آ
  • آگاهی از برند ارائه چارچوبی برای تبیین افول برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 127-152]
  • آموزش عالی تجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]
ا
  • ارزش استراتژیک شناسایی قابلیت های ایجاد ارزش استراتژیک در کسب‌وکارهای آنلاین [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 62-91]
  • ارزش استراتژیک تجارت الکترونیک شناسایی قابلیت های ایجاد ارزش استراتژیک در کسب‌وکارهای آنلاین [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 62-91]
  • ارزش ویژه برند شناسایی محرک‌های آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکت‌های مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
  • استراتژی تمایز اثر استراتژی‌های رهبری هزینه و تمایز بر رابطه بین اقلام تعهدی با خطر ورشکستگی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 154-177]
  • استراتژی رهبری هزینه اثر استراتژی‌های رهبری هزینه و تمایز بر رابطه بین اقلام تعهدی با خطر ورشکستگی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 154-177]
  • اعتماد بررسی رابطه بین مؤلفه‏ های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم‏ های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
  • افول برند ارائه چارچوبی برای تبیین افول برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 127-152]
  • اقتصاد چرخشی شناسایی چالش‌های موثر بر پیاده‌سازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
  • اقلام تعهدی اختیاری اثر استراتژی‌های رهبری هزینه و تمایز بر رابطه بین اقلام تعهدی با خطر ورشکستگی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 154-177]
  • اقلام تعهدی غیراختیاری اثر استراتژی‌های رهبری هزینه و تمایز بر رابطه بین اقلام تعهدی با خطر ورشکستگی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 154-177]
  • اکوسیستم بانکداری همراه بررسی رابطه بین مؤلفه‏ های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم‏ های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
  • الگوی بهینه ارائه الگوی بهینه کسب‌وکار مبتنی بر ایجاد بازارگاه‌های داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
  • اولویت‌بندی ریسک تجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]
ب
  • بازارگاه‌های داده ارائه الگوی بهینه کسب‌وکار مبتنی بر ایجاد بازارگاه‌های داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
  • بازاریابی بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
  • بانکداری همراه بررسی رابطه بین مؤلفه‏ های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم‏ های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
  • برندسازی واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
  • برندسازی کسب‌وکار خانوادگی واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
  • بلاک‌چین پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالش‌های کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
پ
  • پدیدارشناسی تفسیری شناسایی چالش‌های دورکاری حاصل از تجربه زیسته کارکنان [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 93-125]
  • پروژه تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژه‌های صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
  • پروژه پیچیده تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژه‌های صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
  • پروژه ساخت‌وساز شناسایی و ارزیابی ریسک‌ها در پروژه‌های ساخت‌وساز: رویکردی ادعاـ‌محور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
  • پروژه صنعتی تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژه‌های صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
ت
  • تجارت الکترونیک شناسایی قابلیت های ایجاد ارزش استراتژیک در کسب‌وکارهای آنلاین [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 62-91]
  • تحلیل‌مضمون تبیین‌و‌تحلیل مخاطرات زنجیره‌تامین صنعت داروسازی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی فراترکیب و تحلیل‌مضمون [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 1-29]
  • تحلیل مضمون شناسایی و ارزیابی ریسک‌ها در پروژه‌های ساخت‌وساز: رویکردی ادعاـ‌محور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
  • تداوم قصد استفاده بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فین‌تک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
  • ترکیبی توسعه مدل پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کننده در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
چ
خ
  • خواسته ادعا شناسایی و ارزیابی ریسک‌ها در پروژه‌های ساخت‌وساز: رویکردی ادعاـ‌محور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
  • خودکارآمدی فناوری بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فین‌تک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
  • خودکارآمدی مالی بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فین‌تک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
د
  • داده‌های اطلاعاتی ارائه الگوی بهینه کسب‌وکار مبتنی بر ایجاد بازارگاه‌های داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
  • دورکاری شناسایی چالش‌های دورکاری حاصل از تجربه زیسته کارکنان [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 93-125]
ر
  • رضایت مشتری بررسی رابطه بین مؤلفه‏ های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم‏ های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
  • رفتار واکنشی توسعه مدل پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کننده در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
  • رهبری اشتراکی مدل رهبری اشتراکی در تیم‌های کاری دانش‌بنیان [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 100-129]
  • رهبری توزیع‌شده مدل رهبری اشتراکی در تیم‌های کاری دانش‌بنیان [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 100-129]
  • رهبری جمعی مدل رهبری اشتراکی در تیم‌های کاری دانش‌بنیان [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 100-129]
  • روش ارزیابی ترکیبی فازی(FSE) تجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]
  • روش دلفی تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژه‌های صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
  • رویکرد حمایتی شناسایی رویکردهای مدیران نسبت به پیاده سازی و بکارگیری سیستم‌های اطلاعاتی استراتژیک در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 31-60]
  • رویکرد خنثی شناسایی رویکردهای مدیران نسبت به پیاده سازی و بکارگیری سیستم‌های اطلاعاتی استراتژیک در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 31-60]
  • رویکرد مقاومتی شناسایی رویکردهای مدیران نسبت به پیاده سازی و بکارگیری سیستم‌های اطلاعاتی استراتژیک در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 31-60]
  • رویکرد موقعیتی شناسایی رویکردهای مدیران نسبت به پیاده سازی و بکارگیری سیستم‌های اطلاعاتی استراتژیک در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 31-60]
  • ریسک ورشکستگی اثر استراتژی‌های رهبری هزینه و تمایز بر رابطه بین اقلام تعهدی با خطر ورشکستگی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 154-177]
س
  • سازگاری بلندمدت توسعه مدل پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کننده در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
  • سودمندی درک شده بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فین‌تک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
  • سیستم های اطلاعات استراتژیک شناسایی رویکردهای مدیران نسبت به پیاده سازی و بکارگیری سیستم‌های اطلاعاتی استراتژیک در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 31-60]
ش
  • شاخص پیچیدگی تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژه‌های صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان مدل رهبری اشتراکی در تیم‌های کاری دانش‌بنیان [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 100-129]
  • شرکت‌های مخابراتی شناسایی محرک‌های آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکت‌های مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
  • شکست برند ارائه چارچوبی برای تبیین افول برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 127-152]
ص
  • صنعت 4.0 شناسایی چالش‌های موثر بر پیاده‌سازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
  • صنعت پوشاک ورزشی ارائه چارچوبی برای تبیین افول برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 127-152]
  • صنعت داروسازی تبیین‌و‌تحلیل مخاطرات زنجیره‌تامین صنعت داروسازی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی فراترکیب و تحلیل‌مضمون [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 1-29]
ع
  • عظیم‌داده پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالش‌های کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
  • علت ادعا شناسایی و ارزیابی ریسک‌ها در پروژه‌های ساخت‌وساز: رویکردی ادعاـ‌محور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
  • عملکرد وظیفه ای ارائه الگوی بهینه کسب‌وکار مبتنی بر ایجاد بازارگاه‌های داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
ف
  • فراترکیب تبیین‌و‌تحلیل مخاطرات زنجیره‌تامین صنعت داروسازی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی فراترکیب و تحلیل‌مضمون [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 1-29]
  • فروشگاه‌های آنلاین ایران شناسایی قابلیت های ایجاد ارزش استراتژیک در کسب‌وکارهای آنلاین [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 62-91]
  • فین‌تک بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فین‌تک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
ق
  • قاعده بیز شناسایی و ارزیابی ریسک‌ها در پروژه‌های ساخت‌وساز: رویکردی ادعاـ‌محور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
ک
  • کارآفرینی پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالش‌های کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
  • کار از خانه شناسایی چالش‌های دورکاری حاصل از تجربه زیسته کارکنان [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 93-125]
  • کسب‌وکار خانوادگی واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
  • کلان داده بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
  • کووید 19 توسعه مدل پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کننده در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
  • کیفیت ادراک‌شده شناسایی محرک‌های آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکت‌های مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
م
  • محرک‌های ارزش ویژه برند شناسایی محرک‌های آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکت‌های مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
  • مخاطرات زنجیره‌تامین تبیین‌و‌تحلیل مخاطرات زنجیره‌تامین صنعت داروسازی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی فراترکیب و تحلیل‌مضمون [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 1-29]
  • مدل کسب و کار ارائه الگوی بهینه کسب‌وکار مبتنی بر ایجاد بازارگاه‌های داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
  • مدیریت زنجیره تامین شناسایی چالش‌های موثر بر پیاده‌سازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
  • مقابله‌ای توسعه مدل پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کننده در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
ن
  • نقشه شناختی فازی شناسایی چالش‌های موثر بر پیاده‌سازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
و
  • واکاوی و نگاشت واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
ه
  • هوش مصنوعی پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالش‌های کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
  • هوش مصنوعی بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
ی
  • یادگیری ماشین پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالش‌های کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
  • یادگیری ماشین بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]