ا

  • ابراهیمی‌نژاد‏، مهدی رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمان‌های دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]

  • اخوان، پیمان تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیند‌ها: مورد‌کاوی یکی از شرکت‌‌های وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]

  • اژدری، بهنام اثر توانمندی‌های چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکت‌های سازنده قطعات و مجموعه‌های خودرو با رویکرد شبکه‌های بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • اسماعیلی، مهدی تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمان‌‌‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]

  • اعتمادی، حسین بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجه‌بندی،و سیستم‌های حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]

  • افرازه، عباس ارائه مدلی برای طبقه‌بندی تولیدات دانشی بر اساس داده‌‌ها و فرایند‌های پردازش داده‌ها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]

  • اکبری، مهناز رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمان‌های دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]

  • الهی، شعبان ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستم‌‌های اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]

  • امیرشاهی، میراحمد‎ ‎ شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]

  • امین ناصری، محمدرضا بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثر‌بخشی انتقال تکنولوژی در بنگاه‌های ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]

ب

  • باقری نژاد، جعفر بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثر‌بخشی انتقال تکنولوژی در بنگاه‌های ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]

ج

  • جعفری، مصطفی تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیند‌ها: مورد‌کاوی یکی از شرکت‌‌های وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]

ح

  • حسن زاده، علیرضا ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستم‌‌های اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]

  • حسین‌زاده، ماشااله مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامد‌های آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]

  • حقیقی، محمد مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامد‌های آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]

  • حنفی‌زاده، پیام ساخت چارچوبی پایه‌ای و استاندارد برای اندازه‌گیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]

  • حنفی‌زاده، محمد رضا ساخت چارچوبی پایه‌ای و استاندارد برای اندازه‌گیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]

خ

  • خائف الهی، احمد علی تبیین الگوی اثربخشیِ سازمان‌های دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]

  • خدابخشی، محسن ساخت چارچوبی پایه‌ای و استاندارد برای اندازه‌گیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]

  • خدادادحسینی، سیدحمید عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]

د

  • دانائی فرد، حسن روش‌شناسی نظریه‌پردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]

  • دانایی فرد، حسن تبیین الگوی اثربخشیِ سازمان‌های دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]

  • دیانتی دیلمی، زهرا بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجه‌بندی،و سیستم‌های حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]

ذ

  • ذگردی، حسام الدین تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمان‌‌‌های ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]

ر

  • ربیعه، مسعود فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابت‌پذیری درسازمان [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 194-218]

  • رضائیان، علی طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتی‌ایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • رضائی نور، جلال تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیند‌ها: مورد‌کاوی یکی از شرکت‌‌های وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]

  • روان بد، فریبا شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]

س

  • سیفی، عباس ارائه مدلی برای طبقه‌بندی تولیدات دانشی بر اساس داده‌‌ها و فرایند‌های پردازش داده‌ها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]

ش

  • شاهباز، ناصر طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتی‌ایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • شیرخدایی، میثم عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]

ص

  • صارمی، محمود اثر توانمندی‌های چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکت‌های سازنده قطعات و مجموعه‌های خودرو با رویکرد شبکه‌های بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

ط

  • طاهری، مهدی ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستم‌‌های اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]

ع

  • عریضی سامانی، سید حمیدرضا روابط مستقیم و غیر‌مستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویه‌ای ادراک‌شدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]

ف

  • فاضل زرندی، محمدحسین ارائه مدلی برای طبقه‌بندی تولیدات دانشی بر اساس داده‌‌ها و فرایند‌های پردازش داده‌ها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]

ق

  • قربانی زاده، وجه الله ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]

ک

  • کاظمی، عالیه اندازه‌گیری کارایی پالایشگاه‌های نفت ایران [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 271-296]

  • کامیاب مقدس، امین اندازه‌گیری کارایی پالایشگاه‌های نفت ایران [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 271-296]

  • کردنائیج، اسدالله عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]

گ

  • گلپرور، محسن روابط مستقیم و غیر‌مستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویه‌ای ادراک‌شدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]

م

  • مرتضوی، سعید معرفی و به‌کارگیری مدل برنامه‌ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]

  • مشبکی، اصغر فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابت‌پذیری درسازمان [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 194-218]

  • مشبکی، اصغر طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتی‌ایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • مقبل با عرض، عباس طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتی‌ایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]

  • ملک، عفت معرفی و به‌کارگیری مدل برنامه‌ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]

  • منهاج، محمد‌باقر ارائه مدلی برای طبقه‌بندی تولیدات دانشی بر اساس داده‌‌ها و فرایند‌های پردازش داده‌ها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]

  • مهرگان، محمدرضا اندازه‌گیری کارایی پالایشگاه‌های نفت ایران [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 271-296]

ن

  • ناظمی، شمس‌الدین معرفی و به‌کارگیری مدل برنامه‌ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]

  • نامدار زنگنه، سودابه بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثر‌بخشی انتقال تکنولوژی در بنگاه‌های ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]

  • نوروزی، محمد تقی تبیین الگوی اثربخشیِ سازمان‌های دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]

ه

  • هاشمیان بجنورد، ناهید ارائه مدلی برای طبقه‌بندی تولیدات دانشی بر اساس داده‌‌ها و فرایند‌های پردازش داده‌ها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]