آ
-
آزمایش مبتنی بر سناریو
ارتقا تجارب چند سطحی مشتری در نقاط تعامل پیش از خرید: یک طرح آزمایشی سناریو محور [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 116-136]
-
آنالیز واریانس چندعاملی
ارتقا تجارب چند سطحی مشتری در نقاط تعامل پیش از خرید: یک طرح آزمایشی سناریو محور [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 116-136]
-
آنتروپی شانون
ارزیابی خودروسازان چینی جهت انتخاب شریک تجاری با روش انتگرال چوکوئت و آنتروپی شانون [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
-
آهنگ پیادهسازی برنامههای تغییر
واکاوی آهنگ پیادهسازی برنامههای تغییر در پرتو مکالمات سازمانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 43-66]
ا
-
ابعاد زمینه ای
ارائه مدل بومی ابعاد زمینهای سازمان: شناسایی و رتبهبندی ابعاد زمینهای اجرای مدیریت فرایندهای سازمانی [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 27-57]
-
ابعاد سازمانی
ارائه مدل بومی ابعاد زمینهای سازمان: شناسایی و رتبهبندی ابعاد زمینهای اجرای مدیریت فرایندهای سازمانی [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 27-57]
-
اتحاد راهبردی
طراحی مدل توسعه تامینکنندگان به منظور گذار از روش برونسپاری به اتحاد راهبردی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 72-94]
-
ارائه فرصت های سبز
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد AMOدر شرکت معادن زغال سنگ کرمان [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 118-142]
-
ارزیابی آمادگی
مدل پویای سنجش آمادگی جهت ورود به حوزه بانکداری دیجیتال [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 90-114]
-
ارزیابی عملکرد
تحلیل عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد توسعه پایدار در صنایع کوچک و متوسط(SME) [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 24-41]
-
ارزیابی عملکرد
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی کارایی بانک ها با استفاده از روش تحلیل عاملی و دلفی فازی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 1-28]
-
استراتژی سازمان
ارائه چارچوبی برای تبیین فرایند خروج از کسب و کار : مروری نظامند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 175-202]
-
استراتژی مسئولانه
توسعه مدلی برای استراتژی های مسئولانه شرکتها با رویکرد فراترکیب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 135-160]
-
استراتژیهای استواری
واکاوی استواری استراتژیک کسب و کارهای فعال در بخش کشاورزی هوشمند ایران [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 92-116]
-
الگوی استراتژیک
ارائه الگوی تلفیقی استراتژیک توانمندسازی منابع انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 79-108]
-
الگوی نقش
طراحی الگوی نقشهای مدیریتی در موسسات تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 170-189]
-
انتگرال چوکوئت
ارزیابی خودروسازان چینی جهت انتخاب شریک تجاری با روش انتگرال چوکوئت و آنتروپی شانون [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
-
انگیزش سبز
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد AMOدر شرکت معادن زغال سنگ کرمان [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 118-142]
-
ایمنی جادهای
ارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جادهای با رویکرد دادهبنیاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
ب
-
بازارهای هدف صادراتی
طراحی و تبیین مدل تصمیمگیرنده هوشمندی رقابتی جهت ورود به بازارهای هدف صادراتی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 70-47]
-
بازریابی بین الملل
ارائه مدل فرآیندی بینالمللیسازی سریع شرکتهای جهانیزاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 152-181]
-
بانکداری دیجیتال
مدل پویای سنجش آمادگی جهت ورود به حوزه بانکداری دیجیتال [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 90-114]
-
برنامهریزی سناریو
واکاوی استواری استراتژیک کسب و کارهای فعال در بخش کشاورزی هوشمند ایران [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 92-116]
-
برنامه عملیاتی
برنامه عملیاتی جهت بهبود نشاط منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی (رویکردآمیخته) [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 191-220]
-
برنامههای تغییر
واکاوی آهنگ پیادهسازی برنامههای تغییر در پرتو مکالمات سازمانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 43-66]
-
برند سیاسی
نقشه دانش برندسازی سیاسی در جهان: پژوهشی با رویکرد علمسنجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 183-208]
-
برونسپاری
طراحی مدل توسعه تامینکنندگان به منظور گذار از روش برونسپاری به اتحاد راهبردی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 72-94]
-
بنگاههای کوچک و متوسط
طراحی چارچوب مفهومی شایستگیهای مدیریتی مالک مدیران بنگاههای کوچک و متوسط (مورد مطالعه شهرکهای صنعتی استان قزوین) [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 117-150]
-
بهینه سازی
بهینه سازی زنجیره تامین خدمات بیمارستانی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 110-133]
-
بیمارستان
بهینه سازی زنجیره تامین خدمات بیمارستانی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 110-133]
-
بینالمللیسازی
ارائه مدل فرآیندی بینالمللیسازی سریع شرکتهای جهانیزاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 152-181]
-
بینالمللیسازی سریع
ارائه مدل فرآیندی بینالمللیسازی سریع شرکتهای جهانیزاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 152-181]
پ
-
پایداری
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پایداری پیمان های استراتژیک با استفاده از رویکرد مرور نظاممند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 144-173]
-
پایداری
تحلیل عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد توسعه پایدار در صنایع کوچک و متوسط(SME) [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 24-41]
-
پیش بینی ریسک نقدینگی
رویکرد پژوهش علم طراحی برای پیشبینی ریسک نقدینگی با استفاده از شبکه یادگیری کانولوشنی و تحلیل تمایل [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 138-168]
-
پیشرانها
شناسایی و مفهوم پردازی پیشرانهای تصمیم گیری استراتژیک تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک ایران [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 59-88]
-
پیمانهای استراتژیک
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پایداری پیمان های استراتژیک با استفاده از رویکرد مرور نظاممند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 144-173]
ت
-
تئوری داده بنیاد
واکاوی الگوی رفتار کنشگرای استراتژیک کارکنان با رویکرد ترکیبی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
-
تئوری داده بنیاد چندگانه
شناسایی و مفهوم پردازی پیشرانهای تصمیم گیری استراتژیک تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک ایران [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 59-88]
-
تبلیغات کلامی
تأثیر دانش و آگاهی برند بر همآفرینیارزش و تبلیغات کلامی (مطالعه موردی، مصرفکنندگان لوازم خانگی الجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 96-115]
-
تجربه مشتری
ارتقا تجارب چند سطحی مشتری در نقاط تعامل پیش از خرید: یک طرح آزمایشی سناریو محور [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 116-136]
-
تحلیل اثر متقابل
واکاوی استواری استراتژیک کسب و کارهای فعال در بخش کشاورزی هوشمند ایران [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 92-116]
-
تحلیل استواری
واکاوی استواری استراتژیک کسب و کارهای فعال در بخش کشاورزی هوشمند ایران [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 92-116]
-
تحلیل پوششی دادهها
طراحی مدل توسعه تامینکنندگان به منظور گذار از روش برونسپاری به اتحاد راهبردی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 72-94]
-
تحلیل تمایل
رویکرد پژوهش علم طراحی برای پیشبینی ریسک نقدینگی با استفاده از شبکه یادگیری کانولوشنی و تحلیل تمایل [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 138-168]
-
تحلیل سناریو
رویکرد پژوهش علم طراحی برای پیشبینی ریسک نقدینگی با استفاده از شبکه یادگیری کانولوشنی و تحلیل تمایل [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 138-168]
-
تحلیل عاملی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی کارایی بانک ها با استفاده از روش تحلیل عاملی و دلفی فازی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 1-28]
-
تحلیل محتوا
مرور سیستماتیک کتاب سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 162-195]
-
تحلیل مضمون
شناسایی مولفههای خلق ارزش منابع انسانی در سازمانهای دولتی منتخب در حوزه فرهنگ [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 30-55]
-
تحلیل مضمون
طراحی الگوی نقشهای مدیریتی در موسسات تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 170-189]
-
تحول دیجیتال
شناسایی و مفهوم پردازی پیشرانهای تصمیم گیری استراتژیک تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک ایران [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 59-88]
-
تصادفات جادهای
ارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جادهای با رویکرد دادهبنیاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
-
تصمیمگیری استراتژیک
شناسایی و مفهوم پردازی پیشرانهای تصمیم گیری استراتژیک تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک ایران [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 59-88]
-
تصمیمگیری چند معیاره
ارزیابی خودروسازان چینی جهت انتخاب شریک تجاری با روش انتگرال چوکوئت و آنتروپی شانون [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
-
تغییر دیرهنگام
واکاوی آهنگ پیادهسازی برنامههای تغییر در پرتو مکالمات سازمانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 43-66]
-
توانایی سبز
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد AMOدر شرکت معادن زغال سنگ کرمان [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 118-142]
-
توانمند سازی منابع انسانی
ارائه الگوی تلفیقی استراتژیک توانمندسازی منابع انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 79-108]
-
توسعه پایدار
تحلیل عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد توسعه پایدار در صنایع کوچک و متوسط(SME) [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 24-41]
-
توسعه تامین کنندگان
طراحی مدل توسعه تامینکنندگان به منظور گذار از روش برونسپاری به اتحاد راهبردی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 72-94]
چ
-
چارچوب مفهومی شایستگی
طراحی چارچوب مفهومی شایستگیهای مدیریتی مالک مدیران بنگاههای کوچک و متوسط (مورد مطالعه شهرکهای صنعتی استان قزوین) [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 117-150]
ح
-
حاکمیت شرکتی یکپارچه
توسعه مدلی برای استراتژی های مسئولانه شرکتها با رویکرد فراترکیب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 135-160]
خ
-
خردهفروشی پوشاک
شناسایی و مفهوم پردازی پیشرانهای تصمیم گیری استراتژیک تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک ایران [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 59-88]
-
خروج از کسب و کار
ارائه چارچوبی برای تبیین فرایند خروج از کسب و کار : مروری نظامند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 175-202]
-
خلق ارزش
شناسایی مولفههای خلق ارزش منابع انسانی در سازمانهای دولتی منتخب در حوزه فرهنگ [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 30-55]
-
خودروسازان چینی
ارزیابی خودروسازان چینی جهت انتخاب شریک تجاری با روش انتگرال چوکوئت و آنتروپی شانون [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
د
-
داده بنیاد
مدل فرایندی نهاد میانجی نوآوری در خلق ارزشهای مشترک بین نهادی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 57-77]
-
دانش برند
تأثیر دانش و آگاهی برند بر همآفرینیارزش و تبلیغات کلامی (مطالعه موردی، مصرفکنندگان لوازم خانگی الجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 96-115]
-
دلفی فازی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی کارایی بانک ها با استفاده از روش تحلیل عاملی و دلفی فازی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 1-28]
ر
-
رفتار کنشگرا
واکاوی الگوی رفتار کنشگرای استراتژیک کارکنان با رویکرد ترکیبی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
-
رفتار کنشگرای استراتژیک
واکاوی الگوی رفتار کنشگرای استراتژیک کارکنان با رویکرد ترکیبی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
-
روش شناسی علم طراحی
رویکرد پژوهش علم طراحی برای پیشبینی ریسک نقدینگی با استفاده از شبکه یادگیری کانولوشنی و تحلیل تمایل [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 138-168]
-
روش فراترکیب
ارائه الگوی تلفیقی استراتژیک توانمندسازی منابع انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 79-108]
ز
-
زنجیره تامین
تحلیل عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد توسعه پایدار در صنایع کوچک و متوسط(SME) [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 24-41]
-
زنجیره تامین
بهینه سازی زنجیره تامین خدمات بیمارستانی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 110-133]
-
زنجیره تامین خدمت
بهینه سازی زنجیره تامین خدمات بیمارستانی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 110-133]
س
-
ساختار پیمان
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پایداری پیمان های استراتژیک با استفاده از رویکرد مرور نظاممند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 144-173]
-
سازمان تامین اجتماعی
برنامه عملیاتی جهت بهبود نشاط منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی (رویکردآمیخته) [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 191-220]
-
سرمایه فکری
بررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیتهای پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 26-45]
-
سیاست
نقشه دانش برندسازی سیاسی در جهان: پژوهشی با رویکرد علمسنجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 183-208]
-
سیستم بانکی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی کارایی بانک ها با استفاده از روش تحلیل عاملی و دلفی فازی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 1-28]
-
سیستم توزیع
مرور سیستماتیک کتاب سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 162-195]
ش
-
شایستگی
طراحی چارچوب مفهومی شایستگیهای مدیریتی مالک مدیران بنگاههای کوچک و متوسط (مورد مطالعه شهرکهای صنعتی استان قزوین) [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 117-150]
-
شبکه خلق ارزش
مدل فرایندی نهاد میانجی نوآوری در خلق ارزشهای مشترک بین نهادی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 57-77]
-
شبیهسازی پویا
مدل پویای سنجش آمادگی جهت ورود به حوزه بانکداری دیجیتال [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 90-114]
-
شرکا پیمان
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پایداری پیمان های استراتژیک با استفاده از رویکرد مرور نظاممند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 144-173]
-
شرکت دانشبنیان
طراحی و تبیین مدل تصمیمگیرنده هوشمندی رقابتی جهت ورود به بازارهای هدف صادراتی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 70-47]
-
شرکت معادن زغال سنگ کرمان
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد AMOدر شرکت معادن زغال سنگ کرمان [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 118-142]
-
شرکتهای جهانیزاد
ارائه مدل فرآیندی بینالمللیسازی سریع شرکتهای جهانیزاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 152-181]
-
شریک تجاری
ارزیابی خودروسازان چینی جهت انتخاب شریک تجاری با روش انتگرال چوکوئت و آنتروپی شانون [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
ص
-
صنعت آب و فاضلاب
ارائه الگوی تلفیقی استراتژیک توانمندسازی منابع انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 79-108]
-
صنعت بانکداری
مدل پویای سنجش آمادگی جهت ورود به حوزه بانکداری دیجیتال [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 90-114]
ع
-
عملکرد نوآوری
بررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیتهای پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 26-45]
-
عوامل تصادفات
ارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جادهای با رویکرد دادهبنیاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
ف
-
فراترکیب
توسعه مدلی برای استراتژی های مسئولانه شرکتها با رویکرد فراترکیب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 135-160]
-
فراترکیب
ارتقا تجارب چند سطحی مشتری در نقاط تعامل پیش از خرید: یک طرح آزمایشی سناریو محور [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 116-136]
-
فعالیتهای داوطلبانه شرکتی
موانع فعالیتهای داوطلبانه شرکتی در سازمانهای ایرانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 68-90]
-
فعالیت های مدیریت منابع انسانی سبز
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد AMOدر شرکت معادن زغال سنگ کرمان [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 118-142]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
مدل پویای سنجش آمادگی جهت ورود به حوزه بانکداری دیجیتال [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 90-114]
ق
-
قابلیت پیکربندی مجدد چابک
بررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیتهای پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 26-45]
-
قابلیت پیکربندی مجدد دیجیتال
بررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیتهای پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 26-45]
ک
-
کارایی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی کارایی بانک ها با استفاده از روش تحلیل عاملی و دلفی فازی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 1-28]
-
کتاب سنجی
مرور سیستماتیک کتاب سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 162-195]
-
کشاورزی هوشمند اقلیمی
واکاوی استواری استراتژیک کسب و کارهای فعال در بخش کشاورزی هوشمند ایران [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 92-116]
م
-
مالک مدیران
طراحی چارچوب مفهومی شایستگیهای مدیریتی مالک مدیران بنگاههای کوچک و متوسط (مورد مطالعه شهرکهای صنعتی استان قزوین) [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 117-150]
-
محصولات کشاورزی
مرور سیستماتیک کتاب سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 162-195]
-
مدل تصمیم گیرنده
طراحی و تبیین مدل تصمیمگیرنده هوشمندی رقابتی جهت ورود به بازارهای هدف صادراتی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 70-47]
-
مدل جامع
ارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جادهای با رویکرد دادهبنیاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
-
مدیریت راهبردی بحران
ارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جادهای با رویکرد دادهبنیاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
-
مدیریت زنجیره تامین
طراحی مدل توسعه تامینکنندگان به منظور گذار از روش برونسپاری به اتحاد راهبردی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 72-94]
-
مدیریت فرایندهای سازمانی
ارائه مدل بومی ابعاد زمینهای سازمان: شناسایی و رتبهبندی ابعاد زمینهای اجرای مدیریت فرایندهای سازمانی [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 27-57]
-
مرور نظامند
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پایداری پیمان های استراتژیک با استفاده از رویکرد مرور نظاممند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 144-173]
-
مرور نظامند
ارائه چارچوبی برای تبیین فرایند خروج از کسب و کار : مروری نظامند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 175-202]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
توسعه مدلی برای استراتژی های مسئولانه شرکتها با رویکرد فراترکیب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 135-160]
-
مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان
موانع فعالیتهای داوطلبانه شرکتی در سازمانهای ایرانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 68-90]
-
مطالعات علمسنجی
نقشه دانش برندسازی سیاسی در جهان: پژوهشی با رویکرد علمسنجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 183-208]
-
مکالمات تغییر
واکاوی آهنگ پیادهسازی برنامههای تغییر در پرتو مکالمات سازمانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 43-66]
-
مکالمات سازمانی
واکاوی آهنگ پیادهسازی برنامههای تغییر در پرتو مکالمات سازمانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 43-66]
-
منابعانسانی
برنامه عملیاتی جهت بهبود نشاط منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی (رویکردآمیخته) [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 191-220]
-
منابع انسانی
شناسایی مولفههای خلق ارزش منابع انسانی در سازمانهای دولتی منتخب در حوزه فرهنگ [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 30-55]
-
مواد غذایی
مرور سیستماتیک کتاب سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 162-195]
-
موانع فعالیتهای داوطلبانه شرکتی
موانع فعالیتهای داوطلبانه شرکتی در سازمانهای ایرانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 68-90]
ن
-
نشاط
برنامه عملیاتی جهت بهبود نشاط منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی (رویکردآمیخته) [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 191-220]
-
نظام اداری
شناسایی مولفههای خلق ارزش منابع انسانی در سازمانهای دولتی منتخب در حوزه فرهنگ [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 30-55]
-
نظریه قابلیتهای پویا
بررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیتهای پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 26-45]
-
نقاط تماس
ارتقا تجارب چند سطحی مشتری در نقاط تعامل پیش از خرید: یک طرح آزمایشی سناریو محور [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 116-136]
-
نقش
طراحی الگوی نقشهای مدیریتی در موسسات تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 170-189]
-
نقش های مدیریتی
طراحی الگوی نقشهای مدیریتی در موسسات تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 170-189]
-
نقشه دانش برندسازی سیاسی
نقشه دانش برندسازی سیاسی در جهان: پژوهشی با رویکرد علمسنجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 183-208]
-
نگرش برندهم آفرینی ارزش
تأثیر دانش و آگاهی برند بر همآفرینیارزش و تبلیغات کلامی (مطالعه موردی، مصرفکنندگان لوازم خانگی الجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 96-115]
-
نهاد میانجی نوآوری
مدل فرایندی نهاد میانجی نوآوری در خلق ارزشهای مشترک بین نهادی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 57-77]
ه
-
هوشمندی رقابتی
طراحی و تبیین مدل تصمیمگیرنده هوشمندی رقابتی جهت ورود به بازارهای هدف صادراتی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 70-47]