دوره 28 (1403)
دوره 27 (1402)
دوره 26 (1401)
دوره 25 (1400)
دوره 24 (1399)
دوره 23 (1398)
دوره 22 (1397)
دوره 21 (1396)
دوره 20 (1395)
دوره 19 (1394)
دوره 18 (1393)
دوره 17 (1392)
دوره 16 (1391)
دوره 15 (1390)
دوره 14 (1389)
دوره 13 (1388)
دوره 12 (1387)
دوره 11 (1386)
دوره 10 (1385)
دوره 9 (1384)
دوره 8 (1383)
دوره 7 (1382)
دوره 6 (1381)
دوره 5 (1380)
کلیدواژهها = پاسخگویی
تعداد مقالات: 3
طراحی مدل ساختاری ریزش مشتری در بانکهای دولتی (مورد مطالعه: بانکهای منتخب دولتی شهر سمنان)
دوره 21، شماره 1 ، خرداد 1396، ، صفحه 151-176
چکیده
با تشدید رقابت حفظ مشتری هزینهای بهمراتب کمتر از جذب مشتری جدید دارد. بر اساس نتایج مطالعات بانکها و مؤسسات مالی بهطور میانگین سالیانه حدود 25 درصد از مشتریان خود را از دست میدهند. درنظام بانکی کشور ما نیز به دنبال خصوصیسازی، گسترش مؤسسات مالی، تنوع ارائه خدمات بانکی و آسانی جابهجایی برای مشتری، یکی از دغدغههای اصلی مدیران ... بیشترالگوی روابط بین نهادهای حاکمیتی در نظام جمهوری اسلامی ایران
دوره 19، شماره 2 ، شهریور 1394، ، صفحه 183-205
چکیده
در نظام جمهوری اسلامی ایران برغم تفکیک قوا، این استقلال نسبی است. مسألهی مهم پشتیبانی متقابل بین نهادهای حاکمیتی است تا از یکسو بستر خدمت بیشتر به کشور فراهم شود و از دیگر سو مانع تعارض، تضاد و یا سرکشی فرا قانونی این نهادها بر یکدیگر گردد. عدم تعامل مناسب میان نهادهای حاکمیتی موجب بازیگری و معاملهگری میشود و این یک فاجعه است. ... بیشتراز اعتماد عمومی تا اعتماد سیاسی (پژوهشی پیرامون رابطه اعتماد عمومی و اعتماد سیاسی در ایران)
دوره 15، شماره 4 ، اسفند 1390، ، صفحه 73-95