آ

  • آسیب‌پذیری عوامل مؤثر و پیامدهای تاب‌آوری سازمانی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]

  • آمادگی الکترونیکی طراحی و تبیین الگوی سازمان کارآفرین الکترونیکی در صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: بانک رفاه) [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 28-53]

  • آینده نگاری راهبردی توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]

ا

  • ابزارهای فناوری اطلاعات طراحی چارچوب اجرای استراتژی بر مبنای قابلیت‌های فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: یک بانک ایرانی) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 75-103]

  • ابعاد مؤثر شناسایی ابعاد مدل مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا( مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان) [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 49-74]

  • اجتناب مالیاتی نقش کیفیت محیط اطلاعات داخلی درکاهش ریسک مالیاتی شرکت‌ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]

  • اجرای استراتژی طراحی مدل اجرای استراتژی ادغام سازمان‌های دولتی ایران [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 151-181]

  • اجرای استراتژی طراحی چارچوب اجرای استراتژی بر مبنای قابلیت‌های فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: یک بانک ایرانی) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 75-103]

  • ادغام طراحی مدل اجرای استراتژی ادغام سازمان‌های دولتی ایران [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 151-181]

  • ارزشیابی فرصت معرفی مدلی برای ارزشیابی فرصت های کارآفرینی با رویکرد فازی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 75-97]

  • ارزیابی عملکرد عوامل موثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 123-142]

  • استاندارد پرتفوی تجدیدپذیر طراحی مدل بهینه‌سازی چندهدفه سبد تولید برق پاک ایران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]

  • استراتژی داده بنیاد طراحی مدل اجرای استراتژی ادغام سازمان‌های دولتی ایران [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 151-181]

  • اکتساب پیاده سازی رویکرد نوآوری باز در توسعه نوآوری: چالش ها، ملاحظات و راهکارها؛ مورد مطالعه صنایع بانکی و پرداخت [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 200-225]

  • الگو ذهنی شناسایی الگوهای ذهنی بانکداری کارآفرینانه: کاربرد روش شناسی کیو [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 79-100]

  • الگوی مصرف تأثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تأکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 188-208]

  • انتخاب بازار بین المللی غربالگری بازارهای صادراتی از طریق شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلان موثر در صنعت فولاد [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 23-54]

  • انرژی تجدیدپذیر طراحی مدل بهینه‌سازی چندهدفه سبد تولید برق پاک ایران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]

  • ایران تحلیل شبکه‌های همکاری علمی پژوهشگران حوزه مدیریت راهبردی در ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 1-27]

ب

  • بازار هدف غربالگری بازارهای صادراتی از طریق شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلان موثر در صنعت فولاد [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 23-54]

  • بازاریابی اجتماعی بخش بندی رفتار بخشندگی در چهارچوب بازاریابی اجتماعی خیریه [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 102-129]

  • بازاریابی عصبی بررسی اهمیت بسته بندی محصول در میزان توجه بصری مصرف کننده با استفاده از ردیاب چشمی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 101-125]

  • بانکداری همکاری بانک و فین‌تک: مروری نظام‌مند بر ادبیات علمی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 130-172]

  • بانکداری باز پیاده سازی رویکرد نوآوری باز در توسعه نوآوری: چالش ها، ملاحظات و راهکارها؛ مورد مطالعه صنایع بانکی و پرداخت [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 200-225]

  • بانکداری کارآفرینانه شناسایی الگوهای ذهنی بانکداری کارآفرینانه: کاربرد روش شناسی کیو [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 79-100]

  • بخش بندی بخش بندی رفتار بخشندگی در چهارچوب بازاریابی اجتماعی خیریه [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 102-129]

  • برداشت‌های ناصحیح و خطاهای ادراکی نظام تامین و تعدیل منابع انسانی در قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 25-47]

  • برق پاک طراحی مدل بهینه‌سازی چندهدفه سبد تولید برق پاک ایران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]

  • برنامه‌ریزی انرژی طراحی مدل بهینه‌سازی چندهدفه سبد تولید برق پاک ایران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]

  • بسته بندی محصول بررسی اهمیت بسته بندی محصول در میزان توجه بصری مصرف کننده با استفاده از ردیاب چشمی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 101-125]

  • بهینه‌سازی چندهدفه طراحی مدل بهینه‌سازی چندهدفه سبد تولید برق پاک ایران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]

پ

  • پایداری طراحی و تبیین مدل پایداری زنجیره تأمین خدمات بانکی (مطالعه موردی بانک ملت ) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 53-73]

  • پایداری بررسی نگرش های مدیریتی کلان در تولید مرکبات ایران با رویکرد مدلسازی پویایی سیستم تحت مداخلات تحقیق و توسعه و جنبه های پایداری [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 55-79]

  • پایداری بانک توسعه مدل و ارزیابی عملکرد پایداری بانک های ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 161-187]

  • پژوهش های بازاریابی فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 182-199]

  • پیامدها عوامل مؤثر و پیامدهای تاب‌آوری سازمانی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]

  • پیش‌آیندی عناصر موثر بر همکاری میان سازمانی در مراحل پیش آیندی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 55-77]

ت

  • تاب‌آوری سازمانی عوامل مؤثر و پیامدهای تاب‌آوری سازمانی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]

  • تامین و تعدیل منابع انسانی نظام تامین و تعدیل منابع انسانی در قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 25-47]

  • تجاری سازی پیاده سازی رویکرد نوآوری باز در توسعه نوآوری: چالش ها، ملاحظات و راهکارها؛ مورد مطالعه صنایع بانکی و پرداخت [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 200-225]

  • تجربه مصرف نقش طرح محصول در تبیین واکنش های روان شناختی مصرف کنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 105-128]

  • تحلیل شبکه اجتماعی تحلیل شبکه‌های همکاری علمی پژوهشگران حوزه مدیریت راهبردی در ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 1-27]

  • تحول آفرین طراحی مدل رهبری تحول‌آفرین در دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 127-150]

  • ترجیح خودرو داخلی ارائه مقیاسی برای خوشه بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مورد مطالعه صنعت خودرو [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 173-196]

  • ترجیح محصولات داخلی ارائه مقیاسی برای خوشه بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مورد مطالعه صنعت خودرو [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 173-196]

  • تصمیم گیری چند معیاره معرفی مدلی برای ارزشیابی فرصت های کارآفرینی با رویکرد فازی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 75-97]

  • تقلید برند تأثیر تقلید برند بر شباهت درک‌‌شده توسط مصرف‌کننده با نقش تعدیل‌گری ذهنیت مصرف‌کننده و و فاداری به برند [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 1-24]

  • تمایز توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]

  • تولید مرکبات بررسی نگرش های مدیریتی کلان در تولید مرکبات ایران با رویکرد مدلسازی پویایی سیستم تحت مداخلات تحقیق و توسعه و جنبه های پایداری [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 55-79]

چ

  • چرخه عمر مشارکت ارائه مدلی مفهومی از اقدامات مشترک کلیدی شرکا در فاز عملیاتی مشارکت‌ راهبردی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 143-169]

خ

  • خدمات بانکی طراحی و تبیین مدل پایداری زنجیره تأمین خدمات بانکی (مطالعه موردی بانک ملت ) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 53-73]

  • خوشه‌بندی مصرف‌کنندگان ارائه مقیاسی برای خوشه بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مورد مطالعه صنعت خودرو [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 173-196]

  • خیریه بخش بندی رفتار بخشندگی در چهارچوب بازاریابی اجتماعی خیریه [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 102-129]

د

  • دانشگاه فنی حرفه ای طراحی مدل رهبری تحول‌آفرین در دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 127-150]

  • درگیری محصول نقش طرح محصول در تبیین واکنش های روان شناختی مصرف کنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 105-128]

ذ

  • ذهنیت مصرف‌کننده تأثیر تقلید برند بر شباهت درک‌‌شده توسط مصرف‌کننده با نقش تعدیل‌گری ذهنیت مصرف‌کننده و و فاداری به برند [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 1-24]

ر

  • رابطه گرایی نظام تامین و تعدیل منابع انسانی در قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 25-47]

  • راهبرد توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]

  • ردیابی حرکات چشم بررسی اهمیت بسته بندی محصول در میزان توجه بصری مصرف کننده با استفاده از ردیاب چشمی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 101-125]

  • رفتار بخشندگی بخش بندی رفتار بخشندگی در چهارچوب بازاریابی اجتماعی خیریه [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 102-129]

  • رهبری طراحی مدل رهبری تحول‌آفرین در دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 127-150]

  • روش کیو شناسایی الگوهای ذهنی بانکداری کارآفرینانه: کاربرد روش شناسی کیو [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 79-100]

  • رویکرد چند سطحی عوامل موثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 123-142]

  • رویکرد غربالگری بازار غربالگری بازارهای صادراتی از طریق شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلان موثر در صنعت فولاد [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 23-54]

  • رویکرد نظریه داده بنیاد (GT) طراحی مدل کنترل ریسک پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) با رویکرد نظریه داده بنیاد (GT) [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 81-101]

  • رویکرد یکپارچه توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]

ز

  • زنجیره تامین خدمات طراحی و تبیین مدل پایداری زنجیره تأمین خدمات بانکی (مطالعه موردی بانک ملت ) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 53-73]

س

  • ساختار حکومت واکاوی ساختار جاری نظام جمهوری اسلامی ایران از منظر مانایی [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 129-159]

  • سازمان دولتی طراحی مدل اجرای استراتژی ادغام سازمان‌های دولتی ایران [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 151-181]

  • سازمان کارآفرین طراحی و تبیین الگوی سازمان کارآفرین الکترونیکی در صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: بانک رفاه) [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 28-53]

  • سازمان کارآفرین الکترونیکی طراحی و تبیین الگوی سازمان کارآفرین الکترونیکی در صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: بانک رفاه) [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 28-53]

  • سبک‌های تصمیم‌گیری خرید تأثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تأکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 188-208]

  • سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) طراحی مدل کنترل ریسک پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) با رویکرد نظریه داده بنیاد (GT) [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 81-101]

  • سیستم های کاری با عملکرد بالا شناسایی ابعاد مدل مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا( مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان) [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 49-74]

ش

  • شاخص های کلان غربالگری بازارهای صادراتی از طریق شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلان موثر در صنعت فولاد [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 23-54]

  • شایسته‌سالاری نظام تامین و تعدیل منابع انسانی در قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 25-47]

  • شباهت درک شده تأثیر تقلید برند بر شباهت درک‌‌شده توسط مصرف‌کننده با نقش تعدیل‌گری ذهنیت مصرف‌کننده و و فاداری به برند [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 1-24]

  • شبکه هم‌نویسندگی تحلیل شبکه‌های همکاری علمی پژوهشگران حوزه مدیریت راهبردی در ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 1-27]

  • شبیه سازی بررسی نگرش های مدیریتی کلان در تولید مرکبات ایران با رویکرد مدلسازی پویایی سیستم تحت مداخلات تحقیق و توسعه و جنبه های پایداری [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 55-79]

  • شرکتهای دانش بنیان شناسایی ابعاد مدل مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا( مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان) [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 49-74]

ص

  • صنایع دفاعی هوایی ارائه مدلی مفهومی از اقدامات مشترک کلیدی شرکا در فاز عملیاتی مشارکت‌ راهبردی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 143-169]

ط

  • طرح‌ریزی مالیات نقش کیفیت محیط اطلاعات داخلی درکاهش ریسک مالیاتی شرکت‌ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]

  • طرح محصول نقش طرح محصول در تبیین واکنش های روان شناختی مصرف کنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 105-128]

ع

  • عارضه‌یابی واکاوی ساختار جاری نظام جمهوری اسلامی ایران از منظر مانایی [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 129-159]

  • عدم اطمینان معرفی مدلی برای ارزشیابی فرصت های کارآفرینی با رویکرد فازی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 75-97]

  • عدم اطمینان نقش کیفیت محیط اطلاعات داخلی درکاهش ریسک مالیاتی شرکت‌ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]

  • عملیات مشارکت ارائه مدلی مفهومی از اقدامات مشترک کلیدی شرکا در فاز عملیاتی مشارکت‌ راهبردی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 143-169]

  • عوامل مؤثر عوامل مؤثر و پیامدهای تاب‌آوری سازمانی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]

غ

  • غربالگری فازی معرفی مدلی برای ارزشیابی فرصت های کارآفرینی با رویکرد فازی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 75-97]

ف

  • فراترکیب توسعه مدل و ارزیابی عملکرد پایداری بانک های ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 161-187]

  • فرا روش فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 182-199]

  • فن دلفی طراحی و تبیین الگوی سازمان کارآفرین الکترونیکی در صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: بانک رفاه) [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 28-53]

  • فین‌تک همکاری بانک و فین‌تک: مروری نظام‌مند بر ادبیات علمی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 130-172]

ق

  • قابلیت‌های فناوری اطلاعات طراحی چارچوب اجرای استراتژی بر مبنای قابلیت‌های فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: یک بانک ایرانی) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 75-103]

  • قانون اساسی واکاوی ساختار جاری نظام جمهوری اسلامی ایران از منظر مانایی [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 129-159]

ک

  • کارآفرینی طراحی و تبیین الگوی سازمان کارآفرین الکترونیکی در صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: بانک رفاه) [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 28-53]

  • کارت امتیازی متوازن عوامل موثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 123-142]

  • کارکردهای فناوری اطلاعات طراحی چارچوب اجرای استراتژی بر مبنای قابلیت‌های فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: یک بانک ایرانی) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 75-103]

  • کلاسترینگ بخش بندی رفتار بخشندگی در چهارچوب بازاریابی اجتماعی خیریه [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 102-129]

  • کنترل ریسک طراحی مدل کنترل ریسک پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) با رویکرد نظریه داده بنیاد (GT) [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 81-101]

گ

  • گزینه راهبردی توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]

م

  • ماژولاریتی تحلیل شبکه‌های همکاری علمی پژوهشگران حوزه مدیریت راهبردی در ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 1-27]

  • مانایی واکاوی ساختار جاری نظام جمهوری اسلامی ایران از منظر مانایی [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 129-159]

  • مجلات داخلی فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 182-199]

  • محصول نقش طرح محصول در تبیین واکنش های روان شناختی مصرف کنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 105-128]

  • مداخلات تحقیق و توسعه بررسی نگرش های مدیریتی کلان در تولید مرکبات ایران با رویکرد مدلسازی پویایی سیستم تحت مداخلات تحقیق و توسعه و جنبه های پایداری [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 55-79]

  • مدت زمان تثبیت نگاه بررسی اهمیت بسته بندی محصول در میزان توجه بصری مصرف کننده با استفاده از ردیاب چشمی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 101-125]

  • مدلسازی پویایی سیستم بررسی نگرش های مدیریتی کلان در تولید مرکبات ایران با رویکرد مدلسازی پویایی سیستم تحت مداخلات تحقیق و توسعه و جنبه های پایداری [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 55-79]

  • مدل سازی ساختاری تفسیری عناصر موثر بر همکاری میان سازمانی در مراحل پیش آیندی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 55-77]

  • مدلسازی ساختاری تفسیری توسعه مدل و ارزیابی عملکرد پایداری بانک های ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 161-187]

  • مدل سازی معادلات ساختاری عناصر موثر بر همکاری میان سازمانی در مراحل پیش آیندی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 55-77]

  • مدل سیستم‌های مانا(VSM) واکاوی ساختار جاری نظام جمهوری اسلامی ایران از منظر مانایی [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 129-159]

  • مدیریت نقش کیفیت محیط اطلاعات داخلی درکاهش ریسک مالیاتی شرکت‌ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]

  • مدیریت استراتژیک منابع انسانی شناسایی ابعاد مدل مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا( مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان) [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 49-74]

  • مدیریت راهبردی تحلیل شبکه‌های همکاری علمی پژوهشگران حوزه مدیریت راهبردی در ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 1-27]

  • مدیریت عملکرد عوامل موثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 123-142]

  • مرور سیستماتیک معرفی مدلی برای ارزشیابی فرصت های کارآفرینی با رویکرد فازی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 75-97]

  • مرور نظام‌مند بر ادبیات همکاری بانک و فین‌تک: مروری نظام‌مند بر ادبیات علمی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 130-172]

  • مشارکت راهبردی ارائه مدلی مفهومی از اقدامات مشترک کلیدی شرکا در فاز عملیاتی مشارکت‌ راهبردی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 143-169]

  • مصرف کننده نقش طرح محصول در تبیین واکنش های روان شناختی مصرف کنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 105-128]

  • مطالعه موردی طراحی چارچوب اجرای استراتژی بر مبنای قابلیت‌های فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: یک بانک ایرانی) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 75-103]

  • مقیاس خوشه بندی ترجیح محصولات داخلی ارائه مقیاسی برای خوشه بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مورد مطالعه صنعت خودرو [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 173-196]

  • موسسه آموزش عالی صنعت آب و برق عوامل موثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 123-142]

ن

  • نرخ موثر مالیات نقش کیفیت محیط اطلاعات داخلی درکاهش ریسک مالیاتی شرکت‌ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]

  • نزدیکی بینی در روش ها فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 182-199]

  • نظام ارزشیابی معیوب نظام تامین و تعدیل منابع انسانی در قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 25-47]

  • نوآوری باز پیاده سازی رویکرد نوآوری باز در توسعه نوآوری: چالش ها، ملاحظات و راهکارها؛ مورد مطالعه صنایع بانکی و پرداخت [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 200-225]

و

  • وفاداری به برند تأثیر تقلید برند بر شباهت درک‌‌شده توسط مصرف‌کننده با نقش تعدیل‌گری ذهنیت مصرف‌کننده و و فاداری به برند [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 1-24]

  • وفاداری به برند تأثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تأکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 188-208]

ه

  • همکاری عناصر موثر بر همکاری میان سازمانی در مراحل پیش آیندی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 55-77]

  • همکاری همکاری بانک و فین‌تک: مروری نظام‌مند بر ادبیات علمی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 130-172]

  • همکاری میان سازمانی عناصر موثر بر همکاری میان سازمانی در مراحل پیش آیندی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 55-77]

  • هویت جنسیتی تأثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تأکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 188-208]

  • هویت شخصی تأثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تأکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 188-208]

ی

  • یکپارچه سازی پیاده سازی رویکرد نوآوری باز در توسعه نوآوری: چالش ها، ملاحظات و راهکارها؛ مورد مطالعه صنایع بانکی و پرداخت [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 200-225]