ا
-
ابراهیمی، سیدعباس
مدل پویای سنجش آمادگی جهت ورود به حوزه بانکداری دیجیتال [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 90-114]
-
ابزری، مهدی
واکاوی الگوی رفتار کنشگرای استراتژیک کارکنان با رویکرد ترکیبی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
-
اسماعیلی طرزی، زهرا
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد AMOدر شرکت معادن زغال سنگ کرمان [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 118-142]
-
افخمی، احمد
موانع فعالیتهای داوطلبانه شرکتی در سازمانهای ایرانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 68-90]
-
اکبری، محسن
توسعه مدلی برای استراتژی های مسئولانه شرکتها با رویکرد فراترکیب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 135-160]
-
البدوی، امیر
رویکرد پژوهش علم طراحی برای پیشبینی ریسک نقدینگی با استفاده از شبکه یادگیری کانولوشنی و تحلیل تمایل [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 138-168]
-
امینی، علیرضا
ارتقا تجارب چند سطحی مشتری در نقاط تعامل پیش از خرید: یک طرح آزمایشی سناریو محور [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 116-136]
-
انواری رستمی، علی اصغر
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی کارایی بانک ها با استفاده از روش تحلیل عاملی و دلفی فازی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 1-28]
-
ایران زاده، سلیمان
ارائه الگوی تلفیقی استراتژیک توانمندسازی منابع انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 79-108]
ب
-
باشکوه اجیرلو، محمد
مرور سیستماتیک کتاب سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 162-195]
-
بندری، محمد
بهینه سازی زنجیره تامین خدمات بیمارستانی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 110-133]
-
بهشتی فر، ملیکه
طراحی الگوی نقشهای مدیریتی در موسسات تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 170-189]
-
بیگی فیروزی، الله یار
مرور سیستماتیک کتاب سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 162-195]
پ
-
پرهیزگار، محمد مهدی
بررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیتهای پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 26-45]
-
پورکیانی، مسعود
طراحی الگوی نقشهای مدیریتی در موسسات تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 170-189]
-
پورولی کاخکی، الهه
ارائه مدل فرآیندی بینالمللیسازی سریع شرکتهای جهانیزاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 152-181]
-
پیریزاده، محمد
نقشه دانش برندسازی سیاسی در جهان: پژوهشی با رویکرد علمسنجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 183-208]
ت
-
تقی زاده، هوشنگ
ارائه الگوی تلفیقی استراتژیک توانمندسازی منابع انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 79-108]
-
تیموری، هادی
واکاوی الگوی رفتار کنشگرای استراتژیک کارکنان با رویکرد ترکیبی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
ج
-
جعفرپور، سپهر
واکاوی استواری استراتژیک کسب و کارهای فعال در بخش کشاورزی هوشمند ایران [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 92-116]
-
جلال کمالی، محمد
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد AMOدر شرکت معادن زغال سنگ کرمان [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 118-142]
-
جلالی، سجاد
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی کارایی بانک ها با استفاده از روش تحلیل عاملی و دلفی فازی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 1-28]
ح
-
حاجی پور، بهمن
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پایداری پیمان های استراتژیک با استفاده از رویکرد مرور نظاممند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 144-173]
-
حسینی، مریم
تحلیل عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد توسعه پایدار در صنایع کوچک و متوسط(SME) [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 24-41]
-
حیدری، علی
ارائه چارچوبی برای تبیین فرایند خروج از کسب و کار : مروری نظامند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 175-202]
خ
-
خاشعی ورنامخواستی، وحید
توسعه مدلی برای استراتژی های مسئولانه شرکتها با رویکرد فراترکیب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 135-160]
-
خداداد حسینی، حمید
واکاوی استواری استراتژیک کسب و کارهای فعال در بخش کشاورزی هوشمند ایران [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 92-116]
-
خداداد حسینی، سید حمید
شناسایی و مفهوم پردازی پیشرانهای تصمیم گیری استراتژیک تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک ایران [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 59-88]
-
خنداخند، مسعود
ارزیابی خودروسازان چینی جهت انتخاب شریک تجاری با روش انتگرال چوکوئت و آنتروپی شانون [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
د
-
دانایی فرد، حسن
واکاوی آهنگ پیادهسازی برنامههای تغییر در پرتو مکالمات سازمانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 43-66]
-
دهقان، نبی الله
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پایداری پیمان های استراتژیک با استفاده از رویکرد مرور نظاممند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 144-173]
-
ده یادگاری، سعید
ارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جادهای با رویکرد دادهبنیاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
ر
-
رزمی، زهرا
تأثیر دانش و آگاهی برند بر همآفرینیارزش و تبلیغات کلامی (مطالعه موردی، مصرفکنندگان لوازم خانگی الجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 96-115]
-
رستگار، عباسعلی
مدل پویای سنجش آمادگی جهت ورود به حوزه بانکداری دیجیتال [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 90-114]
-
رستگار سرخه، محمدعلی
رویکرد پژوهش علم طراحی برای پیشبینی ریسک نقدینگی با استفاده از شبکه یادگیری کانولوشنی و تحلیل تمایل [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 138-168]
-
رشیدی، حسین
ارزیابی خودروسازان چینی جهت انتخاب شریک تجاری با روش انتگرال چوکوئت و آنتروپی شانون [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
-
رضایی، نکیسا
نقشه دانش برندسازی سیاسی در جهان: پژوهشی با رویکرد علمسنجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 183-208]
-
روشندل، سعید
طراحی مدل توسعه تامینکنندگان به منظور گذار از روش برونسپاری به اتحاد راهبردی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 72-94]
ز
-
زارعی، عظیم
مدل پویای سنجش آمادگی جهت ورود به حوزه بانکداری دیجیتال [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 90-114]
-
زارعی، قاسم
مرور سیستماتیک کتاب سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 162-195]
س
-
ساعدی، عبدالله
برنامه عملیاتی جهت بهبود نشاط منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی (رویکردآمیخته) [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 191-220]
-
سامانی پور، حمیدرضا
طراحی چارچوب مفهومی شایستگیهای مدیریتی مالک مدیران بنگاههای کوچک و متوسط (مورد مطالعه شهرکهای صنعتی استان قزوین) [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 117-150]
-
سرآبادانی، ابوالقاسم
مدل فرایندی نهاد میانجی نوآوری در خلق ارزشهای مشترک بین نهادی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 57-77]
-
سلاجقه، سنجر
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد AMOدر شرکت معادن زغال سنگ کرمان [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 118-142]
-
سلطانی تاج آبادی، مرضیه
تأثیر دانش و آگاهی برند بر همآفرینیارزش و تبلیغات کلامی (مطالعه موردی، مصرفکنندگان لوازم خانگی الجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 96-115]
-
سیاری، سروش
نقشه دانش برندسازی سیاسی در جهان: پژوهشی با رویکرد علمسنجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 183-208]
-
سیاه سرانی کجوری، محمد علی
طراحی و تبیین مدل تصمیمگیرنده هوشمندی رقابتی جهت ورود به بازارهای هدف صادراتی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 70-47]
-
سیدنقوی، میرعلی
شناسایی مولفههای خلق ارزش منابع انسانی در سازمانهای دولتی منتخب در حوزه فرهنگ [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 30-55]
-
سیف الدینی، جلال
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی کارایی بانک ها با استفاده از روش تحلیل عاملی و دلفی فازی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 1-28]
-
سیف اللهی، ناصر
مرور سیستماتیک کتاب سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 162-195]
ش
-
شاطریان محمدی، فاطمه
طراحی چارچوب مفهومی شایستگیهای مدیریتی مالک مدیران بنگاههای کوچک و متوسط (مورد مطالعه شهرکهای صنعتی استان قزوین) [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 117-150]
-
شاه حسینی، محمد علی
ارائه چارچوبی برای تبیین فرایند خروج از کسب و کار : مروری نظامند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 175-202]
-
شاه نظری، علی
بررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیتهای پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 26-45]
-
شهابی، الهه
ارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جادهای با رویکرد دادهبنیاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
-
شیدائی حبشی، اکبر
ارائه الگوی تلفیقی استراتژیک توانمندسازی منابع انسانی در صنعت آب و فاضلاب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 79-108]
ص
-
صفری، علی
واکاوی الگوی رفتار کنشگرای استراتژیک کارکنان با رویکرد ترکیبی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
ط
-
طالاری، محمد
ارائه مدل فرآیندی بینالمللیسازی سریع شرکتهای جهانیزاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 152-181]
-
طالبی، محمد
رویکرد پژوهش علم طراحی برای پیشبینی ریسک نقدینگی با استفاده از شبکه یادگیری کانولوشنی و تحلیل تمایل [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 138-168]
-
طیبی رهنی، علی
برنامه عملیاتی جهت بهبود نشاط منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی (رویکردآمیخته) [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 191-220]
ع
-
عباسی، مرتضی
طراحی مدل توسعه تامینکنندگان به منظور گذار از روش برونسپاری به اتحاد راهبردی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 72-94]
-
عبداللهی، علی
ارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جادهای با رویکرد دادهبنیاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
-
عربی، مجتبی
شناسایی مولفههای خلق ارزش منابع انسانی در سازمانهای دولتی منتخب در حوزه فرهنگ [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 30-55]
-
عسکری، فاطمه
ارتقا تجارب چند سطحی مشتری در نقاط تعامل پیش از خرید: یک طرح آزمایشی سناریو محور [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 116-136]
-
عسکریان، مهناز
طراحی چارچوب مفهومی شایستگیهای مدیریتی مالک مدیران بنگاههای کوچک و متوسط (مورد مطالعه شهرکهای صنعتی استان قزوین) [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 117-150]
-
علیزاده مقدم، شکوه سادات
شناسایی و مفهوم پردازی پیشرانهای تصمیم گیری استراتژیک تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک ایران [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 59-88]
-
عندلیب اردکانی، داود
تحلیل عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد توسعه پایدار در صنایع کوچک و متوسط(SME) [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 24-41]
-
عیوضی نژاد، سلمان
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پایداری پیمان های استراتژیک با استفاده از رویکرد مرور نظاممند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 144-173]
غ
-
غلامیان، محمدرضا
ارزیابی خودروسازان چینی جهت انتخاب شریک تجاری با روش انتگرال چوکوئت و آنتروپی شانون [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
ف
-
فاتحی راد، نوید
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد AMOدر شرکت معادن زغال سنگ کرمان [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 118-142]
-
فتحی هفشجانی، کیامرث
بهینه سازی زنجیره تامین خدمات بیمارستانی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 110-133]
-
فخرالدین، فربد
بررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیتهای پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 26-45]
-
فرخی زاده، فرشید
مدل پویای سنجش آمادگی جهت ورود به حوزه بانکداری دیجیتال [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 90-114]
-
فرقانی، محمد علی
ارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جادهای با رویکرد دادهبنیاد [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
-
فروهی، مهشید
واکاوی الگوی رفتار کنشگرای استراتژیک کارکنان با رویکرد ترکیبی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 1-22]
ق
-
قاسمی شمس، معصومه
توسعه مدلی برای استراتژی های مسئولانه شرکتها با رویکرد فراترکیب [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 135-160]
-
قاضی نوری، سید سپهر
مدل فرایندی نهاد میانجی نوآوری در خلق ارزشهای مشترک بین نهادی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 57-77]
-
قدس، کامبیز
مدل فرایندی نهاد میانجی نوآوری در خلق ارزشهای مشترک بین نهادی [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 57-77]
ک
-
کارگری، مهرداد
رویکرد پژوهش علم طراحی برای پیشبینی ریسک نقدینگی با استفاده از شبکه یادگیری کانولوشنی و تحلیل تمایل [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 138-168]
-
کاظمی، سیدحسین
واکاوی آهنگ پیادهسازی برنامههای تغییر در پرتو مکالمات سازمانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 43-66]
-
کردناییج، اسداله
واکاوی استواری استراتژیک کسب و کارهای فعال در بخش کشاورزی هوشمند ایران [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 92-116]
-
کردناییج، اسداله
ارائه چارچوبی برای تبیین فرایند خروج از کسب و کار : مروری نظامند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 175-202]
-
کردناییج، اسداله
شناسایی و مفهوم پردازی پیشرانهای تصمیم گیری استراتژیک تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک ایران [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 59-88]
-
کریمی گوارشکی، محمدحسین
طراحی مدل توسعه تامینکنندگان به منظور گذار از روش برونسپاری به اتحاد راهبردی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 72-94]
-
کوشکی جهرمی، علیرضا
شناسایی مولفههای خلق ارزش منابع انسانی در سازمانهای دولتی منتخب در حوزه فرهنگ [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 30-55]
م
-
محمدداودی، امیرحسین
طراحی چارچوب مفهومی شایستگیهای مدیریتی مالک مدیران بنگاههای کوچک و متوسط (مورد مطالعه شهرکهای صنعتی استان قزوین) [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 117-150]
-
محمدیان، ایوب
شناسایی و مفهوم پردازی پیشرانهای تصمیم گیری استراتژیک تحول دیجیتال در سازمانهای خرده فروشی پوشاک ایران [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 59-88]
-
محمدی مقدم، یحیی
برنامه عملیاتی جهت بهبود نشاط منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی (رویکردآمیخته) [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 191-220]
-
محمدی مقدم، یوسف
برنامه عملیاتی جهت بهبود نشاط منابع انسانی در سازمان تامین اجتماعی (رویکردآمیخته) [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 191-220]
-
محمودی، سید محمد
ارائه مدل بومی ابعاد زمینهای سازمان: شناسایی و رتبهبندی ابعاد زمینهای اجرای مدیریت فرایندهای سازمانی [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 27-57]
-
مشایخ، محمدرضا
بررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیتهای پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 26-45]
-
ملائی فرد، علی
طراحی الگوی نقشهای مدیریتی در موسسات تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 170-189]
-
ملاحسینی، خجسته
واکاوی آهنگ پیادهسازی برنامههای تغییر در پرتو مکالمات سازمانی [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 43-66]
-
ملکی، نازنین
ارزیابی خودروسازان چینی جهت انتخاب شریک تجاری با روش انتگرال چوکوئت و آنتروپی شانون [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
-
مهمان نوازان، سهیلا
تأثیر دانش و آگاهی برند بر همآفرینیارزش و تبلیغات کلامی (مطالعه موردی، مصرفکنندگان لوازم خانگی الجی [دوره 27، شماره 2، 1402، صفحه 96-115]
-
مومنه، محسن
ارائه مدل بومی ابعاد زمینهای سازمان: شناسایی و رتبهبندی ابعاد زمینهای اجرای مدیریت فرایندهای سازمانی [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 27-57]
-
میرشک، حامد
رویکرد پژوهش علم طراحی برای پیشبینی ریسک نقدینگی با استفاده از شبکه یادگیری کانولوشنی و تحلیل تمایل [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 138-168]
ن
-
نکوئی زاده، مریم
ارتقا تجارب چند سطحی مشتری در نقاط تعامل پیش از خرید: یک طرح آزمایشی سناریو محور [دوره 27، شماره 4، 1402، صفحه 116-136]
و
-
واعظی، رضا
شناسایی مولفههای خلق ارزش منابع انسانی در سازمانهای دولتی منتخب در حوزه فرهنگ [دوره 27، شماره 3، 1402، صفحه 30-55]
-
والی پور، علیرضا
ارائه چارچوبی برای تبیین فرایند خروج از کسب و کار : مروری نظامند [دوره 27، شماره 1، 1402، صفحه 175-202]