آمیخته بازاریابی اینترنتیاستخراج مؤلفههای آمیخته بازاریابی اینترنتی: یک طرح پژوهش ترکیبی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 61-81]
آمیخته مشترکاستخراج مؤلفههای آمیخته بازاریابی اینترنتی: یک طرح پژوهش ترکیبی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 61-81]
آنالیز مسیرتوسعه یک مدل تحلیل مسیر بر روی نقشه استراتژی سازمان مبتنی بر کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبکههای بیزین بیزین (مطالعه موردی: یک شرکت سرمایهگذاری) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 21-44]
ا
ارزش مشتریتحلیل ارزش مشتری در بانک با استفاده از تکنیک داده کاوی و تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 23-43]
ارزیابی ریسکشناسایی و ارزیابی کمی ریسکهای برون سپاری تحقیق و توسعه با کنترل منطق فازی (مطالعه موردی: پروژههای تحقیق و توسعه) [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 91-120]
استراتژی دانششبیه سازی با رویکرد پویایی شناسی سیستمها به منظور ایجاد وتلفیق استراتژی مدیریت دانش و استراتژی دانش [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 117-146]
استراتژی رقابتی- مشارکتیتبیین اهداف استراتژیک تعاملی صنعت بانکداری ایران با استفاده از مفهوم اکوسیستم کسبوکار [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 139-160]
استراتژی مدیریت دانششبیه سازی با رویکرد پویایی شناسی سیستمها به منظور ایجاد وتلفیق استراتژی مدیریت دانش و استراتژی دانش [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 117-146]
اعتمادفراتر از تئوری عاملیت در تنظیم روابط بین کارفرما و پیمانکار در پروژههای خدمات حرفهای [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 191-213]
اکوسیستم کسبوکارتبیین اهداف استراتژیک تعاملی صنعت بانکداری ایران با استفاده از مفهوم اکوسیستم کسبوکار [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 139-160]
الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات (PSO)توسعه مدل تعیین میزان بهینه سفارش با انتخاب تامین کننده مناسب و حل با استفاده روش الگوریتم ژنتیک NSGA-II، مورد مطالعه: شرکت مروارید پنبه ریز بوشهر [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 65-89]
الگوریتم ژنتیکمدلی برای کنترل موجودی و تولید در شرایط بحران [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 45-70]
الگوریتم ژنتیک مرتب سازی نامغلوب IIتوسعه مدل تعیین میزان بهینه سفارش با انتخاب تامین کننده مناسب و حل با استفاده روش الگوریتم ژنتیک NSGA-II، مورد مطالعه: شرکت مروارید پنبه ریز بوشهر [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 65-89]
الگوریتم کلونی مورچگانطراحی مدلی جهت پیش بینی رتبه اعتباری مشتریان بانکها با استفاده از الگوریتم فراابتکاری و هیبریدی چند معیاره شبکه عصبی فازی – کلونی مورچگان ( مطالعه موردی شعب پست بانک استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 91-116]
انتخاب تأمینکنندهانتخاب تأمینکنندگان در محیطهای تخفیف حجمی در حضور هر دو نوع دادههای اصلی و ترتیبی: رویکرد جدیدی بر مبنای DEA با مرز دوگانه [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 191-217]
انتخاب تامین کنندهتوسعه مدل تعیین میزان بهینه سفارش با انتخاب تامین کننده مناسب و حل با استفاده روش الگوریتم ژنتیک NSGA-II، مورد مطالعه: شرکت مروارید پنبه ریز بوشهر [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 65-89]
انعطاف پذیریاندازه گیری انعطاف پذیری زنجیره تامین با استفاده از تئوری سیستم های خاکستری [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 117-138]
اهداف استراتژیکتبیین اهداف استراتژیک تعاملی صنعت بانکداری ایران با استفاده از مفهوم اکوسیستم کسبوکار [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 139-160]
ایرانارائه مدل بازارگرایی در صنعت بانکداری ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 45-67]
ایرانمطالعه و بررسی شبکه تبادل اطلاعات میان بازیگران حوزه نانو فناوری در ایران [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 113-139]
ب
بازارگراییطراحی مدل عملکرد بازار مبتنی بر قابلیتهای پویای بازاریابی با رویکرد چابکی عملیاتی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 83-112]
بازیگرانمطالعه و بررسی شبکه تبادل اطلاعات میان بازیگران حوزه نانو فناوری در ایران [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 113-139]
بافتهای فرسودهبررسی راهکارهای تشویق سرمایهگذاران در فرآیند بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده شهری (مورد مطالعه: شهر همدان) [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 121-138]
برنامهریزی سفارشتوسعه مدل تعیین میزان بهینه سفارش با انتخاب تامین کننده مناسب و حل با استفاده روش الگوریتم ژنتیک NSGA-II، مورد مطالعه: شرکت مروارید پنبه ریز بوشهر [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 65-89]
برونسپاری تحقیق و توسعهشناسایی و ارزیابی کمی ریسکهای برون سپاری تحقیق و توسعه با کنترل منطق فازی (مطالعه موردی: پروژههای تحقیق و توسعه) [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 91-120]
بهینه سازی دو هدفهمدل بهینهسازی دو هدفه هزینه و کربن دیاکسید در زنجیره تأمین حلقه بسته [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 169-189]
پ
پاسخگوییالگوی روابط بین نهادهای حاکمیتی در نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 183-205]
پرتفویبررسی و مقایسه بازدهی اکتسابی ناشی از انتخاب سهم براساس تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 53-64]
پویایی شناسی سیستممدلسازی پویای سیستم حملونقل شهری پایدار به منظور اصلاح و بهبود ترافیک [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 31-52]
پویایی شناسی سیستم هاشبیه سازی با رویکرد پویایی شناسی سیستمها به منظور ایجاد وتلفیق استراتژی مدیریت دانش و استراتژی دانش [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 117-146]
پویاییهای سیستمنقشه راه اجرای استراتژی در سازمانهای عمومی با رویکرد سیستم مداخلات جامع [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 1-29]
پیشایندهاارائه مدل بازارگرایی در صنعت بانکداری ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 45-67]
ت
تئوری سیستم های خاکستریاندازه گیری انعطاف پذیری زنجیره تامین با استفاده از تئوری سیستم های خاکستری [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 117-138]
تئوری عاملیتفراتر از تئوری عاملیت در تنظیم روابط بین کارفرما و پیمانکار در پروژههای خدمات حرفهای [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 191-213]
تبادل اطلاعاتمطالعه و بررسی شبکه تبادل اطلاعات میان بازیگران حوزه نانو فناوری در ایران [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 113-139]
تجزیه و تحلیل اوراق بهاداربررسی و مقایسه بازدهی اکتسابی ناشی از انتخاب سهم براساس تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 53-64]
تحلیل بنیادیبررسی و مقایسه بازدهی اکتسابی ناشی از انتخاب سهم براساس تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 53-64]
تحلیل پوششی دادههاانتخاب تأمینکنندگان در محیطهای تخفیف حجمی در حضور هر دو نوع دادههای اصلی و ترتیبی: رویکرد جدیدی بر مبنای DEA با مرز دوگانه [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 191-217]
تحلیل تکنیکیبررسی و مقایسه بازدهی اکتسابی ناشی از انتخاب سهم براساس تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 53-64]
تحلیل سلسله مراتبی فازیتحلیل ارزش مشتری در بانک با استفاده از تکنیک داده کاوی و تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 23-43]
تحلیل شبکهمطالعه و بررسی شبکه تبادل اطلاعات میان بازیگران حوزه نانو فناوری در ایران [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 113-139]
تخفیف حجمیانتخاب تأمینکنندگان در محیطهای تخفیف حجمی در حضور هر دو نوع دادههای اصلی و ترتیبی: رویکرد جدیدی بر مبنای DEA با مرز دوگانه [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 191-217]
ترافیکمدلسازی پویای سیستم حملونقل شهری پایدار به منظور اصلاح و بهبود ترافیک [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 31-52]
تسهیم دانشتاثیر نیت و شایستگیهای تسهیم دانش بر عملکرد شغلی مدیران سازمانهای پروژهمحور (مطالعه موردی: شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 161-184]
تعیین جایگاهتعیین جایگاه مکانهای تاریخی ایران با تحلیل اهمیت/ عملکرد ویژگی ها و رویکرد نقشه ادراکی از دید گردشگران خارجی (مطالعهی :تخت جمشید، عالی قاپو و مسجد جامع اصفهان) [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 1-21]
تغییرات کسبوکارتبیین مبانی فکری رویکرد اکوسیستم کسب و کار [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 139-160]
تفکر استراتژیکتبیین اثر ویژگیهای زندگینامهای (تحصیلات، سن، سابقه خدمت و تعداد اعضای خانواده) بر ابعاد ششگانه تفکر استراتژیک براساس مدل تارعنکبوتی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 69-90]
تفکیک قواالگوی روابط بین نهادهای حاکمیتی در نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 183-205]
توانمندیاندازه گیری انعطاف پذیری زنجیره تامین با استفاده از تئوری سیستم های خاکستری [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 117-138]
ج
جهانشهرسنجش حکمرانی خوب شهری برای شهرهای جهانی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 147-167]
چ
چابکی زنجیره تامیناثرات عوامل کلیدی موفقیت چابکی زنجیره تامین بر عملکرد استراتژیک شرکت های صنایع الکترونیک در ایران [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 185-206]
چابکی عملیاتیطراحی مدل عملکرد بازار مبتنی بر قابلیتهای پویای بازاریابی با رویکرد چابکی عملیاتی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 83-112]
ح
حاکمیتالگوی روابط بین نهادهای حاکمیتی در نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 183-205]
حکمرانیسنجش حکمرانی خوب شهری برای شهرهای جهانی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 147-167]
حکمرانی خوب شهریسنجش حکمرانی خوب شهری برای شهرهای جهانی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 147-167]
حملونقل شهریمدلسازی پویای سیستم حملونقل شهری پایدار به منظور اصلاح و بهبود ترافیک [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 31-52]
خ
خدمات حرفهایفراتر از تئوری عاملیت در تنظیم روابط بین کارفرما و پیمانکار در پروژههای خدمات حرفهای [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 191-213]
د
دادهکاویطراحی مدلی جهت پیش بینی رتبه اعتباری مشتریان بانکها با استفاده از الگوریتم فراابتکاری و هیبریدی چند معیاره شبکه عصبی فازی – کلونی مورچگان ( مطالعه موردی شعب پست بانک استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 91-116]
دادهکاویشناسایی گرههای قدرت در شبکههای اجتماعی به کمک دادهکاوی [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 161-182]
داروشناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی شرکتهای داروسازی: نقش میانجیگری بازاریابی اخلاقی [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 95-116]
دستهبندیشناسایی گرههای قدرت در شبکههای اجتماعی به کمک دادهکاوی [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 161-182]
ر
راهکارهای تشویق سرمایهگذاریبررسی راهکارهای تشویق سرمایهگذاران در فرآیند بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده شهری (مورد مطالعه: شهر همدان) [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 121-138]
رتبه بندی اعتباریطراحی مدلی جهت پیش بینی رتبه اعتباری مشتریان بانکها با استفاده از الگوریتم فراابتکاری و هیبریدی چند معیاره شبکه عصبی فازی – کلونی مورچگان ( مطالعه موردی شعب پست بانک استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 91-116]
روش دلفیارائه مدل بازارگرایی در صنعت بانکداری ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 45-67]
روششناسی سیستمهای نرم (SSM)استفاده از روششناسی سیستمهای نرم برای ساختاردهی به مسئله مراقبت در برابر مواجهات شغلی سرطانزا؛ مورد مطالعه: صنایع نفت [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 167-190]
رویکرد اکوسیستم کسبوکارتبیین مبانی فکری رویکرد اکوسیستم کسب و کار [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 139-160]
رویکردسودانگاشت نقشه پایش فرایند کیفیت اقلام آماری مرکز آمار ایران با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه های استراتژیک (سودا) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 1-20]
ریسکشناسایی و ارزیابی کمی ریسکهای برون سپاری تحقیق و توسعه با کنترل منطق فازی (مطالعه موردی: پروژههای تحقیق و توسعه) [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 91-120]
ریسک اعتباریطراحی مدلی جهت پیش بینی رتبه اعتباری مشتریان بانکها با استفاده از الگوریتم فراابتکاری و هیبریدی چند معیاره شبکه عصبی فازی – کلونی مورچگان ( مطالعه موردی شعب پست بانک استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 91-116]
ز
زنجیرهتأمین حلقهبستهمدل بهینهسازی دو هدفه هزینه و کربن دیاکسید در زنجیره تأمین حلقه بسته [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 169-189]
زنجیرهتأمین سبزمدل بهینهسازی دو هدفه هزینه و کربن دیاکسید در زنجیره تأمین حلقه بسته [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 169-189]
زنجیره تامینتوسعه مدل تعیین میزان بهینه سفارش با انتخاب تامین کننده مناسب و حل با استفاده روش الگوریتم ژنتیک NSGA-II، مورد مطالعه: شرکت مروارید پنبه ریز بوشهر [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 65-89]
س
ساختار سرمایهمطالعه تطبیقی عوامل تعیین کننده ساختار سرمایه بین کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه با تأکید بر ایران [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 218-241]
سازوکارهای نشر دانشچارچوبی برای شناسایی و گروهبندی ابزارهای تسهیم دانش:(مورد مطالعه : گروه مپنا) [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 37-60]
سرطاناستفاده از روششناسی سیستمهای نرم برای ساختاردهی به مسئله مراقبت در برابر مواجهات شغلی سرطانزا؛ مورد مطالعه: صنایع نفت [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 167-190]
سرمایه روانشناختیبررسی رابطه بین ابعاد سرمایه راونشناختی و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان با تجزیه و تحلیل کانونی (همبستگی کانونی) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 41-60]
سرمایهگذاریبررسی و مقایسه بازدهی اکتسابی ناشی از انتخاب سهم براساس تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکی در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 53-64]
سیاستگذاریمدلسازی پویای سیستم حملونقل شهری پایدار به منظور اصلاح و بهبود ترافیک [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 31-52]
سیستم مداخلات جامعنقشه راه اجرای استراتژی در سازمانهای عمومی با رویکرد سیستم مداخلات جامع [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 1-29]
سیستمهای اطلاعاتیاستفاده از روششناسی سیستمهای نرم برای ساختاردهی به مسئله مراقبت در برابر مواجهات شغلی سرطانزا؛ مورد مطالعه: صنایع نفت [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 167-190]
ش
شایستگیتاثیر نیت و شایستگیهای تسهیم دانش بر عملکرد شغلی مدیران سازمانهای پروژهمحور (مطالعه موردی: شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 161-184]
شبکه اجتماعیشناسایی گرههای قدرت در شبکههای اجتماعی به کمک دادهکاوی [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 161-182]
شبکههای بیزینتوسعه یک مدل تحلیل مسیر بر روی نقشه استراتژی سازمان مبتنی بر کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبکههای بیزین بیزین (مطالعه موردی: یک شرکت سرمایهگذاری) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 21-44]
شبیه سازیطراحی فرایند های کسب و کارهای کوچک و متوسط حوزه کالاهای فاسد شدنی به منظور طراحی سیاست بهینه تولید با رویکرد شبیه سازی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 7-35]
شرایط بحرانمدلی برای کنترل موجودی و تولید در شرایط بحران [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 45-70]
شرکت داروسازیشناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی شرکتهای داروسازی: نقش میانجیگری بازاریابی اخلاقی [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 95-116]
شهر جهانیسنجش حکمرانی خوب شهری برای شهرهای جهانی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 147-167]
ص
صنعت بانکداریارائه مدل بازارگرایی در صنعت بانکداری ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 45-67]
صنعتی سازی ساخت و سازبررسی راهکارهای تشویق سرمایهگذاران در فرآیند بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده شهری (مورد مطالعه: شهر همدان) [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 121-138]
ض
ضریب همبستگی کانونیبررسی رابطه بین ابعاد سرمایه راونشناختی و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان با تجزیه و تحلیل کانونی (همبستگی کانونی) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 41-60]
ظ
ظرفیت جذبطراحی مدل عملکرد بازار مبتنی بر قابلیتهای پویای بازاریابی با رویکرد چابکی عملیاتی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 83-112]
ع
عمکرد بازارطراحی مدل عملکرد بازار مبتنی بر قابلیتهای پویای بازاریابی با رویکرد چابکی عملیاتی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 83-112]
عملکرد بازاریابی"شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد بازاریابی شرکتهای داروسازی: نقش میانجیگری بازاریابی اخلاقی [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 95-116]
عملکرد سازمانیاثرات عوامل کلیدی موفقیت چابکی زنجیره تامین بر عملکرد استراتژیک شرکت های صنایع الکترونیک در ایران [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 185-206]
عملکرد شغلیتاثیر نیت و شایستگیهای تسهیم دانش بر عملکرد شغلی مدیران سازمانهای پروژهمحور (مطالعه موردی: شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 161-184]
عملکرد کلیانتخاب تأمینکنندگان در محیطهای تخفیف حجمی در حضور هر دو نوع دادههای اصلی و ترتیبی: رویکرد جدیدی بر مبنای DEA با مرز دوگانه [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 191-217]
عوامل تعیین کننده ساختار سرمایهمطالعه تطبیقی عوامل تعیین کننده ساختار سرمایه بین کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه با تأکید بر ایران [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 218-241]
ف
فراترکیباستخراج مؤلفههای آمیخته بازاریابی اینترنتی: یک طرح پژوهش ترکیبی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 61-81]
فرایند های کسب و کارطراحی فرایند های کسب و کارهای کوچک و متوسط حوزه کالاهای فاسد شدنی به منظور طراحی سیاست بهینه تولید با رویکرد شبیه سازی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 7-35]
ک
کارآییهای خوشبینانه و بدبینانهانتخاب تأمینکنندگان در محیطهای تخفیف حجمی در حضور هر دو نوع دادههای اصلی و ترتیبی: رویکرد جدیدی بر مبنای DEA با مرز دوگانه [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 191-217]
کارت امتیازی متوازنالگوسازی ساختاری – تفسیری نقشه استراتژی در شرکت مادر تخصصی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 141-166]
کارت امتیازی متوازنتوسعه یک مدل تحلیل مسیر بر روی نقشه استراتژی سازمان مبتنی بر کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبکههای بیزین بیزین (مطالعه موردی: یک شرکت سرمایهگذاری) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 21-44]
کالاهای فاسد شدنیطراحی فرایند های کسب و کارهای کوچک و متوسط حوزه کالاهای فاسد شدنی به منظور طراحی سیاست بهینه تولید با رویکرد شبیه سازی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 7-35]
کسب و کارهای کوچک و متوسططراحی فرایند های کسب و کارهای کوچک و متوسط حوزه کالاهای فاسد شدنی به منظور طراحی سیاست بهینه تولید با رویکرد شبیه سازی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 7-35]
کلمات کلیدی: بازارگراییارائه مدل بازارگرایی در صنعت بانکداری ایران با استفاده از روش دلفی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 45-67]
کلید واژهها: مدیریت راهبردیتبیین اهداف استراتژیک تعاملی صنعت بانکداری ایران با استفاده از مفهوم اکوسیستم کسبوکار [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 139-160]
کلید واژهها: نظارت و تعادلالگوی روابط بین نهادهای حاکمیتی در نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 183-205]
کنترل غیر مستقیمفراتر از تئوری عاملیت در تنظیم روابط بین کارفرما و پیمانکار در پروژههای خدمات حرفهای [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 191-213]
کنترل منطق فازیشناسایی و ارزیابی کمی ریسکهای برون سپاری تحقیق و توسعه با کنترل منطق فازی (مطالعه موردی: پروژههای تحقیق و توسعه) [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 91-120]
کنترل موجودیمدلی برای کنترل موجودی و تولید در شرایط بحران [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 45-70]
کیفیت اقلام آمارینگاشت نقشه پایش فرایند کیفیت اقلام آماری مرکز آمار ایران با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه های استراتژیک (سودا) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 1-20]
کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریانبررسی رابطه بین ابعاد سرمایه راونشناختی و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان با تجزیه و تحلیل کانونی (همبستگی کانونی) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 41-60]
گ
گردشگران خارجیتعیین جایگاه مکانهای تاریخی ایران با تحلیل اهمیت/ عملکرد ویژگی ها و رویکرد نقشه ادراکی از دید گردشگران خارجی (مطالعهی :تخت جمشید، عالی قاپو و مسجد جامع اصفهان) [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 1-21]
گرههای قدرتشناسایی گرههای قدرت در شبکههای اجتماعی به کمک دادهکاوی [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 161-182]
گروه مپناچارچوبی برای شناسایی و گروهبندی ابزارهای تسهیم دانش:(مورد مطالعه : گروه مپنا) [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 37-60]
م
مبانی فکریتبیین مبانی فکری رویکرد اکوسیستم کسب و کار [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 139-160]
متدلوژی سیستمهای نرمنقشه راه اجرای استراتژی در سازمانهای عمومی با رویکرد سیستم مداخلات جامع [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 1-29]
محدودیت سطح خدماتمدلی برای کنترل موجودی و تولید در شرایط بحران [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 45-70]
محدودیت ظرفیت انبارمدلی برای کنترل موجودی و تولید در شرایط بحران [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 45-70]
مدل تار عنکبوتیتبیین اثر ویژگیهای زندگینامهای (تحصیلات، سن، سابقه خدمت و تعداد اعضای خانواده) بر ابعاد ششگانه تفکر استراتژیک براساس مدل تارعنکبوتی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 69-90]
مدلسازی ساختاری- تفسیریالگوسازی ساختاری – تفسیری نقشه استراتژی در شرکت مادر تخصصی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 141-166]
مدیریت ارتباط با مشتریتحلیل ارزش مشتری در بانک با استفاده از تکنیک داده کاوی و تحلیل سلسله مراتبی فازی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 23-43]
مدیریت پروژهتاثیر نیت و شایستگیهای تسهیم دانش بر عملکرد شغلی مدیران سازمانهای پروژهمحور (مطالعه موردی: شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 161-184]
مدیریت دانشتاثیر نیت و شایستگیهای تسهیم دانش بر عملکرد شغلی مدیران سازمانهای پروژهمحور (مطالعه موردی: شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 161-184]
مدیریت ریسکتوسعه یک مدل تحلیل مسیر بر روی نقشه استراتژی سازمان مبتنی بر کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبکههای بیزین بیزین (مطالعه موردی: یک شرکت سرمایهگذاری) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 21-44]
مزیت رقابتیاثرات عوامل کلیدی موفقیت چابکی زنجیره تامین بر عملکرد استراتژیک شرکت های صنایع الکترونیک در ایران [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 185-206]
معیارهای عملکردتبیین مبانی فکری رویکرد اکوسیستم کسب و کار [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 139-160]
مکانهای تاریخیتعیین جایگاه مکانهای تاریخی ایران با تحلیل اهمیت/ عملکرد ویژگی ها و رویکرد نقشه ادراکی از دید گردشگران خارجی (مطالعهی :تخت جمشید، عالی قاپو و مسجد جامع اصفهان) [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 1-21]
منابع دانشیچارچوبی برای شناسایی و گروهبندی ابزارهای تسهیم دانش:(مورد مطالعه : گروه مپنا) [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 37-60]
مواجهات شغلیاستفاده از روششناسی سیستمهای نرم برای ساختاردهی به مسئله مراقبت در برابر مواجهات شغلی سرطانزا؛ مورد مطالعه: صنایع نفت [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 167-190]
مولفه های کیفیتنگاشت نقشه پایش فرایند کیفیت اقلام آماری مرکز آمار ایران با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه های استراتژیک (سودا) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 1-20]
ن
نانو فناوریمطالعه و بررسی شبکه تبادل اطلاعات میان بازیگران حوزه نانو فناوری در ایران [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 113-139]
نسبت بدهیمطالعه تطبیقی عوامل تعیین کننده ساختار سرمایه بین کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه با تأکید بر ایران [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 218-241]
نظریه مبناییالگوسازی ساختاری – تفسیری نقشه استراتژی در شرکت مادر تخصصی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 141-166]
نقاط ضعفاندازه گیری انعطاف پذیری زنجیره تامین با استفاده از تئوری سیستم های خاکستری [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 117-138]
نقشه ادراکیتعیین جایگاه مکانهای تاریخی ایران با تحلیل اهمیت/ عملکرد ویژگی ها و رویکرد نقشه ادراکی از دید گردشگران خارجی (مطالعهی :تخت جمشید، عالی قاپو و مسجد جامع اصفهان) [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 1-21]
نقشه استراتژیالگوسازی ساختاری – تفسیری نقشه استراتژی در شرکت مادر تخصصی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 141-166]
نقشه استراتژیتوسعه یک مدل تحلیل مسیر بر روی نقشه استراتژی سازمان مبتنی بر کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبکههای بیزین بیزین (مطالعه موردی: یک شرکت سرمایهگذاری) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 21-44]
نقشهراه اجرای استراتژینقشه راه اجرای استراتژی در سازمانهای عمومی با رویکرد سیستم مداخلات جامع [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 1-29]
نگاشتنگاشت نقشه پایش فرایند کیفیت اقلام آماری مرکز آمار ایران با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه های استراتژیک (سودا) [دوره 19، شماره 4، 1394، صفحه 1-20]
و
واژه های کلیدی:مدیریت دانششبیه سازی با رویکرد پویایی شناسی سیستمها به منظور ایجاد وتلفیق استراتژی مدیریت دانش و استراتژی دانش [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 117-146]
ویژگیهای زندگینامهایتبیین اثر ویژگیهای زندگینامهای (تحصیلات، سن، سابقه خدمت و تعداد اعضای خانواده) بر ابعاد ششگانه تفکر استراتژیک براساس مدل تارعنکبوتی [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 69-90]
ویژگیهای سازمانیچارچوبی برای شناسایی و گروهبندی ابزارهای تسهیم دانش:(مورد مطالعه : گروه مپنا) [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 37-60]
ه
هلدینگالگوسازی ساختاری – تفسیری نقشه استراتژی در شرکت مادر تخصصی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 141-166]
همدانبررسی راهکارهای تشویق سرمایهگذاران در فرآیند بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده شهری (مورد مطالعه: شهر همدان) [دوره 19، شماره 2، 1394، صفحه 121-138]
هوش مصنوعیطراحی مدلی جهت پیش بینی رتبه اعتباری مشتریان بانکها با استفاده از الگوریتم فراابتکاری و هیبریدی چند معیاره شبکه عصبی فازی – کلونی مورچگان ( مطالعه موردی شعب پست بانک استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1394، صفحه 91-116]
هوشیاری کارآفرینانهطراحی مدل عملکرد بازار مبتنی بر قابلیتهای پویای بازاریابی با رویکرد چابکی عملیاتی [دوره 19، شماره 3، 1394، صفحه 83-112]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد