دوره 28 (1403)
دوره 27 (1402)
دوره 26 (1401)
دوره 25 (1400)
دوره 24 (1399)
دوره 23 (1398)
دوره 22 (1397)
دوره 21 (1396)
دوره 20 (1395)
دوره 19 (1394)
دوره 18 (1393)
دوره 17 (1392)
دوره 16 (1391)
دوره 15 (1390)
دوره 14 (1389)
دوره 13 (1388)
دوره 12 (1387)
دوره 11 (1386)
دوره 10 (1385)
دوره 9 (1384)
دوره 8 (1383)
دوره 7 (1382)
دوره 6 (1381)
دوره 5 (1380)
بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک‌ ملت با روش فراترکیب

سارا پسران افشاریان؛ محمد حقیقی؛ مهدی حقیقی کفاش؛ هاشم آقازاده

دوره 25، شماره 4 ، دی 1400، ، صفحه 68-87

چکیده
  هدف تحقیق حاضر بررسی ابعاد مدل مدیریت برند سازمان در بانک‌ ملت بوده است.روش: این پژوهش آمیخته و از لحاظ هدف بنیادین است و برحسب روش گردآوری داده‌ها میدانی محسوب می‌شود. تکنیک کیفی مورد استفاده شده فراترکیب و مصاحبه، در قسمت کمی تکنیک حداقل مربعات جزیی بوده است. جامعه هدف برای قسمت کیفی مدیران و خبرگان بانکداری با مدرک کارشناسی ارشد ...  بیشتر

تدوین مدل مفهومی همکاری رقابتی در روابط بنگاه های خدمات مهندسی

محمد بروجردی؛ هاشم آقازاده؛ محسن نظری

دوره 25، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 137-161

چکیده
  همکاری‌رقابتی نمادی از هم‌زیستی میان اهداف ناسازگار همکاری و رقابت به‌منظور ارزش‌آفرینی بیشتر و سپس گزینش آن، در یک سناریوی برد-برد در روابط میان سازمانی است. پژوهش پیشرو باهدف طراحی مدل مفهومی استراتژی همکاری‌رقابتی در بنگاه‌های ارائه‌کننده خدمات مهندسی صورت گرفته است. برای این منظور با بهره‌گیری رویکرد کیفی و به‌کارگیری ...  بیشتر