اثربخشی امنیتیارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستمهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
اثربخشی انتقال تکنولوژیبررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
اثربخشی پیرویتبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
اثربخشی رهبریتبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
اثربخشی سازمانیتبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
ارزیابی محصولمقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
استقراییروششناسی نظریهپردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]
اعتمادشناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]
اعتماد مشتریعوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
امنیت سیستمهای اطلاعاتیارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستمهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
انتقال تکنولوژی (جذب و توسعه)بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
ب
بازاریابی اعتمادیشناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]
بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برقبررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
بنیاد اروپایی مدیریت کیفیتتأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمانهای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]
ت
تجارت الکترونیکعوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
تحلیل عاملیتبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
تحلیل مؤلفههای اصلیتبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
ترجیح محصولمقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
تشابه مواضعمقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
تعالی سازمانیتأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمانهای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]
تعهد تداومی (استمرار خدمت)روابط مستقیم و غیرمستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویهای ادراکشدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]
تمایل به مصرف کالاهای داخلیمقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
تولید چابکاثر توانمندیهای چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکتهای سازنده قطعات و مجموعههای خودرو با رویکرد شبکههای بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
تولید دانشارائه مدلی برای طبقهبندی تولیدات دانشی بر اساس دادهها و فرایندهای پردازش دادهها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
ج
جامعه اطلاعاتیساخت چارچوبی پایهای و استاندارد برای اندازهگیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
چ
چرخه عمر محصولمعرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
د
دیدگاه ارزشیرابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمانهای دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]
ذ
ذینفعانرابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمانهای دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]
ر
رفتار سازمانیطراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
رگرسیون چندمتغیرهتبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
رهبریساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
رهبری خدمتگزارتبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
ساختار سازمانیبررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
ساختار سازمانیطراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
سازمانهای دولتیرابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمانهای دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]
سازمان یادگیرندهساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
سازههای مدیریتیارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستمهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
سیستمهای اطلاعاتیارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستمهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
سیستمهای حسابداری مدیریتبررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجهبندی،و سیستمهای حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]
ش
شاخصهای اصلی شکاف دیجیتالیساخت چارچوبی پایهای و استاندارد برای اندازهگیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
شبکههای بیزاثر توانمندیهای چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکتهای سازنده قطعات و مجموعههای خودرو با رویکرد شبکههای بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
شکاف دیجیتالیساخت چارچوبی پایهای و استاندارد برای اندازهگیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
ط
طبقهبندی تولیدارائه مدلی برای طبقهبندی تولیدات دانشی بر اساس دادهها و فرایندهای پردازش دادهها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
طرح سازمانیساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
ع
عدالت رویهای ادراکشدهروابط مستقیم و غیرمستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویهای ادراکشدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]
فرهنگ سازمانیبررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجهبندی،و سیستمهای حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]
فرهنگ سازمانیبررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
فرهنگ سازمانیساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
فناوریطراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
فناوری اطلاعاتتأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمانهای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتساخت چارچوبی پایهای و استاندارد برای اندازهگیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
ق
قیاسیروششناسی نظریهپردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]
ک
کارآییتبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
کار دانشیارائه مدلی برای طبقهبندی تولیدات دانشی بر اساس دادهها و فرایندهای پردازش دادهها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
م
مأموریت/استراتژیساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
ماتریس پورتفویمعرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
متغیرهای زیرساختیعوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
متغیرهای فردی مشتریانعوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
متغیرهای مربوط به شرکتعوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
مدل برنامهریزی استراتژیک لیتلمعرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
مدل سازی علّیاثر توانمندیهای چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکتهای سازنده قطعات و مجموعههای خودرو با رویکرد شبکههای بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
مدیریت تحولطراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
مدیریت دانشارائه مدلی برای طبقهبندی تولیدات دانشی بر اساس دادهها و فرایندهای پردازش دادهها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
مدیریت فرآیندهاتبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
مدیریت کیفیت فراگیرتأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمانهای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]
مدیریت کیفیت فراگیرروابط مستقیم و غیرمستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویهای ادراکشدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]
مدیریت هزینهطراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
مسؤولیت اجتماعیرابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمانهای دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]
مشارکت در بودجه بندیبررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجهبندی،و سیستمهای حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]
مشتریان کلیدیشناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]
مقیاس سنجش تمایل به مصرف کالاهای داخلیمقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
مهندسی مجدد فرآیندهاتبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
موقعیت رقابتیمعرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
ن
نابهنجاری علمیروششناسی نظریهپردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]
نظریهپردازیروششناسی نظریهپردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]
نماینده امین مشتریشناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]
نیروی انسانیساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
و
واحد تجاری استراتژیکمعرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
ی
یادگیریساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]