ا
-
اثربخشی امنیتی
ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستمهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
-
اثربخشی انتقال تکنولوژی
بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
-
اثربخشی پیروی
تبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
-
اثربخشی رهبری
تبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
-
اثربخشی سازمانی
تبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
-
ارزیابی محصول
مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
-
استقرایی
روششناسی نظریهپردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]
-
اعتماد
شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]
-
اعتماد مشتری
عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
-
امنیت سیستمهای اطلاعاتی
ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستمهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
-
انتقال تکنولوژی (جذب و توسعه)
بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
ب
-
بازاریابی اعتمادی
شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]
-
بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق
بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
-
بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت
تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمانهای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]
ت
-
تجارت الکترونیک
عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
-
تحلیل عاملی
تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
-
تحلیل مؤلفههای اصلی
تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
-
ترجیح محصول
مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
-
تشابه مواضع
مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
-
تعالی سازمانی
تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمانهای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]
-
تعهد تداومی (استمرار خدمت)
روابط مستقیم و غیرمستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویهای ادراکشدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]
-
تعهد تداومی (استمرار خدمت)
اندازهگیری کارایی پالایشگاههای نفت ایران [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 271-296]
-
تعهد عاطفی
روابط مستقیم و غیرمستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویهای ادراکشدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]
-
تعهد عاطفی
اندازهگیری کارایی پالایشگاههای نفت ایران [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 271-296]
-
تمایل به مصرف کالاهای داخلی
مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
-
تولید چابک
اثر توانمندیهای چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکتهای سازنده قطعات و مجموعههای خودرو با رویکرد شبکههای بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
-
تولید دانش
ارائه مدلی برای طبقهبندی تولیدات دانشی بر اساس دادهها و فرایندهای پردازش دادهها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
ج
-
جامعه اطلاعاتی
ساخت چارچوبی پایهای و استاندارد برای اندازهگیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
چ
-
چرخه عمر محصول
معرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
د
-
دیدگاه ارزشی
رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمانهای دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]
ذ
-
ذینفعان
رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمانهای دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]
ر
-
رفتار سازمانی
طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
-
رگرسیون چندمتغیره
تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
-
رهبری
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
-
رهبری خدمتگزار
تبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
-
رهبری فرهمند
فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابتپذیری درسازمان [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 194-218]
-
روش آنتروپی
ساخت چارچوبی پایهای و استاندارد برای اندازهگیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
-
روششناسی
روششناسی نظریهپردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]
س
-
ساختار سازمانی
بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
-
ساختار سازمانی
طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
-
سازمانهای دولتی
رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمانهای دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]
-
سازمان یادگیرنده
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
-
سازههای مدیریتی
ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستمهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
-
سیستمهای اطلاعاتی
ارائه چارچوبی برای عوامل انسانی مرتبط در امنیت سیستمهای اطلاعاتی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 1-22]
-
سیستمهای حسابداری مدیریت
بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجهبندی،و سیستمهای حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]
ش
-
شاخصهای اصلی شکاف دیجیتالی
ساخت چارچوبی پایهای و استاندارد برای اندازهگیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
-
شبکههای بیز
اثر توانمندیهای چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکتهای سازنده قطعات و مجموعههای خودرو با رویکرد شبکههای بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
-
شکاف دیجیتالی
ساخت چارچوبی پایهای و استاندارد برای اندازهگیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
ط
-
طبقهبندی تولید
ارائه مدلی برای طبقهبندی تولیدات دانشی بر اساس دادهها و فرایندهای پردازش دادهها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
-
طرح سازمانی
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
ع
-
عدالت رویهای ادراکشده
روابط مستقیم و غیرمستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویهای ادراکشدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]
-
عدالت رویهای ادراکشده
اندازهگیری کارایی پالایشگاههای نفت ایران [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 271-296]
-
علّیت احتمالی
اثر توانمندیهای چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکتهای سازنده قطعات و مجموعههای خودرو با رویکرد شبکههای بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
-
عملکرد تولیدی
اثر توانمندیهای چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکتهای سازنده قطعات و مجموعههای خودرو با رویکرد شبکههای بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
-
عملکرد مدیران
بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجهبندی،و سیستمهای حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]
ف
-
فراموشی سازمانی تصادفی
فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابتپذیری درسازمان [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 194-218]
-
فراموشی سازمانی هدفمند
فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابتپذیری درسازمان [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 194-218]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجهبندی،و سیستمهای حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی نقش ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی و توان ترکیب منابع بر اثربخشی انتقال تکنولوژی در بنگاههای ایرانی تولیدکننده تجهیزات برق [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 77-101]
-
فرهنگ سازمانی
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
-
فناوری
طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
-
فناوری اطلاعات
تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمانهای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
ساخت چارچوبی پایهای و استاندارد برای اندازهگیری شکاف دیجیتالی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 141-164]
ق
-
قیاسی
روششناسی نظریهپردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]
ک
-
کارآیی
تبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 65-91]
-
کار دانشی
ارائه مدلی برای طبقهبندی تولیدات دانشی بر اساس دادهها و فرایندهای پردازش دادهها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
م
-
مأموریت/استراتژی
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
-
ماتریس پورتفوی
معرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
-
متغیرهای زیرساختی
عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
-
متغیرهای فردی مشتریان
عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
-
متغیرهای مربوط به شرکت
عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدل C2B) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 93-118]
-
مدل برنامهریزی استراتژیک لیتل
معرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
-
مدل سازی علّی
اثر توانمندیهای چابکی بر عملکرد تولیدی در شرکتهای سازنده قطعات و مجموعههای خودرو با رویکرد شبکههای بیز (Bayesian Networks) [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
-
مدیریت تحول
طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
-
مدیریت دانش
فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابتپذیری درسازمان [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 194-218]
-
مدیریت دانش
ارائه مدلی برای طبقهبندی تولیدات دانشی بر اساس دادهها و فرایندهای پردازش دادهها [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 219-248]
-
مدیریت فرآیندها
تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
-
مدیریت کیفیت فراگیر
تأثیر فناوری اطلاعات بر تعالی در سازمانهای ایرانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 119-157]
-
مدیریت کیفیت فراگیر
روابط مستقیم و غیرمستقیم بین مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) و عدالت رویهای ادراکشدبا تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 239-270]
-
مدیریت کیفیت فراگیر
اندازهگیری کارایی پالایشگاههای نفت ایران [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 271-296]
-
مدیریت هزینه
طراحی مدل تحول سازمانی در مدیریت هزینه مورد زنجیره تأمین گروه صنعتیایران خودرو [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 159-181]
-
مسؤولیت اجتماعی
رابطه دیدگاه ارزشی مدیران و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی آنها در سازمانهای دولتی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 1-33]
-
مشارکت در بودجه بندی
بررسی آثار فرهنگ سازمانی، مشارکت در بودجهبندی،و سیستمهای حسابداری مدیریت بر عملکرد مدیران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 34-60]
-
مشتریان کلیدی
شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]
-
مقیاس سنجش تمایل به مصرف کالاهای داخلی
مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامدهای آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 103-139]
-
مهندسی مجدد فرآیندها
تبیین عوامل بحرانی موفقیّت در مهندسی مجدد فرآیندها: موردکاوی یکی از شرکتهای وابسته به صنایع دفاعی [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 23-64]
-
موقعیت رقابتی
معرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
ن
-
نابهنجاری علمی
روششناسی نظریهپردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]
-
نظریهپردازی
روششناسی نظریهپردازی در مطالعات سازمان و مدیریت: پژوهشی تطبیقی [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 165-191]
-
نماینده امین مشتری
شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 61-76]
-
نیروی انسانی
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
و
-
واحد تجاری استراتژیک
معرفی و بهکارگیری مدل برنامهریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 249-280]
ی
-
یادگیری
ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش ویژگیهای سازمان یادگیرنده [دوره 13، شماره 2، 1388، صفحه 209-238]
-
یادگیری سازمانی
فراموشی سازمانی هدفمند (استراتژیک): اکسیر رقابتپذیری درسازمان [دوره 13، شماره 4، 1388، صفحه 194-218]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد