آ
-
آیندهپژوهی
ارائه مدلی برای آیندهپژوهی زنجیرهتأمین صنعت نفت با رویکرد نرم [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 59-79]
ا
-
اخلاق محور
مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]
-
اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک
بررسی اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تمایلات رفتاری خریدار و تصویر خردهفروش [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 144-167]
-
ادغام
مطالعه تطبیقی تاثیر ادغام بر مشروعیت سازمانی و هویت سازمانی کارکنان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 61-86]
-
ارزش ویژه مشتری
تأثیر تلاشهای بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس(مورد مطالعه: برند درسا) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 33-57]
-
ارزش ویژه نگرش
تأثیر تلاشهای بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس(مورد مطالعه: برند درسا) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 33-57]
-
ارزیابی سیستماتیک
تبیین کارکردهای روش مدلسازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستمها [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 127-154]
-
استراتژی
واکاوی استراتژی های نخبه گریزی مدیران در سازمان های دولتی ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 117-142]
-
استراتژی پاندا
کاربرد استراتژی تصمیمگیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]
-
استرس
محیط کار روانی اجتماعی؛ مکانیزمی نوین در کاهش استرس شغلی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونتهای آن) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 49-71]
-
استقرار
طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 1-34]
-
اعتماد مبتنی بر دانش
رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 87-110]
-
اعتماد مبتنی بر شناخت
رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 87-110]
-
اعتماد مبتنی بر عقلانیت
رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 87-110]
-
ایران
سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 156-175]
ب
-
بازار سرمایه
مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 81-105]
-
بازارگرایی صادراتی
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده صنایع دستی ایران [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 171-204]
-
بازاریابی خدمات مالی
مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 81-105]
-
بازاریابی دانش
نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکتهای دانشبنیان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 35-60]
-
بانکداری جامع
ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده سازی بانکداری جامع در نظام بانکی [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 51-89]
-
بانوان جوان
تحلیل روایت پژوهانه عوامل موثر بر شدت پشیمانی پس از خرید بانوان جوان [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 169-185]
-
بحران کرونا
کاربرد استراتژی تصمیمگیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]
-
برندسازی شخصی
شناسایی ابعاد و مولفه های برندسازی شخصی کارمند با روش آمیخته (مطالعه موردی: صنعت بیمه ایران) [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 91-116]
-
برندسازی شخصی کارمند
شناسایی ابعاد و مولفه های برندسازی شخصی کارمند با روش آمیخته (مطالعه موردی: صنعت بیمه ایران) [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 91-116]
-
برندسازی شرکتی
مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]
-
برند ملّی
ارائه مدل شایستگی مدیران بازاریابی بینالمللی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 131-152]
-
برندهای لوکس
تأثیر تلاشهای بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس(مورد مطالعه: برند درسا) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 33-57]
-
بیمهنامه عمر و تأمین آتیه
تحلیل فرایند خدمتدهی سیستم صدور بیمهنامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیهسازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 19-47]
پ
-
پدیدارنگاری
مفهوم پردازی تجارب کارکنان از شایستگی مدیران: پژوهشی پدیدارنگارانه [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 1-26]
-
پشیمانی پس از خرید
تحلیل روایت پژوهانه عوامل موثر بر شدت پشیمانی پس از خرید بانوان جوان [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 169-185]
-
پیادهسازی
ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده سازی بانکداری جامع در نظام بانکی [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 51-89]
-
پیشامد گسسته
تحلیل فرایند خدمتدهی سیستم صدور بیمهنامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیهسازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 19-47]
-
پیشرانهای کلیدی
ارائه مدلی برای آیندهپژوهی زنجیرهتأمین صنعت نفت با رویکرد نرم [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 59-79]
ت
-
تاریخ مدیریت
سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 156-175]
-
تجارت الکترونیک
بررسی اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تمایلات رفتاری خریدار و تصویر خردهفروش [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 144-167]
-
تجربه برند
تأثیر تلاشهای بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس(مورد مطالعه: برند درسا) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 33-57]
-
تحریم
الگوی تابآورسازی تولید در ایران؛ مطالعه ای آمیخته مبتنی بر نظریه رویشی و مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 177-198]
-
تحلیل احساسی کلمات
ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]
-
تحلیل اهمیت عملکرد
ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده سازی بانکداری جامع در نظام بانکی [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 51-89]
-
تحلیل تم
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده صنایع دستی ایران [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 171-204]
-
تحلیل نقشه شناختی فازی
ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده سازی بانکداری جامع در نظام بانکی [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 51-89]
-
ترکیب کانالهای توزیع
شناسایی و بررسی الزامات شکل دهی ترکیب کانالهای توزیع چندگانه [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 139-170]
-
تصمیمگیری
کاربرد استراتژی تصمیمگیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]
-
تصویر خردهفروش
بررسی اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تمایلات رفتاری خریدار و تصویر خردهفروش [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 144-167]
-
تغییرپذیری
مفهوم پردازی تجارب کارکنان از شایستگی مدیران: پژوهشی پدیدارنگارانه [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 1-26]
-
تفکر سیستمی
کاربرد مدل سیستم های مانا (VSM) در سیستم بانکی : طراحی سیستم بانکی با رویکرد عارضه یابی [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]
-
تمایلات رفتاری خریدار
بررسی اخلاقیات خردهفروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تمایلات رفتاری خریدار و تصویر خردهفروش [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 144-167]
-
توسعه
طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 1-34]
-
تولید تابآور
الگوی تابآورسازی تولید در ایران؛ مطالعه ای آمیخته مبتنی بر نظریه رویشی و مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 177-198]
ج
-
جرأت ورزی
بررسی نقش میانجی جرأت ورزی در تاثیر گذاری مهارت های سیاسی بر قانون شکنی خیرخواهانه در بین مدیران سازمان های دولتی استان ایلام [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 112-137]
ح
-
حاکمیت شرکتی
رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 87-110]
-
حکمرانی خوب الکترونیک
طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 1-34]
خ
-
خستگی کاری
بررسی نقش عدم امنیت شغلی بر خستگی کارکنان با توجه به نقش میانجی نقض قرارداد روانشناختی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 153-176]
د
-
داده بنیاد
ارائه چارچوب همپایی فناورانه مبتنی بر نظریه داده بنیاد و فراترکیب [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 107-129]
-
دانش فنی
نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکتهای دانشبنیان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 35-60]
-
دلفی
ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده سازی بانکداری جامع در نظام بانکی [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 51-89]
ر
-
رسانههای اجتماعی
ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]
-
رهبری تحولگرا
رهبری تحولگرا و توسعه قابلیتهای بازاریابی: تبیین نقش میانجی سرمایۀ فکری (مورد مطالعه: کسبوکارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی کشور) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 1-31]
-
روایت پژوهی
تحلیل روایت پژوهانه عوامل موثر بر شدت پشیمانی پس از خرید بانوان جوان [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 169-185]
-
روش آمیخته
شناسایی ابعاد و مولفه های برندسازی شخصی کارمند با روش آمیخته (مطالعه موردی: صنعت بیمه ایران) [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 91-116]
-
رویکرد پویایی شناسی سیستمها
تبیین کارکردهای روش مدلسازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستمها [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 127-154]
-
رویکرد فراترکیب
طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 1-34]
-
رویکرد نرم
ارائه مدلی برای آیندهپژوهی زنجیرهتأمین صنعت نفت با رویکرد نرم [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 59-79]
س
-
سازمان دولتی
محیط کار روانی اجتماعی؛ مکانیزمی نوین در کاهش استرس شغلی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونتهای آن) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 49-71]
-
سازمان های دولتی
بررسی نقش میانجی جرأت ورزی در تاثیر گذاری مهارت های سیاسی بر قانون شکنی خیرخواهانه در بین مدیران سازمان های دولتی استان ایلام [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 112-137]
-
سازمان های دولتی
واکاوی استراتژی های نخبه گریزی مدیران در سازمان های دولتی ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 117-142]
-
سایبرنتیک سازمانی
کاربرد مدل سیستم های مانا (VSM) در سیستم بانکی : طراحی سیستم بانکی با رویکرد عارضه یابی [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]
-
سرمایۀ فکری
رهبری تحولگرا و توسعه قابلیتهای بازاریابی: تبیین نقش میانجی سرمایۀ فکری (مورد مطالعه: کسبوکارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی کشور) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 1-31]
-
سناریونویسی
ارائه مدلی برای آیندهپژوهی زنجیرهتأمین صنعت نفت با رویکرد نرم [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 59-79]
-
سناریونویسی
تحلیل فرایند خدمتدهی سیستم صدور بیمهنامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیهسازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 19-47]
-
سناریوهای باورپذیر
ارائه مدلی برای آیندهپژوهی زنجیرهتأمین صنعت نفت با رویکرد نرم [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 59-79]
ش
-
شایستگی مدیریت
مفهوم پردازی تجارب کارکنان از شایستگی مدیران: پژوهشی پدیدارنگارانه [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 1-26]
-
شایستگیهای مدیران بازاریابی بینالملل
ارائه مدل شایستگی مدیران بازاریابی بینالمللی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 131-152]
-
شبیهسازی
تحلیل فرایند خدمتدهی سیستم صدور بیمهنامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیهسازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 19-47]
-
شرکتهای دانشبنیان
نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکتهای دانشبنیان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 35-60]
-
شغل
محیط کار روانی اجتماعی؛ مکانیزمی نوین در کاهش استرس شغلی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونتهای آن) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 49-71]
ص
-
صنعت ایران
الگوی تابآورسازی تولید در ایران؛ مطالعه ای آمیخته مبتنی بر نظریه رویشی و مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 177-198]
ع
-
عدم امنیت شغلی
بررسی نقش عدم امنیت شغلی بر خستگی کارکنان با توجه به نقش میانجی نقض قرارداد روانشناختی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 153-176]
-
عملکرد برند
رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 87-110]
-
عملکرد صادراتی
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده صنایع دستی ایران [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 171-204]
ف
-
فراترکیب
ارائه چارچوب همپایی فناورانه مبتنی بر نظریه داده بنیاد و فراترکیب [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 107-129]
-
فرایند خدمتدهی
تحلیل فرایند خدمتدهی سیستم صدور بیمهنامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیهسازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 19-47]
-
فرد
محیط کار روانی اجتماعی؛ مکانیزمی نوین در کاهش استرس شغلی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونتهای آن) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 49-71]
-
فعالیت بازاریابی رسانه اجتماعی
تأثیر تلاشهای بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس(مورد مطالعه: برند درسا) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 33-57]
ق
-
قابلیت بازاریابی
رهبری تحولگرا و توسعه قابلیتهای بازاریابی: تبیین نقش میانجی سرمایۀ فکری (مورد مطالعه: کسبوکارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی کشور) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 1-31]
-
قانون شکنی خیرخواهانه
بررسی نقش میانجی جرأت ورزی در تاثیر گذاری مهارت های سیاسی بر قانون شکنی خیرخواهانه در بین مدیران سازمان های دولتی استان ایلام [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 112-137]
ک
-
کارکنان
مفهوم پردازی تجارب کارکنان از شایستگی مدیران: پژوهشی پدیدارنگارانه [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 1-26]
-
کارگزاران دانش
نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکتهای دانشبنیان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 35-60]
-
کانال توزیع
شناسایی و بررسی الزامات شکل دهی ترکیب کانالهای توزیع چندگانه [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 139-170]
-
کسبوکارهای کوچک و متوسط
رهبری تحولگرا و توسعه قابلیتهای بازاریابی: تبیین نقش میانجی سرمایۀ فکری (مورد مطالعه: کسبوکارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی کشور) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 1-31]
م
-
متنکاوی
ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]
-
محصول جدید
مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 81-105]
-
مدل بسط یافته هویت
مطالعه تطبیقی تاثیر ادغام بر مشروعیت سازمانی و هویت سازمانی کارکنان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 61-86]
-
مدلسازی جمعی
تبیین کارکردهای روش مدلسازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستمها [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 127-154]
-
مدلسازی ساختاری- تفسیری
ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]
-
مدلسازی گروهی
تبیین کارکردهای روش مدلسازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستمها [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 127-154]
-
مدلسازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزئی
مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]
-
مدل سیستم های مانا
کاربرد مدل سیستم های مانا (VSM) در سیستم بانکی : طراحی سیستم بانکی با رویکرد عارضه یابی [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]
-
مدل معادلات ساختاری
بررسی نقش عدم امنیت شغلی بر خستگی کارکنان با توجه به نقش میانجی نقض قرارداد روانشناختی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 153-176]
-
مدیران
واکاوی استراتژی های نخبه گریزی مدیران در سازمان های دولتی ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 117-142]
-
مدیران بازاریابی بینالملل
ارائه مدل شایستگی مدیران بازاریابی بینالمللی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 131-152]
-
مدیریت بحران
کاربرد استراتژی تصمیمگیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]
-
مدیریت طراحی
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده صنایع دستی ایران [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 171-204]
-
مدیریت کرونا
کاربرد استراتژی تصمیمگیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]
-
مدیریت منابع انسانی
سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 156-175]
-
مرور ادبیات
ارائه چارچوب همپایی فناورانه مبتنی بر نظریه داده بنیاد و فراترکیب [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 107-129]
-
مرور نظاممند
طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 1-34]
-
مشروعیت سازمانی
مطالعه تطبیقی تاثیر ادغام بر مشروعیت سازمانی و هویت سازمانی کارکنان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 61-86]
-
مطالعات تاریخی
سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 156-175]
-
مهارت های سیاسی
بررسی نقش میانجی جرأت ورزی در تاثیر گذاری مهارت های سیاسی بر قانون شکنی خیرخواهانه در بین مدیران سازمان های دولتی استان ایلام [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 112-137]
-
موردکاوی چندگانه
کاربرد استراتژی تصمیمگیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]
ن
-
نخبه گریزی
واکاوی استراتژی های نخبه گریزی مدیران در سازمان های دولتی ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 117-142]
-
نظریه داده بنیاد
شناسایی و بررسی الزامات شکل دهی ترکیب کانالهای توزیع چندگانه [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 139-170]
-
نظریه دادهبنیاد
مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 81-105]
-
نظریه دادهبنیاد
الگوی تابآورسازی تولید در ایران؛ مطالعه ای آمیخته مبتنی بر نظریه رویشی و مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 177-198]
-
نظریه داده بنیاد
ارائه مدل شایستگی مدیران بازاریابی بینالمللی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 131-152]
-
نقض قرارداد روانشناختی
بررسی نقش عدم امنیت شغلی بر خستگی کارکنان با توجه به نقش میانجی نقض قرارداد روانشناختی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 153-176]
و
-
وب 2
تبیین کارکردهای روش مدلسازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستمها [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 127-154]
ه
-
همپایی
ارائه چارچوب همپایی فناورانه مبتنی بر نظریه داده بنیاد و فراترکیب [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 107-129]
-
هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2
ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]
-
هوشمندی رقابتی
ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]
-
هویت سازمانی
مطالعه تطبیقی تاثیر ادغام بر مشروعیت سازمانی و هویت سازمانی کارکنان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 61-86]