آذر، عادل
طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 121-149]
آذر، عادل
رویکردی جدید به آمیخته بازاریابی اینترنتی [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 1-27]
ا
احمدپور داریانی، محمود
طراحی ساختار سازمانی مراکز و آموزشگاههای کارآفرینی در کشور [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 119-156]
احمدی، حسن
چرا عامل تأثیر مجلات نمیتواند برای ارزشگذاری تحقیقات استفاده شود [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 149-165]
اصغر پور، محمد جواد
طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 1-22]
الهی، شعبان
طراحی ساختار نظام مستندسازی تجربیات سازمانی مدیران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 23-52]
انواری رستمی، علیاصغر
بررسی مقایسهای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]
ب
باقریکنی، مصباحالهدی
رویکردی جدید به آمیخته بازاریابی اینترنتی [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 1-27]
بهاریفر، علی
طراحی ساختار نظام مستندسازی تجربیات سازمانی مدیران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 23-52]
بیات ترک، امیر
ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]
ت
ترابیگودرزی، مریم
بررسی مقایسهای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]
خ
خداداد حسینی، سیدحمید
طراحی مدل مزیت رقابتی برای صنعت خودرو ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 189-212]
خدادادحسینی، سیدحمید
طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]
د
داناییفرد، حسن
استراتژی مبارزه با فساد: آیا فنّاوری اطلاعات فساد اداری را کاهش میدهد؟! [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 101-117]
ر
رکنالدین افتخاری، عبدالرضا
سنجش اثربخشی سرمایه گذاریهای تحقیقاتی و فیزیکی بر ارزش افزوده بخش صنعت و معدن [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 245-264]
س
سعید تسلیمی، محمد
طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
سیداصفهانی، میر مهدی
طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]
سیدحسینی، سیدمحمد
ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]
ش
شفیعا، محمد علی
مدل انتخاب فنّاوری تولید مناسب در صنعت پارافین [دوره 9، شماره 2، 1384]
شمآبادی، محمدعلی
طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]
شمس، شهابالدین
طراحی ساختار سازمانی مراکز و آموزشگاههای کارآفرینی در کشور [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 119-156]
ط
طیبا، عارف
مدل انتخاب فنّاوری تولید مناسب در صنعت پارافین [دوره 9، شماره 2، 1384]
ع
عباسی، طیبه
مهارتهای شناختی و مدیریت مسیر شغلی: بررسی رابطه بین مهارت خودآگاهی، شناخت روابط بین فردی، شناخت محیطی و مدیریت مسیر شغلی مدیران در وزارت آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 20، 1384]
علیدوستی، سیروس
بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]
علی محمدلو، مسلم
بررسی مقایسهای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]
ف
فانی، علی اصغر
مهارتهای شناختی و مدیریت مسیر شغلی: بررسی رابطه بین مهارت خودآگاهی، شناخت روابط بین فردی، شناخت محیطی و مدیریت مسیر شغلی مدیران در وزارت آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 20، 1384]
فرجی خورشیدی، حجت
طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 121-149]
فرهنگی، علیاکبر
بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]
ک
کردنائیج، اسدالله
طراحی ساختار سازمانی مراکز و آموزشگاههای کارآفرینی در کشور [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 119-156]
کریمی کاشانی، امیرحسین
طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]
م
مؤمنی، منصور
بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]
مؤمنی، منصور
مدل تصمیمگیری چند هدفه برای تخصیص نمایندگان مجلس به کمیسیونهای تخصصی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 233-244]
محقق، نیلوفر
چرا عامل تأثیر مجلات نمیتواند برای ارزشگذاری تحقیقات استفاده شود [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 149-165]
مرتضوی، سعید
بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری: (تحول بخش ـ مبادلهای) [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 167-190]
مشایخی، علینقی
بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]
مشعلی، بهزاد
طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
مهری، علی
طراحی مدل مزیت رقابتی برای صنعت خودرو ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 189-212]
ن
ناظمی، شمس الدین
بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری: (تحول بخش ـ مبادلهای) [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 167-190]
و
وجدانی طهرانی، هدیه
سنجش اثربخشی سرمایه گذاریهای تحقیقاتی و فیزیکی بر ارزش افزوده بخش صنعت و معدن [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 245-264]
ه
هاشمی، سید ذبیح الله
طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 1-22]