دوره 28 (1403)
دوره 27 (1402)
دوره 26 (1401)
دوره 25 (1400)
دوره 24 (1399)
دوره 23 (1398)
دوره 22 (1397)
دوره 21 (1396)
دوره 20 (1395)
دوره 19 (1394)
دوره 18 (1393)
دوره 17 (1392)
دوره 16 (1391)
دوره 15 (1390)
دوره 14 (1389)
دوره 13 (1388)
دوره 12 (1387)
دوره 11 (1386)
دوره 10 (1385)
دوره 9 (1384)
دوره 8 (1383)
دوره 7 (1382)
دوره 6 (1381)
دوره 5 (1380)
طراحی الگوی "سرآمدی بازاریابی" در صنایع تولیدی ‏ با رویکرد ترکیبی

سید حمید خداداد حسینی1‏؛ میثم شیرخدایی2‏؛ پرویز احمدی3‏

دوره 15، شماره 1 ، اردیبهشت 1390، ، صفحه 201-222

چکیده
  سرآمدی بازاریابی، چارچوب جامعی از ارزش های محوری، معیارها و زیرمعیارها در تمامی ابعاد ‏بازاریابی است که به مدیران کمک می کند تا با ارزیابی مستمر فعالیت ها، فرایندها و نتایج بازاریابی ‏خود، نقاط قوت و حوزه های بهبود خود را شناسایی کرده و برای بهبود آن ها برنامه ریزی کنند. ‏علی رغم رایج بودن این مفهوم و وجود جوایزی در کشورهای مختلف ...  بیشتر