آ
ا
  • الگوریتم K-Means شناسایی مشتریان سودآور بر اساس مدل RFM و تنوع محصولات در پلتفرم های خرده فروشی آنلاین [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 73-95]
ب
  • بدرفتاری مشتری شناسایی ابعاد هزینه‌های رفتار انحرافی مشتریان و اعتبارسنجی آن در صنعت بانکداری [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]
ت
  • تنوع شناسایی مشتریان سودآور بر اساس مدل RFM و تنوع محصولات در پلتفرم های خرده فروشی آنلاین [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 73-95]
د
  • دوسوتوانی زمینه ای طراحی زنجیره تامین تاب‌آور با قابلیت اطمینان بالا مبتنی بر نوآوری با رویکرد قابلیت‌های پویا [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 125-151]
  • دوسوتوانی ساختاری طراحی زنجیره تامین تاب‌آور با قابلیت اطمینان بالا مبتنی بر نوآوری با رویکرد قابلیت‌های پویا [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 125-151]
ر
  • رفتار خرید مشتری شناسایی مشتریان سودآور بر اساس مدل RFM و تنوع محصولات در پلتفرم های خرده فروشی آنلاین [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 73-95]
  • رفتار شارلاتانی مفهوم‌پردازی رفتارشارلاتی در سازمان: اثر رهبری اصیل درک شده و هویت اخلاقی کارکنان در بخش دولتی [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 48-71]
  • رفتارهای غیراخلاقی مفهوم‌پردازی رفتارشارلاتی در سازمان: اثر رهبری اصیل درک شده و هویت اخلاقی کارکنان در بخش دولتی [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 48-71]
  • رهبری اصیل مفهوم‌پردازی رفتارشارلاتی در سازمان: اثر رهبری اصیل درک شده و هویت اخلاقی کارکنان در بخش دولتی [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 48-71]
ز
ط
  • طبقه بندی مشتریان شناسایی مشتریان سودآور بر اساس مدل RFM و تنوع محصولات در پلتفرم های خرده فروشی آنلاین [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 73-95]
ع
  • عذرخواهی مشتری شناسایی ابعاد هزینه‌های رفتار انحرافی مشتریان و اعتبارسنجی آن در صنعت بانکداری [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]
ن
  • نگری نوآوری در تدوین استراتژی‌ پایدار مدیریت منابع آبی صنعت کشاورزی با رویکردی چندبعدی [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 23-46]
  • نوآوری تاب آورانه طراحی زنجیره تامین تاب‌آور با قابلیت اطمینان بالا مبتنی بر نوآوری با رویکرد قابلیت‌های پویا [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 125-151]
و
  • واکنش بلندمدت کارکنان شناسایی ابعاد هزینه‌های رفتار انحرافی مشتریان و اعتبارسنجی آن در صنعت بانکداری [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]
  • واکنش سرپرست شناسایی ابعاد هزینه‌های رفتار انحرافی مشتریان و اعتبارسنجی آن در صنعت بانکداری [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]
  • واکنش کوتاه مدت کارکنان شناسایی ابعاد هزینه‌های رفتار انحرافی مشتریان و اعتبارسنجی آن در صنعت بانکداری [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 1-21]
ه
  • هویت اخلاقی مفهوم‌پردازی رفتارشارلاتی در سازمان: اثر رهبری اصیل درک شده و هویت اخلاقی کارکنان در بخش دولتی [دوره 29، شماره 1، 1404، صفحه 48-71]