آ
-
آذر، عادل
طراحی مدل بهینهسازی چندهدفه سبد تولید برق پاک ایران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
-
آذر، عادل
طراحی مدل اجرای استراتژی ادغام سازمانهای دولتی ایران [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 151-181]
-
آذر، عادل
واکاوی ساختار جاری نظام جمهوری اسلامی ایران از منظر مانایی [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 129-159]
-
آذر، عادل
طراحی مدل کنترل ریسک پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) با رویکرد نظریه داده بنیاد (GT) [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 81-101]
ا
-
ابوالفتحی، جمشید
شناسایی ابعاد مدل مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا( مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان) [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 49-74]
-
احمدی، پرویز
ارائه مقیاسی برای خوشه بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مورد مطالعه صنعت خودرو [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 173-196]
-
ارسطا، محمدجواد
واکاوی ساختار جاری نظام جمهوری اسلامی ایران از منظر مانایی [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 129-159]
-
استیری، مهرداد
شناسایی ابعاد مدل مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا( مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان) [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 49-74]
-
اسفیدانی، محمد رحیم
نقش طرح محصول در تبیین واکنش های روان شناختی مصرف کنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 105-128]
-
اعتمادی، حسین
نقش کیفیت محیط اطلاعات داخلی درکاهش ریسک مالیاتی شرکتها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
-
افسر، امیر
طراحی مدل کنترل ریسک پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) با رویکرد نظریه داده بنیاد (GT) [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 81-101]
-
البدوی، امیر
پیاده سازی رویکرد نوآوری باز در توسعه نوآوری: چالش ها، ملاحظات و راهکارها؛ مورد مطالعه صنایع بانکی و پرداخت [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 200-225]
ب
-
بابائی فرج اباد، مهدیه
فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 182-199]
-
باقری، ابوالفضل
ارائه مدلی مفهومی از اقدامات مشترک کلیدی شرکا در فاز عملیاتی مشارکت راهبردی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 143-169]
-
بامدادصوفی، جهانیار
عوامل موثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 123-142]
-
بیات، روح الله
توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]
-
بیگلری، محسن
طراحی مدل رهبری تحولآفرین در دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 127-150]
پ
-
پاینده، رضا
همکاری بانک و فینتک: مروری نظاممند بر ادبیات علمی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 130-172]
-
پور عزت، علی اصغر
توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]
ت
-
توکلی، غلامرضا
ارائه مدلی مفهومی از اقدامات مشترک کلیدی شرکا در فاز عملیاتی مشارکت راهبردی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 143-169]
ج
-
جبارزاده کرباسی، بهرام
عناصر موثر بر همکاری میان سازمانی در مراحل پیش آیندی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 55-77]
-
جلیلی، اسماعیل
طراحی مدل اجرای استراتژی ادغام سازمانهای دولتی ایران [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 151-181]
-
جهانیان، سعید
طراحی مدل کنترل ریسک پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) با رویکرد نظریه داده بنیاد (GT) [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 81-101]
چ
-
چراغعلی پور، آرمین
بررسی نگرش های مدیریتی کلان در تولید مرکبات ایران با رویکرد مدلسازی پویایی سیستم تحت مداخلات تحقیق و توسعه و جنبه های پایداری [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 55-79]
ح
-
حاجی پور، بهمن
فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 182-199]
-
حسن زاده، محمود
ارائه مقیاسی برای خوشه بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مورد مطالعه صنعت خودرو [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 173-196]
-
حسنوی، رضا
ارائه مدلی مفهومی از اقدامات مشترک کلیدی شرکا در فاز عملیاتی مشارکت راهبردی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 143-169]
-
حکیم، امین
طراحی چارچوب اجرای استراتژی بر مبنای قابلیتهای فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: یک بانک ایرانی) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 75-103]
-
حیدری، کیومرث
طراحی مدل بهینهسازی چندهدفه سبد تولید برق پاک ایران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
خ
-
خاشعی، وحید
عناصر موثر بر همکاری میان سازمانی در مراحل پیش آیندی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 55-77]
-
خان محمدی اطاقسرا، مرتضی
عوامل موثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 123-142]
-
خداداد حسینی، سید حمید
تأثیر تقلید برند بر شباهت درکشده توسط مصرفکننده با نقش تعدیلگری ذهنیت مصرفکننده و و فاداری به برند [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 1-24]
-
خداداد حسینی، سید حمید
تأثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تأکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبکهای تصمیمگیری خرید [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 188-208]
-
خدادادحسینی، سید حمید
طراحی مدل اجرای استراتژی ادغام سازمانهای دولتی ایران [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 151-181]
-
خدادادحسینی، سید حمید
ارائه مقیاسی برای خوشه بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مورد مطالعه صنعت خودرو [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 173-196]
-
خلیل نژاد، شهرام
عناصر موثر بر همکاری میان سازمانی در مراحل پیش آیندی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 55-77]
-
خمویی، فرشید
نقش طرح محصول در تبیین واکنش های روان شناختی مصرف کنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 105-128]
د
-
دانشفرد، کرم اله
نظام تامین و تعدیل منابع انسانی در قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 25-47]
-
درویش، حسن
طراحی و تبیین الگوی سازمان کارآفرین الکترونیکی در صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: بانک رفاه) [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 28-53]
-
دهقانان، حامد
عوامل موثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 123-142]
-
دهقان نیری، محمود
توسعه مدل و ارزیابی عملکرد پایداری بانک های ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 161-187]
ر
-
رجب زاده قطری، علی
توسعه مدل و ارزیابی عملکرد پایداری بانک های ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 161-187]
-
رحمان سرشت، حسین
عناصر موثر بر همکاری میان سازمانی در مراحل پیش آیندی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 55-77]
-
رحمان سرشت، حسین
تحلیل شبکههای همکاری علمی پژوهشگران حوزه مدیریت راهبردی در ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 1-27]
-
رسولی، رضا
شناسایی ابعاد مدل مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا( مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان) [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 49-74]
-
رنجبریان، بهرام
غربالگری بازارهای صادراتی از طریق شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلان موثر در صنعت فولاد [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 23-54]
-
روحانی راد، شاهین
تحلیل شبکههای همکاری علمی پژوهشگران حوزه مدیریت راهبردی در ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 1-27]
-
روشندل، طاهر
توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]
-
روغنیان، عماد
بررسی نگرش های مدیریتی کلان در تولید مرکبات ایران با رویکرد مدلسازی پویایی سیستم تحت مداخلات تحقیق و توسعه و جنبه های پایداری [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 55-79]
ز
-
زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم
تأثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تأکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبکهای تصمیمگیری خرید [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 188-208]
س
-
ساری، محمدعلی
نقش کیفیت محیط اطلاعات داخلی درکاهش ریسک مالیاتی شرکتها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
-
سپاسی، سحر
نقش کیفیت محیط اطلاعات داخلی درکاهش ریسک مالیاتی شرکتها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
-
سماک نژاد، نگار
بررسی اهمیت بسته بندی محصول در میزان توجه بصری مصرف کننده با استفاده از ردیاب چشمی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 101-125]
-
سمیعی، روح الله
شناسایی الگوهای ذهنی بانکداری کارآفرینانه: کاربرد روش شناسی کیو [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 79-100]
-
سید نقوی، میر علی
عوامل مؤثر و پیامدهای تابآوری سازمانی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
-
سیدنقوی، میر علی
طراحی مدل رهبری تحولآفرین در دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 127-150]
ش
-
شجاعی، سامره
شناسایی الگوهای ذهنی بانکداری کارآفرینانه: کاربرد روش شناسی کیو [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 79-100]
-
شریف زاده، فتاح
طراحی مدل رهبری تحولآفرین در دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 127-150]
-
شهبازی، میثم
همکاری بانک و فینتک: مروری نظاممند بر ادبیات علمی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 130-172]
-
شیروانی ناغانی، مسلم
توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]
ص
-
صالحی، سمیه
بررسی اهمیت بسته بندی محصول در میزان توجه بصری مصرف کننده با استفاده از ردیاب چشمی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 101-125]
-
صالحی کردآبادی، سجاد
نظام تامین و تعدیل منابع انسانی در قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 25-47]
-
صفایی، ناصر
بررسی نگرش های مدیریتی کلان در تولید مرکبات ایران با رویکرد مدلسازی پویایی سیستم تحت مداخلات تحقیق و توسعه و جنبه های پایداری [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 55-79]
-
صنایعی، علی
بررسی اهمیت بسته بندی محصول در میزان توجه بصری مصرف کننده با استفاده از ردیاب چشمی [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 101-125]
ض
-
ضماهنی، مجید
شناسایی ابعاد مدل مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا( مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان) [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 49-74]
ط
-
طیبی ابوالحسنی، سیدامیرحسین
تحلیل شبکههای همکاری علمی پژوهشگران حوزه مدیریت راهبردی در ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 1-27]
ع
-
عادل رستخیز، سیده الهه
معرفی مدلی برای ارزشیابی فرصت های کارآفرینی با رویکرد فازی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 75-97]
-
عباسی، حمید
طراحی و تبیین مدل پایداری زنجیره تأمین خدمات بانکی (مطالعه موردی بانک ملت ) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 53-73]
-
عبداله پور، سجاد
نقش طرح محصول در تبیین واکنش های روان شناختی مصرف کنندگان: توجه به نقش متغیرهای درگیری محصول و تجربه مصرف [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 105-128]
-
عشقی، مجید
طراحی و تبیین الگوی سازمان کارآفرین الکترونیکی در صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: بانک رفاه) [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 28-53]
ف
-
فردوسی، شهرام
فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 182-199]
-
فضلی، صفر
توسعۀ مرحله راهبردپردازی در فرایند آینده نگاری راهبردی، مبتنی بر آراء متخصّصان دانشگاهی و خبرگان صنایع فعال در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 99-122]
ق
-
قربانی زاده، وجه الله
طراحی مدل رهبری تحولآفرین در دانشگاه فنی و حرفه ای [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 127-150]
ک
-
کاظمی، علی
غربالگری بازارهای صادراتی از طریق شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلان موثر در صنعت فولاد [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 23-54]
-
کردنائیج، اسدالله
تأثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تأکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبکهای تصمیمگیری خرید [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 188-208]
-
کریمی، تورج
همکاری بانک و فینتک: مروری نظاممند بر ادبیات علمی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 130-172]
-
کوثر، زهرا
عوامل مؤثر و پیامدهای تابآوری سازمانی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
-
کیال، کاظم
پیاده سازی رویکرد نوآوری باز در توسعه نوآوری: چالش ها، ملاحظات و راهکارها؛ مورد مطالعه صنایع بانکی و پرداخت [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 200-225]
گ
-
گودرزوند چگینی، مهرداد
نظام تامین و تعدیل منابع انسانی در قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 25-47]
ل
-
لقمان استرکی، سمیرا
طراحی چارچوب اجرای استراتژی بر مبنای قابلیتهای فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: یک بانک ایرانی) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 75-103]
م
-
مبینی دهکردی، علی
معرفی مدلی برای ارزشیابی فرصت های کارآفرینی با رویکرد فازی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 75-97]
-
محبی منش، امید
ارائه مدلی مفهومی از اقدامات مشترک کلیدی شرکا در فاز عملیاتی مشارکت راهبردی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 143-169]
-
محقر، علی
طراحی و تبیین مدل پایداری زنجیره تأمین خدمات بانکی (مطالعه موردی بانک ملت ) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 53-73]
-
محمدشفیعی، مجید
غربالگری بازارهای صادراتی از طریق شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلان موثر در صنعت فولاد [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 23-54]
-
مستقیمی، محمود رضا
شناسایی الگوهای ذهنی بانکداری کارآفرینانه: کاربرد روش شناسی کیو [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 79-100]
-
مسعودی پور، سعید
بخش بندی رفتار بخشندگی در چهارچوب بازاریابی اجتماعی خیریه [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 102-129]
-
مسلمانی نوش آبادی، غلامحسین
واکاوی ساختار جاری نظام جمهوری اسلامی ایران از منظر مانایی [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 129-159]
-
مشبکی، اصغر
طراحی مدل اجرای استراتژی ادغام سازمانهای دولتی ایران [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 151-181]
-
مشبکی اصفهانی، اصغر
ارائه مقیاسی برای خوشه بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مورد مطالعه صنعت خودرو [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 173-196]
-
معزز، هاشم
طراحی مدل بهینهسازی چندهدفه سبد تولید برق پاک ایران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
-
معزز، هاشم
واکاوی ساختار جاری نظام جمهوری اسلامی ایران از منظر مانایی [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 129-159]
-
معصومی جهانگیرلو، رحمان
تأثیر تقلید برند بر شباهت درکشده توسط مصرفکننده با نقش تعدیلگری ذهنیت مصرفکننده و و فاداری به برند [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 1-24]
-
ملایی، فاطمه
فراروش پژوهش های بازاریابی در ایران: بررسی نزدیک بینی در روش ها [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 182-199]
-
منصوری، علیرضا
غربالگری بازارهای صادراتی از طریق شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلان موثر در صنعت فولاد [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 23-54]
-
منصوری مؤید، فرشته
تأثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تأکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبکهای تصمیمگیری خرید [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 188-208]
-
منطقی، منوچهر
همکاری بانک و فینتک: مروری نظاممند بر ادبیات علمی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 130-172]
-
موسوی، محمد
طراحی و تبیین الگوی سازمان کارآفرین الکترونیکی در صنعت بانکداری کشور (مورد مطالعه: بانک رفاه) [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 28-53]
-
میرحسینی، سید سعید
طراحی مدل کنترل ریسک پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) با رویکرد نظریه داده بنیاد (GT) [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 81-101]
-
میرسپاسی، ناصر
نظام تامین و تعدیل منابع انسانی در قانون مدیریت خدمات کشوری [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 25-47]
ن
-
ناصحی فر، وحید
عوامل موثر در مدیریت عملکرد چندسطحی بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 123-142]
-
ندایی، امین
عوامل مؤثر و پیامدهای تابآوری سازمانی [دوره 23، شماره 4، 1398، صفحه 1-22]
-
نظیفی، سمیرا
شناسایی الگوهای ذهنی بانکداری کارآفرینانه: کاربرد روش شناسی کیو [دوره 23، شماره 2، 1398، صفحه 79-100]
-
نوبهار، عماد
توسعه مدل و ارزیابی عملکرد پایداری بانک های ایران [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 161-187]
-
نیوشا، اشکان
طراحی مدل بهینهسازی چندهدفه سبد تولید برق پاک ایران [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 171-191]
ه
-
همتی نژاد، مهرعلی
تأثیر تقلید برند بر شباهت درکشده توسط مصرفکننده با نقش تعدیلگری ذهنیت مصرفکننده و و فاداری به برند [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 1-24]
ی
-
یداللهی فارسی، جهانگیر
معرفی مدلی برای ارزشیابی فرصت های کارآفرینی با رویکرد فازی [دوره 23، شماره 1، 1398، صفحه 75-97]
-
یزدانی، حمیدرضا
طراحی چارچوب اجرای استراتژی بر مبنای قابلیتهای فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: یک بانک ایرانی) [دوره 23، شماره 3، 1398، صفحه 75-103]