احمدی، مجید
پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالشهای کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
اکبری آرباطان، گلثوم
ارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
العیدانی، اسامه
شناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
انصاری، منوچهر
شناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
ت
تاسا، امید
تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
تلخابی، هادی
شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
تیموریان، مهشاد
بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
چ
چاوشی، سید کاظم
بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
حسنقلی پور، طهمورث
شناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
حیدرزاده هنزایی، کامبیز
توسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
د
دهدشتی شاهرخ، زهره
توسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
دهقان نیری، محمود
تجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]
ر
رحیم نیا، فریبرز
دستاوردهای مورد انتظار رهبری تحول آفرین جهانی: مورد مطالعه وزارت نیرو ایران [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 101-120]
رحیمی کلور، حسین
ارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
روانشادنیا، مهدی
تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
ز
زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم
بررسی رابطه بین مؤلفه های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
زارعی، قاسم
بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
زعیمی، مریم
واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
ش
شائمی برزکی، علی
مدل رهبری اشتراکی در تیمهای کاری دانشبنیان [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 100-129]
شرف پور، زهرا
تجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]
شریفیان جزی، سحر
شناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
شیرازی، علی
دستاوردهای مورد انتظار رهبری تحول آفرین جهانی: مورد مطالعه وزارت نیرو ایران [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 101-120]
ع
عباسی، عباس
شناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
عبدالوند، محمد علی
توسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
علی محمدلو، مسلم
شناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
عیوضی نژاد، سلمان
واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
غ
غدیری اشکذری، غلامرضا
شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
ف
فتحی، هاجر
بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
فرخ، مجتبی
بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
فوکردی، امیرعلی
شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
ق
قریشی، سید کامران
شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
قمری پور، ندا
بررسی رابطه بین مؤلفه های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
ک
کاشانی، سید حسام
مدل رهبری اشتراکی در تیمهای کاری دانشبنیان [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 100-129]
گ
گراوند، عادله
توسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
گلابچی، محمود
تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
م
محمدخانی، رحیم
بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
محمدی، علی
شناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
مرتضوی، سعید
دستاوردهای مورد انتظار رهبری تحول آفرین جهانی: مورد مطالعه وزارت نیرو ایران [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 101-120]
مسعودی، مژگان سادات
شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
معزی، امیرعلی
پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالشهای کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
ملک اخلاق، اسماعیل
واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
ن
نصر اصفهانی، علی
مدل رهبری اشتراکی در تیمهای کاری دانشبنیان [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 100-129]
ی
یزدانی، پروانه
دستاوردهای مورد انتظار رهبری تحول آفرین جهانی: مورد مطالعه وزارت نیرو ایران [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 101-120]