اثربخشی امنیتی
ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستمهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
اثربخشی انتقال تکنولوژی
بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
اثربخشی پیروی
تبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
اثربخشی رهبری
تبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
اثربخشی سازمانی
تبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
ارزیابی محصول
مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
استقرایی
روششناسی نظریهپردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]
اعتماد
شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]
اعتماد مشتری
عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
امنیت سیستمهای اطلاعاتی
ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستمهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
انتقال تکنولوژی (جذب و توسعه)
بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
ب
بازاریابی اعتمادی
شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]
بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق
بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت
تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمانهای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]
ت
تجارت الکترونیک
عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
تحلیل عاملی
تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
تحلیل مؤلفههای اصلی
تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
ترجیح محصول
مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
تشابه مواضع
مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
تعالی سازمانی
تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمانهای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]
تعهد تداومی (استمرار خدمت)
روابط مستقیم و غیرمستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویهای ادراکشدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]
تمایل به مصرف کالاهای داخلی
مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
تولید چابک
اثر توانمندیهای چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکتهای سازنده قطعات و مجموعههای خودرو با رویکرد شبکههای بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
تولید دانش
ارائه مدلی برای طبقهبندی تولیدات دانشی بر اساس دادهها و فرایندهای پردازش دادهها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
ج
جامعه اطلاعاتی
ساخت چارچوبی پایهای و استاندارد برای اندازهگیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
چ
چرخه عمر محصول
معرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
د
دیدگاه ارزشی
رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمانهای دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]
ذ
ذینفعان
رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمانهای دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]
ر
رفتار سازمانی
طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
رگرسیون چندمتغیره
تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
رهبری
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
رهبری خدمتگزار
تبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
ساختار سازمانی
بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
ساختار سازمانی
طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
سازمانهای دولتی
رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمانهای دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]
سازمان یادگیرنده
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
سازههای مدیریتی
ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستمهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
سیستمهای اطلاعاتی
ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستمهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
سیستمهای حسابداری مدیریت
بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجهبندی،و سیستمهای حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]
ش
شاخصهای اصلی شکاف دیجیتالی
ساخت چارچوبی پایهای و استاندارد برای اندازهگیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
شبکههای بیز
اثر توانمندیهای چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکتهای سازنده قطعات و مجموعههای خودرو با رویکرد شبکههای بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
شکاف دیجیتالی
ساخت چارچوبی پایهای و استاندارد برای اندازهگیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
ط
طبقهبندی تولید
ارائه مدلی برای طبقهبندی تولیدات دانشی بر اساس دادهها و فرایندهای پردازش دادهها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
طرح سازمانی
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
ع
عدالت رویهای ادراکشده
روابط مستقیم و غیرمستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویهای ادراکشدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]
علّیت احتمالی
اثر توانمندیهای چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکتهای سازنده قطعات و مجموعههای خودرو با رویکرد شبکههای بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
عملکرد تولیدی
اثر توانمندیهای چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکتهای سازنده قطعات و مجموعههای خودرو با رویکرد شبکههای بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
عملکرد مدیران
بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجهبندی،و سیستمهای حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]
فرهنگ سازمانی
بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجهبندی،و سیستمهای حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]
فرهنگ سازمانی
بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
فرهنگ سازمانی
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
فناوری
طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
فناوری اطلاعات
تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمانهای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]
فناوری اطلاعات و ارتباطات
ساخت چارچوبی پایهای و استاندارد برای اندازهگیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
ق
قیاسی
روششناسی نظریهپردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]
ک
کارآیی
تبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
کار دانشی
ارائه مدلی برای طبقهبندی تولیدات دانشی بر اساس دادهها و فرایندهای پردازش دادهها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
م
مأموریت/استراتژی
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
ماتریس پورتفوی
معرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
متغیرهای زیرساختی
عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
متغیرهای فردی مشتریان
عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
متغیرهای مربوط به شرکت
عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
مدل برنامهریزی استراتژیک لیتل
معرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
مدل سازی علّی
اثر توانمندیهای چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکتهای سازنده قطعات و مجموعههای خودرو با رویکرد شبکههای بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
مدیریت تحول
طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
مدیریت دانش
ارائه مدلی برای طبقهبندی تولیدات دانشی بر اساس دادهها و فرایندهای پردازش دادهها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
مدیریت فرآیندها
تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
مدیریت کیفیت فراگیر
تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمانهای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]
مدیریت کیفیت فراگیر
روابط مستقیم و غیرمستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویهای ادراکشدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]
مدیریت هزینه
طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
مسؤولیت اجتماعی
رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمانهای دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]
مشارکت در بودجه بندی
بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجهبندی،و سیستمهای حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]
مشتریان کلیدی
شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]
مقیاس سنجش تمایل به مصرف کالاهای داخلی
مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
مهندسی مجدد فرآیندها
تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
موقعیت رقابتی
معرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
ن
نابهنجاری علمی
روششناسی نظریهپردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]
نظریهپردازی
روششناسی نظریهپردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]
نماینده امین مشتری
شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]
نیروی انسانی
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
و
واحد تجاری استراتژیک
معرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
ی
یادگیری
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]