زیرساخت
مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]
س
-
سازمان های پروژه محور
طراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]
-
سرمایه انسانی
ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]
-
سناریو نویسی
سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]
-
سهم از بازار
طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]
-
سودمندی اطلاعات
واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیلگری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
ش
-
شبکه راهکار
مدل شکلدهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرمافزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]
-
شبکه عصبی NARX
بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
-
شرکتهای تکنولوژیمحور
طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکتهای تکنولوژیمحور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]
ص
-
صادرات خشکبار
راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
-
صادرات غیرنفتی
راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیلهای اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]
-
صنعت بیمه
نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]
-
صنعت شوینده
عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]
-
صنعت کالای خواب
سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]
-
صنعت نرمافزار
مدل شکلدهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرمافزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]
-
صنعت نفت
بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
صنعت نفت و گاز
طراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]
ع
-
علامت های بازار
فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]
-
علامت های کیفیت
فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]
-
علمسنجی
علمسنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]
-
علوم سازمانی
علمسنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]
-
عملکرد کسب و کار
هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]
ف
-
فراترکیب
عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]
-
فراروش
فراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظاممند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]
-
فناوری دیجیتال
سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]
-
فناوری دیجیتال
طراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]
ق
-
قصد خرید محصول سبز
واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیلگری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
ک
-
کارآفرینی
هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]
-
کارکنان دانشی
ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]
-
کنترل ریسک
مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]
-
کنشگری اتحاد راهبردی
طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکتهای تکنولوژیمحور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]
م
-
محصولات لبنی سنتی
تحلیل ادراک مصرف کنندگان از محصولات لبنی: رویکرد نشانهشناسی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 29-52]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
-
مدلسازی موضوع
بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکههای اجتماعی بر قیمت بیتکوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]
-
مدیریت
ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]
-
مدیریت
شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]
-
مدیریت استعداد
پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]
-
مدیریت دانش
بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]
-
مدیریت راهبردی
مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
-
مدیریت مافوق
طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]
-
مدیریت منابع انسانی؛ پایداری منابع انسانی؛ کسب و کار خانوادگی
مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
-
مزیت رقابتی
نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]
-
مشارکت سازمانی
طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]
-
منابع انسانی
ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکتهای دانشبنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]
-
منطق تصمیم گیری
هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]
-
موبایلاپلیکیشن فروشگاهی
شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشنهای فروشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]
ن
-
نارضایتی شغلی
تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاهطلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کنارهگیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]
-
نشانهشناسی
تحلیل ادراک مصرف کنندگان از محصولات لبنی: رویکرد نشانهشناسی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 29-52]
-
نظریه دادهبنیاد
ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]
-
نظریه داده بنیاد
شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]
-
نقشه علمی
خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]
ه
-
هدف گرایی
هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]
-
هم تکاملی
علمسنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]