آگاهی از برندارائه چارچوبی برای تبیین افول برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 127-152]
آموزش عالیتجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]
ا
ارزش استراتژیکشناسایی قابلیت های ایجاد ارزش استراتژیک در کسبوکارهای آنلاین [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 62-91]
ارزش استراتژیک تجارت الکترونیکشناسایی قابلیت های ایجاد ارزش استراتژیک در کسبوکارهای آنلاین [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 62-91]
ارزش ویژه برندشناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
استراتژی تمایزاثر استراتژیهای رهبری هزینه و تمایز بر رابطه بین اقلام تعهدی با خطر ورشکستگی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 154-177]
استراتژی رهبری هزینهاثر استراتژیهای رهبری هزینه و تمایز بر رابطه بین اقلام تعهدی با خطر ورشکستگی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 154-177]
اعتمادبررسی رابطه بین مؤلفه های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
افول برندارائه چارچوبی برای تبیین افول برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 127-152]
اقتصاد چرخشیشناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
اقلام تعهدی اختیاریاثر استراتژیهای رهبری هزینه و تمایز بر رابطه بین اقلام تعهدی با خطر ورشکستگی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 154-177]
اقلام تعهدی غیراختیاریاثر استراتژیهای رهبری هزینه و تمایز بر رابطه بین اقلام تعهدی با خطر ورشکستگی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 154-177]
اکوسیستم بانکداری همراهبررسی رابطه بین مؤلفه های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
الگوی بهینهارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
اولویتبندی ریسکتجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]
ب
بازارگاههای دادهارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
بازاریابیبررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
بانکداری همراهبررسی رابطه بین مؤلفه های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
برندسازیواکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
برندسازی کسبوکار خانوادگیواکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
بلاکچینپیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالشهای کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
پ
پدیدارشناسی تفسیریشناسایی چالشهای دورکاری حاصل از تجربه زیسته کارکنان [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 93-125]
پروژهتدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
پروژه پیچیدهتدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
پروژه ساختوسازشناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
پروژه صنعتیتدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
ت
تجارت الکترونیکشناسایی قابلیت های ایجاد ارزش استراتژیک در کسبوکارهای آنلاین [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 62-91]
تحلیلمضمونتبیینوتحلیل مخاطرات زنجیرهتامین صنعت داروسازی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی فراترکیب و تحلیلمضمون [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 1-29]
تحلیل مضمونشناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
تداوم قصد استفادهبررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
ترکیبیتوسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
چ
چارچوب مفهومی چالشهای دورکاریشناسایی چالشهای دورکاری حاصل از تجربه زیسته کارکنان [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 93-125]
خ
خواسته ادعاشناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
خودکارآمدی فناوریبررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
خودکارآمدی مالیبررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
د
دادههای اطلاعاتیارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
دورکاریشناسایی چالشهای دورکاری حاصل از تجربه زیسته کارکنان [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 93-125]
ر
رضایت مشتریبررسی رابطه بین مؤلفه های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
رفتار واکنشیتوسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
روش ارزیابی ترکیبی فازی(FSE)تجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]
روش دلفیتدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
رویکرد حمایتیشناسایی رویکردهای مدیران نسبت به پیاده سازی و بکارگیری سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 31-60]
رویکرد خنثیشناسایی رویکردهای مدیران نسبت به پیاده سازی و بکارگیری سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 31-60]
رویکرد مقاومتیشناسایی رویکردهای مدیران نسبت به پیاده سازی و بکارگیری سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 31-60]
رویکرد موقعیتیشناسایی رویکردهای مدیران نسبت به پیاده سازی و بکارگیری سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 31-60]
ریسک ورشکستگیاثر استراتژیهای رهبری هزینه و تمایز بر رابطه بین اقلام تعهدی با خطر ورشکستگی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 154-177]
س
سازگاری بلندمدتتوسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
سودمندی درک شدهبررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
سیستم های اطلاعات استراتژیکشناسایی رویکردهای مدیران نسبت به پیاده سازی و بکارگیری سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 31-60]
ش
شاخص پیچیدگیتدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
شرکتهای مخابراتیشناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
شکست برندارائه چارچوبی برای تبیین افول برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 127-152]
ص
صنعت 4.0شناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
صنعت پوشاک ورزشیارائه چارچوبی برای تبیین افول برند در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 127-152]
صنعت داروسازیتبیینوتحلیل مخاطرات زنجیرهتامین صنعت داروسازی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی فراترکیب و تحلیلمضمون [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 1-29]
ع
عظیمدادهپیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالشهای کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
علت ادعاشناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
عملکرد وظیفه ایارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
ف
فراترکیبتبیینوتحلیل مخاطرات زنجیرهتامین صنعت داروسازی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی فراترکیب و تحلیلمضمون [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 1-29]
فروشگاههای آنلاین ایرانشناسایی قابلیت های ایجاد ارزش استراتژیک در کسبوکارهای آنلاین [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 62-91]
فینتکبررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
ق
قاعده بیزشناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
ک
کارآفرینیپیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالشهای کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
کار از خانهشناسایی چالشهای دورکاری حاصل از تجربه زیسته کارکنان [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 93-125]
کسبوکار خانوادگیواکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
کلان دادهبررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
کووید 19توسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
کیفیت ادراکشدهشناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
م
محرکهای ارزش ویژه برندشناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
مخاطرات زنجیرهتامینتبیینوتحلیل مخاطرات زنجیرهتامین صنعت داروسازی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی فراترکیب و تحلیلمضمون [دوره 28، شماره 3، 1403، صفحه 1-29]
مدل کسب و کارارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
مدیریت زنجیره تامینشناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
مقابلهایتوسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
ن
نقشه شناختی فازیشناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
و
واکاوی و نگاشتواکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
ه
هوش مصنوعیپیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالشهای کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
هوش مصنوعیبررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
ی
یادگیری ماشینپیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالشهای کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
یادگیری ماشینبررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]