آ

  • آینده‌پژوهی ارائه مدلی برای آینده‌پژوهی زنجیره‌تأمین صنعت نفت با رویکرد نرم [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 59-79]

ا

  • اخلاق محور مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]

  • اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک بررسی اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تمایلات رفتاری خریدار و تصویر خرده‌فروش [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 144-167]

  • ادغام مطالعه تطبیقی تاثیر ادغام بر مشروعیت سازمانی و هویت‌ سازمانی کارکنان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 61-86]

  • ارزش ویژه مشتری تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس(مورد مطالعه: برند درسا) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 33-57]

  • ارزش ویژه نگرش تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس(مورد مطالعه: برند درسا) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 33-57]

  • ارزیابی سیستماتیک تبیین کارکردهای روش مدل‌سازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستم‌ها [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 127-154]

  • استراتژی واکاوی استراتژی های نخبه گریزی مدیران در سازمان های دولتی ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 117-142]

  • استراتژی پاندا کاربرد استراتژی تصمیم‌گیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]

  • استرس محیط کار روانی اجتماعی؛ مکانیزمی نوین در کاهش استرس شغلی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونت‌های آن) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 49-71]

  • استقرار طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 1-34]

  • اعتماد مبتنی بر دانش رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 87-110]

  • اعتماد مبتنی بر شناخت رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 87-110]

  • اعتماد مبتنی بر عقلانیت رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 87-110]

  • ایران سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 156-175]

ب

  • بازار سرمایه مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 81-105]

  • بازارگرایی صادراتی طراحی مدل تاثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده صنایع دستی ایران [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 171-204]

  • بازاریابی خدمات مالی مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 81-105]

  • بازاریابی دانش نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 35-60]

  • بانکداری جامع ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده‌‌ سازی بانکداری جامع در نظام بانکی [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 51-89]

  • بانوان جوان تحلیل روایت پژوهانه عوامل موثر بر شدت پشیمانی پس از خرید بانوان جوان [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 169-185]

  • بحران کرونا کاربرد استراتژی تصمیم‌گیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]

  • برندسازی شخصی شناسایی ابعاد و مولفه های برندسازی شخصی کارمند با روش آمیخته (مطالعه موردی: صنعت بیمه ایران) [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 91-116]

  • برندسازی شخصی کارمند شناسایی ابعاد و مولفه های برندسازی شخصی کارمند با روش آمیخته (مطالعه موردی: صنعت بیمه ایران) [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 91-116]

  • برندسازی شرکتی مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]

  • برند ملّی ارائه مدل شایستگی مدیران بازاریابی بین‌المللی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 131-152]

  • برندهای لوکس تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس(مورد مطالعه: برند درسا) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 33-57]

  • بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه تحلیل فرایند خدمت‌دهی سیستم صدور بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیه‌سازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 19-47]

پ

  • پدیدارنگاری مفهوم پردازی تجارب کارکنان از شایستگی مدیران: پژوهشی پدیدارنگارانه [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 1-26]

  • پشیمانی پس از خرید تحلیل روایت پژوهانه عوامل موثر بر شدت پشیمانی پس از خرید بانوان جوان [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 169-185]

  • پیاده‌سازی ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده‌‌ سازی بانکداری جامع در نظام بانکی [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 51-89]

  • پیشامد گسسته تحلیل فرایند خدمت‌دهی سیستم صدور بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیه‌سازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 19-47]

  • پیشران‌های کلیدی ارائه مدلی برای آینده‌پژوهی زنجیره‌تأمین صنعت نفت با رویکرد نرم [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 59-79]

ت

  • تاریخ مدیریت سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 156-175]

  • تجارت الکترونیک بررسی اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تمایلات رفتاری خریدار و تصویر خرده‌فروش [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 144-167]

  • تجربه برند تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس(مورد مطالعه: برند درسا) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 33-57]

  • تحریم الگوی تاب‌آورسازی تولید در ایران؛ مطالعه ای آمیخته مبتنی بر نظریه رویشی و مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 177-198]

  • تحلیل احساسی کلمات ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]

  • تحلیل اهمیت عملکرد ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده‌‌ سازی بانکداری جامع در نظام بانکی [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 51-89]

  • تحلیل تم طراحی مدل تاثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده صنایع دستی ایران [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 171-204]

  • تحلیل نقشه شناختی فازی ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده‌‌ سازی بانکداری جامع در نظام بانکی [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 51-89]

  • ترکیب کانال‌های توزیع شناسایی و بررسی الزامات شکل دهی ترکیب کانالهای توزیع چندگانه [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 139-170]

  • تصمیم‌گیری کاربرد استراتژی تصمیم‌گیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]

  • تصویر خرده‌فروش بررسی اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تمایلات رفتاری خریدار و تصویر خرده‌فروش [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 144-167]

  • تغییرپذیری مفهوم پردازی تجارب کارکنان از شایستگی مدیران: پژوهشی پدیدارنگارانه [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 1-26]

  • تفکر سیستمی کاربرد مدل سیستم های مانا (VSM) در سیستم بانکی : طراحی سیستم بانکی با رویکرد عارضه یابی [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]

  • تمایلات رفتاری خریدار بررسی اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تمایلات رفتاری خریدار و تصویر خرده‌فروش [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 144-167]

  • توسعه طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 1-34]

  • تولید تاب‌آور الگوی تاب‌آورسازی تولید در ایران؛ مطالعه ای آمیخته مبتنی بر نظریه رویشی و مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 177-198]

ج

  • جرأت ورزی بررسی نقش میانجی جرأت ورزی در تاثیر گذاری مهارت های سیاسی بر قانون شکنی خیرخواهانه در بین مدیران سازمان های دولتی استان ایلام [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 112-137]

ح

  • حاکمیت شرکتی رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 87-110]

  • حکمرانی خوب الکترونیک طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 1-34]

خ

  • خستگی کاری بررسی نقش عدم امنیت شغلی بر خستگی کارکنان با توجه به نقش میانجی نقض قرارداد روانشناختی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 153-176]

د

  • داده بنیاد ارائه چارچوب همپایی فناورانه مبتنی بر نظریه داده بنیاد و فراترکیب [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 107-129]

  • دانش فنی نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 35-60]

  • دلفی ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده‌‌ سازی بانکداری جامع در نظام بانکی [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 51-89]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]

  • رهبری تحول‌گرا رهبری تحول‌گرا و توسعه قابلیت‌های بازاریابی: تبیین نقش میانجی سرمایۀ فکری (مورد مطالعه: کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی کشور) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 1-31]

  • روایت پژوهی تحلیل روایت پژوهانه عوامل موثر بر شدت پشیمانی پس از خرید بانوان جوان [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 169-185]

  • روش آمیخته شناسایی ابعاد و مولفه های برندسازی شخصی کارمند با روش آمیخته (مطالعه موردی: صنعت بیمه ایران) [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 91-116]

  • رویکرد پویایی شناسی سیستم‌ها تبیین کارکردهای روش مدل‌سازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستم‌ها [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 127-154]

  • رویکرد فراترکیب طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 1-34]

  • رویکرد نرم ارائه مدلی برای آینده‌پژوهی زنجیره‌تأمین صنعت نفت با رویکرد نرم [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 59-79]

س

  • سازمان دولتی محیط کار روانی اجتماعی؛ مکانیزمی نوین در کاهش استرس شغلی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونت‌های آن) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 49-71]

  • سازمان های دولتی بررسی نقش میانجی جرأت ورزی در تاثیر گذاری مهارت های سیاسی بر قانون شکنی خیرخواهانه در بین مدیران سازمان های دولتی استان ایلام [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 112-137]

  • سازمان های دولتی واکاوی استراتژی های نخبه گریزی مدیران در سازمان های دولتی ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 117-142]

  • سایبرنتیک سازمانی کاربرد مدل سیستم های مانا (VSM) در سیستم بانکی : طراحی سیستم بانکی با رویکرد عارضه یابی [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]

  • سرمایۀ فکری رهبری تحول‌گرا و توسعه قابلیت‌های بازاریابی: تبیین نقش میانجی سرمایۀ فکری (مورد مطالعه: کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی کشور) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 1-31]

  • سناریونویسی ارائه مدلی برای آینده‌پژوهی زنجیره‌تأمین صنعت نفت با رویکرد نرم [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 59-79]

  • سناریونویسی تحلیل فرایند خدمت‌دهی سیستم صدور بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیه‌سازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 19-47]

  • سناریوهای باورپذیر ارائه مدلی برای آینده‌پژوهی زنجیره‌تأمین صنعت نفت با رویکرد نرم [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 59-79]

ش

  • شایستگی مدیریت مفهوم پردازی تجارب کارکنان از شایستگی مدیران: پژوهشی پدیدارنگارانه [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 1-26]

  • شایستگی‌های مدیران بازاریابی بین‌الملل ارائه مدل شایستگی مدیران بازاریابی بین‌المللی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 131-152]

  • شبیه‌سازی تحلیل فرایند خدمت‌دهی سیستم صدور بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیه‌سازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 19-47]

  • شرکت‌های دانش‌بنیان نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 35-60]

  • شغل محیط کار روانی اجتماعی؛ مکانیزمی نوین در کاهش استرس شغلی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونت‌های آن) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 49-71]

ص

  • صنعت ایران الگوی تاب‌آورسازی تولید در ایران؛ مطالعه ای آمیخته مبتنی بر نظریه رویشی و مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 177-198]

ع

  • عدم امنیت شغلی بررسی نقش عدم امنیت شغلی بر خستگی کارکنان با توجه به نقش میانجی نقض قرارداد روانشناختی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 153-176]

  • عملکرد برند رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 87-110]

  • عملکرد صادراتی طراحی مدل تاثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده صنایع دستی ایران [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 171-204]

ف

  • فراترکیب ارائه چارچوب همپایی فناورانه مبتنی بر نظریه داده بنیاد و فراترکیب [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 107-129]

  • فرایند خدمت‌دهی تحلیل فرایند خدمت‌دهی سیستم صدور بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیه‌سازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 19-47]

  • فرد محیط کار روانی اجتماعی؛ مکانیزمی نوین در کاهش استرس شغلی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونت‌های آن) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 49-71]

  • فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس(مورد مطالعه: برند درسا) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 33-57]

ق

  • قابلیت بازاریابی رهبری تحول‌گرا و توسعه قابلیت‌های بازاریابی: تبیین نقش میانجی سرمایۀ فکری (مورد مطالعه: کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی کشور) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 1-31]

  • قانون شکنی خیرخواهانه بررسی نقش میانجی جرأت ورزی در تاثیر گذاری مهارت های سیاسی بر قانون شکنی خیرخواهانه در بین مدیران سازمان های دولتی استان ایلام [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 112-137]

ک

  • کارکنان مفهوم پردازی تجارب کارکنان از شایستگی مدیران: پژوهشی پدیدارنگارانه [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 1-26]

  • کارگزاران دانش نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 35-60]

  • کانال توزیع شناسایی و بررسی الزامات شکل دهی ترکیب کانالهای توزیع چندگانه [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 139-170]

  • کسب‌و‌کار‌های کوچک و متوسط رهبری تحول‌گرا و توسعه قابلیت‌های بازاریابی: تبیین نقش میانجی سرمایۀ فکری (مورد مطالعه: کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی کشور) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 1-31]

م

  • متن‌کاوی ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]

  • محصول جدید مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 81-105]

  • مدل بسط یافته هویت مطالعه تطبیقی تاثیر ادغام بر مشروعیت سازمانی و هویت‌ سازمانی کارکنان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 61-86]

  • مدل‌سازی جمعی تبیین کارکردهای روش مدل‌سازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستم‌ها [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 127-154]

  • مدل‌سازی ساختاری- تفسیری ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]

  • مدل‌سازی گروهی تبیین کارکردهای روش مدل‌سازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستم‌ها [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 127-154]

  • مدلسازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزئی مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]

  • مدل سیستم های مانا کاربرد مدل سیستم های مانا (VSM) در سیستم بانکی : طراحی سیستم بانکی با رویکرد عارضه یابی [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]

  • مدل معادلات ساختاری بررسی نقش عدم امنیت شغلی بر خستگی کارکنان با توجه به نقش میانجی نقض قرارداد روانشناختی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 153-176]

  • مدیران واکاوی استراتژی های نخبه گریزی مدیران در سازمان های دولتی ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 117-142]

  • مدیران بازاریابی بین‌الملل ارائه مدل شایستگی مدیران بازاریابی بین‌المللی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 131-152]

  • مدیریت بحران کاربرد استراتژی تصمیم‌گیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]

  • مدیریت طراحی طراحی مدل تاثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده صنایع دستی ایران [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 171-204]

  • مدیریت کرونا کاربرد استراتژی تصمیم‌گیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]

  • مدیریت منابع انسانی سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 156-175]

  • مرور ادبیات ارائه چارچوب همپایی فناورانه مبتنی بر نظریه داده بنیاد و فراترکیب [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 107-129]

  • مرور نظام‌مند طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 1-34]

  • مشروعیت سازمانی مطالعه تطبیقی تاثیر ادغام بر مشروعیت سازمانی و هویت‌ سازمانی کارکنان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 61-86]

  • مطالعات تاریخی سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 156-175]

  • مهارت های سیاسی بررسی نقش میانجی جرأت ورزی در تاثیر گذاری مهارت های سیاسی بر قانون شکنی خیرخواهانه در بین مدیران سازمان های دولتی استان ایلام [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 112-137]

  • موردکاوی چندگانه کاربرد استراتژی تصمیم‌گیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]

ن

  • نخبه گریزی واکاوی استراتژی های نخبه گریزی مدیران در سازمان های دولتی ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 117-142]

  • نظریه داده‌ بنیاد شناسایی و بررسی الزامات شکل دهی ترکیب کانالهای توزیع چندگانه [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 139-170]

  • نظریه داده‌بنیاد مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 81-105]

  • نظریه داده‌بنیاد الگوی تاب‌آورسازی تولید در ایران؛ مطالعه ای آمیخته مبتنی بر نظریه رویشی و مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 177-198]

  • نظریه داده بنیاد ارائه مدل شایستگی مدیران بازاریابی بین‌المللی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 131-152]

  • نقض قرارداد روانشناختی بررسی نقش عدم امنیت شغلی بر خستگی کارکنان با توجه به نقش میانجی نقض قرارداد روانشناختی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 153-176]

و

  • وب 2 تبیین کارکردهای روش مدل‌سازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستم‌ها [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 127-154]

ه

  • همپایی ارائه چارچوب همپایی فناورانه مبتنی بر نظریه داده بنیاد و فراترکیب [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 107-129]

  • هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]

  • هوشمندی رقابتی ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]

  • هویت سازمانی مطالعه تطبیقی تاثیر ادغام بر مشروعیت سازمانی و هویت‌ سازمانی کارکنان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 61-86]