بررسی و شناسایی پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی

قاسم زارعی؛ رحیم محمدخانی؛ هاجر فتحی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 اسفند 1402

چکیده
  دنیای دیجیتال فرصت‌های متعددی را برای بازاریابان فراهم می‌کند تا به مشتری دسترسی پیدا کنند. بااین‌حال، در دنیای پرسرعت، یافتن راه‌های جدید و نوآورانه برای بازاریابی محصولات و خدمات بسیار مهم است. با توجه به پیشرفت هوش مصنوعی و توسعه آن در حوزه بازاریابی بین‌المللی، متخصصان در حال حاضر ابزارهایی برای بازتعریف کامل درک فعلی از ...  بیشتر

سقف شیشه‌ای زنان؛ پنداشت ها و کندوکاوها با کاربست روش کیو

قاسم زارعی؛ توکل شرفی؛ الله یار بیگی فیروزی

دوره 25، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 184-217

چکیده
  در دنیای سازمانی، زنان از فرصت‌های بیشتری برای حضور و رقابت با مردان برخوردار شده‌اند. با وجود افزایش مشارکت زنان در سازمان­ها، پیشرفت و ورود زنان به مقام­های عالی با موانعی روبروست که تحت عنوان سقف شیشه­ای شناخته می­شود. در این راستا پژوهش حاضر با هدف شناسایی موانع پیش­روی ارتقای زنان با استفاده از روش کیفی کیو در شرکت ملی ...  بیشتر