بررسی رابطه بین مؤلفه‏ های مؤثر بر اعتماد و رضایت مشتریان در اکوسیستم‏ های بانکداری همراه

ابراهیم زارع پور نصیرآبادی؛ ندا قمری پور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 اسفند 1402

چکیده
  کسب رضایت و اعتماد مشتریان با گسترش استفاده از فناوری‏های جدید در نظام‏های بانکی یکی از مهمترین چالش‏های بانکداری در اکوسیستم‏های بانکداری همراه است. بنابراین هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین مولفه‏های مؤثر بر رضایت و اعتماد مشتریان از خدمات بانکداری تلفن همراه در اکوسیستم‏های بانکداری همراه است. این پژوهش از نوع کاربردی ...  بیشتر

ارائه یک مدل ریاضی ترکیبی مبتنی‌بر اقتصادسنجی و خوشه‌بندی به منظور برنامه‌ریزی سود شرکت‌ها از طریق مدیریت خدمات پس‌ از فروش (مطالعه موردی صنایع خودرو: خودروی لوگان)

مهناز ابراهیمی صدرآبادی؛ میرمهدی سید اصفهانی؛ علی محمد کیمیاگری

دوره 22، شماره 3 ، آذر 1397، ، صفحه 49-74

چکیده
  برنامه‌ریزی سود شرکت‌ها از طریق مدیریت رضایت مشتری براساس 4 گام اصلی 1- شناخت اجزای تشکیل‌دهنده رضایت مشتری، 2- اندازه‌گیری رضایت کلی مشتریان، 3- بررسی نحوه تأثیر رضایت کلی مشتری بر سطح عملکرد شرکت و 4- شناسایی پارامترهای اصلی قابل مانور بر رضایت مشتری و تهیه و تدوین برنامه سود شرکت است. محقق به همراه تیم تحقیقاتی شرکت ISQI نیازهای کنونی ...  بیشتر

ارائه مدل کیفیت و رضایت: بررسی نقش میانجی لذت و مطلوبیت ادراک شده در گوشی های هوشمند سامسونگ

راضیه فعلی؛ عباس ابراهیمی؛ بلقیس باورصاد

دوره 20، شماره 4 ، دی 1395، ، صفحه 45-64

چکیده
  در دنیای امروز تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند به یک ضرورت تبدیل شده است. جلب رضایت مشتری و یا مصرف‌کننده، در استفاده از خدمات این تکنولوژی تبدیل به موضوعی رقابتی شده است و این رقابت در هر منطقه بزرگی وجود دارد و استثنایی هم ندارد. هدف تحقیق حاضر بررسی تأثیر کیفیت شامل کیفیت محتوی، کیفیت سیستم و کیفیت خدمات بر مطلوبیت و لذت ادراک شده، همچنین ...  بیشتر

طراحی مدل سودآوری مشتری برای سازمان: مطالعه موردی صنعت الکترونیک در ایران

دکتر سید حمید خداداد حسینی؛ بهاره اصانلو؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ اسد ا... کردناییج

دوره 17، شماره 1 ، اردیبهشت 1392، ، صفحه 73-94

چکیده
  امروز سازمان ها علاوه بر تدوین استراتژی هایی برای جذب مشتریان جدید و انجام معامله با آنها درصدد برآمده اند تا مشتریان کنونی را نیز حفظ کنند و رابطه ای دائمی با آنها به وجود آورند؛ به عبارتی بهتر آنها دریافته اند که از دست دادن یک مشتری چیزی مانند از دست دادن یک قلم فروش است و آن به معنی از دست دادن کل جریان خریدهایی است که مشتری می توانست ...  بیشتر

ترکیب روش‌های خوشه‌بندی، AHPو کانو برای توصیف خدمات بانک سامان: شهرستان قم

آرش شاهین؛ رضا صالح زاده؛ مهسا قندهاری

دوره 16، شماره 1 ، اردیبهشت 1391، ، صفحه 73-91

چکیده
  هدف از این مقاله، ارائه الگوی تلفیقی از روش های خوشه بندی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و کانو می باشد تا به وسیله بخش بندی مشتریان و بدست آوردن ارزش هر بخش، خدمات متناسب با هر بخش ارائه شود. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانک سامان قم بوده و بعد از نمونه گیری تصادفی ساده، تعداد 144 پرسشنامه برای تجزیه و تحلیل داده ها مورد استفاده ...  بیشتر