آذر، عادل طراحی مدل بهینهسازی چندهدفه سبد تولید برق پاک ایران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
آذر، عادل طراحی مدل اجرای استراتژی ادغام سازمانهای دولتی ایران [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 151-181]
آذر، عادل واکاوی ساختار جاری نظام جمهوری اسلامی ایران از منظر مانایی [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 129-159]
آذر، عادل طراحی مدل کنترل ریسک پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) با رویکرد نظریه داده بنیاد (GT) [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 81-101]
ا
ابوالفتحی، جمشید شناسایی ابعاد مدل مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا( مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان) [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 49-74]
احمدی، پرویز ارائه مقیاسی برای خوشه بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مورد مطالعه صنعت خودرو [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 173-196]
ارسطا، محمدجواد واکاوی ساختار جاری نظام جمهوری اسلامی ایران از منظر مانایی [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 129-159]
استیری، مهرداد شناسایی ابعاد مدل مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا( مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان) [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 49-74]
اسفیدانی، محمد رحیم نقش طرح محصول در تبیین واکنش های روان شناختی مصرف کنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 105-128]
اعتمادی، حسین نقش کیفیت محیط اطلاعات داخلی درکاهش ریسک مالیاتی شرکتها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
افسر، امیر طراحی مدل کنترل ریسک پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) با رویکرد نظریه داده بنیاد (GT) [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 81-101]
البدوی، امیر پیاده سازی رویکرد نوآوری باز در توسعه نوآوری: چالش ها، ملاحظات و راهکارها؛ مورد مطالعه صنایع بانکی و پرداخت [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 200-225]
ب
بابائی فرج اباد، مهدیه فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 182-199]
باقری، ابوالفضل ارائه مدلی مفهومی از اقدامات مشترک کلیدی شرکا در فاز عملیاتی مشارکت راهبردی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 143-169]
بامدادصوفی، جهانیار عوامل موثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 123-142]
بیات، روح الله توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]
بیگلری، محسن طراحی مدل رهبری تحولآفرین در دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 127-150]
پ
پاینده، رضا همکاری بانک و فینتک: مروری نظاممند بر ادبیات علمی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 130-172]
پور عزت، علی اصغر توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]
ت
توکلی، غلامرضا ارائه مدلی مفهومی از اقدامات مشترک کلیدی شرکا در فاز عملیاتی مشارکت راهبردی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 143-169]
ج
جبارزاده کرباسی، بهرام عناصر موثر بر همکاری میان سازمانی در مراحل پیش آیندی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 55-77]
جلیلی، اسماعیل طراحی مدل اجرای استراتژی ادغام سازمانهای دولتی ایران [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 151-181]
جهانیان، سعید طراحی مدل کنترل ریسک پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) با رویکرد نظریه داده بنیاد (GT) [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 81-101]
چ
چراغعلی پور، آرمین بررسی نگرش های مدیریتی کلان در تولید مرکبات ایران با رویکرد مدلسازی پویایی سیستم تحت مداخلات تحقیق و توسعه و جنبه های پایداری [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 55-79]
ح
حاجی پور، بهمن فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 182-199]
حسن زاده، محمود ارائه مقیاسی برای خوشه بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مورد مطالعه صنعت خودرو [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 173-196]
حسنوی، رضا ارائه مدلی مفهومی از اقدامات مشترک کلیدی شرکا در فاز عملیاتی مشارکت راهبردی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 143-169]
حکیم، امین طراحی چارچوب اجرای استراتژی بر مبنای قابلیتهای فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: یک بانک ایرانی) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 75-103]
حیدری، کیومرث طراحی مدل بهینهسازی چندهدفه سبد تولید برق پاک ایران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
خ
خاشعی، وحید عناصر موثر بر همکاری میان سازمانی در مراحل پیش آیندی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 55-77]
خان محمدی اطاقسرا، مرتضی عوامل موثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 123-142]
خداداد حسینی، سید حمید تأثیر تقلید برند بر شباهت درکشده توسط مصرفکننده با نقش تعدیلگری ذهنیت مصرفکننده و و فاداری به برند [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 1-24]
خداداد حسینی، سید حمید تأثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تأکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبکهای تصمیمگیری خرید [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 188-208]
خدادادحسینی، سید حمید طراحی مدل اجرای استراتژی ادغام سازمانهای دولتی ایران [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 151-181]
خدادادحسینی، سید حمید ارائه مقیاسی برای خوشه بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مورد مطالعه صنعت خودرو [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 173-196]
خلیل نژاد، شهرام عناصر موثر بر همکاری میان سازمانی در مراحل پیش آیندی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 55-77]
خمویی، فرشید نقش طرح محصول در تبیین واکنش های روان شناختی مصرف کنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 105-128]
د
دانشفرد، کرم اله نظام تامین و تعدیل منابع انسانی در قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 25-47]
درویش، حسن طراحی و تبیین الگوی سازمان کارآفرین الکترونیکی در صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: بانک رفاه) [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 28-53]
دهقانان، حامد عوامل موثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 123-142]
دهقان نیری، محمود توسعه مدل و ارزیابی عملکرد پایداری بانک های ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 161-187]
ر
رجب زاده قطری، علی توسعه مدل و ارزیابی عملکرد پایداری بانک های ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 161-187]
رحمان سرشت، حسین عناصر موثر بر همکاری میان سازمانی در مراحل پیش آیندی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 55-77]
رحمان سرشت، حسین تحلیل شبکههای همکاری علمی پژوهشگران حوزه مدیریت راهبردی در ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 1-27]
رسولی، رضا شناسایی ابعاد مدل مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا( مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان) [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 49-74]
رنجبریان، بهرام غربالگری بازارهای صادراتی از طریق شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلان موثر در صنعت فولاد [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 23-54]
روحانی راد، شاهین تحلیل شبکههای همکاری علمی پژوهشگران حوزه مدیریت راهبردی در ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 1-27]
روشندل، طاهر توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]
روغنیان، عماد بررسی نگرش های مدیریتی کلان در تولید مرکبات ایران با رویکرد مدلسازی پویایی سیستم تحت مداخلات تحقیق و توسعه و جنبه های پایداری [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 55-79]
ز
زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم تأثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تأکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبکهای تصمیمگیری خرید [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 188-208]
س
ساری، محمدعلی نقش کیفیت محیط اطلاعات داخلی درکاهش ریسک مالیاتی شرکتها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
سپاسی، سحر نقش کیفیت محیط اطلاعات داخلی درکاهش ریسک مالیاتی شرکتها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
سماک نژاد، نگار بررسی اهمیت بسته بندی محصول در میزان توجه بصری مصرف کننده با استفاده از ردیاب چشمی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 101-125]
سمیعی، روح الله شناسایی الگوهای ذهنی بانکداری کارآفرینانه: کاربرد روش شناسی کیو [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 79-100]
سید نقوی، میر علی عوامل مؤثر و پیامدهای تابآوری سازمانی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
سیدنقوی، میر علی طراحی مدل رهبری تحولآفرین در دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 127-150]
شریف زاده، فتاح طراحی مدل رهبری تحولآفرین در دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 127-150]
شهبازی، میثم همکاری بانک و فینتک: مروری نظاممند بر ادبیات علمی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 130-172]
شیروانی ناغانی، مسلم توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]
ص
صالحی، سمیه بررسی اهمیت بسته بندی محصول در میزان توجه بصری مصرف کننده با استفاده از ردیاب چشمی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 101-125]
صالحی کردآبادی، سجاد نظام تامین و تعدیل منابع انسانی در قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 25-47]
صفایی، ناصر بررسی نگرش های مدیریتی کلان در تولید مرکبات ایران با رویکرد مدلسازی پویایی سیستم تحت مداخلات تحقیق و توسعه و جنبه های پایداری [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 55-79]
صنایعی، علی بررسی اهمیت بسته بندی محصول در میزان توجه بصری مصرف کننده با استفاده از ردیاب چشمی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 101-125]
ض
ضماهنی، مجید شناسایی ابعاد مدل مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا( مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان) [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 49-74]
ط
طیبی ابوالحسنی، سیدامیرحسین تحلیل شبکههای همکاری علمی پژوهشگران حوزه مدیریت راهبردی در ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 1-27]
ع
عادل رستخیز، سیده الهه معرفی مدلی برای ارزشیابی فرصت های کارآفرینی با رویکرد فازی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 75-97]
عباسی، حمید طراحی و تبیین مدل پایداری زنجیره تأمین خدمات بانکی (مطالعه موردی بانک ملت ) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 53-73]
عبداله پور، سجاد نقش طرح محصول در تبیین واکنش های روان شناختی مصرف کنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 105-128]
عشقی، مجید طراحی و تبیین الگوی سازمان کارآفرین الکترونیکی در صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: بانک رفاه) [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 28-53]
ف
فردوسی، شهرام فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 182-199]
فضلی، صفر توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]
ق
قربانی زاده، وجه الله طراحی مدل رهبری تحولآفرین در دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 127-150]
ک
کاظمی، علی غربالگری بازارهای صادراتی از طریق شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلان موثر در صنعت فولاد [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 23-54]
کردنائیج، اسدالله تأثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تأکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبکهای تصمیمگیری خرید [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 188-208]
کریمی، تورج همکاری بانک و فینتک: مروری نظاممند بر ادبیات علمی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 130-172]
کوثر، زهرا عوامل مؤثر و پیامدهای تابآوری سازمانی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
کیال، کاظم پیاده سازی رویکرد نوآوری باز در توسعه نوآوری: چالش ها، ملاحظات و راهکارها؛ مورد مطالعه صنایع بانکی و پرداخت [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 200-225]
گ
گودرزوند چگینی، مهرداد نظام تامین و تعدیل منابع انسانی در قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 25-47]
ل
لقمان استرکی، سمیرا طراحی چارچوب اجرای استراتژی بر مبنای قابلیتهای فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: یک بانک ایرانی) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 75-103]
م
مبینی دهکردی، علی معرفی مدلی برای ارزشیابی فرصت های کارآفرینی با رویکرد فازی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 75-97]
محبی منش، امید ارائه مدلی مفهومی از اقدامات مشترک کلیدی شرکا در فاز عملیاتی مشارکت راهبردی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 143-169]
محقر، علی طراحی و تبیین مدل پایداری زنجیره تأمین خدمات بانکی (مطالعه موردی بانک ملت ) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 53-73]
محمدشفیعی، مجید غربالگری بازارهای صادراتی از طریق شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلان موثر در صنعت فولاد [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 23-54]
مستقیمی، محمود رضا شناسایی الگوهای ذهنی بانکداری کارآفرینانه: کاربرد روش شناسی کیو [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 79-100]
مسعودی پور، سعید بخش بندی رفتار بخشندگی در چهارچوب بازاریابی اجتماعی خیریه [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 102-129]
مسلمانی نوش آبادی، غلامحسین واکاوی ساختار جاری نظام جمهوری اسلامی ایران از منظر مانایی [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 129-159]
مشبکی، اصغر طراحی مدل اجرای استراتژی ادغام سازمانهای دولتی ایران [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 151-181]
مشبکی اصفهانی، اصغر ارائه مقیاسی برای خوشه بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مورد مطالعه صنعت خودرو [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 173-196]
معزز، هاشم طراحی مدل بهینهسازی چندهدفه سبد تولید برق پاک ایران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
معزز، هاشم واکاوی ساختار جاری نظام جمهوری اسلامی ایران از منظر مانایی [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 129-159]
معصومی جهانگیرلو، رحمان تأثیر تقلید برند بر شباهت درکشده توسط مصرفکننده با نقش تعدیلگری ذهنیت مصرفکننده و و فاداری به برند [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 1-24]
ملایی، فاطمه فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 182-199]
منصوری، علیرضا غربالگری بازارهای صادراتی از طریق شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلان موثر در صنعت فولاد [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 23-54]
منصوری مؤید، فرشته تأثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تأکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبکهای تصمیمگیری خرید [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 188-208]
منطقی، منوچهر همکاری بانک و فینتک: مروری نظاممند بر ادبیات علمی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 130-172]
موسوی، محمد طراحی و تبیین الگوی سازمان کارآفرین الکترونیکی در صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: بانک رفاه) [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 28-53]
میرحسینی، سید سعید طراحی مدل کنترل ریسک پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) با رویکرد نظریه داده بنیاد (GT) [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 81-101]
میرسپاسی، ناصر نظام تامین و تعدیل منابع انسانی در قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 25-47]
ن
ناصحی فر، وحید عوامل موثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 123-142]
ندایی، امین عوامل مؤثر و پیامدهای تابآوری سازمانی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
نوبهار، عماد توسعه مدل و ارزیابی عملکرد پایداری بانک های ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 161-187]
نیوشا، اشکان طراحی مدل بهینهسازی چندهدفه سبد تولید برق پاک ایران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
ه
همتی نژاد، مهرعلی تأثیر تقلید برند بر شباهت درکشده توسط مصرفکننده با نقش تعدیلگری ذهنیت مصرفکننده و و فاداری به برند [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 1-24]
ی
یداللهی فارسی، جهانگیر معرفی مدلی برای ارزشیابی فرصت های کارآفرینی با رویکرد فازی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 75-97]
یزدانی، حمیدرضا طراحی چارچوب اجرای استراتژی بر مبنای قابلیتهای فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: یک بانک ایرانی) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 75-103]