آ

  • آثار مختلف سنجش اثربخشی سرمایه گذاریهای تحقیقاتی و فیزیکی بر ارزش افزوده بخش صنعت و معدن [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 245-264]

  • آموزش کارآفرینی. 2/10/82 پذیرش: 24/3/83 طراحی ساختار سازمانی مراکز و آموزشگاههای کارآفرینی در کشور [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 119-156]

  • آمیخته بازاریابی طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]

  • آمیخته بازاریابی اینترنتی رویکردی جدید به آمیخته بازاریابی اینترنتی [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 1-27]

ا

  • ارزش افزوده سنجش اثربخشی سرمایه گذاریهای تحقیقاتی و فیزیکی بر ارزش افزوده بخش صنعت و معدن [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 245-264]

  • ارزیابی جذابیت بازارهای بین‌المللی طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بین‌المللی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 121-149]

  • استناد مقاله چرا عامل تأثیر مجلات نمی‌تواند برای ارزشگذاری تحقیقات استفاده شود [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 149-165]

  • الگوریتم طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 1-22]

  • الگوی بازاریابی صادراتی طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]

  • انتخاب بازارهای بین‌المللی طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بین‌المللی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 121-149]

  • انتقال قدرت طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]

ب

  • بخشبندی طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]

  • بلوغ مشتری رویکردی جدید به آمیخته بازاریابی اینترنتی [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 1-27]

پ

  • پارافین مدل انتخاب فنّاوری تولید مناسب در صنعت پارافین [دوره 9، شماره 2، 1384]

ت

  • تابع مطلوبیت . 18/3/1383 پذیرش: 24/1/1384 طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 1-22]

  • تجزیه وتحلیل ابعادی ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]

  • تخصیص مدل تصمیم‌گیری چند هدفه برای تخصیص نمایندگان مجلس به کمیسیونهای تخصصی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 233-244]

  • تراکم طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]

  • تصمیم‌گیریهای چند معیاره مدل انتخاب فنّاوری تولید مناسب در صنعت پارافین [دوره 9، شماره 2، 1384]

  • تفکر ناب ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]

  • تفکیک طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]

  • تفویض قدرت طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]

  • تکنولوژی طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]

  • تکنولوژی اطلاعات ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]

  • توسعه طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]

  • تولید سرانه. 16/6/1383 پذیرش: 4/4/1384 سنجش اثربخشی سرمایه گذاریهای تحقیقاتی و فیزیکی بر ارزش افزوده بخش صنعت و معدن [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 245-264]

چ

  • چرخه عمر محصول رویکردی جدید به آمیخته بازاریابی اینترنتی [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 1-27]

ح

  • حکومت طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]

  • حکومتهای محلی طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]

د

ر

  • رهبری تحول بخش بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری: (تحول بخش‌ ـ مبادله‌ای) [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 167-190]

  • رهبری مبادله‌ای بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری: (تحول بخش‌ ـ مبادله‌ای) [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 167-190]

  • روش دلفی بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]

س

  • ساختار سازمانی طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]

  • ساختار سازمانی طراحی ساختار سازمانی مراکز و آموزشگاههای کارآفرینی در کشور [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 119-156]

  • ساختار مستند سازی تجربه‌ها طراحی ساختار نظام مستندسازی تجربیات سازمانی مدیران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 23-52]

  • سازمان صنعتی طراحی مدل مزیت رقابتی برای صنعت خودرو ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 189-212]

  • سازمانهای دولتی ایران بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]

  • سازمانهای محلی طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]

  • سبک رهبری بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری: (تحول بخش‌ ـ مبادله‌ای) [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 167-190]

  • سرمایه‌گذاری سنجش اثربخشی سرمایه گذاریهای تحقیقاتی و فیزیکی بر ارزش افزوده بخش صنعت و معدن [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 245-264]

ش

  • شناخت رابطه میان فردی مهارتهای شناختی و مدیریت مسیر شغلی: بررسی رابطه بین مهارت خودآگاهی، شناخت روابط بین فردی، شناخت محیطی و مدیریت مسیر شغلی مدیران در وزارت آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 20، 1384]

  • شناخت محیطی و مدیریت مسیر شغلی مهارتهای شناختی و مدیریت مسیر شغلی: بررسی رابطه بین مهارت خودآگاهی، شناخت روابط بین فردی، شناخت محیطی و مدیریت مسیر شغلی مدیران در وزارت آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 20، 1384]

ص

  • صادرات طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]

  • صفر و یک مدل تصمیم‌گیری چند هدفه برای تخصیص نمایندگان مجلس به کمیسیونهای تخصصی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 233-244]

  • صنعت خودرو. 1/8/81 پذیرش: 26/12/83 طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]

ع

  • عامل تأثیر مجله چرا عامل تأثیر مجلات نمی‌تواند برای ارزشگذاری تحقیقات استفاده شود [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 149-165]

  • عدم‌تمرکز طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]

  • عوامل کلیدی شکست بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]

  • عوامل کلیدی موفقیت بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]

ف

  • فرهنگ سازمانی طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]

  • فنّاوری اطلاعات استراتژی مبارزه با فساد: آیا فنّاوری اطلاعات فساد اداری را کاهش می‌دهد؟! [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 101-117]

ق

ک

م

  • مجلس مدل تصمیم‌گیری چند هدفه برای تخصیص نمایندگان مجلس به کمیسیونهای تخصصی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 233-244]

  • محیط و استراتژی. 15/11/1382 پذیرش: 15/7/1383 طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]

  • مدل الکتر مدل انتخاب فنّاوری تولید مناسب در صنعت پارافین [دوره 9، شماره 2، 1384]

  • مدل تاپ‌‌سیس مدل انتخاب فنّاوری تولید مناسب در صنعت پارافین [دوره 9، شماره 2، 1384]

  • مدل چند سطحی طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 1-22]

  • مدل چند وسیله‌ای طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 1-22]

  • مدل سرو ایمپرف. 10/4/1383 پذیرش: 22/12/1384 بررسی مقایسه‌ای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]

  • مدل سروپرف بررسی مقایسه‌ای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]

  • مدل سروکوآل بررسی مقایسه‌ای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]

  • مدیریت طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]

  • مدیریت دولتی استراتژی مبارزه با فساد: آیا فنّاوری اطلاعات فساد اداری را کاهش می‌دهد؟! [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 101-117]

  • مدیریت زنجیره عرضه‌کنندگان ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]

  • مدیریت کیفیت جامع ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]

  • مزیت رقابتی طراحی مدل مزیت رقابتی برای صنعت خودرو ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 189-212]

  • مشتریان بررسی مقایسه‌ای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]

ن

  • نظام ارزیابی تجربه‌ها طراحی ساختار نظام مستندسازی تجربیات سازمانی مدیران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 23-52]

  • نظام حکومتی فدرال طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]

  • نظام حکومتی کنفدرال طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]

  • نظامهای اطلاعاتی استراتژی مبارزه با فساد: آیا فنّاوری اطلاعات فساد اداری را کاهش می‌دهد؟! [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 101-117]

  • نیروی انسانی طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]

ه

  • هوشمندی بازار طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بین‌المللی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 121-149]

  • هوشمندی رقابتی طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بین‌المللی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 121-149]

  • هوشمندی رقابتی طراحی مدل مزیت رقابتی برای صنعت خودرو ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 189-212]