آ
  • آذر، عادل کاربرد استراتژی تصمیم‌گیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]
ا
  • احمدی، اسماعیل ارائه مدلی برای آینده‌پژوهی زنجیره‌تأمین صنعت نفت با رویکرد نرم [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 59-79]
  • ارغند، علی اکبر کاربرد مدل سیستم های مانا (VSM) در سیستم بانکی : طراحی سیستم بانکی با رویکرد عارضه یابی [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]
  • اسفیدانی، محمد رحیم مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 81-105]
  • البرزی، محمود کاربرد مدل سیستم های مانا (VSM) در سیستم بانکی : طراحی سیستم بانکی با رویکرد عارضه یابی [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]
  • الوانی، سید مهدی سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 156-175]
  • الوندی، هومن واکاوی استراتژی های نخبه گریزی مدیران در سازمان های دولتی ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 117-142]
  • امیرخانی، طیبه مطالعه تطبیقی تاثیر ادغام بر مشروعیت سازمانی و هویت‌ سازمانی کارکنان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 61-86]
  • انصاری طادی، آذرنوش طراحی مدل تاثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده صنایع دستی ایران [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 171-204]
ب
  • باباجانی، جعفر ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده‌‌ سازی بانکداری جامع در نظام بانکی [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 51-89]
  • بابایی زکلیکی، محمد علی ارائه مدل شایستگی مدیران بازاریابی بین‌المللی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 131-152]
  • باشکوه، محمد شناسایی و بررسی الزامات شکل دهی ترکیب کانالهای توزیع چندگانه [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 139-170]
  • بسیجی، عسل ارائه مدل شایستگی مدیران بازاریابی بین‌المللی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 131-152]
  • بولو، قاسم ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده‌‌ سازی بانکداری جامع در نظام بانکی [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 51-89]
ث
  • ثانوی فرد، رسول ارائه مدلی برای آینده‌پژوهی زنجیره‌تأمین صنعت نفت با رویکرد نرم [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 59-79]
  • ثقفی، فاطمه ارائه چارچوب همپایی فناورانه مبتنی بر نظریه داده بنیاد و فراترکیب [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 107-129]
ج
  • جباری، کاوه مفهوم پردازی تجارب کارکنان از شایستگی مدیران: پژوهشی پدیدارنگارانه [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 1-26]
  • جلیلیان، حسین مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 81-105]
ح
  • حاجی پور، بهمن تحلیل روایت پژوهانه عوامل موثر بر شدت پشیمانی پس از خرید بانوان جوان [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 169-185]
  • حاجی غلام سریزدی، علی تبیین کارکردهای روش مدل‌سازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستم‌ها [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 127-154]
  • حسن پور، اکبر شناسایی ابعاد و مولفه های برندسازی شخصی کارمند با روش آمیخته (مطالعه موردی: صنعت بیمه ایران) [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 91-116]
  • حسن زاده، علیرضا تبیین کارکردهای روش مدل‌سازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستم‌ها [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 127-154]
  • حسین‌زاده شهری، معصومه ارائه مدل شایستگی مدیران بازاریابی بین‌المللی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 131-152]
  • حسینی، میرزا حسن مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]
  • حقیقت منفرد، جلال الگوی تاب‌آورسازی تولید در ایران؛ مطالعه ای آمیخته مبتنی بر نظریه رویشی و مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 177-198]
  • حکیمی، ایمان رهبری تحول‌گرا و توسعه قابلیت‌های بازاریابی: تبیین نقش میانجی سرمایۀ فکری (مورد مطالعه: کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی کشور) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 1-31]
خ
  • خدیور، آمنه ارائه مدل شایستگی مدیران بازاریابی بین‌المللی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 131-152]
  • خمویی، فرشید شناسایی ابعاد و مولفه های برندسازی شخصی کارمند با روش آمیخته (مطالعه موردی: صنعت بیمه ایران) [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 91-116]
د
  • دامغانیان، حسین سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 156-175]
  • دانایی فرد، حسن مفهوم پردازی تجارب کارکنان از شایستگی مدیران: پژوهشی پدیدارنگارانه [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 1-26]
  • دانایی فرد، حسن سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 156-175]
  • دسترنج ممقانی، نسرین ارائه چارچوب همپایی فناورانه مبتنی بر نظریه داده بنیاد و فراترکیب [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 107-129]
  • دقتی، عادله طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 1-34]
  • دلخواه، جلیل مفهوم پردازی تجارب کارکنان از شایستگی مدیران: پژوهشی پدیدارنگارانه [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 1-26]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس(مورد مطالعه: برند درسا) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 33-57]
  • دهقان نیری، محمود کاربرد استراتژی تصمیم‌گیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]
  • دهقانی، مسعود طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 1-34]
  • دیواندری، علی مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 81-105]
ر
  • رادفر، رضا تحلیل فرایند خدمت‌دهی سیستم صدور بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیه‌سازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 19-47]
  • رجب زاده قطری، علی کاربرد مدل سیستم های مانا (VSM) در سیستم بانکی : طراحی سیستم بانکی با رویکرد عارضه یابی [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]
  • رجب زاده قطری، علی تبیین کارکردهای روش مدل‌سازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستم‌ها [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 127-154]
  • رجوعی، مرتضی رابطه اعتماد سازمانی با عملکرد برند: تبیین نقش حاکمیت شرکتی [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 87-110]
  • رحیمیان، محمد بررسی نقش عدم امنیت شغلی بر خستگی کارکنان با توجه به نقش میانجی نقض قرارداد روانشناختی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 153-176]
  • رستگار، عباسعلی سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 156-175]
  • رضایی دولت آبادی، حسین بررسی اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تمایلات رفتاری خریدار و تصویر خرده‌فروش [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 144-167]
ز
  • زارعی، عظیم ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]
س
  • سپهوند، رضا بررسی نقش میانجی جرأت ورزی در تاثیر گذاری مهارت های سیاسی بر قانون شکنی خیرخواهانه در بین مدیران سازمان های دولتی استان ایلام [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 112-137]
  • سدیری جوادی، عاطفه بررسی نقش عدم امنیت شغلی بر خستگی کارکنان با توجه به نقش میانجی نقض قرارداد روانشناختی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 153-176]
ش
  • شاکرین، رضا تحلیل فرایند خدمت‌دهی سیستم صدور بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیه‌سازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 19-47]
  • شاهین، آرش طراحی مدل تاثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده صنایع دستی ایران [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 171-204]
  • شیبانی فر، محمد شهاب سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 156-175]
ط
  • طاهری، غزاله ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]
  • طاهری، فاطمه محیط کار روانی اجتماعی؛ مکانیزمی نوین در کاهش استرس شغلی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونت‌های آن) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 49-71]
  • طلوعی اشلقی، عباس تحلیل فرایند خدمت‌دهی سیستم صدور بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیه‌سازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 19-47]
ع
  • عالی، احمد مطالعه تطبیقی تاثیر ادغام بر مشروعیت سازمانی و هویت‌ سازمانی کارکنان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 61-86]
  • عزیزی، شهریار تحلیل روایت پژوهانه عوامل موثر بر شدت پشیمانی پس از خرید بانوان جوان [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 169-185]
  • عزیزی، مهدی کاربرد استراتژی تصمیم‌گیری پاندا در شرایط بحرانی: با تمرکز بر بحران کرونا در ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 27-49]
  • عفیفی راد، زهرا تحلیل روایت پژوهانه عوامل موثر بر شدت پشیمانی پس از خرید بانوان جوان [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 169-185]
  • علیسلطانی، سحر مطالعه تطبیقی تاثیر ادغام بر مشروعیت سازمانی و هویت‌ سازمانی کارکنان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 61-86]
  • عیوض پور، جعفر بررسی اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تمایلات رفتاری خریدار و تصویر خرده‌فروش [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 144-167]
ف
  • فتحی، محمد رضا ارائه مدلی برای آینده‌پژوهی زنجیره‌تأمین صنعت نفت با رویکرد نرم [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 59-79]
  • فدایی نژاد، محمد اسماعیل مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 81-105]
  • فروزنده دهکردی، لطف الله مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]
  • فضلعلی، زهرا تحلیل روایت پژوهانه عوامل موثر بر شدت پشیمانی پس از خرید بانوان جوان [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 169-185]
  • فیض، داود ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 98-125]
ق
  • قاسمیان صاحبی، علی نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 35-60]
  • قربانی زاده، وجه الله ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده‌‌ سازی بانکداری جامع در نظام بانکی [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 51-89]
ک
  • کاشیها، منیره ارائه چارچوب همپایی فناورانه مبتنی بر نظریه داده بنیاد و فراترکیب [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 107-129]
  • کاظمی، سید حسین مفهوم پردازی تجارب کارکنان از شایستگی مدیران: پژوهشی پدیدارنگارانه [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 1-26]
  • کاظمی، علی طراحی مدل تاثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده صنایع دستی ایران [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 171-204]
  • کردحیدری، راحیل نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 35-60]
  • کمالیان، امین رضا طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 1-34]
گ
  • گیلی، مهدی مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]
م
  • محقر، علی ارائه چارچوب همپایی فناورانه مبتنی بر نظریه داده بنیاد و فراترکیب [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 107-129]
  • محمدشفیعی، مجید بررسی اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تمایلات رفتاری خریدار و تصویر خرده‌فروش [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 144-167]
  • محمدظاهری، محمد واکاوی استراتژی های نخبه گریزی مدیران در سازمان های دولتی ایران [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 117-142]
  • محمدیاری، زهره بررسی نقش میانجی جرأت ورزی در تاثیر گذاری مهارت های سیاسی بر قانون شکنی خیرخواهانه در بین مدیران سازمان های دولتی استان ایلام [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 112-137]
  • محمودی میمند، محمد مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات) [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]
  • مددخانی، مهدی طراحی مدل تاثیر بازارگرایی صادراتی و مدیریت طراحی محصول بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کننده صنایع دستی ایران [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 171-204]
  • مشایخی، علینقی تبیین کارکردهای روش مدل‌سازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستم‌ها [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 127-154]
  • ملکی، محمد حسن ارائه مدلی برای آینده‌پژوهی زنجیره‌تأمین صنعت نفت با رویکرد نرم [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 59-79]
  • منصوری مؤید، فرشته نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 35-60]
  • مهرمنش، حسن الگوی تاب‌آورسازی تولید در ایران؛ مطالعه ای آمیخته مبتنی بر نظریه رویشی و مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 177-198]
  • میرمحمدی، سید محمد بررسی نقش عدم امنیت شغلی بر خستگی کارکنان با توجه به نقش میانجی نقض قرارداد روانشناختی [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 153-176]
ن
  • نائلی، مریم تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس(مورد مطالعه: برند درسا) [دوره 24، شماره 1، 1399، صفحه 33-57]
  • نجف، مرتضی ارزیابی و تحلیل عوامل مؤثر بر پیاده‌‌ سازی بانکداری جامع در نظام بانکی [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 51-89]
  • نظری، مهدی الگوی تاب‌آورسازی تولید در ایران؛ مطالعه ای آمیخته مبتنی بر نظریه رویشی و مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 24، شماره 4، 1399، صفحه 177-198]
  • نوروزی، حسین شناسایی ابعاد و مولفه های برندسازی شخصی کارمند با روش آمیخته (مطالعه موردی: صنعت بیمه ایران) [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 91-116]
و
  • وکیلی، یوسف شناسایی ابعاد و مولفه های برندسازی شخصی کارمند با روش آمیخته (مطالعه موردی: صنعت بیمه ایران) [دوره 24، شماره 3، 1399، صفحه 91-116]
ی
  • یعقوبی، نورمحمد طراحی الگوی استقرار و توسعه حکمرانی خوب الکترونیک با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 24، شماره 2، 1399، صفحه 1-34]