آذر، عادل طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 121-149]
آذر، عادل رویکردی جدید به آمیخته بازاریابی اینترنتی [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 1-27]
ا
احمدپور داریانی، محمود طراحی ساختار سازمانی مراکز و آموزشگاههای کارآفرینی در کشور [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 119-156]
احمدی، حسن چرا عامل تأثیر مجلات نمیتواند برای ارزشگذاری تحقیقات استفاده شود [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 149-165]
اصغر پور، محمد جواد طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 1-22]
الهی، شعبان طراحی ساختار نظام مستندسازی تجربیات سازمانی مدیران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 23-52]
انواری رستمی، علیاصغر بررسی مقایسهای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]
ب
باقریکنی، مصباحالهدی رویکردی جدید به آمیخته بازاریابی اینترنتی [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 1-27]
بهاریفر، علی طراحی ساختار نظام مستندسازی تجربیات سازمانی مدیران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 23-52]
بیات ترک، امیر ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]
ت
ترابیگودرزی، مریم بررسی مقایسهای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]
خ
خداداد حسینی، سیدحمید طراحی مدل مزیت رقابتی برای صنعت خودرو ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 189-212]
خدادادحسینی، سیدحمید طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]
د
داناییفرد، حسن استراتژی مبارزه با فساد: آیا فنّاوری اطلاعات فساد اداری را کاهش میدهد؟! [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 101-117]
ر
رکنالدین افتخاری، عبدالرضا سنجش اثربخشی سرمایه گذاریهای تحقیقاتی و فیزیکی بر ارزش افزوده بخش صنعت و معدن [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 245-264]
س
سعید تسلیمی، محمد طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
سیداصفهانی، میر مهدی طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]
سیدحسینی، سیدمحمد ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]
ش
شفیعا، محمد علی مدل انتخاب فنّاوری تولید مناسب در صنعت پارافین [دوره 9، شماره 2، 1384]
شمآبادی، محمدعلی طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]
شمس، شهابالدین طراحی ساختار سازمانی مراکز و آموزشگاههای کارآفرینی در کشور [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 119-156]
ط
طیبا، عارف مدل انتخاب فنّاوری تولید مناسب در صنعت پارافین [دوره 9، شماره 2، 1384]
ع
عباسی، طیبه مهارتهای شناختی و مدیریت مسیر شغلی: بررسی رابطه بین مهارت خودآگاهی، شناخت روابط بین فردی، شناخت محیطی و مدیریت مسیر شغلی مدیران در وزارت آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 20، 1384]
علیدوستی، سیروس بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]
علی محمدلو، مسلم بررسی مقایسهای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]
ف
فانی، علی اصغر مهارتهای شناختی و مدیریت مسیر شغلی: بررسی رابطه بین مهارت خودآگاهی، شناخت روابط بین فردی، شناخت محیطی و مدیریت مسیر شغلی مدیران در وزارت آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 20، 1384]
فرجی خورشیدی، حجت طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 121-149]
فرهنگی، علیاکبر بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]
ک
کردنائیج، اسدالله طراحی ساختار سازمانی مراکز و آموزشگاههای کارآفرینی در کشور [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 119-156]
کریمی کاشانی، امیرحسین طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]
م
مؤمنی، منصور بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]
مؤمنی، منصور مدل تصمیمگیری چند هدفه برای تخصیص نمایندگان مجلس به کمیسیونهای تخصصی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 233-244]
محقق، نیلوفر چرا عامل تأثیر مجلات نمیتواند برای ارزشگذاری تحقیقات استفاده شود [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 149-165]
مرتضوی، سعید بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری: (تحول بخش ـ مبادلهای) [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 167-190]
مشایخی، علینقی بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]
مشعلی، بهزاد طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
مهری، علی طراحی مدل مزیت رقابتی برای صنعت خودرو ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 189-212]
ن
ناظمی، شمس الدین بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری: (تحول بخش ـ مبادلهای) [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 167-190]
و
وجدانی طهرانی، هدیه سنجش اثربخشی سرمایه گذاریهای تحقیقاتی و فیزیکی بر ارزش افزوده بخش صنعت و معدن [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 245-264]
ه
هاشمی، سید ذبیح الله طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 1-22]