ابراهیم پور، مصطفی تبیینوتحلیل مخاطرات زنجیرهتامین صنعت داروسازی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی فراترکیب و تحلیلمضمون [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 1-29]
ابراهیمی، سید کاظم اثر استراتژیهای رهبری هزینه و تمایز بر رابطه بین اقلام تعهدی با خطر ورشکستگی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 154-177]
احمدی، مجید پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالشهای کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
اسداللهی، محمدرضا توسعه چارچوبی برای تلنگرهای دیجیتال موثر در خرید آنلاین: یک مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 179-208]
اکبری آرباطان، گلثوم ارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
العیدانی، اسامه شناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
امری اسرمی، محمد اثر استراتژیهای رهبری هزینه و تمایز بر رابطه بین اقلام تعهدی با خطر ورشکستگی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 154-177]
انصاری، منوچهر شناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
ب
باقری، فاطمه اثر استراتژیهای رهبری هزینه و تمایز بر رابطه بین اقلام تعهدی با خطر ورشکستگی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 154-177]
پ
پناه، امین شناسایی رویکردهای مدیران نسبت به پیاده سازی و بکارگیری سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 31-60]
ت
تاسا، امید تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
تلخابی، هادی شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
تیموریان، مهشاد بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
چ
چاوشی، سید کاظم بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
حسنقلی پور، طهمورث شناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
حسنوند، فائزه شناسایی قابلیت های ایجاد ارزش استراتژیک در کسبوکارهای آنلاین [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 62-91]
حیدرزاده هنزایی، کامبیز توسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
د
دهدشتی شاهرخ، زهره توسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
دهقان نیری، محمود تجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]
ر
رحیم نیا، فریبرز دستاوردهای مورد انتظار رهبری تحول آفرین جهانی: مورد مطالعه وزارت نیرو ایران [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 101-120]
رحیمی کلور، حسین ارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
رمضانیان، محمد رحیم تبیینوتحلیل مخاطرات زنجیرهتامین صنعت داروسازی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی فراترکیب و تحلیلمضمون [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 1-29]
رنجبر، سعید شناسایی رویکردهای مدیران نسبت به پیاده سازی و بکارگیری سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 31-60]
روانشادنیا، مهدی تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
ز
زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم بررسی رابطه بین مؤلفه های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
زارعی، قاسم بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
زعیمی، مریم واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
س
سپهوند، رضا شناسایی قابلیت های ایجاد ارزش استراتژیک در کسبوکارهای آنلاین [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 62-91]
سید جوادین، سید رضا توسعه چارچوبی برای تلنگرهای دیجیتال موثر در خرید آنلاین: یک مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 179-208]
سیدنقوی، میر علی شناسایی چالشهای دورکاری حاصل از تجربه زیسته کارکنان [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 93-125]
ش
شائمی برزکی، علی مدل رهبری اشتراکی در تیمهای کاری دانشبنیان [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 100-129]
شجاعی، حمیرا ارائه چارچوبی برای تبیین افول برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 127-152]
شرف پور، زهرا تجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]
شریعت نژاد، علی شناسایی قابلیت های ایجاد ارزش استراتژیک در کسبوکارهای آنلاین [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 62-91]
شریفیان جزی، سحر شناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
شیرازی، علی دستاوردهای مورد انتظار رهبری تحول آفرین جهانی: مورد مطالعه وزارت نیرو ایران [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 101-120]
ص
صفوی میرمحله، سید رحیم تبیینوتحلیل مخاطرات زنجیرهتامین صنعت داروسازی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی فراترکیب و تحلیلمضمون [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 1-29]
ع
عبادی جامخانه، الهه اثر استراتژیهای رهبری هزینه و تمایز بر رابطه بین اقلام تعهدی با خطر ورشکستگی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 154-177]
عباسی، عباس شناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
عبدالوند، محمد علی توسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
علی محمدلو، مسلم شناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
عیوضی نژاد، سلمان واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
غ
غدیری اشکذری، غلامرضا شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
ف
فتحی، هاجر بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
فرجی ده سرخی، حاتم شناسایی رویکردهای مدیران نسبت به پیاده سازی و بکارگیری سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 31-60]
فرخ، مجتبی بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
فوکردی، امیرعلی شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
ق
قریشی، سید کامران شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
قمری پور، ندا بررسی رابطه بین مؤلفه های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
ک
کاشانی، سید حسام مدل رهبری اشتراکی در تیمهای کاری دانشبنیان [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 100-129]
کردناییج، اسداله ارائه چارچوبی برای تبیین افول برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 127-152]
کلاتی، سیده رویا ارائه چارچوبی برای تبیین افول برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 127-152]
گ
گراوند، عادله توسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
گلابچی، محمود تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
م
محمدخانی، رحیم بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
محمدی، علی شناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
مدرسی، یاسمن شناسایی چالشهای دورکاری حاصل از تجربه زیسته کارکنان [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 93-125]
مرادی، محمود تبیینوتحلیل مخاطرات زنجیرهتامین صنعت داروسازی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی فراترکیب و تحلیلمضمون [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 1-29]
مرتضوی، سعید دستاوردهای مورد انتظار رهبری تحول آفرین جهانی: مورد مطالعه وزارت نیرو ایران [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 101-120]
مسعودی، مژگان سادات شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
معزی، امیرعلی پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالشهای کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
ملک اخلاق، اسماعیل واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
ن
نصر اصفهانی، علی مدل رهبری اشتراکی در تیمهای کاری دانشبنیان [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 100-129]
نظری، محسن توسعه چارچوبی برای تلنگرهای دیجیتال موثر در خرید آنلاین: یک مرور سیستماتیک ادبیات [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 179-208]
ی
یاسینی، علی شناسایی رویکردهای مدیران نسبت به پیاده سازی و بکارگیری سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 31-60]
یزدانی، پروانه دستاوردهای مورد انتظار رهبری تحول آفرین جهانی: مورد مطالعه وزارت نیرو ایران [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 101-120]