آموزش عالی
تجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]
ا
ارزش ویژه برند
شناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
اعتماد
بررسی رابطه بین مؤلفه های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
اقتصاد چرخشی
شناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
اکوسیستم بانکداری همراه
بررسی رابطه بین مؤلفه های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
الگوی بهینه
ارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
اولویتبندی ریسک
تجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]
ب
بازارگاههای داده
ارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
بازاریابی
بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
بانکداری همراه
بررسی رابطه بین مؤلفه های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
برندسازی
واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
برندسازی کسبوکار خانوادگی
واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
بلاکچین
پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالشهای کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
پ
پروژه
تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
پروژه پیچیده
تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
پروژه ساختوساز
شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
پروژه صنعتی
تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
ت
تحلیل مضمون
شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
تداوم قصد استفاده
بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
ترکیبی
توسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
خ
خواسته ادعا
شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
خودکارآمدی فناوری
بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
خودکارآمدی مالی
بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
د
دادههای اطلاعاتی
ارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
ر
رضایت مشتری
بررسی رابطه بین مؤلفه های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم های بانکداری همراه [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 131-154]
رفتار واکنشی
توسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
روش ارزیابی ترکیبی فازی(FSE)
تجزیه و تحلیل ریسک با استفاده از ارزیابی ترکیبی فازی (FSE) مبتنی بر (FMEA) در صنعت آموزش عالی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 65-99]
روش دلفی
تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
س
سازگاری بلندمدت
توسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
سودمندی درک شده
بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
ش
شاخص پیچیدگی
تدوین چارچوب سنجش پیچیدگی در پروژههای صنعتی ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 33-63]
شرکتهای مخابراتی
شناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
ص
صنعت 4.0
شناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
ع
عظیمداده
پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالشهای کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
علت ادعا
شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
عملکرد وظیفه ای
ارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
ف
فینتک
بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی و فناوری بر قصد استفاده از فینتک با متغیر میانجی سودمندی درک شده و انتظارات مورد تایید کاربران [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 49-74]
ق
قاعده بیز
شناسایی و ارزیابی ریسکها در پروژههای ساختوساز: رویکردی ادعاـمحور [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 23-47]
ک
کارآفرینی
پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالشهای کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
کسبوکار خانوادگی
واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
کلان داده
بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
کووید 19
توسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
کیفیت ادراکشده
شناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
م
محرکهای ارزش ویژه برند
شناسایی محرکهای آنلاین و آفلاین ارزش ویژه برند مشتری محور در شرکتهای مخابراتی . [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 185-210]
مدل کسب و کار
ارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 154-174]
مدیریت زنجیره تامین
شناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
مقابلهای
توسعه مدل پاسخهای رفتاری مصرفکننده در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 122-144]
ن
نقشه شناختی فازی
شناسایی چالشهای موثر بر پیادهسازی اقتصاد چرخشی و صنعت 4.0 در مدیریت زنجیره تامین [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 146-183]
و
واکاوی و نگاشت
واکاوی و نگاشت عوامل موثر در برندسازی کسب و کار خانوادگی [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 1-21]
ه
هوش مصنوعی
پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالشهای کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
هوش مصنوعی
بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]
ی
یادگیری ماشین
پیمایش آینده: درک عوامل کلیدی موفقیت و چالشهای کارآفرینی وب 3 [دوره 28، شماره 1، 1403، صفحه 76-98]
یادگیری ماشین
بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی [دوره 28، شماره 2، 1403، صفحه 1-31]