آ
-
آثار مختلف
سنجش اثربخشی سرمایه گذاریهای تحقیقاتی و فیزیکی بر ارزش افزوده بخش صنعت و معدن [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 245-264]
-
آموزش کارآفرینی. 2/10/82 پذیرش: 24/3/83
طراحی ساختار سازمانی مراکز و آموزشگاههای کارآفرینی در کشور [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 119-156]
-
آمیخته بازاریابی
طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]
-
آمیخته بازاریابی اینترنتی
رویکردی جدید به آمیخته بازاریابی اینترنتی [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 1-27]
ا
-
ارزش افزوده
سنجش اثربخشی سرمایه گذاریهای تحقیقاتی و فیزیکی بر ارزش افزوده بخش صنعت و معدن [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 245-264]
-
ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی
طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 121-149]
-
استناد مقاله
چرا عامل تأثیر مجلات نمیتواند برای ارزشگذاری تحقیقات استفاده شود [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 149-165]
-
الگوریتم
طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 1-22]
-
الگوی بازاریابی صادراتی
طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]
-
انتخاب بازارهای بینالمللی
طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 121-149]
-
انتقال قدرت
طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
ب
-
بخشبندی
طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]
-
بلوغ مشتری
رویکردی جدید به آمیخته بازاریابی اینترنتی [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 1-27]
پ
-
پارافین
مدل انتخاب فنّاوری تولید مناسب در صنعت پارافین [دوره 9، شماره 2، 1384]
ت
-
تابع مطلوبیت . 18/3/1383 پذیرش: 24/1/1384
طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 1-22]
-
تجزیه وتحلیل ابعادی
ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]
-
تخصیص
مدل تصمیمگیری چند هدفه برای تخصیص نمایندگان مجلس به کمیسیونهای تخصصی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 233-244]
-
تراکم
طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
-
تصمیمگیریهای چند معیاره
مدل انتخاب فنّاوری تولید مناسب در صنعت پارافین [دوره 9، شماره 2، 1384]
-
تفکر ناب
ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]
-
تفکیک
طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
-
تفویض قدرت
طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
-
تکنولوژی
طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]
-
تکنولوژی اطلاعات
ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]
-
توسعه
طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]
-
تولید سرانه. 16/6/1383 پذیرش: 4/4/1384
سنجش اثربخشی سرمایه گذاریهای تحقیقاتی و فیزیکی بر ارزش افزوده بخش صنعت و معدن [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 245-264]
چ
-
چرخه عمر محصول
رویکردی جدید به آمیخته بازاریابی اینترنتی [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 1-27]
ح
-
حکومت
طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
-
حکومتهای محلی
طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
ر
-
رهبری تحول بخش
بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری: (تحول بخش ـ مبادلهای) [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 167-190]
-
رهبری مبادلهای
بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری: (تحول بخش ـ مبادلهای) [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 167-190]
-
روش دلفی
بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]
س
-
ساختار سازمانی
طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]
-
ساختار سازمانی
طراحی ساختار سازمانی مراکز و آموزشگاههای کارآفرینی در کشور [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 119-156]
-
ساختار مستند سازی تجربهها
طراحی ساختار نظام مستندسازی تجربیات سازمانی مدیران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 23-52]
-
سازمان صنعتی
طراحی مدل مزیت رقابتی برای صنعت خودرو ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 189-212]
-
سازمانهای دولتی ایران
بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]
-
سازمانهای محلی
طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
-
سبک رهبری
بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری: (تحول بخش ـ مبادلهای) [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 167-190]
-
سرمایهگذاری
سنجش اثربخشی سرمایه گذاریهای تحقیقاتی و فیزیکی بر ارزش افزوده بخش صنعت و معدن [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 245-264]
ش
-
شناخت رابطه میان فردی
مهارتهای شناختی و مدیریت مسیر شغلی: بررسی رابطه بین مهارت خودآگاهی، شناخت روابط بین فردی، شناخت محیطی و مدیریت مسیر شغلی مدیران در وزارت آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 20، 1384]
-
شناخت محیطی و مدیریت مسیر شغلی
مهارتهای شناختی و مدیریت مسیر شغلی: بررسی رابطه بین مهارت خودآگاهی، شناخت روابط بین فردی، شناخت محیطی و مدیریت مسیر شغلی مدیران در وزارت آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 20، 1384]
ص
-
صادرات
طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]
-
صفر و یک
مدل تصمیمگیری چند هدفه برای تخصیص نمایندگان مجلس به کمیسیونهای تخصصی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 233-244]
-
صنعت خودرو. 1/8/81 پذیرش: 26/12/83
طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]
ع
-
عامل تأثیر مجله
چرا عامل تأثیر مجلات نمیتواند برای ارزشگذاری تحقیقات استفاده شود [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 149-165]
-
عدمتمرکز
طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
-
عوامل کلیدی شکست
بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]
-
عوامل کلیدی موفقیت
بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]
ف
-
فرهنگ سازمانی
طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]
-
فنّاوری اطلاعات
استراتژی مبارزه با فساد: آیا فنّاوری اطلاعات فساد اداری را کاهش میدهد؟! [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 101-117]
ک
-
کارآفرینی
طراحی ساختار سازمانی مراکز و آموزشگاههای کارآفرینی در کشور [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 119-156]
-
کارکنان
بررسی مقایسهای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]
-
کلید واژهها: R&D
سنجش اثربخشی سرمایه گذاریهای تحقیقاتی و فیزیکی بر ارزش افزوده بخش صنعت و معدن [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 245-264]
-
کلید واژهها: ا ستراتژی
طراحی مدل مزیت رقابتی برای صنعت خودرو ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 189-212]
-
کلید واژهها: انتخاب فنّاوری مناسب
مدل انتخاب فنّاوری تولید مناسب در صنعت پارافین [دوره 9، شماره 2، 1384]
-
کلید واژهها: بازاریابی بینالملل
طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 121-149]
-
کلید واژهها: تئوری شبکه
طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 1-22]
-
کلید واژهها: تجربیات سازمانی
طراحی ساختار نظام مستندسازی تجربیات سازمانی مدیران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 23-52]
-
کلید واژهها: تصمیمگیری چند هدفه (MODM)
مدل تصمیمگیری چند هدفه برای تخصیص نمایندگان مجلس به کمیسیونهای تخصصی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 233-244]
-
کلید واژهها: تمرکز
طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
-
کلید واژهها: تولید ناب
ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]
-
کلید واژهها: سازماندهی
طراحی ساختار سازمانی مراکز و آموزشگاههای کارآفرینی در کشور [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 119-156]
-
کلید واژهها: سبکهای مدیریت
طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]
-
کلید واژهها: فرش دستباف
طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]
-
کلید واژهها: فساد اداری
استراتژی مبارزه با فساد: آیا فنّاوری اطلاعات فساد اداری را کاهش میدهد؟! [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 101-117]
-
کلید واژهها: فناوری اطلاعات و ارتباطات
رویکردی جدید به آمیخته بازاریابی اینترنتی [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 1-27]
-
کلید واژهها: کاربرد فناوری اطلاعات
بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی ایران: کاربرد روش دلفی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 191-232]
-
کلید واژهها: کیفیت خدمات بانکی
بررسی مقایسهای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]
-
کلید واژهها: مؤسسه اطلاعات علمی
چرا عامل تأثیر مجلات نمیتواند برای ارزشگذاری تحقیقات استفاده شود [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 149-165]
-
کلید واژهها: مهارت خودآگاهی
مهارتهای شناختی و مدیریت مسیر شغلی: بررسی رابطه بین مهارت خودآگاهی، شناخت روابط بین فردی، شناخت محیطی و مدیریت مسیر شغلی مدیران در وزارت آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 20، 1384]
-
کلید واژهها: هوش عاطفی
بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری: (تحول بخش ـ مبادلهای) [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 167-190]
م
-
مجلس
مدل تصمیمگیری چند هدفه برای تخصیص نمایندگان مجلس به کمیسیونهای تخصصی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 233-244]
-
محیط و استراتژی. 15/11/1382 پذیرش: 15/7/1383
طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]
-
مدل الکتر
مدل انتخاب فنّاوری تولید مناسب در صنعت پارافین [دوره 9، شماره 2، 1384]
-
مدل تاپسیس
مدل انتخاب فنّاوری تولید مناسب در صنعت پارافین [دوره 9، شماره 2، 1384]
-
مدل چند سطحی
طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 1-22]
-
مدل چند وسیلهای
طراحی مدل ریاضی شبکه حمل و نقل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 1-22]
-
مدل سرو ایمپرف. 10/4/1383 پذیرش: 22/12/1384
بررسی مقایسهای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]
-
مدل سروپرف
بررسی مقایسهای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]
-
مدل سروکوآل
بررسی مقایسهای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]
-
مدیریت
طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 73-100]
-
مدیریت دولتی
استراتژی مبارزه با فساد: آیا فنّاوری اطلاعات فساد اداری را کاهش میدهد؟! [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 101-117]
-
مدیریت زنجیره عرضهکنندگان
ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]
-
مدیریت کیفیت جامع
ارزیابی عوامل تولید ناب در سازمانهای تولیدی غیرپیوسته (سفارشی)(مطالعه موردی، گروه صنعتی سدید) [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 59-89]
-
مزیت رقابتی
طراحی مدل مزیت رقابتی برای صنعت خودرو ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 189-212]
-
مشتریان
بررسی مقایسهای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 53-77]
ن
-
نظام ارزیابی تجربهها
طراحی ساختار نظام مستندسازی تجربیات سازمانی مدیران [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 23-52]
-
نظام حکومتی فدرال
طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
-
نظام حکومتی کنفدرال
طراحی الگوی استقرار نظام فدرال اداری در ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 157-188]
-
نظامهای اطلاعاتی
استراتژی مبارزه با فساد: آیا فنّاوری اطلاعات فساد اداری را کاهش میدهد؟! [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 101-117]
-
نیروی انسانی
طراحی و تبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تأکید بر استراتژی توسعه صادرات [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 29-58]
ه
-
هوشمندی بازار
طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 121-149]
-
هوشمندی رقابتی
طراحی مدل هوشمند ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی [دوره 9، شماره 20، 1384، صفحه 121-149]
-
هوشمندی رقابتی
طراحی مدل مزیت رقابتی برای صنعت خودرو ایران [دوره 9، شماره 2، 1384، صفحه 189-212]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد