دوره 28 (1403)
دوره 27 (1402)
دوره 26 (1401)
دوره 25 (1400)
دوره 24 (1399)
دوره 23 (1398)
دوره 22 (1397)
دوره 21 (1396)
دوره 20 (1395)
دوره 19 (1394)
دوره 18 (1393)
دوره 17 (1392)
دوره 16 (1391)
دوره 15 (1390)
دوره 14 (1389)
دوره 13 (1388)
دوره 12 (1387)
دوره 11 (1386)
دوره 10 (1385)
دوره 9 (1384)
دوره 8 (1383)
دوره 7 (1382)
دوره 6 (1381)
دوره 5 (1380)
تبیین‌و‌تحلیل مخاطرات زنجیره‌تامین صنعت داروسازی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی فراترکیب و تحلیل‌مضمون

سید رحیم صفوی میرمحله؛ محمد رحیم رمضانیان؛ محمود مرادی؛ مصطفی ابراهیم پور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 مهر 1403

چکیده
  مقدمه: هدف این تحقیق، تبیین‌وتحلیل مخاطرات زنجیره‌تامین صنعت داروسازی ایران می‌باشد. در این تحقیق از رویکرد ترکیبی فراترکیب و تحلیل‌مضمون استفاده شده است. روش شناسی: رویکرد این تحقیق کیفی می‌باشد. در مرحله اول، با مرور نظام‌مند مطالعات مرتبط در 23 سال اخیر با رویکرد فراترکیب، مخاطرات زنجیره‌تامین درصنعت داروسازی شناسایی شدند. ...  بیشتر

ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوش‌تجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی)

سید محمدرضا وکیل؛ کاوه تیمورنژاد؛ محمدرضا معتدل؛ محمود محمدی

دوره 26، شماره 1 ، فروردین 1401، ، صفحه 246-271

چکیده
  مدیریت ارتباط با مشتری زمینه‌ی برقراری ارتباط بهینه، وفاداری و حفظ مشتریان را فراهم می‌سازد. این امر مستلزم طراحی استراتژی‌های مبتنی بر مشتری، اجرا و به‌کارگیری مناسب فناوری، توانمند‌سازی کارکنان و افزایش سطح دانش مشتریان است. با ‌توجه به پیشرفت‌های بانکداری الکترونیک و کاهش نقاط تماس حضوری، استفاده از ابزارهای هوش‌تجاری ...  بیشتر