دوره 28 (1403)
دوره 27 (1402)
دوره 26 (1401)
دوره 25 (1400)
دوره 24 (1399)
دوره 23 (1398)
دوره 22 (1397)
دوره 21 (1396)
دوره 20 (1395)
دوره 19 (1394)
دوره 18 (1393)
دوره 17 (1392)
دوره 16 (1391)
دوره 15 (1390)
دوره 14 (1389)
دوره 13 (1388)
دوره 12 (1387)
دوره 11 (1386)
دوره 10 (1385)
دوره 9 (1384)
دوره 8 (1383)
دوره 7 (1382)
دوره 6 (1381)
دوره 5 (1380)
تحلیل کتاب‌سنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه

مصطفی زندی نسب؛ مسعود کیماسی

دوره 26، شماره 3 ، مهر 1401، ، صفحه 145-171

چکیده
  بازاریابی خیرخواهانه روشی جذاب برای کسب مزیت رقابتی برای شرکت‌ها می‌باشد؛ که در آن حس نوع دوستی و خیرخواهی مشتریان را برمی‌انگیزد. شرکت‌ها و سازمان‌ها با استفاده از این روش هم به سمت دست یافتن به اهداف تجاری خود و هم در صدد پاسخ‌گویی به مسئولیت اجتماعی شرکتی می‌باشند. با این حال، تحقیقات در زمینه بازاریابی خیرخواهانه پراکنده ...  بیشتر

مطالعه و بررسی شبکه تبادل اطلاعات میان بازیگران حوزه نانو فناوری در ایران

کیومرث اشتریان؛ دیبا غنچه پور؛ علی خواجه نایینی؛ حنانه محمدی کنگرانی

دوره 19، شماره 3 ، مهر 1394، ، صفحه 113-139

چکیده
  هدف از این پژوهش بررسی و تحلیل وضعیت تبادل اطلاعات میان بازیگران حوزه نانوفناوری در ایران از راه بررسی کمی روابط آنها با استفاده از روش تحلیل شبکه است. شناسایی و ترسیم شبکه‌های تبادل اطلاعات در حوزه نانو‌فناوری ایران و در نتیجه آشکار شدن بازیگران اصلی و نقاط قوت و ضعف جایگاه و ارتباطات میان بازیگران این عرصه نتیجه متأخر این پژوهش ...  بیشتر