ترکیب روش‌های خوشه‌بندی، AHPو کانو برای توصیف خدمات بانک سامان: شهرستان قم

آرش شاهین؛ رضا صالح زاده؛ مهسا قندهاری

دوره 16، شماره 1 ، اردیبهشت 1391، ، صفحه 73-91

چکیده
  هدف از این مقاله، ارائه الگوی تلفیقی از روش های خوشه بندی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و کانو می باشد تا به وسیله بخش بندی مشتریان و بدست آوردن ارزش هر بخش، خدمات متناسب با هر بخش ارائه شود. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانک سامان قم بوده و بعد از نمونه گیری تصادفی ساده، تعداد 144 پرسشنامه برای تجزیه و تحلیل داده ها مورد استفاده ...  بیشتر