ا
  • ابراهیمی‌نژاد‏، مهدی رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمان‌های دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]
  • اخوان، پیمان تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیند‌ها: مورد‌کاوی یکی از شرکت‌‌های وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
  • اژدری، بهنام اثر توانمندی‌های چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکت‌های سازنده قطعات و مجموعه‌های خودرو با رویکرد شبکه‌های بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
  • اسماعیلی، مهدی تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمان‌‌‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]
  • اعتمادی، حسین بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجه‌بندی،و سیستم‌های حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]
  • افرازه، عباس ارائه مدلی برای طبقه‌بندی تولیدات دانشی بر اساس داده‌‌ها و فرایند‌های پردازش داده‌ها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
  • اکبری، مهناز رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمان‌های دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]
  • الهی، شعبان ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستم‌‌های اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
  • امیرشاهی، میراحمد‎ ‎ شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]
  • امین ناصری، محمدرضا بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثر‌بخشی انتقال تکنولوژی در بنگاه‌های ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
ب
  • باقری نژاد، جعفر بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثر‌بخشی انتقال تکنولوژی در بنگاه‌های ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
ج
  • جعفری، مصطفی تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیند‌ها: مورد‌کاوی یکی از شرکت‌‌های وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
ح
  • حسن زاده، علیرضا ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستم‌‌های اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
  • حسین‌زاده، ماشااله مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامد‌های آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
  • حقیقی، محمد مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامد‌های آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
  • حنفی‌زاده، پیام ساخت چارچوبی پایه‌ای و استاندارد برای اندازه‌گیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
  • حنفی‌زاده، محمد رضا ساخت چارچوبی پایه‌ای و استاندارد برای اندازه‌گیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
خ
  • خائف الهی، احمد علی تبیین الگوی اثربخشیِ سازمان‌های دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
  • خدابخشی، محسن ساخت چارچوبی پایه‌ای و استاندارد برای اندازه‌گیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
  • خدادادحسینی، سیدحمید عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
د
  • دانائی فرد، حسن روش‌شناسی نظریه‌پردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]
  • دانایی فرد، حسن تبیین الگوی اثربخشیِ سازمان‌های دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
  • دیانتی دیلمی، زهرا بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجه‌بندی،و سیستم‌های حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]
ذ
  • ذگردی، حسام الدین تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمان‌‌‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]
ر
  • ربیعه، مسعود فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابت‌پذیری درسازمان [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 194-218]
  • رضائیان، علی طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتی‌ایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
  • رضائی نور، جلال تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیند‌ها: مورد‌کاوی یکی از شرکت‌‌های وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
  • روان بد، فریبا شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]
س
  • سیفی، عباس ارائه مدلی برای طبقه‌بندی تولیدات دانشی بر اساس داده‌‌ها و فرایند‌های پردازش داده‌ها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
ش
  • شاهباز، ناصر طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتی‌ایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
  • شیرخدایی، میثم عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
ص
  • صارمی، محمود اثر توانمندی‌های چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکت‌های سازنده قطعات و مجموعه‌های خودرو با رویکرد شبکه‌های بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
ط
  • طاهری، مهدی ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستم‌‌های اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
ع
  • عریضی سامانی، سید حمیدرضا روابط مستقیم و غیر‌مستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویه‌ای ادراک‌شدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]
ف
  • فاضل زرندی، محمدحسین ارائه مدلی برای طبقه‌بندی تولیدات دانشی بر اساس داده‌‌ها و فرایند‌های پردازش داده‌ها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
ق
  • قربانی زاده، وجه الله ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
ک
  • کاظمی، عالیه اندازه‌گیری کارایی پالایشگاه‌های نفت ایران [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 271-296]
  • کامیاب مقدس، امین اندازه‌گیری کارایی پالایشگاه‌های نفت ایران [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 271-296]
  • کردنائیج، اسدالله عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
گ
  • گلپرور، محسن روابط مستقیم و غیر‌مستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویه‌ای ادراک‌شدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]
م
  • مرتضوی، سعید معرفی و به‌کارگیری مدل برنامه‌ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
  • مشبکی، اصغر فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابت‌پذیری درسازمان [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 194-218]
  • مشبکی، اصغر طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتی‌ایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
  • مقبل با عرض، عباس طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتی‌ایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
  • ملک، عفت معرفی و به‌کارگیری مدل برنامه‌ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
  • منهاج، محمد‌باقر ارائه مدلی برای طبقه‌بندی تولیدات دانشی بر اساس داده‌‌ها و فرایند‌های پردازش داده‌ها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
  • مهرگان، محمدرضا اندازه‌گیری کارایی پالایشگاه‌های نفت ایران [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 271-296]
ن
  • ناظمی، شمس‌الدین معرفی و به‌کارگیری مدل برنامه‌ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
  • نامدار زنگنه، سودابه بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثر‌بخشی انتقال تکنولوژی در بنگاه‌های ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
  • نوروزی، محمد تقی تبیین الگوی اثربخشیِ سازمان‌های دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
ه
  • هاشمیان بجنورد، ناهید ارائه مدلی برای طبقه‌بندی تولیدات دانشی بر اساس داده‌‌ها و فرایند‌های پردازش داده‌ها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]