اتحاد راهبردیطراحی مدل توسعه تامینکنندگان به منظور گذار از روش برونسپاری به اتحاد راهبردی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 72-94]
ارائه فرصت های سبزطراحی مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد AMOدر شرکت معادن زغال سنگ کرمان [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 118-142]
ارزیابی آمادگیمدل پویای سنجش آمادگی جهت ورود به حوزه بانکداری دیجیتال [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 90-114]
ارزیابی عملکردتحلیل عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد توسعه پایدار در صنایع کوچک و متوسط(SME) [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 24-41]
ارزیابی عملکردشناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی کارایی بانک ها با استفاده از روش تحلیل عاملی و دلفی فازی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 1-28]
استراتژی سازمانارائه چارچوبی برای تبیین فرایند خروج از کسب و کار : مروری نظامند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 175-202]
استراتژی مسئولانهتوسعه مدلی برای استراتژی های مسئولانه شرکتها با رویکرد فراترکیب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 135-160]
استراتژیهای استواریواکاوی استواری استراتژیک کسب و کارهای فعال در بخش کشاورزی هوشمند ایران [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 92-116]
الگوی استراتژیکارائه الگوی تلفیقی استراتژیک توانمندسازی منابع انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 79-108]
الگوی نقشطراحی الگوی نقشهای مدیریتی در موسسات تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 170-189]
انتگرال چوکوئتارزیابی خودروسازان چینی جهت انتخاب شریک تجاری با روش انتگرال چوکوئت و آنتروپی شانون [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
انگیزش سبزطراحی مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد AMOدر شرکت معادن زغال سنگ کرمان [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 118-142]
ایمنی جادهایارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جادهای با رویکرد دادهبنیاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
ب
بازارهای هدف صادراتیطراحی و تبیین مدل تصمیمگیرنده هوشمندی رقابتی جهت ورود به بازارهای هدف صادراتی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 70-47]
بانکداری دیجیتالمدل پویای سنجش آمادگی جهت ورود به حوزه بانکداری دیجیتال [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 90-114]
برنامهریزی سناریوواکاوی استواری استراتژیک کسب و کارهای فعال در بخش کشاورزی هوشمند ایران [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 92-116]
برنامه عملیاتیبرنامه عملیاتی جهت بهبود نشاط منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی (رویکردآمیخته) [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 191-220]
برنامههای تغییرواکاوی آهنگ پیادهسازی برنامههای تغییر در پرتو مکالمات سازمانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 43-66]
برند سیاسینقشه دانش برندسازی سیاسی در جهان: پژوهشی با رویکرد علمسنجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 183-208]
برونسپاریطراحی مدل توسعه تامینکنندگان به منظور گذار از روش برونسپاری به اتحاد راهبردی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 72-94]
بنگاههای کوچک و متوسططراحی چارچوب مفهومی شایستگیهای مدیریتی مالک مدیران بنگاههای کوچک و متوسط (مورد مطالعه شهرکهای صنعتی استان قزوین) [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 117-150]
بهینه سازیبهینه سازی زنجیره تامین خدمات بیمارستانی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 110-133]
بیمارستانبهینه سازی زنجیره تامین خدمات بیمارستانی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 110-133]
پایداریشناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پایداری پیمان های استراتژیک با استفاده از رویکرد مرور نظاممند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 144-173]
پایداریتحلیل عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد توسعه پایدار در صنایع کوچک و متوسط(SME) [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 24-41]
پیش بینی ریسک نقدینگیرویکرد پژوهش علم طراحی برای پیشبینی ریسک نقدینگی با استفاده از شبکه یادگیری کانولوشنی و تحلیل تمایل [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 138-168]
پیشرانهاشناسایی و مفهوم پردازی پیشرانهای تصمیم گیری استراتژیک تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک ایران [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 59-88]
پیمانهای استراتژیکشناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پایداری پیمان های استراتژیک با استفاده از رویکرد مرور نظاممند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 144-173]
ت
تئوری داده بنیادواکاوی الگوی رفتار کنشگرای استراتژیک کارکنان با رویکرد ترکیبی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
تئوری داده بنیاد چندگانهشناسایی و مفهوم پردازی پیشرانهای تصمیم گیری استراتژیک تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک ایران [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 59-88]
تبلیغات کلامیتأثیر دانش و آگاهی برند بر همآفرینیارزش و تبلیغات کلامی (مطالعه موردی، مصرفکنندگان لوازم خانگی الجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 96-115]
تجربه مشتریارتقا تجارب چند سطحی مشتری در نقاط تعامل پیش از خرید: یک طرح آزمایشی سناریو محور [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 116-136]
تحلیل اثر متقابلواکاوی استواری استراتژیک کسب و کارهای فعال در بخش کشاورزی هوشمند ایران [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 92-116]
تحلیل استواریواکاوی استواری استراتژیک کسب و کارهای فعال در بخش کشاورزی هوشمند ایران [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 92-116]
تحلیل پوششی دادههاطراحی مدل توسعه تامینکنندگان به منظور گذار از روش برونسپاری به اتحاد راهبردی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 72-94]
تحلیل تمایلرویکرد پژوهش علم طراحی برای پیشبینی ریسک نقدینگی با استفاده از شبکه یادگیری کانولوشنی و تحلیل تمایل [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 138-168]
تحلیل سناریورویکرد پژوهش علم طراحی برای پیشبینی ریسک نقدینگی با استفاده از شبکه یادگیری کانولوشنی و تحلیل تمایل [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 138-168]
تحلیل عاملیشناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی کارایی بانک ها با استفاده از روش تحلیل عاملی و دلفی فازی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 1-28]
تحلیل محتوامرور سیستماتیک کتاب سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 162-195]
تحلیل مضمونشناسایی مولفههای خلق ارزش منابع انسانی در سازمانهای دولتی منتخب در حوزه فرهنگ [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 30-55]
تحلیل مضمونطراحی الگوی نقشهای مدیریتی در موسسات تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 170-189]
تحول دیجیتالشناسایی و مفهوم پردازی پیشرانهای تصمیم گیری استراتژیک تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک ایران [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 59-88]
تصادفات جادهایارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جادهای با رویکرد دادهبنیاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
تصمیمگیری استراتژیکشناسایی و مفهوم پردازی پیشرانهای تصمیم گیری استراتژیک تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک ایران [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 59-88]
تصمیمگیری چند معیارهارزیابی خودروسازان چینی جهت انتخاب شریک تجاری با روش انتگرال چوکوئت و آنتروپی شانون [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
تغییر دیرهنگامواکاوی آهنگ پیادهسازی برنامههای تغییر در پرتو مکالمات سازمانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 43-66]
توانایی سبزطراحی مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد AMOدر شرکت معادن زغال سنگ کرمان [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 118-142]
توانمند سازی منابع انسانیارائه الگوی تلفیقی استراتژیک توانمندسازی منابع انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 79-108]
توسعه پایدارتحلیل عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد توسعه پایدار در صنایع کوچک و متوسط(SME) [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 24-41]
توسعه تامین کنندگانطراحی مدل توسعه تامینکنندگان به منظور گذار از روش برونسپاری به اتحاد راهبردی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 72-94]
چ
چارچوب مفهومی شایستگیطراحی چارچوب مفهومی شایستگیهای مدیریتی مالک مدیران بنگاههای کوچک و متوسط (مورد مطالعه شهرکهای صنعتی استان قزوین) [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 117-150]
ح
حاکمیت شرکتی یکپارچهتوسعه مدلی برای استراتژی های مسئولانه شرکتها با رویکرد فراترکیب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 135-160]
خ
خردهفروشی پوشاکشناسایی و مفهوم پردازی پیشرانهای تصمیم گیری استراتژیک تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک ایران [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 59-88]
خروج از کسب و کارارائه چارچوبی برای تبیین فرایند خروج از کسب و کار : مروری نظامند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 175-202]
خلق ارزششناسایی مولفههای خلق ارزش منابع انسانی در سازمانهای دولتی منتخب در حوزه فرهنگ [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 30-55]
خودروسازان چینیارزیابی خودروسازان چینی جهت انتخاب شریک تجاری با روش انتگرال چوکوئت و آنتروپی شانون [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
د
داده بنیادمدل فرایندی نهاد میانجی نوآوری در خلق ارزشهای مشترک بین نهادی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 57-77]
دانش برندتأثیر دانش و آگاهی برند بر همآفرینیارزش و تبلیغات کلامی (مطالعه موردی، مصرفکنندگان لوازم خانگی الجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 96-115]
دلفی فازیشناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی کارایی بانک ها با استفاده از روش تحلیل عاملی و دلفی فازی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 1-28]
روش شناسی علم طراحیرویکرد پژوهش علم طراحی برای پیشبینی ریسک نقدینگی با استفاده از شبکه یادگیری کانولوشنی و تحلیل تمایل [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 138-168]
روش فراترکیبارائه الگوی تلفیقی استراتژیک توانمندسازی منابع انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 79-108]
ز
زنجیره تامینتحلیل عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد توسعه پایدار در صنایع کوچک و متوسط(SME) [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 24-41]
زنجیره تامینبهینه سازی زنجیره تامین خدمات بیمارستانی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 110-133]
زنجیره تامین خدمتبهینه سازی زنجیره تامین خدمات بیمارستانی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 110-133]
س
ساختار پیمانشناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پایداری پیمان های استراتژیک با استفاده از رویکرد مرور نظاممند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 144-173]
سازمان تامین اجتماعیبرنامه عملیاتی جهت بهبود نشاط منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی (رویکردآمیخته) [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 191-220]
سرمایه فکریبررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیتهای پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 26-45]
سیاستنقشه دانش برندسازی سیاسی در جهان: پژوهشی با رویکرد علمسنجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 183-208]
سیستم بانکیشناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی کارایی بانک ها با استفاده از روش تحلیل عاملی و دلفی فازی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 1-28]
سیستم توزیعمرور سیستماتیک کتاب سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 162-195]
ش
شایستگیطراحی چارچوب مفهومی شایستگیهای مدیریتی مالک مدیران بنگاههای کوچک و متوسط (مورد مطالعه شهرکهای صنعتی استان قزوین) [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 117-150]
شبکه خلق ارزشمدل فرایندی نهاد میانجی نوآوری در خلق ارزشهای مشترک بین نهادی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 57-77]
شبیهسازی پویامدل پویای سنجش آمادگی جهت ورود به حوزه بانکداری دیجیتال [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 90-114]
شرکا پیمانشناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پایداری پیمان های استراتژیک با استفاده از رویکرد مرور نظاممند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 144-173]
شرکت دانشبنیانطراحی و تبیین مدل تصمیمگیرنده هوشمندی رقابتی جهت ورود به بازارهای هدف صادراتی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 70-47]
شرکت معادن زغال سنگ کرمانطراحی مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد AMOدر شرکت معادن زغال سنگ کرمان [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 118-142]
شریک تجاریارزیابی خودروسازان چینی جهت انتخاب شریک تجاری با روش انتگرال چوکوئت و آنتروپی شانون [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
ص
صنعت آب و فاضلابارائه الگوی تلفیقی استراتژیک توانمندسازی منابع انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 79-108]
صنعت بانکداریمدل پویای سنجش آمادگی جهت ورود به حوزه بانکداری دیجیتال [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 90-114]
ع
عملکرد نوآوریبررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیتهای پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 26-45]
عوامل تصادفاتارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جادهای با رویکرد دادهبنیاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
ف
فراترکیبتوسعه مدلی برای استراتژی های مسئولانه شرکتها با رویکرد فراترکیب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 135-160]
فراترکیبارتقا تجارب چند سطحی مشتری در نقاط تعامل پیش از خرید: یک طرح آزمایشی سناریو محور [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 116-136]
فعالیتهای داوطلبانه شرکتیموانع فعالیتهای داوطلبانه شرکتی در سازمانهای ایرانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 68-90]
فعالیت های مدیریت منابع انسانی سبزطراحی مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد AMOدر شرکت معادن زغال سنگ کرمان [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 118-142]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتمدل پویای سنجش آمادگی جهت ورود به حوزه بانکداری دیجیتال [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 90-114]
ق
قابلیت پیکربندی مجدد چابکبررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیتهای پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 26-45]
قابلیت پیکربندی مجدد دیجیتالبررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیتهای پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 26-45]
ک
کاراییشناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی کارایی بانک ها با استفاده از روش تحلیل عاملی و دلفی فازی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 1-28]
کتاب سنجیمرور سیستماتیک کتاب سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 162-195]
کشاورزی هوشمند اقلیمیواکاوی استواری استراتژیک کسب و کارهای فعال در بخش کشاورزی هوشمند ایران [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 92-116]
م
مالک مدیرانطراحی چارچوب مفهومی شایستگیهای مدیریتی مالک مدیران بنگاههای کوچک و متوسط (مورد مطالعه شهرکهای صنعتی استان قزوین) [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 117-150]
محصولات کشاورزیمرور سیستماتیک کتاب سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 162-195]
مدل تصمیم گیرندهطراحی و تبیین مدل تصمیمگیرنده هوشمندی رقابتی جهت ورود به بازارهای هدف صادراتی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 70-47]
مدل جامعارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جادهای با رویکرد دادهبنیاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
مدیریت راهبردی بحرانارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جادهای با رویکرد دادهبنیاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
مدیریت زنجیره تامینطراحی مدل توسعه تامینکنندگان به منظور گذار از روش برونسپاری به اتحاد راهبردی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 72-94]
نشاطبرنامه عملیاتی جهت بهبود نشاط منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی (رویکردآمیخته) [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 191-220]
نظام اداریشناسایی مولفههای خلق ارزش منابع انسانی در سازمانهای دولتی منتخب در حوزه فرهنگ [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 30-55]
نظریه قابلیتهای پویابررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیتهای پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 26-45]
نقاط تماسارتقا تجارب چند سطحی مشتری در نقاط تعامل پیش از خرید: یک طرح آزمایشی سناریو محور [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 116-136]
نقشطراحی الگوی نقشهای مدیریتی در موسسات تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 170-189]
نقش های مدیریتیطراحی الگوی نقشهای مدیریتی در موسسات تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 170-189]
نقشه دانش برندسازی سیاسینقشه دانش برندسازی سیاسی در جهان: پژوهشی با رویکرد علمسنجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 183-208]
نگرش برندهم آفرینی ارزشتأثیر دانش و آگاهی برند بر همآفرینیارزش و تبلیغات کلامی (مطالعه موردی، مصرفکنندگان لوازم خانگی الجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 96-115]
نهاد میانجی نوآوریمدل فرایندی نهاد میانجی نوآوری در خلق ارزشهای مشترک بین نهادی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 57-77]
ه
هوشمندی رقابتیطراحی و تبیین مدل تصمیمگیرنده هوشمندی رقابتی جهت ورود به بازارهای هدف صادراتی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 70-47]