این نشریه با همکاری انجمن علمی مدیریت صنعتی ایران، منتشر می‌شود.

----------------------------------------------------------

نشریه پژوهش‌های مدیریت در ایران یکی از نشریات انتشارات دانشگاه تربیت مدرس است که تحت مسئولیت علمی سردبیر و هیات تحریریه منتشر می شود.
مجله علوم انسانی در رشته های  مختلف علوم انسانی بصورت جنگی از پاییز ۱۳۶۹ چاپ و منتشر شد. در سال ۱۳۷۵ موفق به کسب درجه علمی -پژوهشی گردید و از بهار سال ۱۳۸۰ بر اساس سیاست وزارت علوم ؛ مبنی بر تخصصی شدن مجلات، در سه رشته حقوق، مدیریت و جغرافیا انتشار یافت  که تا مهر ۱۳۸۸ ادامه داشت . از مهر ۱۳۸۸ براساس سیاست جدید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برای تخصصی شدن مجلات؛ به مجله مدرس علوم انسانی (مدیریت) مجوز چاپ مجله با عنوان تخصصی جدید داده شد؛ که براساس آن مجله مدرس علوم انسانی ویژه مدیریت، از این پس با عنوان " فصلنامه علمی -پژوهشی مدرس علوم انسانی -پژوهشهای مدیریت در ایران" منتشر خواهد شد. مجله علمی پژوهشی "پژوهش های مدیریت در ایران" با مجوز انتشار شماره:۴۸۳۲۰ به تاریخ: ۱۴/۶/۹۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می‌شود.

 

  • سرقت ادبی: فصلنامه از سامانه مشابهت‌یاب سمیم نور برای حصول اطمینان از صحت مالکیت و نداشتن تشابه با سایر مقالات استفاده می‌کند تا از اصالت اثر اطمینان حاصل کند.
  • فرآیند داوری و پذیرش مقاله: برای مشاهده فرایند پذیرش مقاله به صورت نمودار اینجا را کلیک کنید.
  • دریافت فرمت مجله: برای دریافت فرمت مجله در قالب فایل word، اینجا را کلیک کنید.
  • نوع دسترسی: دسترسی رایگان و آزاد به مقالات (open access)
  • نوع داوری: داوری بسته (دو سو ناشناس) و 2 داور
  • هزینه بررسی و پذیرش مقالات: رایگان
  • انواع مقالات قابل انتشار در نشریه: پژوهشی، مروری
  • بازه زمانی بررسی اولیه مقالات دریافتی:  7 الی 10 روز 
  • میانگین بازه زمانی فرآیند داوری پذیرش مقاله: حداکثر تا 6 ماه 

    ----------------------------------------------------------

این نشریه تحت قانون بین المللی کپی رایت Creative Commons: BY-NC می باشد.

Creative Commons License
This Journal is an open access Journal Licensed under the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License

----------------------------------------------------------

این نشریه تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار(cope) است و از آیین‌نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می‌نماید.

شماره جاری: دوره 26، شماره 1، بهار 1401، صفحه 1-271 

مقاله پژوهشی

1. مدلی برای کنترل ریسک سرویس تامین مالی جمعی (مورد مطالعه: بانک ملت )

صفحه 1-29

محمدتقی تقوی فرد؛ کامران فیضی؛ بابک زادجباری اوچتپه؛ جهانیار بامدادصوفی؛ محمدعلی دهقان دهنوی


مقاله مروری

3. فراترکیب علامت دهی از طریق استراتژی معرفی محصول جدید

صفحه 56-86

عاطفه فتحی؛ شهریار عزیزی؛ منیژه قره چه


مقاله پژوهشی

4. هدف گرایی، امکان گرایی و عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه

صفحه 88-110

وجیه باقرصاد؛ علی داوری؛ ترانه فرخ منش


5. ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده

صفحه 112-137

مریم رستمی؛ سید عبدالله حیدریه؛ علی اکبر امین بیدختی


6. سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب)

صفحه 139-163

پژواک مهدیپور؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی؛ حسنعلی آقاجانی


مقاله پژوهشی

8. نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه

صفحه 198-225

فرشید خمویی؛ مرتضی سلطانی؛ محمد رحیم اسفیدانی


9. عوامل مؤثر بر بازاریابی پایدار (مورد مطالعه صنعت شوینده)

صفحه 227-244

شهراد پدیدار؛ محمد حقیقی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری


ابر واژگان

نشریات مرتبط