آ

  • آسیب‌شناسی آسیب‌شناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]

  • آموزش در ایران آسیب‌شناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]

  • آموزش عمومی آسیب‌شناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]

  • آمیختگی با برند عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]

  • آمیخته علامت دهی فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]

  • آینده پژوهی عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]

  • آینده نگاری فناوری سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]

ا

  • ابزار‌های هوش‌تجاری ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوش‌تجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]

  • اتحاد راهبردی طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکت‌های تکنولوژی‌محور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]

  • اتحاد راهبردی فناورانه بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین‌المللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

  • ادراک صلاحیت سطح بالا تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاه‌طلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کناره‌گیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]

  • ارائه‌دهنده راهکار مدل شکل‌دهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرم‌افزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]

  • ارزش ویژه مشتری عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]

  • استراتژی معرفی محصول جدید فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]

  • الگوی ذهنی مصرف کننده عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]

  • الگوی مفهومی تحول دیجیتال طراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]

  • امکان گرایی هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]

  • انقلاب دیجیتال تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]

  • اوراسیا راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیل‌های اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]

ب

  • بازار بین المللی فراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظام‏مند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]

  • بازار روسیه راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیل‌های اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]

  • بازار صادراتی فراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظام‏مند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]

  • بازار هدف طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]

  • بازاریابی فراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظام‏مند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]

  • بازاریابی پایدار عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]

  • بازاریابی خیرخواهانه تحلیل کتاب‌سنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]

  • بازاریابی دیجیتال ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]

  • بازاریابی رابطه‌مند نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]

  • بازاریابی محتوا طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]

  • بازاریابی محتوایی ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]

  • بانکداری طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]

  • بانکداری‌الکترونیک ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوش‌تجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]

  • بانکداری بدون شعبه تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]

  • بدبینی تبلیغات سبز واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیل‌گری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

  • برند ملی تحلیل ادراک‌ مصرف کنندگان از محصولات لبنی: رویکرد نشانه‌شناسی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 29-52]

  • بسته‌بندی تحلیل ادراک‌ مصرف کنندگان از محصولات لبنی: رویکرد نشانه‌شناسی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 29-52]

  • بلوغ فکری طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]

  • بیت‌کوین بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی بر قیمت بیت‌کوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]

پ

  • پارادوکس انحصاری- فراگیر پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]

  • پاسخ های غیرفعال پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]

  • پاسخ های فعال پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]

ت

  • تئوری علامت دهی فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]

  • تامین مالی جمعی مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]

  • تبادل اطلاعات مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]

  • تجربه مشتری شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشن‌های فروشگاهی با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]

  • تحلیل احساسات بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی بر قیمت بیت‌کوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]

  • تحلیل شبکه تحلیل کتاب‌سنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]

  • تحلیل عاملی اکتشافی تحلیل عوامل موثر بر توسعۀ زنجیره تامین خدمات بانکی در انقلاب صنعتی چهارم [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 95-114]

  • تحلیل کتاب‌سنجی تحلیل کتاب‌سنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 145-171]

  • تحلیل محتوا علم‌سنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]

  • تحلیل‌مضمون ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوش‌تجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]

  • تحلیل مضمون مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]

  • تصمیم جمعی شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]

  • تصمیم‌گیری شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]

  • تعامل سازمانی طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]

ج

  • جستجوی شغلی تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاه‌طلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کناره‌گیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]

ح

  • حامی مالی مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]

  • حکمرانی خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]

  • حکمرانی آسیب‌شناسی الگوی حکمرانی آموزش عمومی در ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 97-121]

  • حکمرانی سازمانی خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]

  • حکمرانی شرکتی خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]

خ

  • خلق ارزش مصرف‌کننده ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]

  • خودتفسیری مستقل واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیل‌گری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

  • خودتفسیری وابسته واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیل‌گری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

  • خودروی بدون راننده سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]

  • خودروی خودران سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]

  • خوشه موضوعی خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]

د

  • دانش‌بنیان ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]

  • درخواست کننده مالی مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]

  • دنپ (ای‌ان‌پی مبتنی بر دیمتل) سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]

  • دیجیتالی‌سازی سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]

ر

  • راهکار کسب‌وکار مدل شکل‌دهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرم‌افزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]

  • راهکار مشتری مدل شکل‌دهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرم‌افزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]

  • راهکارهای صادراتی راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیل‌های اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]

  • رفتار مصرف کننده عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]

  • رفتارهای کناره‌گیرانه تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاه‌طلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کناره‌گیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]

  • ریسک بیت‌کوین بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی بر قیمت بیت‌کوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]

ز

  • زنجیره تامین دیجیتال سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]

  • زیرساخت مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]

س

  • سازمان های پروژه محور طراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]

  • سرمایه انسانی ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]

  • سناریو نویسی سناریو نویسی برای آینده خودروی بدون راننده [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 118-143]

  • سهم از بازار طراحی مدل بازاریابی محتوا برای صنعت بانکداری جهت افزایش سهم بازار هدف [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 116-142]

  • سودمندی اطلاعات واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیل‌گری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

ش

  • شبکه راهکار مدل شکل‌دهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرم‌افزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]

  • شبکه عصبی NARX بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی بر قیمت بیت‌کوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]

  • شرکت‌های تکنولوژی‌محور طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکت‌های تکنولوژی‌محور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]

ص

  • صادرات خشکبار راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیل‌های اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]

  • صادرات غیرنفتی راهکارهای بازاریابی توسعه تجارت غیرنفتی ایران با تمرکز بر پتانسیل‌های اقتصادی اتحادیه اوراسیا [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 123-143]

  • صنعت بیمه نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]

  • صنعت شوینده عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 227-244]

  • صنعت کالای خواب سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]

  • صنعت نرم‌افزار مدل شکل‌دهی و استقرار راهکار مشتری در صنعت نرم‌افزار ایران [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 195-217]

  • صنعت نفت بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین‌المللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

  • صنعت نفت و گاز طراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]

ع

  • علامت های بازار فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]

  • علامت های کیفیت فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 56-86]

  • علم‌سنجی علم‌سنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]

  • علوم سازمانی علم‌سنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]

  • عملکرد کسب و کار هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]

ف

  • فراترکیب عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 173-192]

  • فراروش فراروش مطالعات انتخاب بازارهای هدف صادراتی: مرور نظام‏مند مقالات منتشر شده در نشریات علمی ایران [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 165-196]

  • فناوری دیجیتال سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 139-163]

  • فناوری دیجیتال طراحی و تببین الگوی مفهومی تحول دیجیتال سازمان های پروژه محور صنایع نفت و گاز ایران [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 1-27]

ق

  • قصد خرید محصول سبز واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیل‌گری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

ک

  • کارآفرینی هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]

  • کارکنان دانشی ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]

  • کنترل ریسک مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت ) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 1-29]

  • کنشگری اتحاد راهبردی طراحی و تبیین الگوی کنشگری اتحاد راهبردی در شرکت‌های تکنولوژی‌محور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 1-24]

م

  • محصولات لبنی سنتی تحلیل ادراک‌ مصرف کنندگان از محصولات لبنی: رویکرد نشانه‌شناسی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 29-52]

  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشن‌های فروشگاهی با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]

  • مدلسازی موضوع بررسی تاثیر ریسک درک شده توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی بر قیمت بیت‌کوین با استفاده از تکنیک تحلیل احساسات و شبکه عصبی NARX [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 18-41]

  • مدیریت ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]

  • مدیریت شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]

  • مدیریت ارتباط با مشتری ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوش‌تجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی) [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 246-271]

  • مدیریت استعداد پارادوکس مدیریت استعداد انحصاری- فراگیر: به سوی رویکردی متوازن [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 144-168]

  • مدیریت دانش بررسی نقش مدیریت دانش بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین‌المللی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

  • مدیریت راهبردی مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]

  • مدیریت مافوق طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]

  • مدیریت منابع انسانی؛ پایداری منابع انسانی؛ کسب و کار خانوادگی مدل یابی مؤلفه های مؤثر بر پایداری منابع انسانی در کسب و کارهای خانوادگی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]

  • مزیت رقابتی نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 198-225]

  • مشارکت سازمانی طراحی و تبیین الگوی مدیریت مافوق (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان) [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 54-75]

  • منابع انسانی ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 70-93]

  • منطق تصمیم گیری هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]

  • موبایل‌اپلیکیشن فروشگاهی شناسایی عوامل مؤثر در تجربه خرید آنلاین در بستر موبایل اپلیکیشن‌های فروشگاهی با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 47-68]

ن

  • نارضایتی شغلی تبیین نقش میانجی نارضایتی شغلی و تعدیلگر جاه‌طلبی در اثرگذاری ادراک صلاحیت سطح بالا بر پیدایی رفتارهای کناره‌گیرانه و جستجوی شغلی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 77-95]

  • نشانه‌شناسی تحلیل ادراک‌ مصرف کنندگان از محصولات لبنی: رویکرد نشانه‌شناسی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 29-52]

  • نظریه داده‌بنیاد ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 112-137]

  • نظریه داده بنیاد شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری جمعی و پیامدهای آن [دوره 26، شماره 3، 1401، صفحه 26-45]

  • نقشه علمی خوشه های موضوعی در حوزه دانشی حکمرانی سازمانی [دوره 26، شماره 2، 1401، صفحه 43-69]

ه

  • هدف‌ گرایی هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه [دوره 26، شماره 1، 1401، صفحه 88-110]

  • هم تکاملی علم‌سنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی [دوره 26، شماره 4، 1401، صفحه 145-169]