ا

  • اثربخشی امنیتی ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستم‌‌های اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]

  • اثر‌بخشی انتقال تکنولوژی بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثر‌بخشی انتقال تکنولوژی در بنگاه‌های ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]

  • اثربخشی پیروی تبیین الگوی اثربخشیِ سازمان‌های دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]

  • اثربخشی رهبری تبیین الگوی اثربخشیِ سازمان‌های دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]

  • اثربخشی سازمانی تبیین الگوی اثربخشیِ سازمان‌های دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]

  • ارزیابی محصول مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامد‌های آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]

  • استقرایی روش‌شناسی نظریه‌پردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]

  • اعتماد شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]

  • اعتماد مشتری عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]

  • امنیت سیستم‌های اطلاعاتی ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستم‌‌های اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]

  • انتقال تکنولوژی (جذب و توسعه) بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثر‌بخشی انتقال تکنولوژی در بنگاه‌های ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]

ب

  • بازاریابی اعتمادی شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]

  • بنگاه‌های ایرانی تولید‌کننده تجهیزات برق بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثر‌بخشی انتقال تکنولوژی در بنگاه‌های ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]

  • بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمان‌‌‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]

ت

  • تجارت الکترونیک عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]

  • تحلیل عاملی تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیند‌ها: مورد‌کاوی یکی از شرکت‌‌های وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]

  • تحلیل مؤلفه‌‌‌های اصلی تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیند‌ها: مورد‌کاوی یکی از شرکت‌‌های وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]

  • ترجیح محصول مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامد‌های آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]

  • تشابه مواضع مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامد‌های آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]

  • تعالی سازمانی تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمان‌‌‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]

  • تعهد تداومی (استمرار خدمت) روابط مستقیم و غیر‌مستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویه‌ای ادراک‌شدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]

  • تعهد تداومی (استمرار خدمت) اندازه‌گیری کارایی پالایشگاه‌های نفت ایران [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 271-296]

  • تعهد عاطفی روابط مستقیم و غیر‌مستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویه‌ای ادراک‌شدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]

  • تعهد عاطفی اندازه‌گیری کارایی پالایشگاه‌های نفت ایران [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 271-296]

  • تمایل به مصرف کالاهای داخلی مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامد‌های آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]

  • تولید چابک اثر توانمندی‌های چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکت‌های سازنده قطعات و مجموعه‌های خودرو با رویکرد شبکه‌های بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • تولید دانش ارائه مدلی برای طبقه‌بندی تولیدات دانشی بر اساس داده‌‌ها و فرایند‌های پردازش داده‌ها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]

ج

  • جامعه اطلاعاتی ساخت چارچوبی پایه‌ای و استاندارد برای اندازه‌گیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]

چ

  • چرخه عمر محصول معرفی و به‌کارگیری مدل برنامه‌ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]

د

  • دیدگاه ارزشی رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمان‌های دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]

ذ

  • ذینفعان رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمان‌های دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]

ر

  • رفتار سازمانی طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتی‌ایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • رگرسیون چند‌متغیره تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیند‌ها: مورد‌کاوی یکی از شرکت‌‌های وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]

  • رهبری ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]

  • رهبری خدمتگزار تبیین الگوی اثربخشیِ سازمان‌های دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]

  • رهبری فرهمند فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابت‌پذیری درسازمان [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 194-218]

  • روش آنتروپی ساخت چارچوبی پایه‌ای و استاندارد برای اندازه‌گیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]

  • روش‌شناسی روش‌شناسی نظریه‌پردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]

ز

س

  • ساختار سازمانی بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثر‌بخشی انتقال تکنولوژی در بنگاه‌های ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]

  • ساختار سازمانی طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتی‌ایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • سازمان‌های دولتی رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمان‌های دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]

  • سازمان یادگیرنده ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]

  • سازه‌های مدیریتی ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستم‌‌های اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]

  • سیستم‌های اطلاعاتی ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستم‌‌های اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]

  • سیستم‌های حسابداری مدیریت بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجه‌بندی،و سیستم‌های حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]

ش

  • شاخص‌های اصلی شکاف دیجیتالی ساخت چارچوبی پایه‌ای و استاندارد برای اندازه‌گیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]

  • شبکه‌های بیز اثر توانمندی‌های چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکت‌های سازنده قطعات و مجموعه‌های خودرو با رویکرد شبکه‌های بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • شکاف دیجیتالی ساخت چارچوبی پایه‌ای و استاندارد برای اندازه‌گیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]

ط

  • طبقه‌بندی تولید ارائه مدلی برای طبقه‌بندی تولیدات دانشی بر اساس داده‌‌ها و فرایند‌های پردازش داده‌ها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]

  • طرح سازمانی ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]

ع

  • عدالت رویه‌ای ادراک‌شده روابط مستقیم و غیر‌مستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویه‌ای ادراک‌شدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]

  • عدالت رویه‌ای ادراک‌شده اندازه‌گیری کارایی پالایشگاه‌های نفت ایران [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 271-296]

  • علّیت احتمالی اثر توانمندی‌های چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکت‌های سازنده قطعات و مجموعه‌های خودرو با رویکرد شبکه‌های بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • عملکرد تولیدی اثر توانمندی‌های چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکت‌های سازنده قطعات و مجموعه‌های خودرو با رویکرد شبکه‌های بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • عملکرد مدیران بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجه‌بندی،و سیستم‌های حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]

ف

  • فراموشی سازمانی تصادفی فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابت‌پذیری درسازمان [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 194-218]

  • فراموشی سازمانی هدفمند فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابت‌پذیری درسازمان [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 194-218]

  • فرهنگ سازمانی بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجه‌بندی،و سیستم‌های حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]

  • فرهنگ سازمانی بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثر‌بخشی انتقال تکنولوژی در بنگاه‌های ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]

  • فرهنگ سازمانی ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]

  • فناوری طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتی‌ایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • فناوری اطلاعات تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمان‌‌‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات ساخت چارچوبی پایه‌ای و استاندارد برای اندازه‌گیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]

ق

  • قیاسی روش‌شناسی نظریه‌پردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]

ک

  • کارآیی تبیین الگوی اثربخشیِ سازمان‌های دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]

  • کار دانشی ارائه مدلی برای طبقه‌بندی تولیدات دانشی بر اساس داده‌‌ها و فرایند‌های پردازش داده‌ها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]

م

  • مأموریت/استراتژی ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]

  • ماتریس پورتفوی معرفی و به‌کارگیری مدل برنامه‌ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]

  • متغیر‌های زیرساختی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]

  • متغیر‌های فردی مشتریان عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]

  • متغیر‌های مربوط به شرکت عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]

  • مدل برنامه‌ریزی استراتژیک لیتل معرفی و به‌کارگیری مدل برنامه‌ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]

  • مدل سازی علّی اثر توانمندی‌های چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکت‌های سازنده قطعات و مجموعه‌های خودرو با رویکرد شبکه‌های بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • مدیریت تحول طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتی‌ایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • مدیریت دانش فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابت‌پذیری درسازمان [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 194-218]

  • مدیریت دانش ارائه مدلی برای طبقه‌بندی تولیدات دانشی بر اساس داده‌‌ها و فرایند‌های پردازش داده‌ها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]

  • مدیریت فرآیند‌ها تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیند‌ها: مورد‌کاوی یکی از شرکت‌‌های وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]

  • مدیریت کیفیت فراگیر تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمان‌‌‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]

  • مدیریت کیفیت فراگیر روابط مستقیم و غیر‌مستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویه‌ای ادراک‌شدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]

  • مدیریت کیفیت فراگیر اندازه‌گیری کارایی پالایشگاه‌های نفت ایران [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 271-296]

  • مدیریت هزینه طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتی‌ایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • مسؤولیت اجتماعی رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمان‌های دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]

  • مشارکت در بودجه بندی بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجه‌بندی،و سیستم‌های حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]

  • مشتریان کلیدی شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]

  • مقیاس سنجش تمایل به مصرف کالاهای داخلی مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامد‌های آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]

  • مهندسی مجدد فرآیند‌ها تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیند‌ها: مورد‌کاوی یکی از شرکت‌‌های وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]

  • موقعیت رقابتی معرفی و به‌کارگیری مدل برنامه‌ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]

ن

  • نابهنجاری علمی روش‌شناسی نظریه‌پردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]

  • نظریه‌پردازی روش‌شناسی نظریه‌پردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]

  • نماینده امین مشتری شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]

  • نیروی انسانی ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]

و

  • واحد تجاری استراتژیک معرفی و به‌کارگیری مدل برنامه‌ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]

ی

  • یادگیری ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]

  • یادگیری سازمانی فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابت‌پذیری درسازمان [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 194-218]