آ

  • آموزش عالی تجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]

ا

  • ارزش ویژه برند شناسایی محرک‌های آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکت‌های مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]

  • اعتماد بررسی رابطه بین مؤلفه‏ های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم‏ های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]

  • اقتصاد چرخشی شناسایی چالش‌های موثر بر پیاده‌سازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]

  • اکوسیستم بانکداری همراه بررسی رابطه بین مؤلفه‏ های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم‏ های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]

  • الگوی بهینه ارائه الگوی بهینه کسب‌وکار مبتنی بر ایجاد بازارگاه‌های داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]

  • اولویت‌بندی ریسک تجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]

ب

  • بازارگاه‌های داده ارائه الگوی بهینه کسب‌وکار مبتنی بر ایجاد بازارگاه‌های داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]

  • بازاریابی بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]

  • بانکداری همراه بررسی رابطه بین مؤلفه‏ های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم‏ های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]

  • برندسازی واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]

  • برندسازی کسب‌وکار خانوادگی واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]

  • بلاک‌چین پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالش‌های کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]

پ

  • پروژه تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژه‌های صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]

  • پروژه پیچیده تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژه‌های صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]

  • پروژه ساخت‌وساز شناسایی و ارزیابی ریسک‌ها در پروژه‌های ساخت‌وساز: رویکردی ادعاـ‌محور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]

  • پروژه صنعتی تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژه‌های صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]

ت

  • تحلیل مضمون شناسایی و ارزیابی ریسک‌ها در پروژه‌های ساخت‌وساز: رویکردی ادعاـ‌محور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]

  • تداوم قصد استفاده بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فین‌تک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]

  • ترکیبی توسعه مدل پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کننده در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]

خ

  • خواسته ادعا شناسایی و ارزیابی ریسک‌ها در پروژه‌های ساخت‌وساز: رویکردی ادعاـ‌محور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]

  • خودکارآمدی فناوری بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فین‌تک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]

  • خودکارآمدی مالی بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فین‌تک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]

د

  • داده‌های اطلاعاتی ارائه الگوی بهینه کسب‌وکار مبتنی بر ایجاد بازارگاه‌های داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]

ر

  • رضایت مشتری بررسی رابطه بین مؤلفه‏ های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم‏ های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]

  • رفتار واکنشی توسعه مدل پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کننده در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]

  • رهبری اشتراکی مدل رهبری اشتراکی در تیم‌های کاری دانش‌بنیان [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 100-129]

  • رهبری توزیع‌شده مدل رهبری اشتراکی در تیم‌های کاری دانش‌بنیان [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 100-129]

  • رهبری جمعی مدل رهبری اشتراکی در تیم‌های کاری دانش‌بنیان [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 100-129]

  • روش ارزیابی ترکیبی فازی(FSE) تجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]

  • روش دلفی تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژه‌های صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]

س

  • سازگاری بلندمدت توسعه مدل پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کننده در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]

  • سودمندی درک شده بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فین‌تک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]

ش

  • شاخص پیچیدگی تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژه‌های صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]

  • شرکت‌های دانش‌بنیان مدل رهبری اشتراکی در تیم‌های کاری دانش‌بنیان [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 100-129]

  • شرکت‌های مخابراتی شناسایی محرک‌های آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکت‌های مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]

ص

  • صنعت 4.0 شناسایی چالش‌های موثر بر پیاده‌سازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]

ع

  • عظیم‌داده پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالش‌های کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]

  • علت ادعا شناسایی و ارزیابی ریسک‌ها در پروژه‌های ساخت‌وساز: رویکردی ادعاـ‌محور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]

  • عملکرد وظیفه ای ارائه الگوی بهینه کسب‌وکار مبتنی بر ایجاد بازارگاه‌های داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]

ف

  • فین‌تک بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فین‌تک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]

ق

  • قاعده بیز شناسایی و ارزیابی ریسک‌ها در پروژه‌های ساخت‌وساز: رویکردی ادعاـ‌محور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]

ک

  • کارآفرینی پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالش‌های کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]

  • کسب‌وکار خانوادگی واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]

  • کلان داده بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]

  • کووید 19 توسعه مدل پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کننده در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]

  • کیفیت ادراک‌شده شناسایی محرک‌های آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکت‌های مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]

م

  • محرک‌های ارزش ویژه برند شناسایی محرک‌های آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکت‌های مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]

  • مدل کسب و کار ارائه الگوی بهینه کسب‌وکار مبتنی بر ایجاد بازارگاه‌های داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]

  • مدیریت زنجیره تامین شناسایی چالش‌های موثر بر پیاده‌سازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]

  • مقابله‌ای توسعه مدل پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کننده در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]

ن

  • نقشه شناختی فازی شناسایی چالش‌های موثر بر پیاده‌سازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]

و

  • واکاوی و نگاشت واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]

ه

  • هوش مصنوعی پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالش‌های کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]

  • هوش مصنوعی بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]

ی

  • یادگیری ماشین پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالش‌های کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]

  • یادگیری ماشین بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]