دوره 28 (1403)
دوره 27 (1402)
دوره 26 (1401)
دوره 25 (1400)
دوره 24 (1399)
دوره 23 (1398)
دوره 22 (1397)
دوره 21 (1396)
دوره 20 (1395)
دوره 19 (1394)
دوره 18 (1393)
دوره 17 (1392)
دوره 16 (1391)
دوره 15 (1390)
دوره 14 (1389)
دوره 13 (1388)
دوره 12 (1387)
دوره 11 (1386)
دوره 10 (1385)
دوره 9 (1384)
دوره 8 (1383)
دوره 7 (1382)
دوره 6 (1381)
دوره 5 (1380)
مرور سیستماتیک کتاب سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی

الله یار بیگی فیروزی؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ ناصر سیف اللهی؛ قاسم زارعی

دوره 27، شماره 3 ، مهر 1402، ، صفحه 162-195

چکیده
  سیستم توزیع محصولات کشاورزی مسئولیت مهم تحویل مواد غذایی به خانوارها و کاهش گرسنگی در جهان را دارد. در این راستا تحقیق حاضر مبتنی بر پارادایم تفسیری با هدف مرور سیستماتیک کتاب‌سنجی و تحلیل محتوای مطالعات سیستم توزیع محصولات کشاورزی انجام گرفت. برای این منظور پس از جستجوی سیستماتیک در پایگاه‌های علمی اسکوپوس و وب‌آف‌ساینس، 331 مقاله ...  بیشتر

علم‌سنجی مفهوم هم تکاملی در علوم سازمانی

فرزانه بیات ترک؛ علی مبینی دهکردی؛ کمال سخدری؛ ابوالقاسم عربیون

دوره 26، شماره 4 ، دی 1401، ، صفحه 145-169

چکیده
  هم‌تکاملی یکی از مفاهیم و سازه‌های علمی جدید است که در حوزه سازمانی به اقتباس از زیست‌بوم‌های زیستی بکار گرفته شده است. این مفهوم، با گذر از مفاهیم همکاری و هم‌رقابتی در جمعیت‌های سازمانی در حال نفوذ به دانش موجود در این حوزه است.این مقاله به روش علم‌سنجی و با بررسی مقالات سال‌های 1983 تا 2020 از پایگاه‌داده Scopus در حوزه «کسب‌وکار، ...  بیشتر

تحلیلی بر روند پژوهش‏های بازاریابی در ایران

علی حیدری؛ علیرضا والی پور؛ بهناز بختیاری

دوره 21، شماره 3 ، آذر 1396، ، صفحه 97-119

چکیده
  هدف اصلی این پژوهش ارائه تصویری کلان از روند پژوهش‏های بازاریابی و کمک به فراهم آوردن بینشی ساختارمند از جایگاه و رویکرد پژوهش‏های بازاریابی در کشور است. طی این پژوهش 966 اثر انتشار یافته طی سال‏های 1380-1394 در نشریات علمی- پژوهشی فارسی حوزه مدیریت که متن کامل آن‏ها به صورت برخط در دسترس بوده‏اند براساس روش نظام‏مند مرور و ارزیابی ...  بیشتر

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در ارزیابی وب‌سایت بر اساس تحلیل اسنادی مقاله‌های پژوهشی

بابک سهرابی؛ نیکتا شادمهری؛ امیر مانیان

دوره 18، شماره 1 ، خرداد 1393، ، صفحه 223-245

چکیده
  در سال‌های اخیر وب‌سایت‌ها به یکی از اصلی‌ترین ابزار سازمان‌ها برای ارتباط و ارائه خدمات به مشتریان و ذینفعان خود تبدیل شده‌اند. با توجه به این مطلب باید اذعان داشت که علی‌رغم صرف هزینه‌های زیاد برای طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت از طرف سازمان‌ها توجه بسیار کمی بر ارزیابی عملکرد وب‌سایت‌های طراحی شده مبذول می‌شود که این به جهت ...  بیشتر